Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Πολλά χλμ.
  #1  
Παλιά 07-01-19, 14:01
Το avatar του χρήστη antonios7
antonios7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 29-11-2006
Μοντέλο: Corolla 1.3 G6
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 1.065
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 326
antonios7 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Πολλά χλμ.

Καλή χρονιά με υγεία!
Αισίως έχω φτάσει τα 300.000+ στο κοντέρ με τον 4E-FE.

Επειδή έχει αρχίσει και
1) καίει λίγo λαδάκι,
2) στάζει ελάχιστο λαδάκι από 2 σημεία (δεν είναι τόσο επείγον αυτό - πιθανόν όμως να είναι δαπανηρή η πλήρης επισκευή του),
3) ακούγεται και ένα μικρό κροτάλισμα σε παρατεταμένο πάτημα του γκαζιού (όταν το ζορίζω δηλαδή),
4) στο πολύ κρύο ακούγεται ένας συρφετός από το ταχύμετρο ο οποίος σταματάει μετά από λίγα λεπτά (εδώ η λύση είναι γρασάρισμα ντίζας ή αλλαγή).

τι είδους τσεκαρίσματα να κάνω, τι αλλαγές σε καίρια ανταλλακτικά ακόμα και προληπτικά λόγω χιλιομέτρων; τσιμούχες βαλβίδων ίσως;

Για το 1) να μετρήσω συμπίεση στους κυλίνδρους μήπως σαν αρχική σκέψη;

Για το 3) δεν πιστεύω να φταίει η βενζίνη καθώς νοθευμένη κυκλοφορεί αλλά το κάνει εδώ και καιρό, δεν βάζω βενζίνη στο ίδιο πρατήριο, συνεπώς ίσως είναι και κάτι άλλο. Βεβαίως συνέχεια 95άρα, κάποιοι μου πρότειναν να δοκιμάζω με 99-100 αλλά δεν γίνεται να βάζουμε συνέχεια ακριβότερη.

Ένα πρόβλημα που είχα με τη μίζα το έφτιαξα σε ηλεκτρολόγο (καρβουνάκια πλήρες service) και παίρνει μπρος αέρα τώρα.
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 07-01-19, 14:09
Το avatar του χρήστη tsavman
tsavman Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 17-06-2011
Μοντέλο: Ε12 2004, 1.x
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 721
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 237
tsavman είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Μία μέτρηση συμπίεσης δεν βλάπτει ποτέ, όσον αφορά την υγεία του μοτέρ.
Από κει και πέρα θα ξέρεις αν αξίζει να το συμμαζέψεις ή να το πας όσο πάει όπως είναι.
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 07-01-19, 19:54
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από antonios7 Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλή χρονιά με υγεία!
Αισίως έχω φτάσει τα 300.000+ στο κοντέρ με τον 4E-FE.

Επειδή έχει αρχίσει και
1) καίει λίγo λαδάκι,
2) στάζει ελάχιστο λαδάκι από 2 σημεία (δεν είναι τόσο επείγον αυτό - πιθανόν όμως να είναι δαπανηρή η πλήρης επισκευή του),
3) ακούγεται και ένα μικρό κροτάλισμα σε παρατεταμένο πάτημα του γκαζιού (όταν το ζορίζω δηλαδή),
4) στο πολύ κρύο ακούγεται ένας συρφετός από το ταχύμετρο ο οποίος σταματάει μετά από λίγα λεπτά (εδώ η λύση είναι γρασάρισμα ντίζας ή αλλαγή).

τι είδους τσεκαρίσματα να κάνω, τι αλλαγές σε καίρια ανταλλακτικά ακόμα και προληπτικά λόγω χιλιομέτρων; τσιμούχες βαλβίδων ίσως;

Για το 1) να μετρήσω συμπίεση στους κυλίνδρους μήπως σαν αρχική σκέψη;

Για το 3) δεν πιστεύω να φταίει η βενζίνη καθώς νοθευμένη κυκλοφορεί αλλά το κάνει εδώ και καιρό, δεν βάζω βενζίνη στο ίδιο πρατήριο, συνεπώς ίσως είναι και κάτι άλλο. Βεβαίως συνέχεια 95άρα, κάποιοι μου πρότειναν να δοκιμάζω με 99-100 αλλά δεν γίνεται να βάζουμε συνέχεια ακριβότερη.

Ένα πρόβλημα που είχα με τη μίζα το έφτιαξα σε ηλεκτρολόγο (καρβουνάκια πλήρες service) και παίρνει μπρος αέρα τώρα.
Καλησπερα, χρονια πολλα και καλη χρονια!
ας ξεκινησουμε πρωτα με το ποσα χρονια ακομα λες να το κρατησεις.
Μερικα πραγματα μπορει να ειναι λιγο δαπανηρα και αλλα οχι.
Εχουμε και λεμε λοιπον.

1. δεν ειναι απαραιτητη η μετρηση συμπιεσης αλλα καθολου κακη ιδεα, εγω εχω παρει οργανο και την μετραω συνεχεια λογω κατι προβληματων που εχω.
Ειναι ομως παρα πολυ πιθανο για εμενα κατα 90% μην πω 99% οτι ειναι απο τσιμουχακια βαλβιδων. Τωρα για να αλλαχτουν εδω ειναι τα λιγο δυσκολα, ο κανονικος τροπος ειναι να βγει η κυλινδροκεφαλη που σημαινει αλλαγη φλαντζας θελει δεν θελει και καθαρισμα ισως σε πλανη της επιφανειας της κεφαλης που εφαπτεται με την φλαντζα. Επισης η διαδικασια περιλαμβανει και ρυθμιση βαλβιδων τα λεγομενα διακενα δλδ και ειναι ενα μεγαλο κοστος ολη αυτη η διαδικασια. Επισης οταν βγουν ολα αυτα ολο και κατι παραπανω θα θες να βαλεις πχ νεους ιμαντες, ιμαντα χρονισμου, λαδια, παραφλου κτλ κτλ.
Ο δευτερος τροπος που δεν τον κανουν ολοι οι μηχανικοι αλλα ειναι πολυ ποιο φτηνη λυση ειναι να "φουσκωσουν" τον κυλινδρο με αερα, σηκωνουν μονο τους εκκεντροφορους και βγαζουν με εξολκεα τα τσιμουχακια. Θελει προσοχη μην πεσει κατι μεσα οπως πχ μια βαλβιδα γιατι πρεπει αναγκαστικα μετα να ανοιχτει...για μενα δεν ειναι αυτος σωστος τροπος. Αλλα και παλι μπορουν να ρυθμιστουν οι βαλβιδες και θα ελεγα επιβαλλεται μετα απο τοσα πολλα χλμ, αφου θα βγουν οι εκκεντροφοροι. Αν εχει πολλα χλμ ο ιμαντας χρονισμου πας και για νεο και το ιδιο ισχυει και για τους πλαινους.
2. Τα σημεια που σταζουν ποια ειναι? αν λες αριστερα οπως κοιταμε το μοτερ, πιθανα σημεια ειναι η τσιμουχα εκκεντροφορου, τσιμουχα στροφαλου κατα 99%, η ταπα του 2ου εκκεντροφορου, η αντλια λαδιου που εχει μεσα και εξω λαστιχο και μπορει και το ιδιο το καρτερ που εχει φλαντζοκολλα.
Και αυτη ειναι δαπανηρη επισκευη το εχω κανει κιολας.
Παλι πρεπει να βγει ο ιμαντας χρονισμου, το καρτερ, μερος της εξατμισης, για ολα αυτα βγαζουμε και την γεφυρα και ετσι παλι εχουμε και λεμε, μπορεις να αλλαξεις επι την ευκαιρια που λεμε, ιμαντες ολους αν το κανεις στο 1 δεν το κανεις παλι εννοειτε!!!
μπορεις να αλλαξεις αντλια νερου, αντλια λαδιου και ολα τα σχετικα λαστιχα-τσιμουχες.
Δεν ειναι ολα αναγκαια ομως γιαυτο σε ρωτησα αν σκοπευεις να το κρατησεις χρονια. Αν οχι δεν ειναι αναγκη αν δεν εχουν προβλημα να αλλαχτουν ολα αυτα! πχ εγω αντλια λαδιου δεν αλλαξα, ουτε και νερου τοτε, αλλα του νερου αποδειχτηκε οτι κακως εκανα τελικα....γιατι με προδωσε αργοτερα.
Αν τα λαδια τωρα ειναι απο την δεξια πλευρα αναμεσα σε σασμαν και μοτερ εδω ειναι κακα τα μαντατα! μπορει να ειναι η τσιμουχα στροφαλου απο την αλλη πλευρα, ή απλα να εχει πετσικαρει το καρτερ. Αν ειναι η φλαντζα ομως πρεπει να κατεβει το σασμαν, και να βγει και το βολαν γιατι ειναι απο πισω. Επισης αρκετο κοστος. Εμενα μαλλον απο εκει χανει μετα την αλλη επισκευη και αφου αλλαξα σασμαν και συμπλεκτη! τρελενεσαι μετα?????
3. Δεν καταλαβαινω ακριβως τι εννοεις με το κροταλισμα, ετσι θεωρω εγω τον ηχο που κανει τρυπια πολλαπλη εξαγωγη ή χταποδι, ή ακομα η φλαντζα του! σιγουρα δεν ειναι καπου απο εκει??? μηπως εχει τρυπησει?
Αν πας για καυσαερια σε ελεγχο δειχνει οκ τον λαμδα? μηπως δειχνει πχ πολυ οξυγονο? αν ναι σιγουρα ειναι τρυπα καπου! βενζινη με τιποτα, θα βαραγε πυρακια απλα δεν το θεωρω αυτο κροταλισμα. Κανει σαν πα πα πα πα πα, ενω το κροταλισμα ειναι μεταλλικος καπως ο ηχος. Αν ειναι πυρακια παντως μπορει απλα να θελει ρυθμισμα το avans, αλλα για να εισαι σιγουρος δοκιμασε και καλυτερες βενζινες πχ shell vpower.
4. Οπως τα λες το κανει και σε εμενα, βγαλτην και βαλε γρασσο στις 2 ακρες. Εννοω βγαλε τα ακρα οχι ολη!


Αυτα! αν εχεις αποριες γραψε παλι να τις δουμε!
Απάντηση με παράθεση
α
  #4  
Παλιά 08-01-19, 04:02
keichi Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 856
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 272
keichi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
α

Καλημερα και χρονια πολλα!
Ποσο λαδι καταναλωνει ο κινητηρας σου στα 1000χλμ?
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 08-01-19, 19:04
Το avatar του χρήστη antonios7
antonios7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 29-11-2006
Μοντέλο: Corolla 1.3 G6
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 1.065
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 326
antonios7 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλησπερα, χρονια πολλα και καλη χρονια!
ας ξεκινησουμε πρωτα με το ποσα χρονια ακομα λες να το κρατησεις.
Μερικα πραγματα μπορει να ειναι λιγο δαπανηρα και αλλα οχι.
Εχουμε και λεμε λοιπον.

1. δεν ειναι απαραιτητη η μετρηση συμπιεσης αλλα καθολου κακη ιδεα, εγω εχω παρει οργανο και την μετραω συνεχεια λογω κατι προβληματων που εχω.
Ειναι ομως παρα πολυ πιθανο για εμενα κατα 90% μην πω 99% οτι ειναι απο τσιμουχακια βαλβιδων. Τωρα για να αλλαχτουν εδω ειναι τα λιγο δυσκολα, ο κανονικος τροπος ειναι να βγει η κυλινδροκεφαλη που σημαινει αλλαγη φλαντζας θελει δεν θελει και καθαρισμα ισως σε πλανη της επιφανειας της κεφαλης που εφαπτεται με την φλαντζα. Επισης η διαδικασια περιλαμβανει και ρυθμιση βαλβιδων τα λεγομενα διακενα δλδ και ειναι ενα μεγαλο κοστος ολη αυτη η διαδικασια. Επισης οταν βγουν ολα αυτα ολο και κατι παραπανω θα θες να βαλεις πχ νεους ιμαντες, ιμαντα χρονισμου, λαδια, παραφλου κτλ κτλ.
Ο δευτερος τροπος που δεν τον κανουν ολοι οι μηχανικοι αλλα ειναι πολυ ποιο φτηνη λυση ειναι να "φουσκωσουν" τον κυλινδρο με αερα, σηκωνουν μονο τους εκκεντροφορους και βγαζουν με εξολκεα τα τσιμουχακια. Θελει προσοχη μην πεσει κατι μεσα οπως πχ μια βαλβιδα γιατι πρεπει αναγκαστικα μετα να ανοιχτει...για μενα δεν ειναι αυτος σωστος τροπος. Αλλα και παλι μπορουν να ρυθμιστουν οι βαλβιδες και θα ελεγα επιβαλλεται μετα απο τοσα πολλα χλμ, αφου θα βγουν οι εκκεντροφοροι. Αν εχει πολλα χλμ ο ιμαντας χρονισμου πας και για νεο και το ιδιο ισχυει και για τους πλαινους.
2. Τα σημεια που σταζουν ποια ειναι? αν λες αριστερα οπως κοιταμε το μοτερ, πιθανα σημεια ειναι η τσιμουχα εκκεντροφορου, τσιμουχα στροφαλου κατα 99%, η ταπα του 2ου εκκεντροφορου, η αντλια λαδιου που εχει μεσα και εξω λαστιχο και μπορει και το ιδιο το καρτερ που εχει φλαντζοκολλα.
Και αυτη ειναι δαπανηρη επισκευη το εχω κανει κιολας.
Παλι πρεπει να βγει ο ιμαντας χρονισμου, το καρτερ, μερος της εξατμισης, για ολα αυτα βγαζουμε και την γεφυρα και ετσι παλι εχουμε και λεμε, μπορεις να αλλαξεις επι την ευκαιρια που λεμε, ιμαντες ολους αν το κανεις στο 1 δεν το κανεις παλι εννοειτε!!!
μπορεις να αλλαξεις αντλια νερου, αντλια λαδιου και ολα τα σχετικα λαστιχα-τσιμουχες.
Δεν ειναι ολα αναγκαια ομως γιαυτο σε ρωτησα αν σκοπευεις να το κρατησεις χρονια. Αν οχι δεν ειναι αναγκη αν δεν εχουν προβλημα να αλλαχτουν ολα αυτα! πχ εγω αντλια λαδιου δεν αλλαξα, ουτε και νερου τοτε, αλλα του νερου αποδειχτηκε οτι κακως εκανα τελικα....γιατι με προδωσε αργοτερα.
Αν τα λαδια τωρα ειναι απο την δεξια πλευρα αναμεσα σε σασμαν και μοτερ εδω ειναι κακα τα μαντατα! μπορει να ειναι η τσιμουχα στροφαλου απο την αλλη πλευρα, ή απλα να εχει πετσικαρει το καρτερ. Αν ειναι η φλαντζα ομως πρεπει να κατεβει το σασμαν, και να βγει και το βολαν γιατι ειναι απο πισω. Επισης αρκετο κοστος. Εμενα μαλλον απο εκει χανει μετα την αλλη επισκευη και αφου αλλαξα σασμαν και συμπλεκτη! τρελενεσαι μετα?????
3. Δεν καταλαβαινω ακριβως τι εννοεις με το κροταλισμα, ετσι θεωρω εγω τον ηχο που κανει τρυπια πολλαπλη εξαγωγη ή χταποδι, ή ακομα η φλαντζα του! σιγουρα δεν ειναι καπου απο εκει??? μηπως εχει τρυπησει?
Αν πας για καυσαερια σε ελεγχο δειχνει οκ τον λαμδα? μηπως δειχνει πχ πολυ οξυγονο? αν ναι σιγουρα ειναι τρυπα καπου! βενζινη με τιποτα, θα βαραγε πυρακια απλα δεν το θεωρω αυτο κροταλισμα. Κανει σαν πα πα πα πα πα, ενω το κροταλισμα ειναι μεταλλικος καπως ο ηχος. Αν ειναι πυρακια παντως μπορει απλα να θελει ρυθμισμα το avans, αλλα για να εισαι σιγουρος δοκιμασε και καλυτερες βενζινες πχ shell vpower.
4. Οπως τα λες το κανει και σε εμενα, βγαλτην και βαλε γρασσο στις 2 ακρες. Εννοω βγαλε τα ακρα οχι ολη!


Αυτα! αν εχεις αποριες γραψε παλι να τις δουμε!
Λοιπόν,
Ιμάντες έχω αλλάξει στα 300.000 (κάθε 100.000 όπως λέει και το manual).

Η τσιμούχα στροφάλου θέλει 100% αλλαγή ωστόσο το μοντέλο αυτό έχει ένα κατασκευαστικό ελλάτωμα. Μετά από πολλά χιλιόμετρα κολλάει το γρανάζι στροφάλου και πρέπει να βγει χωρίς να σπάσει για να αλλαχθεί η τσιμούχα. Επειδή λοιπόν δεν βγαίνει με τίποτα (συγκεκριμένο κλειδί δεν ξέρω αν υπάρχει), πρέπει να το σπάσει ο μηχανικός και έχει καμιά 40αριά ευρώ καινούργιο. Συνεπώς για μια τσιμούχα να δώσω τόσα, είπα άστο να στάζει.
Σε 2 μηχανικούς toyota που πήγα δεν είχαν κλειδί. Πιθανόν να έχουν τα εξουσιοδοτημένα δεν ξέρω γιατί έχω χρόνια να πατήσω.

Η άλλη μεριά που στάζει θέλει κατέβασμα κιβώτιο και καθώς δεν στάζει πολύ, είπα και εκεί στο μηχανικό άστο αν κατεβάσουμε ποτέ κιβώτιο το φτιάχνουμε.

Για το κροτάλισμα τώρα, δεν είναι εξάτμιση, είναι μεταλλικός ο ήχος, πυράκια μου είπε ο μηχανικός από σάποιες βενζίνες. Θα κάνω την καρδιά μου - και την τσέπη μου - πέτρα και θα δοκιμάσω με Shell 99, 2 φουλαρίσματα μήπως στρώσει.

Όσον αφορά το λαδοκάψιμο, δεν έχω ακριβή εικόνα για το πόσο καίει, θα το παρακολουθήσω. Μπορεί να φταίνε και τα λάδια. πχ. έχω πάρει από net Castrol 1lt 6,5-7 ευρώ το ένα που δεν αποδείχτηκαν και τόσο καλά και άλλα φτηνά. Μέτρηση συμπίεσης δεν έχω κάνει ποτέ, θα δοκιμάσω. Επίσης θα ρωτήσω κόστος για αλλαγή τσιμουχάκια βαλβίδων και ρύθμιση βαλβίδων. Το κομμάτι της δουλειάς αυτής δεν το ξέρω, ούτε μπορώ να επέμβω, πως το κάνει ο καθένας δηλαδή, σκοπός βέβαια είναι το καλό αποτέλεσμα.
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 09-01-19, 21:47
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από antonios7 Εμφάνιση μηνυμάτων
Λοιπόν,
Ιμάντες έχω αλλάξει στα 300.000 (κάθε 100.000 όπως λέει και το manual).

Η τσιμούχα στροφάλου θέλει 100% αλλαγή ωστόσο το μοντέλο αυτό έχει ένα κατασκευαστικό ελλάτωμα. Μετά από πολλά χιλιόμετρα κολλάει το γρανάζι στροφάλου και πρέπει να βγει χωρίς να σπάσει για να αλλαχθεί η τσιμούχα. Επειδή λοιπόν δεν βγαίνει με τίποτα (συγκεκριμένο κλειδί δεν ξέρω αν υπάρχει), πρέπει να το σπάσει ο μηχανικός και έχει καμιά 40αριά ευρώ καινούργιο. Συνεπώς για μια τσιμούχα να δώσω τόσα, είπα άστο να στάζει.
Σε 2 μηχανικούς toyota που πήγα δεν είχαν κλειδί. Πιθανόν να έχουν τα εξουσιοδοτημένα δεν ξέρω γιατί έχω χρόνια να πατήσω.

Η άλλη μεριά που στάζει θέλει κατέβασμα κιβώτιο και καθώς δεν στάζει πολύ, είπα και εκεί στο μηχανικό άστο αν κατεβάσουμε ποτέ κιβώτιο το φτιάχνουμε.

Για το κροτάλισμα τώρα, δεν είναι εξάτμιση, είναι μεταλλικός ο ήχος, πυράκια μου είπε ο μηχανικός από σάποιες βενζίνες. Θα κάνω την καρδιά μου - και την τσέπη μου - πέτρα και θα δοκιμάσω με Shell 99, 2 φουλαρίσματα μήπως στρώσει.

Όσον αφορά το λαδοκάψιμο, δεν έχω ακριβή εικόνα για το πόσο καίει, θα το παρακολουθήσω. Μπορεί να φταίνε και τα λάδια. πχ. έχω πάρει από net Castrol 1lt 6,5-7 ευρώ το ένα που δεν αποδείχτηκαν και τόσο καλά και άλλα φτηνά. Μέτρηση συμπίεσης δεν έχω κάνει ποτέ, θα δοκιμάσω. Επίσης θα ρωτήσω κόστος για αλλαγή τσιμουχάκια βαλβίδων και ρύθμιση βαλβίδων. Το κομμάτι της δουλειάς αυτής δεν το ξέρω, ούτε μπορώ να επέμβω, πως το κάνει ο καθένας δηλαδή, σκοπός βέβαια είναι το καλό αποτέλεσμα.
καλησπέρα, αυτο με το γραναζι στροφαλου πρωτη φορα το ακουω! προσωπικα οσους μηχανικους ξερω και το εχουν βγαλει κανονικα οπως και το δικο μου και ημουν μπροστα και δεν ειχε θεμα, αν και 4EFTE το μοτερ, και εγω ειχα βγαλει απο σκουριασμενο 4EFE επισης κανονικα με δυσκολια αλλα εγινε δουλεια με πολυ WD40 και εξολκεα.
Θελει εξολκεα φυσικα! αν δεν εχει και το κοπαναει με σφυρια και με καλεμια εννοειτε οτι θα το σπασει!!!
αμα δεν εχει εξολκεα τι μηχανικος ειναι δλδ....ακομα και εγω εχω που δεν ειμαι μηχανικος.
Δεν ξερω αν λεμε για το ιδιο πραγμα, δεν λες το γραναζι που ειναι στον στροφαλοφορο που πιανει πανω ο ιμαντας χρονισμου ? ή λες την τροχαλια που εχει τους εξωτερικους ιμαντες ? για εκει εχει και κλειδι, αλλα και παλι ειναι ΑΚΡΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ μηχανικοι και μαλιστα Toyota να μην εχουν!!!! και πως κανουν τετοιες εργασιες τοτε??? εγω οπου εχω παει εχουν και αυτο παντως και δεν ειναι μονο για Toyota.
Oχι δεν ισχυει, ειναι θεμα του μηχανικου τι εργαλεια εχει αγορασει, δεν ειναι κανονας οτι δλδ πρεπει να ειναι εξουσιοδοτημενος.

Για την τσιμουχα στροφαλου απο την πλευρα του σασμαν ετσι οταν θα κανεις καποια αλλη δουλεια αν δεν χανει παρα πολυ το κανεις τοτε το ιδιο και εγω.

Για τον θορυβο δεν ξερω αν δεν τον ακουσω τι να πω.
Αν ειναι απο πυρακια δοκιμαζεις βενζινη αν δεν φτιαξει δες το αβανς σου. Μπορει να ειναι και αλλα πραγματα αλλα θεωρω το αβανς το ποιο πιθανο και ακομα περισσοτερο τις βενζινες αν δεν βαζεις καποια καλη και απο συγκεκριμενο πρατηριο που να εχεις τσεκαρει οτι δε νοθευει. Γιατι πολλα εχω παθει και εχω δει....

Για τα λαδια τι νουμερο λαδια βαζεις? οσο ποιο λεπτο ειναι τοσο ποιο ευκολα καιγεται και ειναι χειροτερα αν εχεις και διαρροες. Λογικο.
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 10-01-19, 18:10
costas.x Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 09-10-2010
Περιοχή: ΣΕΡΡΕΣ
Ηλικία: 64 male
Μηνύματα: 143
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 187
costas.x είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Καλησπέρα και καλή χρονιά.


antonios7

"Ιμάντες έχω αλλάξει στα 300.000 (κάθε 100.000 όπως λέει και το manual)"


Για να λες ιμάντες προφανώς εννοείς και τον ιμάντα χρονισμού.

Πιστεύω πως είναι πολλά τα χιλιόμετρα, όχι τόσο για τον ιμάντα όσο για τα ρουλεμάν. Οι περισσότεροι ιμάντες που κόβονται είναι γιατί τρίβονται σε μισοφρακαρισμένα ρουλεμάν. Νομίζω πως αλλαγή σε 100.000 κμ είναι για τον ιμάντα πρώτης τοποθέτησης. Μετά θέλει ανα 50.000 κμ.


"Η τσιμούχα στροφάλου θέλει 100% αλλαγή ωστόσο το μοντέλο αυτό έχει ένα κατασκευαστικό ελλάτωμα. Μετά από πολλά χιλιόμετρα κολλάει το γρανάζι στροφάλου και πρέπει να βγει χωρίς να σπάσει για να αλλαχθεί η τσιμούχα."


Η τσιμούχα στροφαλοφόρου καλά είναι να αλλάζεται σε κάθε αλλαγή του ιμάντα. Στροφαλοφόροι που έχουν "γράψει" πολλές χιλιάδες χιλ. πιθανών να έχουν κάνει πατούρα στο σημείο που τα χείλη της τσιμούχας αγκαλιάζουν τον στρόφαλο. Αν παρατηρήσουμε κάτι τέτοιο την καινούρια τσιμούχα την τοποθετούμε ελάχιστα πιο μέσα ή πιο έξω.
Οσο για την τροχαλία στροφάλου (μάλλον σε αυτήν αναφέρεσαι) υπάρχει ειδικό εργαλείο (TOYOTA 09213-14010) που σταθεροποιεί την τροχαλία για να ξεβιδώσουμε το παξιμάδι και ειδικό εργαλείο (ΤΟΥΟΤΑ 09213-31021) που αφαιρείται η τροχαλία. Ελλείψει αυτών χρησιμοποιούμε κοινό εξολκέα και για να ξαναβγεί εύκολα βάζουμε λίγο γράσσο κατά την επανατοποθέτησή της.


"Για το κροτάλισμα τώρα, δεν είναι εξάτμιση, είναι μεταλλικός ο ήχος, πυράκια μου είπε ο μηχανικός από σάποιες βενζίνες"
Αν ο ήχος που ακούς είναι όντως πειράκια και με την προυπόθεση οτι τα μπουζί σου είναι καινούργια και σωστά, τα μπουζοκαλώδια οχι παλιά, σάπια 'η καμένα και το φίλτρο αέρα καθαρό δοκίμασε επώνυμη 100άρα βενζίνη. Αν χαθεί ο ήχος ξέρεις την αιτία. Η απλή αμόλυβδη που έχουμε είναι πιο απλή κι απ την απλή.
Για την κατανάλωση λιπαντικού γράψε τι ιξώδες βάζεις και τα χιλιόμετρα αλλαγής.

Αν θέλεις να ρίξεις χρήματα στον κινητήρα σου προβληματίσου με αυτό που πολύ σωστά έγραψε ο NikiforosGT


" ας ξεκινησουμε πρωτα με το ποσα χρονια ακομα λες να το κρατησεις".
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 10-01-19, 19:40
Το avatar του χρήστη antonios7
antonios7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 29-11-2006
Μοντέλο: Corolla 1.3 G6
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 1.065
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 326
antonios7 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Ιμάντες έχω αλλάξει σετ και ρουλεμάν. Κάθε 100.000 δεν έχουν πρόβλημα. 50 είναι πολύ λίγο.

Για το γρανάζι στροφάλου λέω, έχει κολλήσει και δεν βγαίνει ούτε με WD40.
Ίσως έπεσα στην περίπτωση γιατί και οι 2 που πήγα δεν είχαν τον συγκεκριμένο εξολκέα.
Λάδια συνήθως βάζω 10-40, έχω βάλει 1-2 φορές και 5-40 και 15-40. Αλλαγές κάθε 5000 χλμ. Φίλτρο λαδιού στα 10000.
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 10-01-19, 20:33
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από antonios7 Εμφάνιση μηνυμάτων
Ιμάντες έχω αλλάξει σετ και ρουλεμάν. Κάθε 100.000 δεν έχουν πρόβλημα. 50 είναι πολύ λίγο.

Για το γρανάζι στροφάλου λέω, έχει κολλήσει και δεν βγαίνει ούτε με WD40.
Ίσως έπεσα στην περίπτωση γιατί και οι 2 που πήγα δεν είχαν τον συγκεκριμένο εξολκέα.
Λάδια συνήθως βάζω 10-40, έχω βάλει 1-2 φορές και 5-40 και 15-40. Αλλαγές κάθε 5000 χλμ. Φίλτρο λαδιού στα 10000.
καλησπέρα! εγω παντως οταν αλλαξα 100.000χλμ ο μηχανικος τοτε με εβριζε....
ο ιμαντας ηταν ολο γραμμωσεις ετοιμος για να διαλυθει. 60.000χλμ αλλη φορα και παλι τον αλλαξα τελικα ποιο νωρις γιατι εγιναν αλλες εργασιες νομιζω 40 ή 45.000 ητανε.

Το γραναζι στροφαλου για τον ιμαντα χρονισμου δεν θελει καποιον πολυ συγκεκριμενο εξολκεα υπαρχουν πολλοι και φτηνοι που κανουνε πχ σαν αυτον που εχω (εχει νουμερα) http://www.getatool.gr/e3wlkeas-trip...8-6590212.html
Εγω με τον ιδιο βγαζω και γραναζια απο το σασμαν τουλαχιστον αυτα της 5ης που ειναι απεξω. Δες την φωτο που βαζω. Απλα εχω τροχισει με τροχακι τις ακρες να ειναι ποιο αιχμηρες. Με αυτον το ειχα βγαλει εγω.
Αν τωρα εχει σφηνωσει πολυ ασχημα οκ θελει προσπαθεια και οκ μπορει να σπασει, αλλα δεν ειναι γενικος κανονας οτι παντα θα σπαει και θελουμε αλλο! ουτε οτι σονυ και καλα θελει ειδικο εργαλειο!

Εγω λαδια βαζω 10-40 ημισυνθετικα, τα αλλαζω καθε 5000χλμ κανονικα αλλα τωρα τελευταια με διαφορα προβληματα που εχω τυχαινει νωριτερα, δλδ εχει τυχει 1000χλμ, 2000 και 3000χλμ και το φιλτρο λαδιου καθε 10.000χλμ παλιοτερα ελεγα αλλα τωρα το κανω με τα λαδια, ειναι τοσο φτηνο που δεν αξιζει καν να το αφηνουμε.
Συνημμένα Thumbnails
Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  IMG_20161008_131408.jpg
Εμφανίσεις:  94
Μέγεθος:  85,8 KB  

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 10-01-19 στις 22:11.
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 12-01-19, 21:57
Το avatar του χρήστη antonios7
antonios7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 29-11-2006
Μοντέλο: Corolla 1.3 G6
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 1.065
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 326
antonios7 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Ωραίο εργαλείο.
Κοίτα να δεις. Πάντως όσον αφορά τους ιμάντες, το δικό σου είναι turbo επομένως είναι άλλες οι καταπονήσεις, μου φαίνεται λογικό να αντέχουν λιγότερο.

Ρύθμιση βαλβίδων το μάνιουαλ πάντως λέει κάθε 40.000 χλμ.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Οδική συμπεριφορά για πολλά χλμ agrileza ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 5 30-11-19 20:51
Χρόνια Πολλά!!!!! Νο 2 Nikos OFF TOPIC 1428 09-11-11 11:31
Πρόβλημα με Ε11 στα πολλά χλμ TARZAN SUPPORT 22 19-08-10 18:41
Χρόνια Μας Πολλά! fanatikoske30 TOYOTA COROLLA KE30 0 29-09-06 23:38
Χρονια Πολλά!!! Ayrton ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 8 27-03-06 23:17



Page generated in 0,19602203 seconds (84,28% PHP - 15,72% MySQL) with 44 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 09:23.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)