ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΣΥΜΦΩΝΟ ΜΕ ΤΟΝ GORILLAS.
ΘΑ ΠΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ
ΕΧΩ "ΤΣΑΚΩΣΕΙ" ΜΕ ΠΛΑΓΙΟ ΔΕΞΙΑ ΑΝΕΜΟ (ΑΡΑ ΕΥΝΟΪΚΗ ΟΠΙΣΘΕΛΚΟΥΣΑ, ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΩ ΣΕ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ, ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ) ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟ ΑΤΟΜΟ (ΛΙΓΟ ΒΑΡΥ). ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΠΡΟΣ ΒΡΑΔΥ ΑΡΧΕΣ ΦΘΙΝΟΠΟΡΟΥ ΣΕ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΑΠΟ ΛΑΡΙΣΑ, ΑΝΕΤΑ ΤΑ 195 ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΟΦΤΗ 205 ΠΕΡΙΠΟΥ.
ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΠΛΑΚΑ......
ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΜΟΝΟ ΠΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΝΟΥΜΕ ΥΠΟΨΙΝ ΠΩΣ "ΦΟΡΤΩΝΟΥΜΕ", ΑΛΛΑ ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ. ΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΣΕ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΕΣ 8-15 ΚΑΙ ΜΕ ΛΙΓΟ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΗ ΥΓΡΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΔΗΛ. ΣΕ ΞΗΡΟΣ ΚΑΙΡΟ.
ΒΕΒΑΙΑ ΕΠΙΒΑΙΒΕΩΝΕΤΑΙ Ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΔΙΟΤΙ ΜΕΤΑ ΕΕΕ... ΚΑΝΟΥΜΕ ΦΘΟΡΑ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ... ΚΑΙ ΛΙΓΟ Γ Ρ Η Γ Ο Ρ Α. ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ Ε! ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΜΙΑ ΖΩΗ ΤΗΝ ΕΧΟΥΜΕ...
ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ ΚΑΙ ΤΟ ΜΠΟΥΚΩΜΑ. ΔΙΟΤΙ ΣΤΟ VVTI, ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΕΙ ΚΑΙ ΚΑΥΣΗ ΜΕ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΟ (ΤΡΟΠΟΣ ΤΟΥ ΛΕΓΕΙΝ...) ΣΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΩΝ ΒΑΛΒΙΔΩΝ (ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΡΙΚΩΝ ΚΛΙΚ). ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΜΠΟΥΚΩΜΕΝΟ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΠΟΙΟ "ΑΡΓΑ" ΑΡΑ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΛΙΓΟΤΕΡΗ ΡΟΠΗ ΣΤΡΕΨΗΣ ΑΡΑ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗΣ ΑΡΑ ΣΕ ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΘΑ ΧΑΘΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΠΙΟ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΡΟΠΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ.
ΣΑΣ ΖΑΛΙΣΑ ΑΛΛΑ ΦΑΝΤΑΣΤΗΤΕ ΤΙ ΕΠΑΘΑ ΟΤΑΝ ΕΚΑΝΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΑ ΤΕΘΩΡΑΚΙΣΜΕΝΑ.... (ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ)
__________________
Τη ζωή την απολαμβάνεις με... corolla
|