Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από leon74";p="
Νομίζω ότι λέμε το ίδιο πράγμα. Αν δεις για παράδειγμα στο Link που έβαλες για τα motul το 300V power Με το 300V Chrono, θα δεις ότι το Chrono (10W40) είναι ποιο παχύρευστο σε ενδιάμεσες θερμοκρασίες (40οC) από ότι το Power (5W40). Αλλά ακόμα και σε υψηλή θερμοκρασία (100οC) το 10W παραμένει λίγο πιο παχύρευστο από το 5W, αν και έχουν το ίδιο θερινό δείκτη 40. Για το λόγο αυτό, δεν νομίζω ότι το βιβλιαράκι της Toyota έχει κάποιο πρόβλημα, απλά προσπαθούν (ορθά) να προφυλάξουν τον κινητήρα σε περίπτωση που κάποιος βάλει 5W30 με ...
|
Μου φαίνεται παρανοϊκό να έγραψε κανείς έτσι τις οδηγίες για μία μικροδιαφορά ιξώδους 5w30 και 10w30 που για τα Redline είναι 4% στους 40C, ενώ πάει ανάποδα στους 100C!
Μήπως όλα αυτά γράφηκαν για κάποιο λόγο μή προφανή?
Όσον αφορά το ιξώδες, είναι σίγουρο ότι το 5w40 θα είναι πολύ παχύτερο (~30%)σε 40C συκριτικά με 5w30 και 10w30.