Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #31  
Παλιά 13-09-14, 14:46
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από preatorian Εμφάνιση μηνυμάτων
Δεν θυμαμαι ποσο τον ειχα παρει εγω γιατι πανε χρονια αλλα AISIN του εμποριου αν παρεις πανω απο 10 ευρω δεν πρεπει να εχει.Τα γνησια της Toyota Ειναι AISIN made in Japan και θερμοστατες και δισκοι-πλατο.
Χαμηλοτερης θερμοκρασιας θερμοστατη δεν υπαρχει λογος να βαλεις γιατι ο εγκεφαλος ειναι ρυθμισμενος να δουλευει με 82 βαθμους.
Οσον αφορα το υγραεριο το ΜΟΝΟ BRC τι σημαινει οτι ειναι το καλυτερο?
Δεν θυμαμαι καθολου τιμη, παντως σιγουρα δεν κανει μονο 10 ευρω, αν και πανε χρονια παραπανω τον ειχα παρει, ειπαμε το toyodyi γραφει παραπανω αλλα οχι τοσο μεγαλες διαφορες. Ναι ξερω τι ειναι της Toyota αλλα δυστυχως οχι ολα τα προιοντα της, πχ φιλτρα λαδιου made in china!!!! οταν παιρνω Imitation λιγακι φτηνοτερα και ειναι Made in Japan!!!
Εγω εχω 4EFTE και το λιωνω μερικες φορες ακομα και καλοκαιρι οποτε επιβαλοταν ο θερμοστατης να ανοιγει νωριτερα,οχι απαραιτητα αλλα καλο! μηχανικοι μου το προτειναν αλλωστε δεν το σκεφτηκα και μονος μου. BRC θελω γιατι οσα ατομα ξερω με 4EFTE αυτο εχουν και χωρις προβληματα (τωρα και ο φιλος Δημητρης εδω μεσα), γιατι να βαλω κατι αλλο να ρισκαρω δεν βλεπω κανεναν λογο....+οτι οσους φιλους εχω και εβαλαν σε αλλα αμαξια επισης BRC? τυχαιο? δε ξερω....ο ενας εχει corolla sedan 4EFE.
Απάντηση με παράθεση
  #32  
Παλιά 13-09-14, 19:22
Το avatar του χρήστη aspire1673
aspire1673 Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 08-10-2005
Μοντέλο: TOYOTA COROLLA ΕΕ111
Περιοχή: ΜΟΣΧΑΤΟ
Ηλικία: 50 male
Μηνύματα: 26
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 236
aspire1673 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
ωραια ολα αυτα που λετε και χρησιμα για μενα που δεν τα ηξερα.
αλλα δεν εχω καταλαβει και δεν μου εχει πει κανεις με σιγουρια.
αμα μου πεφτει λιγο η θερμοκρασια στην κατηφορα εχω προβλημα ή οχι?
για παραδειγμα στο micra της γυναικας μου πεφτει στην κατηφορα και δεν εχει κανενα προβλημα.
__________________
ΤΟΝ ΕΞΥΠΝΟ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙΣ
ΤΟΝ ΚΑΚΟ ΤΟ ΙΔΙΟ
Ο ΗΛΙΘΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΗΤΤΗΤΟΣ
ΚΑΙ Ο Μ@Λ@Κ@Σ ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΟΣ
Απάντηση με παράθεση
  #33  
Παλιά 13-09-14, 19:54
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Όταν ψιλοκολαει ανοιχτός το κανει αυτο, δεν είναι σωστο . εμένα το έκανε έτσι πολύ καιρό μετα δεν ανέβαζε καθόλου. Εκανα 20χλμ και ηταν τέρμα κατω*! Άλλαξε τον να λυθεί το θέμα. Δεν είναι εμφανές πρόβλημα αλλά κάποια στιγμη θα γίνει χειρότερα. Κανονικά πρεπει ο δείκτης μετα απο λιγα λεπτα λειτουργιας να είναι στην μέση ο δείκτης και όχι να κάνει πανω κάτω. Εκτός αν έχει χαλάσει ο δείκτης βέβαια....
Απάντηση με παράθεση
  #34  
Παλιά 13-09-14, 21:17
Το avatar του χρήστη aspire1673
aspire1673 Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 08-10-2005
Μοντέλο: TOYOTA COROLLA ΕΕ111
Περιοχή: ΜΟΣΧΑΤΟ
Ηλικία: 50 male
Μηνύματα: 26
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 236
aspire1673 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
Όταν ψιλοκολαει ανοιχτός το κανει αυτο, δεν είναι σωστο . εμένα το έκανε έτσι πολύ καιρό μετα δεν ανέβαζε καθόλου. Εκανα 20χλμ και ηταν τέρμα κατω*! Άλλαξε τον να λυθεί το θέμα. Δεν είναι εμφανές πρόβλημα αλλά κάποια στιγμη θα γίνει χειρότερα. Κανονικά πρεπει ο δείκτης μετα απο λιγα λεπτα λειτουργιας να είναι στην μέση ο δείκτης και όχι να κάνει πανω κάτω. Εκτός αν έχει χαλάσει ο δείκτης βέβαια....
σε ευχαριστω τωρα καταλαβα.εμενα ανεβαζει κανονικα μεχρι την μεση διατηρειται εκει εκτος αν κινηθω σε κατηφορα αρκετη ωρα.οταν θα το παω για σερβις θα τον αλλαξω προληπτικα γιατι μονος μου δεν ξερω να το κανω.
__________________
ΤΟΝ ΕΞΥΠΝΟ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙΣ
ΤΟΝ ΚΑΚΟ ΤΟ ΙΔΙΟ
Ο ΗΛΙΘΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΗΤΤΗΤΟΣ
ΚΑΙ Ο Μ@Λ@Κ@Σ ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΟΣ
Απάντηση με παράθεση
  #35  
Παλιά 13-09-14, 22:49
preatorian Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 26-10-2011
Μοντέλο: Corolla G6 1ZZ
Μηνύματα: 473
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 208
preatorian είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από aspire1673 Εμφάνιση μηνυμάτων
δεν μου εχει πει κανεις με σιγουρια.
Αυτο που ψαχνεις λεγεται μηχανικος.
Εμεις ολοι απλες εικασιες κανουμε.
Απάντηση με παράθεση
  #36  
Παλιά 13-09-14, 23:46
Το avatar του χρήστη aspire1673
aspire1673 Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 08-10-2005
Μοντέλο: TOYOTA COROLLA ΕΕ111
Περιοχή: ΜΟΣΧΑΤΟ
Ηλικία: 50 male
Μηνύματα: 26
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 236
aspire1673 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από preatorian Εμφάνιση μηνυμάτων
Αυτο που ψαχνεις λεγεται μηχανικος.
Εμεις ολοι απλες εικασιες κανουμε.
συμφωνα με τις οδηγιες των παιδιων αν πιανανε τα χερια μου και ηξερα..σιγουρα δεν θα πηγαινα σε μηχανικο.
__________________
ΤΟΝ ΕΞΥΠΝΟ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙΣ
ΤΟΝ ΚΑΚΟ ΤΟ ΙΔΙΟ
Ο ΗΛΙΘΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΗΤΤΗΤΟΣ
ΚΑΙ Ο Μ@Λ@Κ@Σ ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΟΣ
Απάντηση με παράθεση
  #37  
Παλιά 14-09-14, 18:51
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από aspire1673 Εμφάνιση μηνυμάτων
συμφωνα με τις οδηγιες των παιδιων αν πιανανε τα χερια μου και ηξερα..σιγουρα δεν θα πηγαινα σε μηχανικο.
{OFFTOPIC} Aυτό θέλει μεγάλη ανάλυση, μερικές φορές κάποια προβλήματα μπορεί να είναι πολλές οι αιτίες, κάποιοι απο εμας που έχουμε γνωσεις είτε εμπειριες σε καποια συγκεκριμενα προβληματα λεμε τι μπορει να είναι. Προσωπικα εγω τα φτιαχνω σχεδον ολα μονος μου, μονο αμα κατι δεν το ξερω καλα και δεν θελω να ρισκαρω να χαλασω κατι δεν το κανω, πχ αλλαγη ιμαντα χρονισμου, θεωρητικα ξερω, πρακτικα δεν το εχω κανει, αν γινει λαθος αντιο μοτερ, και μερικα δυσκολα που ο μαστορας ζηταει λιγα ευρω σχετικα με τον κοπο που θελω εγω να το κανω. Πχ αλλαγη φλατζοκολλας στο καρτερ που θελω να κανω τωρα θα το κανει μηχανικος, οχι γιατι δεν ξερω, αλλα γιατι ειπε καλη τιμη και εγω θα $%$#%$% για να το κανω και θα χασω ενα Σαββατιατικο μεροκαματο που ειναι σχεδον οσα μου ζητησε. Οποτε δεν αξιζει να το κανω εγω! αντικατασταση αμορτισερ ομως που ζητανε 2 μεροκαματα, εγω μια κυριακη στο εξοχικο σε 2 ωρες και πολυ λεω τα εχω αλλαξει και τα 4, αλλα εννοειτε εχω και τα εργαλεια (οχι αεροκλειδο βεβαια) εχουμε και χερια....:P {OFFTOPIC}

Στο θεμα μας τωρα εμενα μου εχει τυχει αυτο με τις κατηφορες οταν αρχισε να κολαει ανοιχτος ο θερμοστατης, ομως ταυτοχρονα αργουσε πχ το πρωι με το κρυο να ανεβασει θερμοκρασια, λιγο στην αρχη, σιγα σιγα εκανα και 30χλμ και ηταν σχεδον κατω κατω!!!! εκει λεω οκ θερμοστατης. Αν πχ δεν συμβαινει αυτο αλλα το κανει μονο σε κατηφορες μπορει να εχει προβλημα ο δεικτης και να μην ειναι θερμοστατης. Ο μαστορας θα εχει κατι να το δοκιμασει, εμεις πως θα το δοκιμασουμε ομως? πρεπει να εχεις οργανο να μετρησεις θερμοκρασια, ή εναν αλλο δεικτη απο αλλο καντραν να το αλλαξεις.
Στο κανει ΜΟΝΟ σε κατηφορες και το πρωι πχ ανεβαζει στην μεση θερμοκρασια σε λιγη ωρα? πχ 10-15 λεπτα το πολυυυυυυ?

Υ.Γ αλήθεια γιατι συζηταμε εδω για θερμοστατες?

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 14-09-14 στις 18:56.
Απάντηση με παράθεση
  #38  
Παλιά 15-09-14, 23:10
Το avatar του χρήστη aspire1673
aspire1673 Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 08-10-2005
Μοντέλο: TOYOTA COROLLA ΕΕ111
Περιοχή: ΜΟΣΧΑΤΟ
Ηλικία: 50 male
Μηνύματα: 26
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 236
aspire1673 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
{OFFTOPIC} Aυτό θέλει μεγάλη ανάλυση, μερικές φορές κάποια προβλήματα μπορεί να είναι πολλές οι αιτίες, κάποιοι απο εμας που έχουμε γνωσεις είτε εμπειριες σε καποια συγκεκριμενα προβληματα λεμε τι μπορει να είναι. Προσωπικα εγω τα φτιαχνω σχεδον ολα μονος μου, μονο αμα κατι δεν το ξερω καλα και δεν θελω να ρισκαρω να χαλασω κατι δεν το κανω, πχ αλλαγη ιμαντα χρονισμου, θεωρητικα ξερω, πρακτικα δεν το εχω κανει, αν γινει λαθος αντιο μοτερ, και μερικα δυσκολα που ο μαστορας ζηταει λιγα ευρω σχετικα με τον κοπο που θελω εγω να το κανω. Πχ αλλαγη φλατζοκολλας στο καρτερ που θελω να κανω τωρα θα το κανει μηχανικος, οχι γιατι δεν ξερω, αλλα γιατι ειπε καλη τιμη και εγω θα $%$#%$% για να το κανω και θα χασω ενα Σαββατιατικο μεροκαματο που ειναι σχεδον οσα μου ζητησε. Οποτε δεν αξιζει να το κανω εγω! αντικατασταση αμορτισερ ομως που ζητανε 2 μεροκαματα, εγω μια κυριακη στο εξοχικο σε 2 ωρες και πολυ λεω τα εχω αλλαξει και τα 4, αλλα εννοειτε εχω και τα εργαλεια (οχι αεροκλειδο βεβαια) εχουμε και χερια....:P {OFFTOPIC}

Στο θεμα μας τωρα εμενα μου εχει τυχει αυτο με τις κατηφορες οταν αρχισε να κολαει ανοιχτος ο θερμοστατης, ομως ταυτοχρονα αργουσε πχ το πρωι με το κρυο να ανεβασει θερμοκρασια, λιγο στην αρχη, σιγα σιγα εκανα και 30χλμ και ηταν σχεδον κατω κατω!!!! εκει λεω οκ θερμοστατης. Αν πχ δεν συμβαινει αυτο αλλα το κανει μονο σε κατηφορες μπορει να εχει προβλημα ο δεικτης και να μην ειναι θερμοστατης. Ο μαστορας θα εχει κατι να το δοκιμασει, εμεις πως θα το δοκιμασουμε ομως? πρεπει να εχεις οργανο να μετρησεις θερμοκρασια, ή εναν αλλο δεικτη απο αλλο καντραν να το αλλαξεις.
Στο κανει ΜΟΝΟ σε κατηφορες και το πρωι πχ ανεβαζει στην μεση θερμοκρασια σε λιγη ωρα? πχ 10-15 λεπτα το πολυυυυυυ?

Υ.Γ αλήθεια γιατι συζηταμε εδω για θερμοστατες?
φιλαρακι τομ αυτοκινητο εχει σχεδον 180000χιλ ειναι πολυ καλα συντηρημενο και προσεγμενο.δεν το κυκλοφορω σχεδον καθολου μεσα στην αθηνα μια και υπαρχει μηχανη,παπι αλλα και το αυτοκινητο της γυναικας χιλιαρακι. το εχω μονο οταν βγαινω για επαρχια μια και δεν ειμαι αθηναιος. να φανταστεις τωρα το εχω κουκουλα και χωρις πολο στην μπαταρια.με το παρουσιασε πρωτη φορα φετος το καλοκαιρι που πηγα διακοπες.ανεβαζει κανονικα θερμοκρασια την κραταει σταθερη ανοιγει κανονικα βεντιλατερ αλλα με το που θα κινηθω σε κατηφορα δλδ δεν παταω αρκετα γκαζι, πολυ λιγο εως καθολου σε μια καταφορα με στροφες των 10 λεπτων μου πεφτει λιγο η θερμοκρασια.αυτο αυγουστο μηνα σε επαρχια. κραταω ολα αυτα που μου εχετε πει και σκεφτομαι μιας και αργη ακομα το σερβις να μην κανω τιποτα και αν δω οτι δεν ανεβαζει θερμοκρασια να παω αμεσα για αλλαγη θερμοστατη.
τι προτεινεις σχετικα με την παραπανω σκεψη?
__________________
ΤΟΝ ΕΞΥΠΝΟ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙΣ
ΤΟΝ ΚΑΚΟ ΤΟ ΙΔΙΟ
Ο ΗΛΙΘΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΗΤΤΗΤΟΣ
ΚΑΙ Ο Μ@Λ@Κ@Σ ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΟΣ
Απάντηση με παράθεση
  #39  
Παλιά 17-09-14, 12:14
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Καλημερα! Αφού είναι έτσι αστο όπως είναι και βλέπεις.
Απάντηση με παράθεση
  #40  
Παλιά 21-09-14, 16:51
tsec1 Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 11-07-2010
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 85
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 184
tsec1 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Το υγρου ψεκασμου ανεβαζει την καταναλωση ??

διαβαζα οτι το αεριο ψεκασμου ανεβαζει την καταναλωση 15-20% σωστο η λαθος??

τα 4E FE 1,3 εχει μεση καταναλωση 9,1λτρ στα 100 χλμ το εχει μετρηση καποιος???

Φανη δεν σε ρωτησα αν βαζεις υγρου ψεκασμου ,αν ναι πες μου μια τιμη

ευχαριστω!!
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;



Page generated in 0,17187810 seconds (81,93% PHP - 18,07% MySQL) with 42 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 13:54.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)