Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE

 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Re: 4E-FE -> 4E-FTE
  #39  
Παλιά 26-04-05, 23:23
Το avatar του χρήστη toyota mania
toyota mania Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 02-01-2005
Μοντέλο: Avensis
Περιοχή: καρδίτσα
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 520
toyota mania είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: 4E-FE -> 4E-FTE

Αν θες ακους την ταπεινη μου γνωμη.Παρε τον 4E-FE και βαλε μονος σου το T, μιας και το μοτερ σου ειναι καινουργιο(ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΛΥΠΑΣΕ ΝΑ ΤΟ ΠΕΤΑΞΕΙΣ) και σταματα να ασχολησε μα τα χρεπια απο JAPAN που μονο προβληματα θα εχεις.Το λεω και συγνωμη αν στεναχωρω καποιους, αλλα ετσι ειναι 1στα 10 δουλευη χωρις προβλημα και αυτο το λεω και απο φιλους με αναλογα προβληματα. ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΟΤΕ να αλλαξω τον 4A-FE που ειναι διαμαντη για χρεπι 4A-GZE η 4A-GE.Mα καλα τοσο βλακας ειμαι να σφαξω το αυτοκινητακι μου για να βαλω αμφιβολου ποιοτητος μοτερ και να αρχισουν μετα τα προβληματα, καψιμο λαδιων, τουρπινες, πιστονια κ.α Το μοτερακ μου τουρπιζεταιι 200+ ΚΑΙ ατμοσφαιρα 140+ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ.Δειτε το καινουργιο FASTER.Θα μου πεις οτι το κοστος θα ειναι πιο μεγαλο και οτι θα αλλαξεις καποια πραγματα απο το μοτερ π.χ πιστονια(αν θες μεγαλη πιεση)κ.α ναι αλλα θα εχεις καινουργιο μοτερ και στην τελικη ποιος σου εγγυαται οτι δεν θα χρειαστεινα αλλαξεις πιστονια και στο χρεπο-μοτερ.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
Απάντηση με παράθεση
 


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;



Page generated in 0,57017303 seconds (90,46% PHP - 9,54% MySQL) with 95 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 07:45.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)