Η ανάρτηση που βάλαμε είναι η KW Variante 2.
Tο αμάξι έχει σκληρήνει λίγο αλλά ούτως ή αλλιώς αυτό είναι το ζητούμενο!
Μπορείς να το κάνεις από "τραπέζι" μέχρι "βούτυρο" takaros.
Αυτές είναι ρυθμίσεις που τις επιλέγει ο οδηγός.
Για τα πρώτα 1000 Km αφήνεις τις μαμίσιες ρυθμίσεις και μετά προβαίνεις στο πως ακριβώς θες να συμπεριφέρεται το αυτοκίνητο!
Εγώ το έχω καμπερώσει λίγο και η συμπεριφορά του είναι άψογη ακόμα και στην απότομη αλλαγή φορτίου.
Να φανταστείτε ότι προχτές μπήκα στην στροφή του ιπποδρόμου με 165-170 τράβαγα τιμονιές και το αμάξι δεν έλεγε να ξεκολήσει!!!!
Επόμενα βέβαια updates είναι μία μπάρα θόλου (οπωσδήποτε!!) της TTE ή SABELT, αντιστρεπτικές της Whiteline, και λάστιχα μεγαλύτερου πέλματος (205/50/16) με 7άρες ζάντες (αυτό βέβαια όταν χειμωνιάσει!!).