Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA T-SPORT

TOYOTA COROLLA T-SPORT 2002>

 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #11  
Παλιά 09-06-05, 14:31
liquidCTS Offline:
 
Εγγραφή: 17-03-2004
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 221
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
liquidCTS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Astakos";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Εγώ πάντως παιδιά μέσα στο lift είμαι πάντα...ιδίως στην δύσκολη αλλαγή (1ης-2ας) δεν πέφτω ποτέ κάτω από τις 6500 περίπου...και με το TRC ενεργοποιημένο!

Η αλήθεια είναι ότι θέλει πολύ γρήγορες αντιδράσεις για την 1η-2α και επίσης θέλει να αφήσεις σχεδόν να μπει ο κόφτης...δηλαδή με το που ακούσεις το μισό-πρώτο τακ να αλλάξεις πολύ γρήγορα. Αυτό όταν δεν σπινιάρει η πρώτη.

Αν σπινιάρει συνεχώς αφήνεις να μπει 2.5-3 φορές στον κόφτη (όσο κι αν σας φαίνεται περίεργο...μην ξεχνάτε ότι είναι και το TRC που επεμβαίνει, οπότε ουσιαστικά μπαινοβγαίνετε στον κόφτη) και μετά πάρα πολύ γρήγορη αλλαγή!

Στην περίπτωση που το TRC είναι απενεργοποιημένο τότε ισχύει μία ενδιάμεση τακτική!

Απλά παίδες θέλει προπόνηση...να είστε σίγουροι ότι με τους παραπάνω τρόπους θα πετύχετε τουλάχιστον κατά 80% καλύτερες αλλαγές!

Υπάρχει βέβαια και η μέθοδος του powershifiing αλλά καλύτερα ας τ'αφήσουμε!!
Συμφωνώ απολύτως.. είναι βασικό να χτυπήσετε κόφτη 1ης για να μπείτε στο lift στη 2η.. και επίσης να μην λυπηθείτε και την ταχύτητα σκεπτόμενοι ότι δεν θα μπει καλά... Θέλει πολύ γρήγορη αλλαγή και ας μην είναι βούτυρο το κιβώτιο...

BTW, τελικά οι ντίζες μου ήταν οκ.. απλά ήθελαν λάδωμα... και φυσικά να ξαναμπει η ασφάλεια στο quick shift...

Χθες πέτυχα και ένα Type-R στην Π. Ράλλη... Η μόνη διαφορά μας είναι η 1η... ήμουν πίσω του στην εκκίνηση και με TRC on και αρκετό σπινάρισμα έχασα 2 αυτοκίνητα μόνο στην πρώτη (η αλλαγή 1η 2α ήταν μέσα στο lift)... από εκεί και πέρα άρχισα να τον μαζεύω όπου σταθεροποιηθήκαμε στο 1 αυτοκίνητο...
 


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA T-SPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Νέο Forum george1973 ΕΔΩ ΘΕΣΣΑΛΙΑ 0 31-08-10 12:44
Νέο forum george1973 ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 0 17-07-10 12:50
Ke 30 Forum -3- GEORGIOS_XYNOS TOYOTA COROLLA KE30 550 14-04-10 22:14
Ke 30 Forum -2- DjBac TOYOTA COROLLA KE30 1211 09-01-07 15:47
TS FORUM 2 DjBac TOYOTA COROLLA T-SPORT 372 23-05-05 11:45



Page generated in 1,12259889 seconds (88,48% PHP - 11,52% MySQL) with 105 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 17:01.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)