Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ |
|
|
Πρόβλημα με Corolla στρογγυλοφάναρο 1332cc mod.1999 |
|
05-03-18, 12:31
|
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 18-08-2009
Μηνύματα: 19
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Πρόβλημα με Corolla στρογγυλοφάναρο 1332cc mod.1999
Καλημέρα,
Θα ήθελα την γνώμη σας για το παρακάτω.
Μετά από 200 χιλιάδες χιλιόμετρα με LPG. Ήρθε η ώρα και άλλαξα καπάκι βαλβίδων, αφού ο μηχανικός του ρεκτιφιέ αποφάνθηκε ότι δεν άξιζε να γίνει επισκευή. Όλα πήγαν καλά, το αυτοκίνητο θυμίζει εκείνο τον ήχο του κινητήρα που είχα καιρό να ακούσω...αλλά έμεινε ένα από τα συμπτώματα που παρουσίαζε πριν την επισκευή.
Είναι κάτι που το έκανε σπάνια, περίπου 2 φορές τον μήνα, μπορεί και λιγότερο. Όταν ο κινητήρας βρίσκεται μαρσαρισμένος εν κινήση, π.χ. ανηφόρα και πέσουν απότομα οι στροφές, βγάζοντας την ταχύτητα και βάζοντας νεκρά, ο κινητήρας σβήνει. Από θέμα service είναι όλα στην τρίχα, τόσο όσον αφορά το LPG (πνεύμονας, φίλτρα, ρύθμιση ) όσο και από service αυτοκινήτου.
Θεωρήσαμε με τον μηχανικό ότι αυτό θα διορθωνόταν με την επισκευή των βαλβίδων, αφού ο ένας κύλινδρος είχε βγει ουσιαστικά off. Είδα όμως ότι μου το ξανάκανε πάλι πρόσφατα, σε μια μεγάλη ανηφόρα, μόλις έβγαλα την ταχύτητα για να στρίψω.
Αυτό που δεν μου κάθεται καλά, χωρίς να είμαι μηχανικός φυσικά, αλλά ξέροντας το αυτοκίνητο καλύτερα από τον εαυτό μου, μετά από τόσα χρόνια, είναι η χαμηλή στάθμη ρελαντί. Το απέδιδα και αυτό στο πρόβλημα των βαλβίδων, αλλά βλέπω ότι και μετά την επισκευή το ρελαντί παραείναι χαμηλά. Σου δίνει δηλαδή την εντύπωση ότι το ρελαντί του αυτοκινήτου είναι στο κατώφλι μεταξύ λειτουργίας και σβησίματος. Ο ήχος πλεόν και η συμπεριφορά μετά την επισκευή είναι εξαιρετικός, χωρίς ρεταρίσματα και περίεργες αυξομειώσεις, πραγματικά νιαουρίζει και οι στροφές του ρελαντί όταν ζεσταθεί πέφτουν στις 620 περίπου, από 1200 που ξεκινάει κρύο.
Κάτι μου λέει πως αν το ρελαντί ήταν στις 800, εκεί που νομίζω δηλαδή ότι ήταν κάποτε, δεν θα συνέβαινε αυτό το σβήσιμο. Μπορεί να λέω και βλακείες αλλά κάτι τέτοιο μου δείχνει. Μου δίνει την εντύπωση ότι την απότομη πτώση των στροφών, την αντιλαμβάνεται σαν διακοπή λειτουργίας που δεν μπορεί να την σταματήσει στο ρελαντί και σβήνει. Κάτι σαν να γυρνάς το κλειδί, ένα πράγμα.
Κάθε γνώμη δεκτή,
Ευχαριστώ,
Γιώργος
Υ.Γ. Το σύμπτωμα αυτό δεν το κάνει πάντα αλλά σπάνια.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Altair lusso : 05-03-18 στις 12:37.
|
|
|
|
05-03-18, 18:11
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
καλησπέρα!
απο υγραεριο δεν εχω ιδεα, αλλα για τα αλλα θεματα μπορω να πω καποια πραγματακια.
Καταρχην το ποιο σημαντικο απο ολα, το κανει και οταν δουλευεις βενζινη?
αν ναι ειναι κατι γενικο και δεν αφορα μονο το υγραεριο τοτε.
Οταν λες καπακι βαλβιδων μιλας για κυλινδροκεφαλη ετσι? τι ακριβως ειχε παθει?
οταν ενας κυλινδρος εχει βγει OFF, τι ακριβως εννοεις? δεν διορθωνεται αυτος με αλλαγη της κυλινδροκεφαλης παμε αλλου μετα και σε μεγαλα κοστη!
Σχετικα με το ρελαντι δεν θεωρω οτι εχει θεμα το τοσο χαμηλο, εμενα ειναι τερμα κατω με 4EFTE με ζεστο εντελώς δεν ακουγεται καν το μοτερ 600rpm παει. Και ποτε δεν σβηνει μονο του χωρις λογο. Δεν πιστευω οτι φταιει αυτο.
Για να καταλαβουμε τωρα ποιο καλα πρεπει να μας πεις 3 πραγματα.
1ον τι προβλημα ειχε η κυλινδροκεφαλη και αλλαχτηκε.
2ον τι προβλημα εχει ο κυλινδρος που λες, τι μετρησεις εγιναν?
3ον το κανει και με βενζινη αυτο?
Το προβλημα εμενα μου μοιαζει με χασιμο υποπιεσης, μπορει καποιο σωληνακι να χανει, μπορει η πεταλουδα, ή στο σωμα της πεταλουδας.
αλλα τοτε λογικα θα ειχες αρυθμιες στο ρελαντι, θα μπορουσε και η βαλβιδα ρελαντι να ειναι ισως.
|
|
|
|
06-03-18, 16:45
|
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 18-08-2009
Μηνύματα: 19
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Σε ευχαριστώ για την απάντηση, θα σου πω λοιπόν ότι ξέρω.
1) Η κυλινδροκεφαλή αλλάχτηκε επειδή σύμφωνα με τα λεγόμενα αυτού που θα έκανε την επισκευή των βαλβίδων του 2ου κυλίνδρου, δεν άξιζε να φτιαχτεί γιατί η φθορά των βαλβίδων είχε προχωρήσει και στους υπόλοιπους κυλίνδρους.
2) Το αυτοκίνητο τελευταία είχε χάσει αισθητά ιπποδύναμη και έκανε κάτι ρεταρίσματα, όταν οι στροφές έπεφταν χαμηλά. Επίσης την ώρα που γύριζα το κλειδί να βάλω μπρος, έπαιρνε μεν αμέσως αλλά με ένα μικρό μπέρδεμα. Μόλις πήγα στο συνεργείο, ο μηχανικός το άκουσε και μου είπε ότι δεν δουλεύει καλά ο κινητήρας. Είχα και ένα άγχος να του εξηγήσω καλά τι συμβαίνει αλλά ευτυχώς δεν χρειάστηκε, το άκουσε μόνος του. Το πρώτο πράγμα που έκανε ήταν να βγάλει έξω τα μπουζί και στην κάθε υποδοχή βίδωσε διαδοχικά ένα όργανο (μανόμετρο ή όπως αλλιώς λέγεται) και κάποιος συνάδελφος του γύριζε το κλειδί. Εκεί είδα ότι ο 1ος, 3ος, και 4ος κύλινδρος τερμάτιζε την βελόνα τέρμα δεξιά στο όργανο, η οποία βελόνα ανέβαινε σταδιακά κατά βήματα. Στον δεύτερο κύλινδρο δεν ανέβηκε σχεδόν καθόλου, αν θυμάμαι καλά, πήγε μέχρι το 30 ενώ στις υπόλοιπες θέσεις πήγε στα κόκκινα, νομίζω 170.
3) Το ερώτημα αν το κάνει στην βενζίνη, είναι το σημαντικότερο από όλα και δυστυχώς δεν μπορώ να στο απαντήσω γιατί το έχω δει μόνο στο γκάζι. Πρέπει μάλλον να σβήσω το γκάζι και να το δουλέψω κάνα μήνα μόνο στην βενζίνη για να δω αν θα το κάνει.
Μάλλον θα πρέπει να επανέλθω με περισσότερες πληροφορίες
|
06-03-18, 20:09
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 17-06-2011
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 721
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Πολύ χαμηλή μέτρηση συμπίεσης στον έναν κύλινδρο. Κανονικά δεν πρέπει να έχουν απόκλιση μεγαλύτερη από 15% μεταξύ τους, πρακτικά ήσουν τρικύλινδρος. Απορώ πως πήγαινε και όλας το αυτοκίνητο. Στο δικό μου 4ZZ μοτέρ μέτρησα πρόσφατα 210-230-230-230PSI.
Μετά την αλλαγή της κεφαλής, έκανες μέτρηση συμπίεσης; Αν την έχανε από τις βαλβίδες, κανονικά θα έπρεπε να πάρεις παρόμοια μέτρηση με τους υπόλοιπους κυλίνδρους και για τον #2
|
|
|
|
06-03-18, 21:32
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Altair lusso
Σε ευχαριστώ για την απάντηση, θα σου πω λοιπόν ότι ξέρω.
1) Η κυλινδροκεφαλή αλλάχτηκε επειδή σύμφωνα με τα λεγόμενα αυτού που θα έκανε την επισκευή των βαλβίδων του 2ου κυλίνδρου, δεν άξιζε να φτιαχτεί γιατί η φθορά των βαλβίδων είχε προχωρήσει και στους υπόλοιπους κυλίνδρους.
2) Το αυτοκίνητο τελευταία είχε χάσει αισθητά ιπποδύναμη και έκανε κάτι ρεταρίσματα, όταν οι στροφές έπεφταν χαμηλά. Επίσης την ώρα που γύριζα το κλειδί να βάλω μπρος, έπαιρνε μεν αμέσως αλλά με ένα μικρό μπέρδεμα. Μόλις πήγα στο συνεργείο, ο μηχανικός το άκουσε και μου είπε ότι δεν δουλεύει καλά ο κινητήρας. Είχα και ένα άγχος να του εξηγήσω καλά τι συμβαίνει αλλά ευτυχώς δεν χρειάστηκε, το άκουσε μόνος του. Το πρώτο πράγμα που έκανε ήταν να βγάλει έξω τα μπουζί και στην κάθε υποδοχή βίδωσε διαδοχικά ένα όργανο (μανόμετρο ή όπως αλλιώς λέγεται) και κάποιος συνάδελφος του γύριζε το κλειδί. Εκεί είδα ότι ο 1ος, 3ος, και 4ος κύλινδρος τερμάτιζε την βελόνα τέρμα δεξιά στο όργανο, η οποία βελόνα ανέβαινε σταδιακά κατά βήματα. Στον δεύτερο κύλινδρο δεν ανέβηκε σχεδόν καθόλου, αν θυμάμαι καλά, πήγε μέχρι το 30 ενώ στις υπόλοιπες θέσεις πήγε στα κόκκινα, νομίζω 170.
3) Το ερώτημα αν το κάνει στην βενζίνη, είναι το σημαντικότερο από όλα και δυστυχώς δεν μπορώ να στο απαντήσω γιατί το έχω δει μόνο στο γκάζι. Πρέπει μάλλον να σβήσω το γκάζι και να το δουλέψω κάνα μήνα μόνο στην βενζίνη για να δω αν θα το κάνει.
Μάλλον θα πρέπει να επανέλθω με περισσότερες πληροφορίες
|
καλησπέρα,
δεν καταλαβα το 1, τι εννοεις με αυτο?
αλλο οι κυλινδροκεφαλη αλλο οι κυλινδροι που ειναι μεσα στο μπλοκ του μοτερ, εκτος αν το εννοεις σαν συνολο καθε κυλινδρο.
Δλδ το προβλημα στον 2ο κυλινδρο που ηταν στις βαλβιδες του?
Το οργανο που λες ειναι συμπιεσομετρο κυλινδρων, εχω παρει και εγω γιατι αλλαξα φλαντζα κεφαλης και θελω να ξαναμετρησω.
170 δεν ειναι λιγα PSI για ατμοσφαιρικο μοτερ?
Δεδομενου οτι εχεις αυτα τα θεματα σιγουρα θα υπαρχουν και στην βενζινη λογικα.
Και φυσικα οπως εγραψε απο πανω ο φιλος πρεπει να γινει μετρηση συμπιεσης και ΜΕΤΑ την επισκευη για να δεις οτι ειναι οκ.
Αν ειναι σωστα τα νουμερα τοτε ειναι κατι αλλο.
Αν οχι μπορει να εχει ζημια ο ιδιος κυλινδρος και οχι μονο τα απο πανω βαλβιδες κτλ.
Επισης αλλαξε μονο κυλινδροκεφαλη ή και τις βαλβιδες κτλ του 2ου κυλινδρου?
|
|
|
|
07-03-18, 11:50
|
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 18-08-2009
Μηνύματα: 19
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Μάλλον φταίει που δεν είμαι σχετικός και δεν μπορώ να σας τα εξηγήσω σωστά. Όντως το αυτοκίνητο είχε μείνει με τρεις κυλίνδρους, από ότι μου είπε ο μηχανικός.Μου εξήγησε ότι ο κάθε κύλινδρος έχει 4 βαλβίδες και ότι οι βαλβίδες του 2ου είχαν φαγωθεί τόσο πολύ τα έδρανα και δεν άξιζε να επισκευαστεί, επίσης μου είπε ότι η φθορά αφορούσε και τις βαλβίδες των υπόλοιπων κυλίνδρων απλά σε αυτούς ακόμα δεν είχε φανεί το πρόβλημα. Ξέχασα να σας πω ότι μέτρησε και τα διάκενα και τα είχε βρει σωστά.
Τώρα θεωρώ αδιανόητο να επισκεύασε το αυτοκίνητο και να μην ξαναμέτρησε με το όργανο αυτό τους κυλίνδρους.
Τον εμπιστεύομαι τον συγκεκριμένο, γιατί ήταν ο ένας από τους δύο σε όλη την Αθήνα που μου είχαν προτείνει φίλοι από εδώ μέσα στο παρελθόν, για ένα άλλο προβληματάκι που με είχε ταλαιπωρήσει.
Όταν πήγα να πάρω το αυτοκίνητο, μου είπε ότι το καπάκι με τις βαλβίδες που βρέθηκε ήταν απρόσμενα καλό και τώρα το μοτέρ είναι έτοιμο να κάνει άλλες 200 χιλιάδες χιλιόμετρα με γκάζι
Το θέμα είναι να τσεκάρω να δω αν αυτό το σβήσιμο το κάνει και με την βενζίνη ή μόνο με το γκάζι. Υποπτεύομαι και κάτι άλλο, την τελευταία ρύθμιση στην χαρτογράφιση του υγραερίου την έκανα όταν υπήρχε το πρόβλημα, οπότε σκέφτομαι μήπως πρέπει να περάσω να ξανακάνω μια ρύθμιση, αν και δεν το βλέπω να φταίει αυτό.
Είμαι τεχνικός και ξέρω τι πακέτο είναι να σου κάνει κάποιο πρόβλημα, μια φορά στο τόσο .....
|
07-03-18, 18:44
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
καλησπέρα, εμενα μου φαινεται περιεργο με τετοιο προβλημα να εχει σωστα διακενα αλλα τελος παντων.
Το θεμα ειναι να τσεκαρεις με βενζινη για να εισαι σιγουρος αν φταιει το αεριο ή οχι!
αυτο ειναι αυτο που πρεπει να κανεις και παρα πολυ σημαντικο.
Και φυσικα μετρηση συμπιεσης και να ξερεις τι νουμερα εχει.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,16268802 seconds (81,22% PHP - 18,78% MySQL) with 37 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 00:29. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|