Εξυπνες Βελτιωσεις
Μερικες φορες οι κατασκευαστες για λογω κοστους, η σχεδιασης, κανουν καποια λαθη που ευτυχως τις περισσοτερες μπορουμε να διορθωσουμε σχετικα ευκολα και οικονομικα.Στον 4A-FE το φιλτρο λαδιου, ειναι παρα πολυ κοντα στην πολλαπλη εξαγωγης(πιο κοντα δεν γινεται) με αποτελεσμα να ζεστενεται το φιλτρο,αρα και το λαδι.Ειναι ο λογος, που αυτο το μοτερ εχει ψυγειο λαδιου, την στιγμη που αλλα δυνατοτερα και υπερτροφοδοτουμενα δεν εχουν.1)Κινηση μονωνουμε την πολλαπλη εξαγωγης μα θερμωμονοτικη ταινια(εγω εβαλα EXHAUST WRAP τις DEI)με θεαματικα αποτελεσματα στην μειωση τις θερμοκρασια στο μηχανοστασιο(ο κατασκευαστης μιλαει για 40% μειωση στην πολλαπλη)και συνεπως μειωση θερμοκρασια και στο φιλτρο λαδιου.2)Κινηση, που εχει νοημα μονο αν κανουμε την πρωτη,ειναι να τοποθετησουμε μια ψυκτρα φιλτρου λαδιου με ακομα πιο θεαματικα αποτελεσματα.Ειναι απο αλουμινιο με πτερυγια, αγκαλιαζει το φιλτρο και αποβαλει την ζεστη στον αερα.Βοηθανε και τα βεντιλατερ που στελνουν αερα πανω της,αλλα την χτυπαει και δροσερος απο εξω.Μειωση θερμοκρασιας λαδιου σημαινει,αξιοπιστια,μεγαλυτερη αντοχη του λιπαντικου καθως δεν γινεται νερο και αυξηση αποδοσης καθως ολοι ξερουμε οτι οταν ζεστενετε το μοτερ πεφτει η αποδοση του.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
|