Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από DimChem
Καλησπέρα σε όλους! Επειδή ο καιρός έφτασε και τα χιλιόμετρα συμπληρώνονται, είπα να κάνω ένα μικρό service στη μαύρη καλλονή. Και είπα να ρωτήσω για τιμές λαδιού ώστε να έχω μια εικόνα. Πραγματικά έχασα το μπούσουλα...
Για να μη μακρυγορώ πήγα σε ένα κατάστημα που πουλάει και αυτός μου πρότεινε το Shell ultra, το Motul και το Valvoline, όλα 5W-40 full synthetic.
Ποιά η διαφορά ρωτάω και στον τίτλο; Από synthetic έχει Castrol, Mobil Κλπ.
Τι έχετε να μου προτείνετε εσείς καθότι είναι το 1ο μου αυτοκίνητο και δεν έχω άποψη; Αν σας βοηθάει, αλλάζω τα λάδια κάθε 7.500 χιλιόμετρα και όχι καθε 15.000 ώστε να επιμηκύνω τη ζωή του κινητήρα.
Περιμένω απαντήσεις! Ευχαριστώ!!!!
|
Ειχα διαβασει παλια αρθρο
που τα εξηγει αναλυτικα αλλα δεν τα θυμαμαι απεξω οποτε θα στα πω μπακαλιστικα..
Υπαρχουν τα φυσικα ορυκτελαια κατηγοριας 1 και 2 μετα παμε στην κατηγορια 3 τα ημισυνθετικα (synthetic) οπου ειναι ορυκτελαια ελαφρως επεξεργασμενα
για να βελτιωθουν οι λιπαντικες ικανοτητες τους και μετα υπαρχουν οι κατηγοριες 4 και 5 οπου εχουμε πληρως επεξεργασμενα λιπαντικα που ειναι και τα πιο ακριβα..
Αν δεν τρεχεις σε πιστα καθε σαββατοκυριακο...δεν κανεις κοντρες ασυστολα ,δεν εχεις τουρμπατο ή κανα Tsport corolla/civic type r και τελος δεν σου περισσευουν λεφτα....τα ημισυνθετικα ειναι μια χαρα για το καθημερινο αυτοκινητο αλλα να συνεχισεις να αλλαζεις λαδια στις 7500χλμ..
Τωρα αν θες να κερδισεις ελαφρα σε ευστροφια και καταπονεις το αυτοκινητο πολυ...ή θες να κανεις αλλαγη λαδιων στα 15000χλμ...τοτε επελεξε καλα full synthetic λιπαντικα eneos..motul chrono v ..penzoil κτλ Αλλα δεν υπαρχει λογος ...
Τα τελευταια 100000χλμ στο corolla μου τα εκανα με motul 300v chrono 10w 40 .(52
τα 4 λιτρα μονο αγορα) ,απο φοβο μην μου ξανακαψει λαδια ( ειχα αλλαξει μπλοκ -πιστονια ,λογω του γνωστου issue με το λαδοκαψιμο)Λογω κρισης τα τελευταια 20000χλμ τα χω κανει χρησιμοποιοντας λαδακι 5w 40 toyota ημισυνθετικο (20
4 λιτρα) και το αμαξι ειναι αψογο ουτε καιει λαδια...στροφαρει καλυτερα...εστρωσε το vvti ,που παλιοτερα μια σκυλιαζε πανω απο τις 3200,μια σερνοτανε ...κι ολα καλα
Μην πετας τα λεφτα σου σε ακριβα λαδια απλα φροντισε να κανεις τα σερβις στην ωρα τους...στα λεει καποιος που ηταν φανατικος με το αγωνιστικο motul και αλλα racing λιπαντικα.Αν δεν εχεις αγριο πουσαρισμενο μοτερ να προστατευσεις , τα λαδια αυτα ειναι πεταμενα λεφτα