Καλημέρα! τελικά το κιτ είχε και δεύτερο oring για αλλο σημειο της αντλιας και ειναι ιδιο με αυτο στο πισω καπακι! δεν το εχω αλλαξει ομως ακομα.
Εχει αλλος προβλημα με διαρροες λαδιου απο την αντλια του υδραυλικου? τωρα εχει αρχισει να δακρυζει περισσοτερο!
επισης οι σωληνωσεις απο το δοχειο αλλα και η χοντρη απο την αντλια ολες ειναι πασαλημενες με λαδια και δεν μπορω να καταλαβω αν χανει κατι και που!!! εχω αλλαξει σφιχτηρακια με του εμποριου και ειναι πολυ καλα σφιγμενα και παλι τα ιδια! μαλλον πρεπει να τα καθαρισω ολα με κανα σπρευ κατι να δω καλυτερα!
ειναι τοσο απελπισια το υδραυλικο τιμονι (εχω θεματα και με την ιδια την κρεμαριερα) που ετσι μου ερχεται να παρω μια νεα Imitation μηχανικη και να την αντικαταστησω....
φυσικα ηταν κακη ιδεα να αγορασω αλλη μεταχειρισμενη αντλια γιατι εδωσα 60 ευρω και χανει παλι! μετα απο λιγο καιρο οποτε παει και η 6μηνη εγγυηση που ειχε.
Εδώ το tutorial για την αντικατάσταση του oring.
http://www.corollaclub.com/forums/sh...ad.php?t=21849
Τελικα οπως φαινεται τις διαρροες αυτες τοσο στην αντλια οσο και στις σωληνωσεις τα προκαλει η κρεμαριερα :
http://www.corollaclub.com/forums/sh...=11360&page=10