Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΣΧΕΤΑ ΘΕΜΑΤΑ > OFF TOPIC

OFF TOPIC Εδώ μπορείτε να γράφετε ό,τι θέλετε!! Από ειδήσεις μέχρι τι φαγητό έχετε σπίτι!

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Νέα Toyota Corolla: η επαναφορά της ιστορικής επωνυμίας σηματοδοτεί και μια νέα εποχή
  #1  
Παλιά 24-02-19, 18:02
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Νέα Toyota Corolla: η επαναφορά της ιστορικής επωνυμίας σηματοδοτεί και μια νέα εποχή

Auris ήταν και πέρασε, καθώς με μια διακοπή μιας περίπου 12ετίας η Toyota επαναφέρει σε όλη τη γκάμα των μικρών- μεσαίων μοντέλων της την ιστορική επωνυμία Corolla. Η οποία είναι συνυφασμένη με τη μάρκα αλλά και με τις παραδοσιακές αξίες της, όπως είναι η ποιότητα της κατασκευής, η αξιοπιστία και η αντοχή στο χρόνο.

Τώρα στα παραπάνω πρέπει να προστεθεί και κάτι που κατά τη γνώμη μου έλειπε από όλες ανεξαιρέτως τις προηγούμενες 11 γενιές: η ελκυστική και δυναμική εμφάνιση, που προσδίδει χαρακτήρα και αναγνωρισιμότητα. Ειδικά το τελευταίο είναι πολύ σημαντικό για κάθε κατασκευαστή, πόσο μάλλον όταν πρόκειται για έναν από τους μεγαλύτερους σε παγκόσμια κλίμακα όπως είναι η Toyota.

H οποία χρησιμοποιεί πλέον καθολικά στη μικρή- μεσαία κατηγορία το νέο πλαίσιο TNGA, που ήδη έχει δώσει τα διαπιστευτήριά του στα Prius και C-HR. Στη νέα Corolla βρίσκει εφαρμογή ή πιο πρόσφατη και εξελιγμένη εκδοχή του, η GA-C, η οποία έχει ακαμψία κατά 60% μεγαλύτερη σε σχέση με το πλαίσιο του Auris. Γεγονός που κολακεύει όπως θα δούμε και στη συνέχεια τα δυναμικά χαρακτηριστικά της νέας Corolla, όπως ακριβώς βοήθησε τους σχεδιαστές της στη δημιουργία όμορφων αμαξωμάτων.

Στο σημείο αυτό θα πρέπει σημειώσουμε πως το καινούργιο μοντέλο της Toyota είναι διαθέσιμο με τρία διαφορετικά αμαξώματα. Περισσότερα κοινά μεταξύ τους έχουν η Corolla Hatchback με το πεντάθυρο αμάξωμα των 2 όγκων και το στέισον με την ονομασία Touring Sports, που θα είναι και τα πιο δημοφιλή στην Ευρώπη -το στέισον έχει εξελιχθεί εκ ολοκλήρου στη Γηραιά Ήπειρο. Έτσι διαθέτουν την ίδια χαμηλή μάσκα με τους χαρακτηριστικά λεπτούς προβολείς, ενώ ταυτόχρονα είναι λίγο πιο πλατιά και πιο χαμηλά σε σχέση με τα αντίστοιχα Auris. Σε σχέση με τα τελευταία έχουν μεγαλώσει και τα μεταξόνιά τους, που είναι 2.640 χιλιοστά στο Hatchback και 2.700 στο Tourings Sports, ενώ ίδιο μεταξόνιο με το τελευταίο έχει και η Corolla Seda. H οποία διαφοροποιείται συνολικά αισθητικά μιας και απευθύνεται και σε ένα διαφορετικό κοινό με άλλες προτιμήσεις και προτεραιότητες.

Το κοινό εσωτερικό πάντως είναι σύγχρονο, ελκυστικό και αρκούντως high tech, με μια μεγάλη ελεύθερη οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό (δεν είναι στάνταρ μόνο στις εισαγωγικές εκδόσεις, όπου υπάρχει ένα συμβατικό ηχοσύστημα, εξελιγμένα συστήματα infotainment και υποβοήθησης οδηγού και βέβαια την ποιότητα κατασκευής που περιμένει κανείς από ένα Toyota.

Αυτό που επίσης περιμένει κανείς, ειδικά λαμβάνοντας υπόψη και την αύξηση του μεταξονίου, είναι μεγαλύτεροι χώροι στο πίσω κάθισμα σε σχέση με αυτούς που διαθέτει. Ειδικά η Hatchback, που στην κορυφαία της έκδοση διαθέτει εντυπωσιακά μεν αλλά και ογκώδη δε εμπρός καθίσματα. Η Ηatchback δεν ξεπερνά το μέσο όρο της κατηγορίας και σε ότι αφορά το χώρο αποσκευών της των 361 λίτρων (313 στην υβριδική έκδοση των 2.000 κυβικών). Η Sedan με τη σειρά της έχει πορτμπαγκάζ 471 λίτρων, ενώ πολύ καλές είναι οι τιμές του Touring Sports, που κυμαίνονται από 596 έως 1.606 λίτρα. Γενική παρατήρηση είναι και η απουσία χώρων για εναπόθεση φορητών συσκευών, πέρα από τις ποτηροθήκες, στην κεντρική κονσόλα.

Με τη νέα γενιά της Corolla η Toyota όχι μόνο βασίζεται ακόμα πιο πολύ στα υβριδική συστήματα που ουσιαστικά αυτή παρουσίασε και εξέλιξε αλλά προσθέτει και ένα ακόμα προσανατολισμό τους: αυτόν των αρκετά υψηλών αποδόσεων και των ικανοποιητικών επιδόσεων.

Έτσι εκτός από το γνωστό από το Prius και το C-HR υβριδικό σύνολο των 1.800 κυβικών και των 122 ίππων που πριμοδοτεί την οικονομία καυσίμου και τις χαμηλές εκπομπές ρύπων (3,3 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα και εκπομπές CO2 76 γραμμάρια το χιλιόμετρο κατά NEDC για τo Hatchback) και είναι διαθέσιμο και για τα τρία αμαξώματα υπάρχει και ένα δεύτερο.

Το οποίο είναι διαθέσιμο για τις Corolla Hatchback και Τouring Sports, έχει 2.000 κυβικά και 180 ίππους και εξασφαλίζει πολύ καλές επιδόσεις (0-100 χλμ./ ώρα σε 7,9 δεύτερα) σε συνδυασμό μάλιστα με ελάχιστα αυξημένες τις τιμές της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2 (3,7 λίτρα αμόλυβδης για κάθε 100 χιλιόμετρα, 85 γραμμάρια CO2 το χιλιόμετρο κατά NEDC).

Στην πράξη η κορυφαία Corolla είναι πράγματι ένα ευχάριστο, καλά στημένο και με αρκετά αποθέματα ισχύος αυτοκίνητο, που καλύπτει άνετα και σβέλτα τα χιλιόμετρα χωρίς εκπλήξεις για τον οδηγό της και χωρίς να ταλαιπωρήσεις του επιβάτες της. Μάλιστα αν τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του στάνταρ αυτόματου κιβωτίου CVT ήταν διαφορετικά θα μπορούσε κανείς να κάνει λόγο και για σπορ χαρακτήρα.

Η υβριδική έκδοση των 1.800 κυβικών έχει έναν πιο οικογενειακό προσανατολισμό που ταίριαζε ιδιαίτερα καλά με την Corolla Sedan που οδηγήσαμε στη Μαγιόρκα. Η εισαγωγική Sedan κινείται από τον ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο των 1.600 κυβικών και των 132 ίππων. Το σύνολο της αντίστοιχης Hatchback είναι ο turbo των 1.200 κυβικών και των 114 ίππων της μάρκας, ενώ το στέισον είναι αποκλειστικά υβριδικό.

Η Toyota υπολογίζει πως οι υβριδικές εκδόσεις θα είναι με διαφορά και αυτές με τη μεγαλύτερη ζήτηση πανευρωπαϊκά. Στη χώρα μας αυτές με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης αναμένεται να είναι πιο δημοφιλής σε σχέση με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο και αυτό γιατί θα είναι οι πιο προσιτές. Έτσι η Corolla Sedan θα ξεκινά ως 1.600 από τις 17.100 ευρώ και η Hatchback ως 1.2T από 17.450 ευρώ. Οι υβριδικές εκδόσεις της τελευταίας κοστολογούνται από 20.800 ευρώ (1.8) και 25.490 ευρώ (2.0). H αποκλειστικά υβριδική Corolla Touring Sport θα ξεκινά με τη σειρά της από τις 22.500 ευρώ (1.8).

ΠΗΓΗ : https://www.cnn.gr/style/aytokinito/...-mia-nea-epoxi
Συνημμένα Thumbnails
Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  TOYOTA-COROLLA-2019-10.JPG
Εμφανίσεις:  37
Μέγεθος:  63,2 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  TOYOTA-COROLLA-2019-46.JPG
Εμφανίσεις:  37
Μέγεθος:  143,8 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  TOYOTA-COROLLA-2019-29.JPG
Εμφανίσεις:  41
Μέγεθος:  50,2 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  TOYOTA_COROLLA_2019_26.JPG
Εμφανίσεις:  37
Μέγεθος:  221,5 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  TOYOTA-COROLLA-2019-30.JPG
Εμφανίσεις:  37
Μέγεθος:  129,7 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  TOYOTA-COROLLA-2019-24.JPG
Εμφανίσεις:  7
Μέγεθος:  93,4 KB  

Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  TOYOTA-COROLLA-2019-13.JPG
Εμφανίσεις:  6
Μέγεθος:  118,0 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  TOYOTA-COROLLA-2019-44.JPG
Εμφανίσεις:  6
Μέγεθος:  112,4 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  TOYOTA-COROLLA-2019-14.JPG
Εμφανίσεις:  6
Μέγεθος:  116,4 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  TOYOTA-COROLLA-2019-16.JPG
Εμφανίσεις:  4
Μέγεθος:  119,2 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  TOYOTA-COROLLA-2019-23.JPG
Εμφανίσεις:  4
Μέγεθος:  101,0 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  TOYOTA-COROLLA-2019-18.JPG
Εμφανίσεις:  4
Μέγεθος:  88,1 KB  

Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 24-02-19, 20:41
giannis gt Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή: βολος
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 3.291
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 508
giannis gt θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Δεν το κρύβω ότι είναι η 1η φορά μετά την Ε12 του 2002 που πήρα το megane καινούργιο, ήμουν και ανάμεσα στην 12αρα....
Τωρα με την νέα corolla στην έκδοση 1.2Τ επιτέλους Turbo σε αμάξι της TOYOTA στην νεότερη ιστορία και σε τιμή εκκίνησης προσιτή!
Του χρόνου είμαι για οικογενειακό αμάξι και το νέο Corolla είναι ήδη μέσα στις 3 επιλογές μου.....


Φανη εσύ τι λες; Θα είναι η κλασική καλή Corolla η θα την έχουν χαλάσει;
Όπως και να έχει μου αρέσει και έχει και 116 τουρμπατα άλογα, που γίνονται εύκολα 150 με κλασικό ΦΠΕ στα 1200 κυβικά είναι υπέρ του δέοντος αρκετά!!!!
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!


http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.

Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.

Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 24-02-19, 21:52
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Και εγω να μην το κρυψω, αλλα επειδη ειχα προβληματα με το μοτερ μου, ειχα σκεφτει οτι θα διαλυθει οποτε ειχα στο μυαλο μου για νεο αμαξι, αν και εδω που μενω χωρις παρκιγκ κιολας σιγουρα δεν θα κοιμαμε καν τα βραδια....
οποτε ημουν αναμεσα στα nissan pulsar 1200 turbo γιατι εχει και αυτο καλη εκδοση, nissan micra 1000cc turbo και τωρα ειδα και τη νεα Corolla και επαθα! οκ ειναι προσιτο το ποσο αλλα δεν ειναι μικρο.

Ομως τελικα επισκευασα το μοτερ μου οποτε δεν παιζει να παρω κατι αλλο τουλαχιστον τωρα και για αρκετο καιρο ακομα.

Δεν ξερω η Toyota τι κανει ομως, ειναι καθαρα Japan ή μας τα εχει χαλασει και αυτη οπως η nissan τουλαχιστον στα προσιτα μοντελα της?

Παντως τη νεα Corolla την βρισκω πολυ ομορφη, μιλαω για την H/B αν και οι αλλες δεν πανε πισω.

Υ.Γ ΦΠΕ τι σημαινει?

Αλλο σχετικο αρθρο εδω : https://www.4troxoi.gr/odigoyme/paro...-stin-magiorka

και για τιμες εδω : https://www.4troxoi.gr/agora/eidisei...la-stin-ellada

βλεπω το μοντελο 1200 τουρμπο εδω το λεει 122 αλογα, ενω το πρωτο αρθρο που εβαλα λεει 116, δεν ξερω τελικα τι ισχυει.

https://www.4troxoi.gr/techdata/toyota/corolla
https://www.4troxoi.gr/techdata/toyo...lla/corolla-4d
https://www.4troxoi.gr/odigoyme/paro...me-sti-madriti

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 24-02-19 στις 22:42. Αιτία: Προσθήκη σχετικών links
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 25-02-19, 11:49
giannis gt Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή: βολος
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 3.291
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 508
giannis gt θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Νικηφορε είτε 116 είτε 122 λίγη σημασια έχει.... Με ΦΠΕ πηγαίνεις 150+και είσαι ΟΚ!
Φίλτρο, Πρόγραμμα, Εξάτμιση!
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!


http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.

Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.

Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 25-02-19, 20:10
Το avatar του χρήστη Fanis
Fanis Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 21-10-2003
Μοντέλο: LEXUS IS 200
Περιοχή: Nikaia
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 4.504
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός
εχω κανονισει να παρουμε καποιο απο αυτα καποιο σκ και να κανουμε μια παρουσιαση ..

στα χαρτια γιαννη ειναι πολυ καλη , και γενικα που διαβαζω απο εξω ολοι λενε οτι ειναι πολυ καλο ..
__________________
WEBSITE ADMIN τηλ 2104256663

Η διαφορα μεταξυ ενος αντρα και ενος παιδιου ειναι......το μεγεθος των παιχνιδιων..


Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 25-02-19, 20:12
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Fanis Εμφάνιση μηνυμάτων
εχω κανονισει να παρουμε καποιο απο αυτα καποιο σκ και να κανουμε μια παρουσιαση ..

στα χαρτια γιαννη ειναι πολυ καλη , και γενικα που διαβαζω απο εξω ολοι λενε οτι ειναι πολυ καλο ..
Μια αναβαση Διονυσο-Πεντελη χρειαζεται....:P

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giannis gt Εμφάνιση μηνυμάτων
Νικηφορε είτε 116 είτε 122 λίγη σημασια έχει.... Με ΦΠΕ πηγαίνεις 150+και είσαι ΟΚ!
Φίλτρο, Πρόγραμμα, Εξάτμιση!
αυτη η φραση μου θυμιζει saxoralla δεν ξερω γιατι! χααχαχχααχ αλλα ναι συμφωνω!
αλλα νεο αμαξι ΑΝ επαιρνα δεν θα το πειραζα γιαυτο μενω με την τουρμπορολλα μου να της αλλαζω τα φωτα! :P
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 25-02-19, 20:51
giannis gt Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή: βολος
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 3.291
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 508
giannis gt θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Νικηφορε δεν είναι πείραγμα, είναι επιτακτική ανάγκη και εξηγουμαι:
Το φιλτρο είτε κιτ εισαγωγής, είτε ελευθέρας σου εξασφαλίζει καλύτερη αναπνοή, χωρίς συνεχή αντικατάσταση φίλτρων και καλύτερη απόδοση!
Το πρόγραμμα είναι μια αναβάθμιση λογισμικου software δηλαδή αλογα που υπάρχουν και έχουν κοπεί, για ρύπους κυρίως και κατανάλωση και για αξιοπιστία σε όλα τα τερέν με όλα τα καύσιμα και από όλους τους <καφρους> οδηγούς!!!!
Τέλος η Εξάτμιση μόνο καλό θα κάνει στην εξαγωγή καυσαερίων, μείωση θερμοκρασιών και σε συνδυασμό με downpipe μεγαλύτερης διαμέτρου, σωλήνας μεγαλύτερης διαμέτρου, ελεύθερου καταλύτη και ελεύθερου τελικού, μιλάμε για συνολική ανάσα του κινητηρα που σε συνδυασμο με το φιλτρο και το πρόγραμμα θα αποδώσει τα μέγιστα με αξιοπιστία!!!! Μόνο αρνητικο ίσως ο παραπάνω θόρυβος, αν και αυτό μετριαζεται κάπως.....
Αυτά!!!!
Ελπιζω να έγινα κατανοητός!!!!
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!


http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.

Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.

Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 25-02-19, 21:28
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Smile

Τα ξερω ρε συ αυτα που λες, εκτος απο προγραμμα-εγκεφαλο αγραφο ή κατι αλλο σχετικο με εγκεφαλο, τα αλλα και εγω τα εχω κανει.
απλα δεν ηξερα το ΦΠΕ τι σημαινει και ειπα οτι το φιλτρο-προγραμμα-εξατμιση μου θυμιζει σαξοραλλα, αυτο μονο.
Ο παραπανω θορυβος εμενα δεν με πειραζει, αναλογα το ποσο, οπως ακουγεται το δικο μου εγω τον λατρευω αυτον τον ηχο!

Λοιπον μην ξεφευγουμε απο το θεμα μας!
περιμενω με ανυπομονησια την δοκιμη της νεας Corollas και ελπιζω να μας επιτρεψει και ο Φανης οσοι θελουμε να την δουμε απο κοντα!
και ειμαι σιγουρος οτι θα αρρωστησουμε μετα....
και θελω και καμια δοκιμη GT86 για να μην ξεχνιομαστε....:Ppp
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΣΧΕΤΑ ΘΕΜΑΤΑ > OFF TOPIC

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Το τιμόνι γρατζουνάει κατά την επαναφορά! corolla92 TOYOTA COROLLA 111(G6) 3 16-07-16 08:46
Toyota Corolla WRC E11 NikiforosGT UPDATES 5 05-04-16 11:57
Corolla ZZE111 1,4 G5 όχι σωστή επαναφορά τιμονιού στην ευθεία drummerhellas TOYOTA COROLLA 111(G6) 20 17-09-11 12:33
New Toyota Toyota Corolla XRS 2009 LAKISdj TOYOTA COROLLA E15 19 02-12-10 22:18
Toyota Corolla Dvd The_Emperor SOUNDMANIA 1 06-11-09 14:51



Page generated in 0,16669106 seconds (82,43% PHP - 17,57% MySQL) with 40 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 18:11.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)