Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E 12

TOYOTA COROLLA E 12 2002>

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #21  
Παλιά 03-07-15, 17:27
preatorian Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 26-10-2011
Μοντέλο: Corolla G6 1ZZ
Μηνύματα: 473
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 209
preatorian είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλημερα, δεν ξερω στις Ε12 τι κανει αλλα εμενα δεν ρυθμιζει ο εγκεφαλος τις στροφες,
Ναι αλλα το νημα και η ερωτηση ειναι για Ε12..
Απάντηση με παράθεση
  #22  
Παλιά 03-07-15, 22:39
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1033
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
παντως μπορει και μια κομμενη βαση μηχανης να το κανει αυτο.
Αληθεια δεν μας ειπε ποτε αρχισε να το κανει αυτο το τρεμουλο το εκανε παντα? και δευτερον το κανουν ολες οι Ε12?
το forum ειναι για να πουμε την γνωμη μας τι μπορει να φταιει κτλ, αν ηταν ετσι θα επρεπε ο καθενας να γραφει μονο στο θεμα που εχει να κανει με τον τυπο μοτερ ή αυτοκινητου που εχει....
Φιλικα παντα
Απάντηση με παράθεση
  #23  
Παλιά 04-07-15, 04:10
Το avatar του χρήστη kostas_8
kostas_8 Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 30-09-2011
Περιοχή: Αγια Βαρβαρα, Αιγαλεω
Ηλικία: 33 male
Μηνύματα: 496
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 211
kostas_8 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλημερα, δεν ξερω στις Ε12 τι κανει αλλα εμενα δεν ρυθμιζει ο εγκεφαλος τις στροφες, ειτε απο την βιδα πισω απο πολλαπλη ειτε απο πεταλουδα μπορω να παω απο 600 μεχρι και 5000 αμα γουσταρω....
επισης οταν ειχα 1000 στροφες ρελαντι εννοειτε πως εκαιγε παραπανω απο τις 600!!! οχι τρελη διαφορα αλλα ειχε. Αναλογα ποση ωρα εισαι ρελαντι, αν εισαι σε κινηση εχει σημασια τοτε. Με A/C εφτανε και 1300! και αυτο ρυθμιζεται.
ναι ειχα και 12 λιτρα ανα 100χλμ καταναλωση με ρελαντι 1000 και A/C 1300 με το A/C ειχα και 12+....
Η βαλβιδα ρελαντι που εχει εμενα μια ειναι για A/C ρυθμιζομενη παντα και αλλη μια για ζεστο και κρυο κινητηρα.
Ξαναλεω εχω 4EFTE σε εσας μπορει να μην ειναι ετσι δεν ξερω.
Επισης με 600 ΔΕΝ τρεμει καθολου το δικο μου....στις 1000 εχω ρυθμισει την βαλβιδα A/C, oσο περισσοτερο ρελαντι εχει κρυωνει ποιο γρηγορα ο αερας.
Τωρα κακως γραφω σε θεμα για Ε12 γιατι δεν εχουμε ιδια μοτερ και ειναι αλλιως προφανως τα πραγματα και οι συμπεριφορες τους, εσεις που εχετε ξερετε καλυτερα τι κανει.
Θελω να πιστευω οτι δε το πιστευεις οτι εκαιγες 12 λιτρα λογω ρελαντι. Η διαφορα ειναι τοσο μικρη απο τις 600 στις 750 με 850 που οχι απλα δε την καταλαβαινουμε εμεις αλλα ειναι αστειο αν παμε τερμα γκαζι να λεμε οτι ειχα ψηλο ρελαντι, αρα γι'αυτο εκαψα τοσο. Αν στις 600 σου καιει πχ 0.2 λιτρα, στις 750 και 850 σου καιει 0.25. Τα λεω με τυχαιους αριθμους αλλα ετσι ειναι. Μην τρελαινομαστε δηλαδη..
Απάντηση με παράθεση
  #24  
Παλιά 04-07-15, 07:48
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1033
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
καλημερα, οχι δεν καταλαβες, τωρα εχω 10 λιτρα καταναλωση με πολλα γκαζια μεσα στην πολη, το ρελαντι ειναι 600, πριν ειχα 11, αλλα μιλαμε μεσα στην πολη με πολυ πολυ κινηση και παρα πολλα φαναρια, δεν μιλαμε για μεγαλες αποστασεις κτλ. Οταν εισαι συνεχεια σταματημενος εχεις μεγαλυτερη καταναλωση, επισης τοτε ειχα ρελαντι 1000rpm (αυτο ηταν οταν το μοτερ το ειχα στο σταρλετ), ενω οταν ανοιγα το A/C που ειπα οτι εφτανα 12 ηταν παλι μεσα στην πολη αλλα το A/C οταν δουλευε ο κομπρεσορας ηταν 1300!!!! Εκανα μετρησεις και εβγαιναν αυτα τα νουμερα δεν τα λεω στην τυχη.
Εγω μιλησα για την διαφορα απο 600 στις 1000 και 1000 με 1300 με A/C οχι για μικρη διαφορα που αναφερεσαι εσυ. Αν η διαφορα ειναι 150-200rpm φυσικα ειναι αμελητεα! αυτο εννοειτε!
Επειδη ομως δεν εχει σχεση με την Ε12 ας μην το αναλυσουμε αλλο.
Απάντηση με παράθεση
  #25  
Παλιά 04-07-15, 16:12
Το avatar του χρήστη thalasinos
thalasinos Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 15-06-2015
Περιοχή: ΞΑΝΘΗ
Ηλικία: 59 male
Μηνύματα: 13
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
thalasinos είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Υπάρχει μια βιδουλα στην πεταλουδα που μπορεις να ρυθμισεις το ρελαντι, θα το δοκιμασω να το βιδωσω λιγο για να ανοιξει η πεταλουδα λίγο ισα ισα για να σταματησει το τρεμουλο.

Απάντηση με παράθεση
  #26  
Παλιά 04-07-15, 16:20
Το avatar του χρήστη tsavman
tsavman Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 17-06-2011
Μοντέλο: Ε12 2004, 1.x
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 721
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 238
tsavman είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παιδιά το αμάξι το έχω 4 χρόνια. Το πήρα με 80k km και το έκανε πάντα.
Το κάνει και η FL της αδερφής μου που είναι νεότερο μοντέλο.
Δε νομίζω να είναι οι βάσεις μηχανής, αν ήταν έτσι δηλαδή όταν ο κινητήρας είχε φορτίο θα κοπανούσε τρελά, ή σε μεγάλες μεταβολές στις στροφές (πχ κατεβάσματα ταχυτήτων).
Έχουν αναφέρει πολλοί ιδιοκτήτες Ε12 ότι τους το κάνει, οπότε είναι θέμα συνδυασμού μοτέρ VVTI και σασί.
Αυτό που καταλαβαίνω εγώ είναι ότι σε αυτές τις στροφές (πχ 600) ό,τι secondary forces υπάρχουν εντός του μοτέρ λόγω ζυγίσματος πχ στροφάλου εκφράζονται συντονίζοντας με το αμάξωμα. Σε υψηλότερες στροφές δεν το κάνει, γιαυτό ψάχνομαι να ανεβάσω το ρελαντί.
Όσο για την κατανάλωση, μπορώ να υποθέσω ότι είτε 600 είτε 800 στροφές το ρελαντί, αυτή παραμένει ίδια. Και δεν με απασχολεί και καθόλου.
Απάντηση με παράθεση
  #27  
Παλιά 04-07-15, 16:21
Το avatar του χρήστη tsavman
tsavman Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 17-06-2011
Μοντέλο: Ε12 2004, 1.x
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 721
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 238
tsavman είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από thalasinos Εμφάνιση μηνυμάτων
Υπάρχει μια βιδουλα στην πεταλουδα που μπορεις να ρυθμισεις το ρελαντι, θα το δοκιμασω να το βιδωσω λιγο για να ανοιξει η πεταλουδα λίγο ισα ισα για να σταματησει το τρεμουλο.
Δοκίμασέ το με ζεστό μοτέρ και πες μας αποτελέσματα.
Απάντηση με παράθεση
  #28  
Παλιά 04-07-15, 17:33
Το avatar του χρήστη kostas_8
kostas_8 Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 30-09-2011
Περιοχή: Αγια Βαρβαρα, Αιγαλεω
Ηλικία: 33 male
Μηνύματα: 496
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 211
kostas_8 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Με ζεστο μοτερ και σηκωσε το στις 750, αναψε μετα a/c και δες ποσο παει. Εγω με a/c αναμενο ειχα ρελαντι 850 και μερικες φορες MAX 900.. Κοινως μια διαφορα της ταξης των 100 στροφων παραπανω.

Νικηφορε με ρελαντι 1000 και 1300 ειναι λογικο να σου καιει κατι στο ρελαντι. 1300 με a/c αναμενο; Και οταν ησουν σταματημενος ηταν σα να παταγες γκαζι, ακομα και με τις 1000 το ιδιο πραγμα. Υπαρχει γενικα μια περιεργη "αποψη" πανω στο ρελαντι, ακομα και στα τουρμπατα να ειναι το ρελαντι στις 1000. Ειναι λαθος απλα.
Απάντηση με παράθεση
  #29  
Παλιά 05-07-15, 12:49
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1033
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από kostas_8 Εμφάνιση μηνυμάτων
Νικηφορε με ρελαντι 1000 και 1300 ειναι λογικο να σου καιει κατι στο ρελαντι. 1300 με a/c αναμενο; Και οταν ησουν σταματημενος ηταν σα να παταγες γκαζι, ακομα και με τις 1000 το ιδιο πραγμα. Υπαρχει γενικα μια περιεργη "αποψη" πανω στο ρελαντι, ακομα και στα τουρμπατα να ειναι το ρελαντι στις 1000. Ειναι λαθος απλα.
Καλησπέρα, δεν ειπα ποτε οτι ειναι σωστο, δεν θυμαμαι ακριβως γιατι το ειχα σηκωσει, για καποιο λογο ηθελα να εχει περισσοτερες στροφες στην εκκινηση και ειχα και προβλημα τασης. Αν και ειναι ασχετα μιας και το ειπες θα απαντησω και δεν θα ξαναφερθουμε εκει. Ειχε προβλημα το δυναμο και μετα εβαλα του 4EFTE και δεν ειχε σωστη ταση, με παραπανω στροφες δεν ειχε προβλημα, δλδ με βροχη εφτανε και 12V! αντι πχ 13-14, ετσι το ρελαντι το εβαλα 1000 για να μην το κανει! τωρα που εχω αλλαξει δυναμο ειμαι στις 600 (που ειναι και οι ελαχιστες της βαλβιδας ρελαντι) και δεν εχω προβλημα. Για το A/C προφανως ειχε λιγοτερο φρεον μεσα, γιατι τωρα στην corolla που εβαλα με ρελαντι (με A/C ανοιχτο) 800-1000 rpm παγωνει αμεσως! η βαλβιδα ρελαντι εχει ανεξαρτητη ρυθμιση μπορω να το παω και 2000rpm. Ναι ηταν σα να παταγα γκαζι και το φρεναρισμα μετα ποιο δυσκολο. Αυτα.....

Anyway για τον φιλο παραπανω αυτο ελεγα και εγω εξαρχης, να ανεβασει λιγακι το ρελαντι απο οποια βιδα εχει η Ε12 και να φυγει το τρεμουλο εφοσον τον ενοχλει, δεν βλεπω κατι κακο σε αυτο. Προσοχη με αυτη την βιδα μην το παρακανετε! μια φορα καταλαθος το ειχα παει 3000rpm ρελαντι και ειχα προβλημα στο φρεναρισμα....και αλλη μια φορα κατι ξεχασα να βιδωσω εκει περα και εφυγε η ντιζα απο πανω και ημουν Κηφισσο βραδυ και εμεινε το αμαξι με το γκαζι κολλημενο στο δαπεδο αλλα χωρις να πατιεται και στο αμαξι στην μεσαια λωριδα!!!! ειδα και επαθα μεχρι να την βαλω στην θεση της! γιαυτο ΠΡΟΣΟΧΗ!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 05-07-15 στις 12:55.
Απάντηση με παράθεση
  #30  
Παλιά 05-07-15, 16:31
Το avatar του χρήστη kostas_8
kostas_8 Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 30-09-2011
Περιοχή: Αγια Βαρβαρα, Αιγαλεω
Ηλικία: 33 male
Μηνύματα: 496
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 211
kostas_8 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Επισης ΠΡΙΝ πειραχτει η βιδα, απαραιτητα σημαδευτε την που ειναι στην μαμα θεση για να μπορειτε να την επαναφερετε απαξ και γινει κανα λαθος. Αν και δεν ειναι δυσκολο να ριξεις τις στροφες η να τις σηκωσεις, αλλα λεμε τωρα..
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E 12

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
κινητηρας t-sport. corolla arta TOYOTA COROLLA 111(G6) 28 22-06-09 18:49
Κινητηρας 4ΖΖ-FE, αξιοπιστια. Shadowjump TOYOTA COROLLA 111(G6) 6 27-03-09 12:14
Κινητηρας 2.0 D4-D panakyr TOYOTA COROLLA E15 21 10-09-08 16:04
Κινητηρας 1.3T ή 1.6 20V? Anonymous ΔΙΑΞΙΦΙΣΜΟΙ 165 12-01-06 14:59
Κρυος Αερας Χρηστος CARINA - AVENSIS - CELICA - RAV4 11 27-09-05 13:23



Page generated in 0,17527008 seconds (82,45% PHP - 17,55% MySQL) with 43 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 02:05.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)