Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #501  
Παλιά 28-10-14, 15:55
Το avatar του χρήστη FanIsHere
FanIsHere Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 22-09-2011
Μοντέλο: Corolla AE86
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 33 male
Μηνύματα: 285
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 190
FanIsHere είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Γνωρίζετε ποιες τρόμπες φρένων μπαίνουν κουτί στην 11άρα profacelift πέρα απ' την μανίσια?
__________________
Δείτε την ιστορία του AE86 μου: The story of my AE86
Απάντηση με παράθεση
  #502  
Παλιά 20-02-15, 11:12
Το avatar του χρήστη antonios7
antonios7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 29-11-2006
Μοντέλο: Corolla 1.3 G6
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 1.065
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 327
antonios7 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
έχετε να προτείνετε κάτι οικονομικό και καλό για τακάκια φρένων σε μαμά 1.3 G6;
Τα καλύτερα μακράν ήταν τα μουσταρδί της toyota αλλά ευτυχώς καταργήθηκαν λόγω αμίαντου...

Τώρα έχω κάτι galfer αλλά έχω την τάση να φρενάρω χωρίς ταχύτητα και μετά από 1.5 χρόνο γιοκ..
Από Ιαπωνική έχει πάρει κανείς τίποτα καλά για νορμάλ καταστάσεις;
Απάντηση με παράθεση
  #503  
Παλιά 20-02-15, 11:46
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1033
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Ποτε καταργηθηκαν της Toyota? ειχα παρει εγω....δεν θυμαμαι ποτε μαλλον το 2008 ή 2009.
http://i180.photobucket.com/albums/x...mpros-pisw.jpg
στην φωτο εχω και τα πισω.
Μπορει να καταργηθηκαν ποιο μετα. Εχω κατι αλλα τακακια απο φιλο μηχανικο δεν θυμαμαι μαρκα, αλλα και η Ιαπωνικη εχει καλα. Παρε απο εκει.
Και εγω ειχα την ταση να φρεναρω χωρις καταβασματα οχι χωρις ταχυτητα κιολας! και μου αναβανε τα φρενα (καπνους, μελιτζανι χρωμα κτλ) τελικα μετα απο λιγα χρονια στραβωσα και δισκοπλακες και εβαλα νεες...τωρα κατεβαζω ταχυτητα και ειναι πολυ καλυτερα. Μην φρεναρεις ειδικα χωρις ταχυτητα τα σκιζεις ολα.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 20-02-15 στις 12:58.
Απάντηση με παράθεση
  #504  
Παλιά 20-02-15, 16:23
Το avatar του χρήστη antonios7
antonios7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 29-11-2006
Μοντέλο: Corolla 1.3 G6
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 1.065
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 327
antonios7 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
αυτά ήταν μπράβο. καρκινογόνα φουλ.

κερδίζω σε βενζίνες και φθορά μηχανής. Κάπου χάνεις κάπου κερδίζεις.
συνήθεια είναι δεν αλλάζει κάτι άλλο. όπου μπορώ βάζω νεκρά στο κιβώτιο και όλη την καταπόνηση την τρώνε τα τακάκια. έχω δίσκους και πίσω οπότε φρενάρω αρμονικά.
Απάντηση με παράθεση
  #505  
Παλιά 20-02-15, 17:55
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1033
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Δεν συμφωνω καθολου με αυτο, καταρχην με νεκρα δινεις ωθηση στο αμαξι, αν κατεβαζεις σε νορμαλ πλαισια δεν υπαρχει καμια φθορα ολα φυσιολογικα ειναι, παντου ετσι λενε να κανεις, οχι να φρεναρεις με νεκρα μεσα!!!! οπως λενε και οπως ανεβαινεις μια ανηφορα, με την ιδια ταχυτητα μεσα στο σασμαν θα την κατεβαινεις.
Αλλιως ειναι λογικο να σκιζεις τα φρενα και οχι μονο τακακια θα θες συχνα αλλα και καποια στιγμη θα στραβωσεις και εσυ δισκοπλακες, χωρια οτι το φρεναρισμα που παει στα φρενα αν ειναι χαλια ο δρομος θα φας και καμια γλιστρα ενω με τα κατεβασματα φρεναρεις απο το κινητηρα και αυτο το γλιτωνεις, απειρες φορες αυτο με εχει σωσει απλα για να το πω ετσι. Συνιστω να συνηθισεις τα κατεβασματα παντα οπως πρεπει οχι αποτομα και οχι λαθος ταχυτητες.
Θα πω ενα παραδειγμα που μου εχει τυχει, να πηγαινεις πχ με 120χλμ και να τυχει να φρεναρεις σε πολυ μικρη αποσταση, με κατεβασμα το ειχα κανει και σωθηκα χωρις να γλιστρησω καν, δεν θελω να σκεφτω τι θα ειχε γινει αν και εγω εβαζα νεκρα για να φρεναρω! στα μπροστα φρενα παει η περισσοτερη δυναμη συνηθως ειναι μπροστα 60% πισω 40%. Δεν πανε το ιδιο.
Καλα εμενα που ειναι turbo δεν το συζηταω με νεκρα δεν φρεναρω απλα, εχω και μαμα φρενα μπροστα κιολας.
Για να γλιτωνεις βενζινες δε νομιζω, η διαφορα ειναι απειροελαχιστη δεν αξιζει τον κοπο να χαλας τα φρενα σου. Προσωπικα δεν με νοιαζει κιολας αλλιως οχι μονο δεν θα ειχα τουρμπο αλλα θα οδηγουσα και με ρυθμους χελονας.
Εγω πριν λιγο καιρο αλλαξα μπροστινες δισκοπλακες, πισω τακακια, μπροστινα και υγρα φρενων και πηρα και εργαλειο για να κανω μονος μου εξαερωση, τα μπροστινα τακακια μιας και ρωτησες πριν εχω της AISIN advics made in Japan, ολα μαζι τα πηρα 100 ευρω απο φιλο μηχανικο και το εργαλειο 45 ευρω απο μαγαζι με εργαλεια συνεργειων. Παραθετω μερικες φωτος που φαινονται και οι κωδικοι, ειμαι παντως 100% ευχαριστημενος με ολα κανενα προβλημα.






Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 20-02-15 στις 18:29.
Απάντηση με παράθεση
  #506  
Παλιά 20-02-15, 23:16
Το avatar του χρήστη antonios7
antonios7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 29-11-2006
Μοντέλο: Corolla 1.3 G6
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 1.065
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 327
antonios7 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
καλά δεν φρενάρω από 120 με νεκρά, σε ταχύτητες πόλης εννοώ. ουσιαστικά το φρένο το χρησιμοποιώ κατά κόρον, όχι δυνατά τελευταία στιγμή αλλά προοδευτικά από αρκετά μέτρα μερικές φορές.
επίσης σχεδόν πάντα μπορώ να γνωρίζω σε τι οδόστρωμα πατάω, έχει σχέση και με τα λάστιχα αυτό.

μόνος σου τα αλλάζεις όλα αυτά;
να στο φέρω άμα είναι να αλλάξουμε τακάκια κάποια στιγμή
Απάντηση με παράθεση
  #507  
Παλιά 21-02-15, 07:42
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1033
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Καλημερα, οκ καταλαβα τι εννοεις για το φρεναρισμα.
Τα φρενα ειναι ευκολα ειδικα οταν εχεις εκεινο το εργαλειο για εξαερωση, εκτος ελαχιστων πραγματων δυσκολων (πχ αλλαγη ιμαντα χρονισμου, δισκου συμπλεκτη) ή που δεν εχω τα καταλληλα εργαλεια ολα τα αλλα τα κανω μονος μου ναι.
Δυσκολο να το φερεις γιατι ολα τα κανω εξοχικο αμα παω Σαββατοκυριακα και τωρα με τα κρυα δεν παω.
Αν ηταν Καλοκαιρι θα ερχοσουν και για μπανακι να τα καναμε ολα.
Τακακια ειναι το ποιο ευκολο ever αν μιλαμε για τα μπροστινα ομως και δεν χρειαζεται να βγαλεις υγρα ή να κανεις εξαερωση.
Απάντηση με παράθεση
απα
  #508  
Παλιά 21-02-15, 15:11
keichi Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 856
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 272
keichi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
απα

Εγω στη τογιοτα τα βαζω...Κατι μπλε πρασινα δε θυμαμαι...
Αντεχουνε πολλα χιλιομετρα...
Εχω κανει καμια 30.000χλμ και ειναι ολοκαινουργια ακομα...
Βεβαια δεν ειναι και οτι καλυτερο στο φρεναρισμα σε γρηγορη οδηγηση...Για νορμαλ χρηση ομως ειναι τελεια...
Και τα βγαζουν τα παραπανω λεφτα που κοστιζουν, γιατι αντεχουν παρα πολλα χλμ...Και ουτε χαραζουν δισκους ουτε τιποτα...Τιμιο τακακι το γνησιο.
Απάντηση με παράθεση
απα
  #509  
Παλιά 21-02-15, 15:16
keichi Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 856
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 272
keichi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
απα

Α, αλλαξα και πισινα...Γνησια και πισω εβαλα, κατι μαυρα...Αυτα ηταν απαισια για πεταμα...Σκουζουνε, φαγωνονται ευκολα...
Νομιζω ομως οτι ειναι TOYOTA OPTIFIT τα πισινα μαυρα...Δεν ειναι αυτα που φοραει απ το εργοστασιο...και το λεω αυτο γιατι με ειχε ρωτησει ο αντιπροσωπος αν θελω γνησια του εργοστασιου ή τα οικονομικα γνησια...
Απάντηση με παράθεση
  #510  
Παλιά 21-02-15, 22:26
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1033
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Τα μπροστινα τακακια που ειχε η Toyota αυτα που λεγαμε οτι καταργησαν ηταν της Aisin ιδια μαρκα με αυτα που εβαλα δλδ....απλα τωρα εχει αλλα.
Επισης μπορεις στην αγορα να βρεις παρα πολυ τακακια αξιοπιστα και με καλυτερες τιμες, δεν βλεπω τον λογο να τα σκαμε στην Toyοta.
Χαρακτηριστικα θα πω οτι οι δισκοπλακες μου ειπαν 80 ευρω οι μαμα.
Πηρα απο φιλο μου μηχανικο μπρος-πισω τακακια, τα μπροστα και Aisin μαλιστα, 1 λιτρο υγρο φρενων και δισκοπλακες με 100 ευρω, αλλα ειναι ειδικη τιμη αυτη δεν ειναι η κανονικη του αλλα και παλι πολυ ποιο φτηνα απο Toyota πανε.
Και ετσι πηρα και το εργαλειο 45 ευρω, και τα εβαλα και μονος μου και βγηκαν και φτηνα και καλα και ολοι happy....
Τα ποσα χλμ αντεχουν εχει 100% σημασια το πως πας και πως φρεναρεις και που πας λογικο αυτο. Αλλιως εγω που παω στα βουνα και του αλλαζω τα φωτα + οτι ειναι τουρμπο και εχει μαμα φρενα μπροστα και αλλιως ενας που παει εθνικη αργα και σταθερα. Δεν μπορουμε να βγαζουμε ολοι τα ιδια χλμ. Οποτε οι συγκρισεις ειναι ατυπες. Συγκριση μπορουμε να κανουμε μονο με τους εαυτους μας, δλδ εγω πχ λεω οτι τα παλια τακακια της Toyota αυτα με μουσταρδι ηταν τα καλυτερα και μπορω να κανω συγκριση με αυτα που εβαλα τωρα. Αν τα βαλει ενας αλλος θα βγαλει διαφορετικα χλμ απο εμενα. Παντως αυτα της Toyota μου ειχαν βγαλει 35.669 χλμ τα ειχα βαλει 19/7/2009 και στις 5/1/2013 εβαλα αλλα.
Να πω πως τα προηγουμενα τακακια μου ειχε 13000 και τα αλλαξα ομως δεν τα πεταξα, τα αλλαξα επειδη στραβωσαν οι δισκοπλακες και οταν βαζουμε νεες δισκοπλακες βαζουμε και νεα τακακια....απλα θα τα εχω για επομενη αλλαγη, ειναι μια γιαπωνεζικη μαρκα της Ιαπωνικης που δεν θυμαμαι τωρα πως την λενε, ειναι γιαπωνεζικο ονομα, πως λεμε Sumitomo, akebono κτλ? πως τα λενε ρε γμτ????
τωρα που βελτιωσα την οδηγηση με σωστα κατεβασματα θα δουμε αν φτασω τα 40.000χλμ....

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 21-02-15 στις 22:37.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Brakes Update Fanis TOYOTA COROLLA E 12 439 06-03-21 20:23
Brakes Update Fanis TOYOTA COROLLA E*101 160 19-11-08 23:51
Brakes Update Fanis TOYOTA COROLLA E*90 21 13-04-07 17:41
Brakes Update Fanis TOYOTA COROLLA AE86 2 06-10-05 12:41
Brakes Update Fanis TOYOTA COROLLA KE 70 0 31-12-04 15:12



Page generated in 0,20085812 seconds (78,34% PHP - 21,66% MySQL) with 44 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 14:51.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)