Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA T-SPORT

TOYOTA COROLLA T-SPORT 2002>

 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Re: Παρουσίαση TS - kombresor by Drive (0-100-0)
  #12  
Παλιά 30-10-05, 21:45
syele Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 15-11-2003
Μοντέλο: 2005 Corolla TS
Περιοχή: Λαγονήσι
Μηνύματα: 184
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 283
syele είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Παρουσίαση TS - kombresor by Drive (0-100-0)

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Gorillas";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Mε έναν παράλληλο τα ρυθμίζεις αυτά. Και μπορείς να κατεβάσεις σε λογικά πλαίσια το vvtli point δηλαδή γύρω στις 500 στροφές. Έχω δεί εφαρμογή με greddy e-manage παράλληλο αν και νομίζω ότι και η apex-i έχει ένα controller αλλά με σαφώε λιγότερες δυνατότητες από έναν παράλληλο. Όσον αφορά το δεύτερο ίσως είναι ένα είδος safe mode του εγκεφάλου μέχρι το λιπαντικό να φτάσει στην κατάλληλη θερμοκρασία ώστε να έχεις μια ικανοποιητική λίπανση.
Είσαι σίγουρος για αυτό που λες ότι με κάποιον παράλληλο εγκέφαλο μπορείς να μετακινήσεις το vvtli point? Δεν νομίζω. Μπορείς να δώσεις το Link για την εφαρμογή που λες?
Όσο για τον controller της Apexi, αν μιλάς για το PFC, είναι άλλος εγκέφαλος με τον οποίο μπορείς όντως να μεταφέρεις το vvtli point και είναι ότι καλύτερο κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή στην αγορά για τον 2zz-ge και έχει σαφώς περισσότερες δυνατότητες από οποιονδήποτε παράλληλο. Αν μιλάς για άλλο, μπορεί να ισχύουν αυτά που λες.
Άλλη καλή περίπτωση είναι το Camcon για μεταβολές στο Vvti και όχι στο vvtli point..

Όσον αφορά το άλλο με το safe mode, η ECU ελέγχει τη θερμοκρασία του νερού και όχι του λαδιού κι αν αυτή είναι κάτω από τους 60 oC τότε δεν αφήνει τη βαλβίδα ελέγχου λαδιού να κλείσει ώστε να γίνει η μεταπήδηση στον εκκεντροφόρο για τις ψηλές στροφές.
Απάντηση με παράθεση
 


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA T-SPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Παρουσίαση -video neoklis ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 3 28-01-13 09:02
Παρουσίαση της 11άρας μου. Manoukos ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΜΕΛΗ ΜΑΣ 17 12-10-09 23:58
Παρουσίαση Οδηγών Lynx FORMULA 1 2 08-02-09 20:43
Παρουσίαση: TOYOTA COROLLA 12V (ΕΕ80) TOLIS EE80 ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 9 29-12-08 19:14
F1 2008 - Παρουσίαση της TF108 F1Circus FORMULA 1 11 12-03-08 23:54



Page generated in 0,58966398 seconds (89,30% PHP - 10,70% MySQL) with 102 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 07:43.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)