Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #31  
Παλιά 16-06-17, 07:33
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από keichi Εμφάνιση μηνυμάτων
Νικιφορε οταν λεω ελαφρυ το 111 το παω συγκριτικα με την ιδια κατηγορια, δηλαδη σε σχεση με γκολφ, C4 και τετοια που αυτα ειναι 1200-1250κιλα...Το 111 ειναι 1050 με το ζορι 1100...Αρα παναλαφρο ειναι για τη κατηγορια...
Τωρα, με σταρλετακι και ραλλακι δε μπορει να συγκριθει αυτα ειναι 850 κιλα...
Ειναι αλλη κατηγορια ομως ειναι μινι, οι κορολλες ειναι μικρομεσαια.
Συγκρινω ιδιες κατηγοριες παντα

Ρωτησα μαντρα 1ζζ αβενσις τελευταιο μοντελο στα 900 ευρψ.
Με εγγυηση καλης λειτουργιας 6 μηνων...Τωρα δε ξερω τι εγγυηση ειναι ακριβως αυτη και αν θα με καλυψει σε περιπτωση στραβης που τρωει λαδι...
καλημερα! το βαρος οκ συμφωνω το πας με τα αλλα και σωστα κανεις, εγω το εκανα συγκριση με το σταρλετ γιατι το μοτερ που εχω τωρα πριν το ειχα εκει! ηταν καπου 850κιλα και τωρα ειμαι 1273 οποτε ειναι αστα να πανε η διαφορα!!!
Η Ε11 απο που προκυπτει στα κιλα που λες? που το εχεις δει?
καπου ειχα δει νομιζω ή 1200 ή 1250 μαλλον στο heynes δεν εχω χρονο να το δω τωρα http://www.mediafire.com/file/zot7pi...E11_manual.pdf
δεν ξερω οι αλλες κορολες τι κανουν παντως η δικια μου μετρημενη οχι μια αλλα αρκετες φορες ειναι 1273 στην τελευταια μετρηση συνολικο βαρος με οτι εχει πανω, που εχω αρκετες αλλαγες και εξτρα πραγματα.
Αλλα δεν μπορει απο τα κιλα που λες να εχει τοση μεγαλη διαφορα η δικια μου λογω μη εργοστασιακων πραγματων που εχει.
Μπορεις να το βρεις καπου ποιο συγκεκριμενα να το δουμε? αλλα λεω για την Ε11 στρογγυλοφαναρη Compact με 4EFE, οχι αλλα μοντελα.

Για τον μαντρα που λες γιατι δεν ρωτας τι καλυπτει η εγγυηση? ρωτα τον αναλυτικα, τι θα πει καλης λειτουργιας? αοριστη φραση ειναι!

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από keichi Εμφάνιση μηνυμάτων
Τρελές περιπέτειες φιλε μου το ξερω...
Βαλε μηχανη, βγαλε μηχανη, λεφτα, φασαρια με το μαντρα...Γαμησε τα...
και μονο για αυτα που λες εδω, εγω θα επισκευαζα το ιδιο μοτερ τα βαριεμαι αυτα οσο δεν παει!!!
ασε αμα δεν ειναι καλος ο μαστορας τι μπορει να γινει, μην το συζητησουμε τωρα....
και εγω ειχα το αγχος για το μοτερ το 4EFTE λεω αλλα ευτυχως ο μηχανικος βρηκε αστερι μοτερακι, χειροτερο απο το 2E-E οπως ειχε γινει δεν θα υπηρχε. Πηγαινελα Τριπολη και ειχε καψει ολο το λαδι, στον γυρισμο λαμπακι πιεσης.

Υ.Γ ειπαμε στα ποστς κανουμε EDIT δεν γραφουμε στο καπακι, παλι στα εκανα merge.
Απάντηση με παράθεση
α
  #32  
Παλιά 17-06-17, 12:11
keichi Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 856
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 272
keichi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
α

Αμα πας στο autoevolution τα εχει τα βαρη των αυτοκινητων ολων και των παλιων...Πατα autoevolution.com...θα σου στειλω και κατι φωτο να δεις
Απάντηση με παράθεση
  #33  
Παλιά 17-06-17, 16:15
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 302
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από keichi Εμφάνιση μηνυμάτων
Αμα πας στο autoevolution τα εχει τα βαρη των αυτοκινητων ολων και των παλιων...Πατα autoevolution.com...θα σου στειλω και κατι φωτο να δεις

e11 f/l 4zzfe 1020kg απόβαρο (ελαχιστο βαρος)
https://www.autoevolution.com/cars/t...-2000-14-vvt-i

e11 4efe 1000kg απόβαρο (ελαχιστο βαρος)
https://www.autoevolution.com/cars/t...-doors-1997-13
Απάντηση με παράθεση
a
  #34  
Παλιά 17-06-17, 19:55
keichi Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 856
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 272
keichi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
a

Ναι παναλαφρα ειναι...Εδω εγω εχω το liftback 1.6 vvt-i με τον πιο πλουσιο εξοπλισμο 4 αεροσακους, δισκοφρενα, a/c, βαμμενους προφυλακτ, ηλεκτρ καθρεπτες, 4 αεροσακους και χιλια δυο φουλ εξτρα απ τη μανα του και το ειχα ζυγισει σε ηλεκτρονικη ζυγαρια 1100 κιλα με 1/4 βενζινη...
Καρυδοτσουφλα σε περνει ο αερας...:P
Απάντηση με παράθεση
  #35  
Παλιά 18-06-17, 10:32
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Καλημέρα σου απάντησα και στο fb. Ok τόσα είναι μαμά. Εμένα δεν είναι μαμά και ξεπερνάει τα 1240 κιλά μετρημένη πολλές φορές, συνολικό βάρος με ότι έχει πάνω.

Ερωτηση οταν λεμε αποβαρο τι εννοουμε? γιατι ο ορος εδω δεν μου λεει πολλα https://el.wiktionary.org/wiki/%...B1%CF%81%CE%BF
εμενα με ενδιαφερει το συνολικο βαρος ποσο ειναι.

το GROSS WEIGHT LIMIT τι σημαινει?

μαλλον κεισι δεν εχεις γνωρισει καρυδοτσοφλο που λες.....μπες σε νταιχατσου τσαρειντ να δεις! 1000 κυβικα τουρμπο λες και θα πεταξεις!!!!
και ομως δεν καταλαβαινει.
Και οπως ειπα ξανα οπως ειναι το μοτερ που εχω τωρα 4EFTE το ειχα σε σταρλετ πριν, εκει να δεις 850kg με ολα πανω οτι ειχα εκει να δεις νομιζες οτι θα σε παρεις ο αερας.
Μια πολυ σημαντικη διαφορα στην corolla με το ιδιο μοτερ ειναι οτι παω πχ τερμα οσο παει ο κοφτης τελικης και νιωθω ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ, κατι που με το σταρλετ δεν εβλεπα και ηταν χαμηλωμενο ενω εδω οχι.
Δεν εχει να κανει με αυτο, αλλα με το βαρος της.

Και γιαυτο κιολας θεωρω οτι ηταν τελεια η επιλογη αντι παλι starlet ep82 ή ep91 να παω σε Ε11 για να βαλω το 4ΕFTE που ηδη ειχα, και ενας μεγαλος λογος ειναι αυτος : ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ, ασφαλεια αλλα και περισσοτερη ανεση σε μεγαλες ταχυτητες αλλα και στροφες.

Οπως φαινεται η επιλογη κινητηρα πρεπει να γινεται και με βαση τι αμαξι τον φοραει κανονικα και πως ειναι αυτο ογκο, βαρος, τι αναρτηση εχει, τι φρενα εχει, τι ασφαλεια εχει κτλ κτλ.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 18-06-17 στις 13:42.
Απάντηση με παράθεση
a
  #36  
Παλιά 18-06-17, 16:36
keichi Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 856
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 272
keichi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
a

Νικιφορε, τα Corolla ΔΕΝ εχουν σταθεροτητα. Δεν θεωρουνται σταθερα αυτοκινητα για την κατηγορια τους. Ειναι περιπου στο μεσο ορο της κατηγοριας...
Ηγετες της σταθεροτητας σ αυτη τη κατηγορια ειναι τα xsara/c4 της CITROEN, τα γκολφ της VW, τα 147/Giulietta της Alfa και το focus της FORD...Αυτα εχουν σταθεροτητα...Οδηγησε τα και θα καταλαβεις οτι εχουν χαοτικες διαφορες σε σχεση με τη Corolla...Και σε αποκριση τιμονιου, και σε αποτομες στροφες και σε δυνατα φρεναρισματα...Εγω τα εχω οδηγησει τα παραπανω για χιλιαδες χιλιομετρα εκτος απ το Focus...Πιστεψε με ειναι η μερα με τη νυχτα σε σχεση με τη κορολλα, ειδικα οι CITROEN και οι ALFA ROMEO. Αν και το Golf θα ελεγα οτι και εκεινο στριβει με πααααααρα πολυ μεγαλες ταχυτητες στις στροφες...
Οι CITROEN και οι ALFA βεβαια ειναι απιστευτες πατας πατας πατας γκαζι στη στροφη και μπαινουν σα βεντουζα. Λες τωρα θα ξαναμπω με παραπανω χλμ, τωρα θα ξαναμπω με παραπανω χλμ και δε ξεκολλανε...
Τωρα για το αποβαρο, ειναι το βαρος του αυτοκινητου κενο τελειως χωρις βενζινη, χωρις υγρα, χωρις επιβατη, οπως βγαινει απ τη γραμμη παραγωγης. Ορισμενες εταιρειες να σημειωσουμε, στο αποβαρο συμπεριλαμβανουν βαρος οδηγου 75kg αλλα δε ξερω ποιες ακριβως, παντως οχι η TOYOTA.
Αν και ξεφυγαμε τελειως απ το θεμα, τελοσπαντων.
Απάντηση με παράθεση
  #37  
Παλιά 18-06-17, 18:29
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
καλα μη μου λες για τα αλλα πραγματικα δεν με ενδιαφερει καθολου, σορρυ κιολας...και για τα περισσοτερα δεν τα πιστευω κιολας. Ο καθενας μπορει να λεει οτι θελει. Εγω την σταθεροτητα την βλεπω στον δρομο δεν χρειαζομαι θεωριες...
Εννοουσα σε σχεση με το σταρλετ αφου με εκεινο εκανα συγκριση και ξαναλεω για αλλη μια φορα οτι την κανω επειδη ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΟΤΕΡ ΑΚΡΙΒΩΣ το ειχα και εκει και στην Corolla και την πηρα ειδικα για να βαλω το μοτερ αυτο πανω επειδη το ειχα!!!! τι μου λες για αλλες μαρκες? ΕΛΕΟΣ! αμα παμε και σε φεραρι κτλ δεν εχουν καμια σχεση ολα αυτα που λες και ειναι φτερα στον ανεμο.
Anyway να μεινουμε στο θεμα και μην ξαναδω για αλλες μαρκες ειδικα ελεεινες και τρισαλθιες γιατι θα γινουν edit posts....ΠΙΠΕΡΙ!!!!!

Στο θεμα μας τωρα :
Το βαρος της δικιας μου που ανεφερα εννοειτε οτι ειναι χωρις επιβατες, μονο με οτι εχει πανω το αμαξι. Αυτο με το αποβαρο το θεωρω βλακεια χρειαζεται σε ειδικες περιπτωσεις, εδω τωρα δεν μπορω να κανω συγκριση.

Τελικα τι θα κανεις με το μοτερ? αποφασισες τιποτα ή τσαμπα γραφουμε? :Ppp

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 18-06-17 στις 18:37.
Απάντηση με παράθεση
  #38  
Παλιά 21-06-17, 03:56
Το avatar του χρήστη ParousisNikosE90
ParousisNikosE90 Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 17-06-2017
Μοντέλο: EE90
Περιοχή: Αθηνα
Μηνύματα: 9
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
ParousisNikosE90 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
καλησπερα σε ολους....θα ηθελα απλα να ρωτησω ποιος εβαλε την ιδεα οτι οταν καιει λαδι μια μηχανη θελει ρεκτιφιε..και οτι δεν μπορει καποιος χωρις να ανοιξει την μηχανη να δει αν θα καιει λαδια η οχι; και ικαλος σας βρηκα
Απάντηση με παράθεση
  #39  
Παλιά 21-06-17, 07:30
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από ParousisNikosE90 Εμφάνιση μηνυμάτων
καλησπερα σε ολους....θα ηθελα απλα να ρωτησω ποιος εβαλε την ιδεα οτι οταν καιει λαδι μια μηχανη θελει ρεκτιφιε..και οτι δεν μπορει καποιος χωρις να ανοιξει την μηχανη να δει αν θα καιει λαδια η οχι; και ικαλος σας βρηκα
καλημερα! καλως μας βρηκες και καλως ηρθες στο forum, βλεπω ειναι το 1ο σου μυνημα εδω.
Εγω θα μιλησω για μενα τι ξερω και τι εχω δει στην πραξη επειδη δεν ξερω οι αλλοι τι λενε και ειδικα για vvti moter που δεν εχω ιδεα.
Λαδοκαψιμο μπορει να υπαρχει απο πολλους λογους.
1. Αν ειναι τουρμπο μπορει να καιει η τουρμπινα οπως κανει το δικο μου 4EFTE moter με τερμα τουρμπισματα, χανει απο τον αξονα θελει επισκευη δεν ειναι αναγκη να αλλαχτει η τουρμπινα, το ιδιο ισχυει και για πετρελαιοκινητα επειδη ολα ειναι τουρμπο.
2. Μπορει να ειναι απο τσιμουχακια βαλβιδων που ειναι και πολυ ποιο φτηνη η επισκευη απο το να ανοιξεις μοτερ οπως αυτα που λεγαμε ποιο πριν, αλλα και απο επισκευη τουρμπινας + βγαλε-βαλε. Οταν τα μοτερ εχουν χιλιαδες χλμ ειναι σχεδον σιγουρο οτι τα τσιμουχακια πρεπει να αλλαχτουν.
Οταν ειναι αυτο αντι το 1 συνηθως καιμε λαδια και στο ρελαντι, οπως εχω δει σε αμαξια φιλων και τελικα αυτο ηταν. Σε μια περιπτωση του στοιχησε μονο 80 ευρω....
3. Μπορει να ειναι φλαντζα μηχανης και να εχει καει, αναλογα το σημειο μπορει να χανει νερα, λαδια ή να τα ριχνει μεσα σε αλλους κυλινδρους ή απεξω. Ετυχε προσφατα σε αμαξι της δουλειας μου αυτο, και με νερα και με λαδια, οταν ο μηχανικος την αλλαξε ειδε και τα πιστονια απο πανω δεν τα εβγαλε, οτι εχουν μεγαλα διακενα, και λεει οτι θελει και ρεκτιφιε, ετσι αλλαχτηκε μονο η φλαντζα, επειδη εχανε νερα ανεβαζε ομως και θερμοκρασιες.
4. Ελατηρια πιστονιων, που συνηθως εδω θελουμε και ρεκτιφιε, σε ακραιες περιπτωσεις νομιζω μπορει να θελει και αλλα πιστονια αν εχουν παθει ζημιες.
Ειναι μια ζημια που αμα δεν ανοιχτει το μοτερ δεν μπορεις να ξερεις, καθως αν ειναι τουρμπο μπορει να φταιει το 1 που εγραψα και φυσικα μπορει να ειναι το 2. Οποτε πρεπει ΠΡΩΤΑ να γινει το 2 αν εχει πολλα χλμ το μοτερ κατα την γνωμη μου και μετα τα αλλα, φαντασου να φταινε τα τσιμουχακια βαλβιδων και να αλλαξεις μοτερ επειδη "θεωρητικα" λες οτι φταιει το ιδιο.
Καταρχην οπως ειδα οταν χανει συμπιεση, αρα δεν τραβαει και καλα το μοτερ, το μετρας κιολας με οργανο (συμπιεσομετρο που βαζουμε αντι για μπουζι σε καθε κυλινδρο και μιζαρουμε http://www.corollaclub.com/forums/sh...567#post481567) δεν το λες θεωρητικα, μετα οπως ειδα σε αλλα φτυνουν πολλες αναθυμιασεις, δλδ χυνονται λαδια, και στην περιπτωση φλατζας εβγαζε μαρμελαδες στο φιλτρο ανακατωμενες λαδια με παραφλου!!!
Δλδ υπαρχουν διαφοροι τροποι τσεκαρισματος για να δουμε τι φταιει.
Επισης σε πολλα αμαξια βγαζει ντουμανια γαλαζιο καπνο, αλλα στο Aygo στην δουλεια μου καιει παρα πολλα και δεν βγαζει απολυτως τιποτα!
εχει ψοφισει ομως δεν τραβαει και ολοι λενε χωρις να το εχουν ελεγξει απ οσο γνωριζω οτι θελει ρεκτιφιε....εχει βεβαια καπου 280.000χλμ+

Τωρα για τις φημες των VVTI οτι καινε λαδια κτλ, εγω προσωπικα δεν τα παρακολουθω και δεν ξερω τπτ γιαυτα, οποτε για αυτα ας απαντησουν οσοι γνωριζουν.

Το τελευταιο δεν το καταλαβα, πως θα ξερεις μια μηχανη αν θα καιει λαδια αμα δεν την ανοιξεις?
ας πουμε οτι την πουλαει ενας μαντράς πως θα το ξερεις?

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 21-06-17 στις 07:40.
Απάντηση με παράθεση
  #40  
Παλιά 21-06-17, 10:22
preatorian Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 26-10-2011
Μοντέλο: Corolla G6 1ZZ
Μηνύματα: 473
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 208
preatorian είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Vvti, λαδοκαψιμο και ρεκτιφιε πάνε μαζι έχει βουηξει ο τόπος για το πρόβλημα από κατασκευής τους.
Τσιμουχακια βαλβίδων πολύ σπάνια.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
επιλογη μοτερ.. nikos gtcc SUPPORT 58 04-05-15 20:47
επιλογη μοτερ karekas TOYOTA COROLLA E*101 58 05-07-14 12:44
επιλογη αμορτισερ! fanderfun Θελω βοηθεια 1 19-09-12 16:37
Επιλογη σκυλου!!! th@nos OFF TOPIC 30 11-12-10 20:37
επιλογη laptop MARMEL OFF TOPIC 44 16-12-08 15:49



Page generated in 0,19122410 seconds (83,53% PHP - 16,47% MySQL) with 44 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 13:31.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)