Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE |
|
|
|
Πόσες στροφές ρελαντί; |
|
22-12-19, 00:37
|
|
|
Εγγραφή: 09-10-2019
Μηνύματα: 112
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Πόσες στροφές ρελαντί;
Την καλησπέρα μου
Πόσες στροφές είναι το ρελαντί; 650στροφές;
Αν ζεσταθεί αρκετά μετά απο αρκετή ώρα, πέφτει κάποιες στις 500 με 550, είναι φυσιολογικό; Έχω την εντύπωση ότι παλιότερα δεν έπεφτε κάτω απο 650 στροφές γι'αυτό τα ρωτάω. Αφορά 8ης γενιάς με τα πρώτα vvti μοτέρ φαντάζομαι τα ίδια θα ισχύουν και με τα καινούρια.
|
22-12-19, 11:02
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Καλημερα, δεν ξερω για το δικο σου μοτερ αλλα θεωρω οτι οι στροφες που λες οτι παει ειναι πολυ λιγες! κανει τιποτα διακοπες, ανεβοκατεβασματα? να τρεμει το αμαξι κτλ ?
Στο δικο μου μοτερ 4EFTE οταν γινοταν αυτο ειχε προβλημα μια βιδα που ρυθμιζει το ρελαντι και βιδωνε μεσα μονη της με αποτελεσμα να το ριχνει χαμηλα. Ειχε εκει ενα λαστιχακι oring και ηθελε αλλαγη.
Σε σενα δεν ξερω απο τι να ειναι.
Επισης πρεπει λογικα να υπαρχει μια βαλβιδα που ρυθμιζει ρελαντι αναλογα τα ηλεκτρικα φορτια και αυτη μπορει να εχει σχεση.
|
|
|
|
22-12-19, 19:04
|
|
|
Εγγραφή: 09-10-2019
Μηνύματα: 112
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT
Καλημερα, δεν ξερω για το δικο σου μοτερ αλλα θεωρω οτι οι στροφες που λες οτι παει ειναι πολυ λιγες! κανει τιποτα διακοπες, ανεβοκατεβασματα? να τρεμει το αμαξι κτλ ?
Στο δικο μου μοτερ 4EFTE οταν γινοταν αυτο ειχε προβλημα μια βιδα που ρυθμιζει το ρελαντι και βιδωνε μεσα μονη της με αποτελεσμα να το ριχνει χαμηλα. Ειχε εκει ενα λαστιχακι oring και ηθελε αλλαγη.
Σε σενα δεν ξερω απο τι να ειναι.
Επισης πρεπει λογικα να υπαρχει μια βαλβιδα που ρυθμιζει ρελαντι αναλογα τα ηλεκτρικα φορτια και αυτη μπορει να εχει σχεση.
|
Για ποιές στροφές μιλάς ότι είναι λίγες; 650 ή 500.
Νομίζω πάντα 650 ήταν και πρέπει να είναι εξ' ορισμού ρυθμισμένο απο τον εγκέφαλο. Τα 500 με 550 με απασχολούν, αλλά δεν τρέμει καθόλου.
Είχε στιγμιαία ένα έντονο κατέβασμα για λίγα δεπτερόλεπτα και κάτω απο 500 χωρίς όμως να σβήσει ο κινητήρας. Μπας και έχει χαλάσει ο δείκτης του στροφομέτρου; Το παρακολουθώ πάντως...
|
22-12-19, 23:27
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
εννοω κατω απο 650 ειναι πολυ λιγες, μαλλον κατι δεν παει καλα, να εχει χαλασει το στροφομετρο δυσκολο νομιζω.
|
23-12-19, 17:39
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 09-10-2010
Περιοχή:
ΣΕΡΡΕΣ
Ηλικία: 64
Μηνύματα: 143
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Καλησπέρα.
Προφανώς αναφέρεσαι στους 4zz-fe.
Αυτοί είχαν ρελαντί 650 rpm. Οταν ο κινητήρας είχε γράψει αρκετά χιλιόμετρα συνήθως παρουσίαζε αστάθεια στο ρελαντί με τάση χαμηλότερων στροφών.
Το πρόβλημα εντοπιζόταν στην βρώμικη - από αναθυμιάσεις λαδιού - πεταλούδα πολλαπλής εισαγωγής και σε μερική λόγω βρωμιάς δυσλειτουργία της βαλβίδας ελέγχου ρελαντί ή του αισθητήρα MAF.
https://www.youtube.com/watch?v=8ImrLKz8vKk
https://www.youtube.com/watch?v=xZt78SvxC9c
|
23-12-19, 23:29
|
|
|
Εγγραφή: 09-10-2019
Μηνύματα: 112
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Απο τα λεγόμενά σας δεν φαίνεται για κάτι σοβαρό. Απλά περιμένω να μου "δείξει" πιο έντονα το πρόβλημα, μην γελάνε στο εξουσιοδοτημένο και με περάσουν για τρελό... Να δω πως συμπεριφέρεται και στα κρύα (έλα ντε πότε θα έρθουν) Σας ευχαριστώ πάντως.
|
|
απα |
|
15-06-20, 14:28
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 856
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
απα
Το κανει και μενα μερικες φορες, ιδιο αυτοκινητο εχω...Το στροφομετρο φταιει τρωει φρικες...
|
|
|
|
15-06-20, 20:00
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Καλησπερα, δλδ το μοτερ δεν αλλαζει στροφες και αλλαζει μονο στο στροφομετρο? γιατι οι φιλοι παραπανω αλλα λενε.
Εμενα εχει φαει μια φρικη τωρα τελευταια αλλες φορες καθεται ποιο ψηλα, αλλες ποιο χαμηλα και αλλες φορες με γκαζια μενει στα γκαζια...
αλλα ακουω και το μοτερ, εχω βρει τι ειναι αλλα βαριεμαι ταμαλα...
στην πολλαπλη εισαγωγη εχει μια βιδα εμενα και αυτη εχει ενα λαστιχακι oring, αυτο η Toyota δεν το δινει ανταλλακτικο, βαζουμε του εμποριου και μαμιουνται μετα, αλλες φορες ποιο μεγαλο αλλες ποιο μικρο και αναλογα η βιδα αν ξεβιδωνει ή βιδωνει αλλαζει το ρελαντι , αναφερομαι σε 4EFTE αλλα το ιδιο συστημα εχουν και οι 4EFE σε 101 και starlet ep91.
Με ζεστο μοτερ εχω καπου 650 πλεον, οταν το ειχα ρυθμισει εγω το ειχα 800 και οταν ηταν το μοτερ στο σταρλετ το ειχα 1000.
Οταν δωσω πολλα γκαζια και του λασκαρει η βιδα στην κυριολεξια μπορει να κραταει και 2000 και μετα απο μερικα ακομα πεφτει ξανα.
Οταν ξεβιδωνει ανεβαζει και οταν βιδωνει κατεβαζει.
Εκτος αν την ρυθμισω χειροκινητα, οταν δεν θα βαριεμαι θα βρω κανα λαστιχακι, απο καμια βρυση πρεπει να κανει...
|
16-06-20, 10:17
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 06-06-2007
Περιοχή:
Λεκανοπέδιο
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 822
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από costas.x
Το πρόβλημα εντοπιζόταν στην βρώμικη - από αναθυμιάσεις λαδιού - πεταλούδα πολλαπλής εισαγωγής και σε μερική λόγω βρωμιάς δυσλειτουργία της βαλβίδας ελέγχου ρελαντί ή του αισθητήρα MAF.
|
Ακριβώς, όπως τα έχει πει ο costas.x. Τσεκάρουμε/καθαρίζουμε:
α) αισθητήρα MAF.
β) πεταλούδα γκαζιού
__________________
ΜΥΣΤΙΚΟΣ ΔΑΙΜΩΝ!!!!
|
|
|
|
16-06-20, 15:05
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 09-10-2010
Περιοχή:
ΣΕΡΡΕΣ
Ηλικία: 64
Μηνύματα: 143
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Καλησπέρα.
"στην πολλαπλή εισαγωγή έχει μια βίδα έμενα και αυτή έχει ένα λαστιχάκι oring," Νικηφόρε στον δικό μου 4e-fe το o-ring αυτό είναι ακόμη το μανισιο στεγανοποιεί πολύ καλά και δεν αφήνει τη βίδα να χαλαρώσει. Η βίδα αυτή εκτός της ρύθμισης ρελαντί ρυθμίζει και το ποσοστό του CO. Την βίδα δεν την ρυθμίζουμε όπου θέλουμε εμείς. Η αρχική ρύθμιση της είναι με τις επαφές Ε1 και ΤΕ1 βραχυκυκλωμένες στο φις αυτοδιαγνωσης και με τον κινητήρα σε θερμοκρασία λειτουργίας βάζουμε το avans στις 10° BTDC και ρυθμίζουμε την βίδα ώστε να έχουμε 700 rpm. Όταν αποσυνδέσουμε τις επαφές Ε1 και ΤΕ1 τότε ο κινητήρας έχει στροφές και avans ανάλογα με τις τιμές που παίρνει ο εγκέφαλος από τους διάφορους αισθητήρες. ( οι στροφές είναι περίπου 700 και το avans είναι κυμαινόμενο από 8° έως και 12° περίπου). Αν σφίξεις τελείως την βίδα οι στροφές πέφτουν αρχικά γύρω στις 500 και μετά τις ανεβάζει στις 700 η βαλβίδα έλεγχου ρελαντί η οποία δουλεύει πολύ πιο γρήγορα. Η βίδα είναι τύπου βελόνας και πολύ εύκολα μειώνεται ο αέρας που αφήνει να περνά (παρ ότι δεν έχει μεταβληθεί η θέση της) λόγω των επικαθίσεων από αναθυμιάσεις λαδιού. Τις περισσότερες φορές το μη κανονικό ρελαντί οφείλεται σε βρομιές που έχουν μειώσει ή φράξει τρυπούλες που επιτρέπουν την είσοδο αέρα στην εισαγωγή όταν η πεταλούδα είναι κλειστή. Μετά το καλοκαίρι που λόγω αυξημένων θερμοκρασιών και διάθεσης για γκάζια, σε αυτοκίνητα που έχουν τα χιλιόμετρα τους ή και σε πιο καινούρια που βάζουν όχι ποιοτικά λιπαντικά και αναθυμιάζουν εύκολα καλά είναι να γίνεται ένας έλεγχος / καθαρισμός πολλαπλής εισαγωγής, πεταλούδας, βαλβίδας ρελαντί, και βαλβίδας PCV.
Πρόσφατα σε yaris του 2000 με ρελαντί περίπου 600 rpm και τρέμουλο στον κινητήρα είδα μεγάλη διάφορα με την αλλαγή του φίλτρου λαδιού έλεγχου του αισθητήρα vvt-i.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,17307591 seconds (81,72% PHP - 18,28% MySQL) with 43 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 03:15. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|