Δεν συμφωνω καθολου με αυτο, καταρχην με νεκρα δινεις ωθηση στο αμαξι, αν κατεβαζεις σε νορμαλ πλαισια δεν υπαρχει καμια φθορα ολα φυσιολογικα ειναι, παντου ετσι λενε να κανεις, οχι να φρεναρεις με νεκρα μεσα!!!! οπως λενε και οπως ανεβαινεις μια ανηφορα, με την ιδια ταχυτητα μεσα στο σασμαν θα την κατεβαινεις.
Αλλιως ειναι λογικο να σκιζεις τα φρενα και οχι μονο τακακια θα θες συχνα αλλα και καποια στιγμη θα στραβωσεις και εσυ δισκοπλακες, χωρια οτι το φρεναρισμα που παει στα φρενα αν ειναι χαλια ο δρομος θα φας και καμια γλιστρα ενω με τα κατεβασματα φρεναρεις απο το κινητηρα και αυτο το γλιτωνεις, απειρες φορες αυτο με εχει σωσει απλα για να το πω ετσι. Συνιστω να συνηθισεις τα κατεβασματα παντα οπως πρεπει οχι αποτομα και οχι λαθος ταχυτητες.
Θα πω ενα παραδειγμα που μου εχει τυχει, να πηγαινεις πχ με 120χλμ και να τυχει να φρεναρεις σε πολυ μικρη αποσταση, με κατεβασμα το ειχα κανει και σωθηκα χωρις να γλιστρησω καν, δεν θελω να σκεφτω τι θα ειχε γινει αν και εγω εβαζα νεκρα για να φρεναρω! στα μπροστα φρενα παει η περισσοτερη δυναμη συνηθως ειναι μπροστα 60% πισω 40%. Δεν πανε το ιδιο.
Καλα εμενα που ειναι turbo δεν το συζηταω με νεκρα δεν φρεναρω απλα, εχω και μαμα φρενα μπροστα κιολας.
Για να γλιτωνεις βενζινες δε νομιζω, η διαφορα ειναι απειροελαχιστη δεν αξιζει τον κοπο να χαλας τα φρενα σου. Προσωπικα δεν με νοιαζει κιολας αλλιως οχι μονο δεν θα ειχα τουρμπο αλλα θα οδηγουσα και με ρυθμους χελονας.
Εγω πριν λιγο καιρο αλλαξα μπροστινες δισκοπλακες, πισω τακακια, μπροστινα και υγρα φρενων και πηρα και εργαλειο για να κανω μονος μου εξαερωση, τα μπροστινα τακακια μιας και ρωτησες πριν εχω της AISIN advics made in Japan, ολα μαζι τα πηρα 100 ευρω απο φιλο μηχανικο και το εργαλειο 45 ευρω απο μαγαζι με εργαλεια συνεργειων. Παραθετω μερικες φωτος που φαινονται και οι κωδικοι, ειμαι παντως 100% ευχαριστημενος με ολα κανενα προβλημα.