ΘΟΡΥΒΟΣ ΜΗΧΑΝΗΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 1.000 σ.α.λ.
Κάποιοι έχουμε αναφέρει σαν κοινό πρόβλημα ένα μηχανικό θόρυβο μέχρι η μηχανή να περάσει τις 1000 σ.α.λ., που πρακτικά αντιλαμβάνεσαι με 1η σε ξεκινήματα και 1η ή 2η σε διασταυρώσεις μέσα στη πόλη. Σε εμένα ακούγεται συνήθως σαν στρίγκλισμα, παρόμοιο με θόρυβο που ακούγεται μερικές φορές όταν κατεβάζω το χειρόφρενο, αλλά κλιμακώνεται σε πολύ πιο "μπάσο" ήχο στο όριο της παρατήρησης του (π.χ. σε επίπεδο μέρος πάω με 2η, κόβω λόγω κίνησης, κυλάει ελεύθερα σε <1000 σ.α.λ. και πατάω απαλά το γκάζι).
Πρέπει να χτυπάει πυράκια η μηχανή.
Έγινε έντονα αισθητό μετά από 2 χρόνια (~30.000km) λειτουργίας το καλοκαίρι και φαίνεται να ευνοείται από την θερμοκρασία.
Βάζω σχεδόν από αρχή βενζίνη 100 οκτανίων.
Τώρα ακούγεται πάντα σε φυσιολογική εκκίνηση, δηλαδή με τόσο γκάζι που δεν σπινάρουν οι τροχοί, δεν μυρίζει δίσκος συμπλέκτη, κοκ.
Δεν είδα καμμία αλλαγή μετά από service 30.000km (ανέβηκε μόνο το ρελαντί με κρύο κινητήρα από ~1200 σε 1450σ.α.λ.?), καμμία αλλαγή μετά από «ξεκάπνισμα» ~5km με 3η στις 8.000σ.α.λ. (κόντεψα να κουφαθώ!). Προχτές ελέχθηκαν τα μπουζί και ήταν καθαρά, έβαλα νέο φίλτρο αέρος, αλλά το πρόβλημα εντάθηκε (μάλλον λόγω λιακάδας!).
Δεν είναι φυσιολογική συμπεριφορά γιατί δεν γινόταν για 2 χρόνια, δεν παρατηρείται στα περισσότερα TS, κι επομένως θα πρέπει να είναι αναστρέψιμο με service. Με λίγη παρατηρητικότητα στους δρόμους, ακούς παρόμοιους θορύβους στο ξεκίνημα γερασμένων αυτοκινήτων μόνο. Αλλά το προηγούμενο μου καλό αυτοκίνητο είναι 9 χρόνων και δεν συμπεριφέρεται έτσι!
Είναι απαράδεκτο ένα αυτοκίνητο 25.000 Ευρώ μετά από 2 χρόνια και 30.000km να ξεκινάει σαν «χάρχαλο». Ανοίγω αυτό το θέμα για να είναι εύκολο να παρακολουθούμε τυχόν εξελίξεις όσους μας αφορά.
|