Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #11  
Παλιά 07-03-16, 21:17
Το avatar του χρήστη giannisv6
giannisv6 Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 07-07-2011
Μοντέλο: CorRola 1.4 G6 f/l
Περιοχή: Αθηνα Ιλιον
Ηλικία: 34 male
Μηνύματα: 39
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 167
giannisv6 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Thumbs up

Νικηφόρε δυστυχώς δεν θέλω να διαθέσω τέτοια ποσά (ασε που δεν τα εχω) και να μου γινει ακομα πιο κουδουνίστρα το ταμπλό...

Κώστα λογικό να προτιμάς τα πιο οικονομικά εφόσον είναι ίδια με τα ακριβά και γω αυτό θα κάνω αφου δεν χάνω και τίποτα.
Έλεγα μηπως τα SR ήταν το ιδιο μαλάκα στις μικρές λακκούβες με τα excel g και συγχρόνως πιο σπορτ στις στροφές, γκάζι, φρενάρισμα αλλά προφανώς όλα και με entry level τιμή δεν γίνεται να τα έχουμε.

Ωραία λοιπόν, θα βαλω τις 4 excel g και τελειώνει η ιστορία διοτι δεν θέλω να μου γίνει κουδουνίστρα (ειναι και η περιοχή μου γεμάτη λακούβες) είμαι και ψείρας με τους θορύβους.

Σας ευχαριστώ και τους δυο για την πολύτιμη βοήθεια με το παρών θέμα !



Ενα λίγο OFF-TOPIC ρε παίδες...
Με τις συναντήσεις του club τέλος ?
Αν όχι απο που μπορουμε να ενημερωνόμαστε ?
Διοτι τα αντιστοιχα threads εδω εχουν χρονια να δουν νεο post...
Απάντηση με παράθεση
  #12  
Παλιά 08-03-16, 18:50
Το avatar του χρήστη antonios7
antonios7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 29-11-2006
Μοντέλο: Corolla 1.3 G6
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 1.065
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 326
antonios7 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
έχω 4 excel-g επάνω (όχι αντιπροσωπείας) εδώ και αρκετά χρόνια με μαμά ελατήρια (από άλλο G6 αλλά πιο καινούργια γιατί τα δικά μου την είχαν ακούσει). Τα ίδια είναι και στο εμπόριο, απλά η αντιπροσωπεία κάνει μεταπώληση και αν δεν ξέρεις, κοιμάσαι ήσυχος που γράφουν toyota πάνω, αλλά κάπως ελαφρύτερος στο πορτοφόλι...Αν ρωτήσεις, πας αλλού.

Η οδήγησή μου είναι νορμάλ τα τελευταία χρόνια, οπότε δεν περιμένω τρελά πράγματα από την ανάρτηση. Αν το πιέσω φαίνεται καθαρά πως υπάρχει όριο... Ωστόσο σε νορμάλ οδήγηση είναι πολύ καλά.

Ένας πολύ καλός συνδυασμός αν έχεις "άλλες" απαιτήσεις είναι Kayaba AGX με μαμά ελατήρια, ωστόσο θέλουν και μεγαλύτερο πορτοφόλι.
Απάντηση με παράθεση
  #13  
Παλιά 08-03-16, 22:06
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
καλησπέρα, να πω πως ειχα kyb AGX πεταμενα λεφτα.....μου χαλασαν γρηγορα, επειδη ΔΕΝ ειναι για χαμηλωμα να ξερετε δεν κανουν απλα! μερικοι τα βαζουν με ελατηρια χαμηλωματος πολυ κακως ομως. Η ιδια η εταιρια λεει οτι δεν κανουν και προτεινουν τα ultra SR! Στο δικο μας εχουν 4 σκαλες μπρος πισω σκληροτητας και αλλαζουν με κατσαβιδακι απο πανω, ειναι ομως ακριβα και ΔΕΝ επισκευαζονται! εγω τα πηρα απο γνωστο μου 600 ευρω περασμενα αλλα η Toyota την επομενη φορα που τελικα εβαλα koni sport 460 ευρω, τα εδινε 850!!!!!! και σαφως ειναι ΠΟΛΥ κατωτερα απο τα koni sport!
τα κονι εχουν το καλο οτι ειναι πολυ ποιο φτηνα, λογικο γιατι ειναι φυσιγγια, αυτο ειναι και το μειονεκτημα τους, επειδη πρεπει να κοπουν τα μαμα και να φυτευτουν μεσα, ειναι ομως πληρως επισκευασιμα, μπορουμε να τα σκληρυνουμε-μαλακωσουμε με 2 πληρης κυκλους ρυθμισης, δυστυχως τα πισω πρεπει να βγουν απο πανω για να γινει αυτο, και υπαρχει και κιτ με στενοπιατελα ελατηρια που τα μετατρεπει σε coilovers περιπου αλλα δεν ξερω τιμη και που το βρισκουμε αυτο Ελλαδα. Ειναι ακομα και στην ποιο μαλακη ρυθμιση τους ποιο σκληρά απο τα AGX. Eγω τοσο τα AGX οσο και τα κονι τα φοραω με μαμα ελατηρια πισω και τα μπροστινα ειναι απο καποιο αμαξι με 4A-GZE που ειναι λιγο ποιο χοντρα και σκληρα, αλλα οχι χαμηλωματος.
Τα εχω τερμα μαλακα και ειμαι απολυτα ευχαριστημενος και σε τρεξιμο και σε στροφες κτλ και υπενθυμιζω οτι ειμαι με 4EFTE και δεν παω ηρεμα.
Οποτε συγκριτικα koni sport και kyb AGX με κλειστα τα ματια σε Koni!!!!
εγω παντως ακομα το μετανιωνω που δεν πηρα απο την αρχη koni sport κιτρινα...
Ξεχασα να πω οτι βασικα τα πισω μου χαλασαν και εφαγα τον τοπο να βρω καποιον να τα επισκευασει και κανεις...ειπαν ολοι οτι μονο κονι.
Επισης δεν τα πεταξα γιατι τα εχω αμα χαλασουν τα κονι να κανω τραμπα να τα παω για φταξιμο.
Οσο εκαναν τα 2 πισω εδωσα και τα παραπανω χρηματα και πηρα τα κονι και τα εβαλα μονος μου.
Απάντηση με παράθεση
  #14  
Παλιά 08-03-16, 23:56
Το avatar του χρήστη giannisv6
giannisv6 Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 07-07-2011
Μοντέλο: CorRola 1.4 G6 f/l
Περιοχή: Αθηνα Ιλιον
Ηλικία: 34 male
Μηνύματα: 39
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 167
giannisv6 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Αυτα τα μαυρα bilstein πως σας φαινονται αντι για τα εργοστασιακά ?
http://autoplanet.gr/126-%CE%B1%...%B4%CE%B1.html


Και επίσης εδώ λεει οτι κάνει 29,95 η καθε ανάρτηση, 30χ4 περιπου 120 και οι 4 ? ?

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη giannisv6 : 09-03-16 στις 00:07.
Απάντηση με παράθεση
  #15  
Παλιά 09-03-16, 11:23
Το avatar του χρήστη antonios7
antonios7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 29-11-2006
Μοντέλο: Corolla 1.3 G6
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 1.065
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 326
antonios7 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Νικηφόρε γιατί σου χάλασαν γρήγορα τα AGX; Δεν έχω ακούσει άλλον με τέτοιο θέμα.
Βασικά ο λόγος που δεν θα πρότεινα Koni κίτρινα είναι γιατί σε αμάξι που μπήκα, κοπανάνε πολύ και με τον καιρό θα γίνει κουδουνίστρα μέσα. Μπορεί στην αρχή να σου αρέσει αλλά σιγά σιγά θα θες κάτι πιο λογικό.
Τα SR ίσως είναι η μέση λύση.

Να πω πως έχω μπει σε Corolla 1.6 G6 facelift με Eibach-Bilstein συνδυασμό και 205 λάστιχο. Τρομερά κρατήματα και κοπάνημα 0.
Απάντηση με παράθεση
απαντηση
  #16  
Παλιά 09-03-16, 12:43
keichi Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 856
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 272
keichi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
απαντηση

Τα πρωτης τοποθετησης αμορτισερ (του εργοστασιου) δεν ειναι excel-g...
Ειναι πιο μαλακα...
Οταν εβαλα τα excel-g μου φανηκε πιο σκληρο το αυτοκινητο
Απάντηση με παράθεση
  #17  
Παλιά 09-03-16, 17:52
Το avatar του χρήστη jason
jason Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 23-02-2007
Μοντέλο: suzuki swift sport
Περιοχή: αργυρούπολη
Ηλικία: 37 male
Μηνύματα: 2.649
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 482
jason είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
σιγουρα εχεις 85000 χλμ???
Απάντηση με παράθεση
  #18  
Παλιά 10-03-16, 00:32
Το avatar του χρήστη giannisv6
giannisv6 Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 07-07-2011
Μοντέλο: CorRola 1.4 G6 f/l
Περιοχή: Αθηνα Ιλιον
Ηλικία: 34 male
Μηνύματα: 39
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 167
giannisv6 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από keichi Εμφάνιση μηνυμάτων
Τα πρωτης τοποθετησης αμορτισερ (του εργοστασιου) δεν ειναι excel-g...
Ειναι πιο μαλακα...
Οταν εβαλα τα excel-g μου φανηκε πιο σκληρο το αυτοκινητο
Μήπως με τον καιρο ειχαν μαλακώσει τα αμορτισερ σου και οταν μπηκαν τα καινουργια σου φανηκαν πιο σκληρά ?


Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από jason Εμφάνιση μηνυμάτων
σιγουρα εχεις 85000 χλμ???
Ναί. Για την ακρίβεια 89 και κάτι ψιλά

Και μπορώ να πω οτι είμαι 99.9% βέβαιος οτι είναι γνήσια γιατί όταν το αγόρασα το ψίρησα όσο δεν πήγαινε άλλο μέχρι και την βαφή με παχύμετρο τσέκαρα για να δω αν έλεγε αλήθεια ο προηγούμενος ιδιοκτήτης
Απάντηση με παράθεση
  #19  
Παλιά 10-03-16, 07:08
leoe11 Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 10-12-2015
Μηνύματα: 44
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 115
leoe11 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Εγώ θα έβαζα μια 4αδα μαύρα excel g 230e τοποθετημένα και δεν θα ψαχνομουν παραπανω.
Έτσι και αλλιώς το 1300 που έχω δεν χρειάζεται κάποια πιο ενισχυμένη ανάρτηση εκτός και αν πας τάπα παντού...ασε που με αυτά και μαμά ελατήρια με λίγα χλμ και με μπάρα θολών είναι ηδη λίγο σφικτό για τα γούστα μου χωρίς κοπανήματα όμως.
Απάντηση με παράθεση
  #20  
Παλιά 10-03-16, 07:41
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από antonios7 Εμφάνιση μηνυμάτων
Νικηφόρε γιατί σου χάλασαν γρήγορα τα AGX; Δεν έχω ακούσει άλλον με τέτοιο θέμα.
Βασικά ο λόγος που δεν θα πρότεινα Koni κίτρινα είναι γιατί σε αμάξι που μπήκα, κοπανάνε πολύ και με τον καιρό θα γίνει κουδουνίστρα μέσα. Μπορεί στην αρχή να σου αρέσει αλλά σιγά σιγά θα θες κάτι πιο λογικό.
Τα SR ίσως είναι η μέση λύση.

Να πω πως έχω μπει σε Corolla 1.6 G6 facelift με Eibach-Bilstein συνδυασμό και 205 λάστιχο. Τρομερά κρατήματα και κοπάνημα 0.
καλημερα, βασικα τωρα που ειδα ποτε ηταν ειναι 3 χρονια και χαλασαν μονο τα πισω, τοτε φορτωνα το αμαξι και με διαφορα βαρια πχ σακια με ελιες! οποτε μαλλον δεν ειναι γρηγορα, και οταν λεμε χαλασαν δεν διαλυθηκαν κιολας! απλα εγιναν πολυ μαλακα και εγερνε ακομα και τερμα σκληρη ρυθμιση!

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από keichi Εμφάνιση μηνυμάτων
Τα πρωτης τοποθετησης αμορτισερ (του εργοστασιου) δεν ειναι excel-g...
Ειναι πιο μαλακα...
Οταν εβαλα τα excel-g μου φανηκε πιο σκληρο το αυτοκινητο
εχεις δικιο!
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Αμορτισερ Billtsport Corollaclub On Line Store. 1 25-07-19 07:49
Αμορτισερ AKIS COROLLA GT4 SERRES Zήτηση - Διάφορα 3 30-09-17 20:19
Ε12=Ε15 (Aμορτισερ)????? kostas auris TOYOTA AURIS 1 19-10-11 22:03
αμορτισερ. dexter_ TOYOTA COROLLA T-SPORT 3 23-09-09 01:44
ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΘΕΜΗΣ TOYOTA COROLLA 111(G6) 24 14-08-08 00:09



Page generated in 0,17844605 seconds (83,36% PHP - 16,64% MySQL) with 45 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 02:04.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)