Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Πολλαπλη ,πεταλουδα, μπεκ απο 1zz σε 4zz
  #1  
Παλιά 04-02-14, 13:28
cchristos Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 10-06-2009
Περιοχή: θεσσαλονίκη
Μηνύματα: 76
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 197
cchristos είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Πολλαπλη ,πεταλουδα, μπεκ απο 1zz σε 4zz

καλημέρα , θα ήθελα μια βοήθεια σε όσους έχουν κάνει.
Τοποθέτησα χθες Πολλαπλή ,πεταλούδα, και μπεκ (μετά από καθαρισμό) από 1zz σε 4zz. Το αμάξι πήρε κατευθείαν μπροστά χωρίς προβλήματα αλλά αφού ζεστάθηκε άρχισε σκαμπανεβάσματα στο ρελαντί γύρω στις 1500 και δεν πέφτει.
ελέγxθηκε για διαρροές υποπίεσης, καυσίμου κτλ. Όλα οκ.
Να περιμένω να διαβάσει ο εγκέφαλος? (έχει κάνει 20 χιλιόμετρα από τότε) ή να δω κάτι άλλο?
Επίσης το αμάξι φοράει CAI injen και κατά τα υπόλοιπα είναι μαμά.
Το μόνο έξτρα που κάναμε στην τοποθέτηση είναι ότι την μια υποπίεση στην πολλαπλή την ταπώσαμε καθώς πήραμε από την άλλη για το servo.
οποιαδήποτε ευπρόσδεκτη
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 04-02-14, 13:50
Το avatar του χρήστη madvinegar
madvinegar Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 25-05-2005
Μοντέλο: Jeep Renegade
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός
Στο αγγλικό σαιτ (TOC) που διαβαζω, ολοι οσοι κανανε την μετατροπη που αναφερεις ειχαν το ιδιο θεμα, και χρειαστηκε να κανουν καποια χιλιόμετρα για να στρωσει ο εγκεφαλος και η ολη κατασταση.
Προσωπική γνωμη δεν εχω γιατι ακομα και υπερκυβισμενος που ειμαι, εχω κρατησει τα 1.4 μπεκ. Με τα 1.8 ολοι οι υπερκυβισμενοι ειχαν προβλημα.
Τωρα αν τα 1.8 μπεκ δουλευουν καλυτερα στα 1400cc... δεν το ξέρω.
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 04-02-14, 13:59
cchristos Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 10-06-2009
Περιοχή: θεσσαλονίκη
Μηνύματα: 76
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 197
cchristos είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Ευχαριστώ για την απάντηση, τα είδα και θέλουν 200 μίλια για να στρώσει λένε.
απλά είπα μήπως το έκανε κάποιος απο εδώ και γνωριζει. ο μόνος λογος που έβαλα τα μπεκ ειναι γιατί δεν έχω πρόγραμμα (αντε να βρεις σωστό στην θεσσαλονίκη.....) και φοβάμαι ψηλά μήπως στεγνώσει (και το πάρουμε στα χερια) λογω cai.....
όπως και να έχει ευχαριστώ για την απάντηση
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 04-02-14, 15:59
cchristos Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 10-06-2009
Περιοχή: θεσσαλονίκη
Μηνύματα: 76
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 197
cchristos είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
μόλις πέταξε και p0172 system rich, οπότε ξαναβάζω τα παλια μπεκ να δουμε
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 04-02-14, 23:31
Το avatar του χρήστη Edessaios
Edessaios Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 16-03-2006
Μοντέλο: COROLLA ZZE12? 1.8/ KE36
Περιοχή: Εξωτική Έδεσσα
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 3.523
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 5 φορές σε 5 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 589
Edessaios έχει φοβερή αύρα Edessaios έχει φοβερή αύρα
Δεν υπήρχε περίπτωση να μην σου βγάλει πλούσιο μείγμα με τα μεγάλα μπεκ και χωρίς πρόγραμμα. Βάλε πάλι τα δικά σου και θα στρώσουν όλα τα προβλήματα. Καλά θα ήταν σε αυτή την περίπτωση να είχες ένα wideband για να έβλεπες που κυμαινόσουν σε αναλογία καυσίμου.
__________________
My garage

COROLLA EE101 SW
COROLLA ZZE122 1.8
HONDA VFR 800Vtec ABS '05
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 05-02-14, 10:14
Manaraki Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 18-04-2013
Μοντέλο: Corolla G6 1.4 VVTI
Περιοχή: Γλυφαδα
Ηλικία: 47 male
Μηνύματα: 97
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 152
Manaraki είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Καλημερα,κι εγω διαβαζοντας το αγγλικο φορουμ ειδα οτι οσοι εκαναν κατι αντιστοιχο,χρειαστηκε να κανουν αρκετα χλμ για να συνελθει ο εγκεφαλος...κι αυτοι μεσα στην απογοητευση ηταν(απο οσο καταλαβαινω τις περιγραφες τους..) μεχρι που εστρωσαν,ακομα και με τα μπεκ του 1800!...
Εγω ακομα δεν εχω φτασει εκει για να σου πω την εμπειρια μου...
παντως οταν θα εχεις τελικα αποτελεσματα,γραψε γιατι σιγουρα θα ενδιαφερει πολλους...
Φιλικα,
Σταυρος.
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 05-02-14, 12:36
cchristos Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 10-06-2009
Περιοχή: θεσσαλονίκη
Μηνύματα: 76
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 197
cchristos είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
νεότερα από το μέτωπο.... αλλάξαμε τα μπεκ με τα παλιά αλλά πάλι τα ίδια το ρελαντί έπαιζε 1800 – 1400 στροφές. Παίξαμε λίγο με την βίδα του ρελαντί στην πεταλούδα μήπως δεν ήταν εντελώς κλεισμένη και μένει σταθερό στις 1500. (όπου διάβασα λένε ότι πρέπει να είναι τελείως κλειστή)
φυσικά έγινε reset του εγκεφάλου , για να μην έχουμε θέμα απο εκεί...
Θα δούμε μετά από κάποια χιλιόμετρα εάν στρώσει.
Υπάρχει τρόπος να δούμε εάν υπάρχουν διαρροές στην πολλαπλή πχ ράγισμα και τραβάει από κάπου αέρα? Πχ κάποιος καπνός κάτι?
Γιατί μετά η άλλη λύση είναι να καταργήσουμε το tps και να το ρυθμίζουμε χειροκίνητα….
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 05-02-14, 13:20
Manaraki Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 18-04-2013
Μοντέλο: Corolla G6 1.4 VVTI
Περιοχή: Γλυφαδα
Ηλικία: 47 male
Μηνύματα: 97
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 152
Manaraki είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Xρηστο,νομιζω δεν πρεπει να βιαστεις,καταλαβαινω οτι ειναι σπαστικο να σου δουλευει στις 1500+στροφες,αλλα μαλλον θελει λιγο χρονο...
Οσο για την εισαγωγη,βαλ'το να δουλευει και ψεκασε επανω της(πχ με σπρευ καρμπυρατερ...εγω το ψεκαζω και με νερο σκετο..),αν τραβαει αερα απο καπου,θα σου αλλαξει αμεσως η λειτουργια,θα πεσουν οι στροφες,θα ψιλορεταρει...κλπ...
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 05-02-14, 13:32
cchristos Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 10-06-2009
Περιοχή: θεσσαλονίκη
Μηνύματα: 76
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 197
cchristos είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Manaraki Εμφάνιση μηνυμάτων
Xρηστο,νομιζω δεν πρεπει να βιαστεις,καταλαβαινω οτι ειναι σπαστικο να σου δουλευει στις 1500+στροφες,αλλα μαλλον θελει λιγο χρονο...
Οσο για την εισαγωγη,βαλ'το να δουλευει και ψεκασε επανω της(πχ με σπρευ καρμπυρατερ...εγω το ψεκαζω και με νερο σκετο..),αν τραβαει αερα απο καπου,θα σου αλλαξει αμεσως η λειτουργια,θα πεσουν οι στροφες,θα ψιλορεταρει...κλπ...
αυτό θα κάνω (για την υπομονή....) ευχαριστώ για το tip για τις διαρροές , θα ενημερώσω για τυχόν νεότερα.
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 05-02-14, 16:16
Το avatar του χρήστη pilotos7
pilotos7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 05-10-2008
Μοντέλο: Corolla E-11 f/l G6
Μηνύματα: 1.784
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 377
pilotos7 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Δες μηπως ειναι κολλημενο το αξονακι του ρελαντι.Ειναι αυτο με τις περιεργες βιδες πανω στην πεταλουδα.Χαλασετες και καντες ισιες να μπορεις να τις ξεβιδωσεις.Αν ειναι μτχ η πεταλουδα μαλλον αυτο θα ειναι.Εμενα μου κραταγε ρελαντι 2000 στροφες.
__________________


Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
πολλαπλη εισαγωγης ilias-e12 Zήτηση - Διάφορα 1 07-01-17 21:59
ΒΑΛΒΙΔΕΣ + ΜΠΕΚ + ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ apsogos SUPPORT 21 03-02-09 11:47
εβαλα μπεκ(κρεμ χρωμα) απο 4AFE του 97' στην θεση των (γκρι χρωμα)μπεκ του ΑΕ92 4ΑFE SavvasKE35 TOYOTA COROLLA E*90 6 22-05-07 18:31
Πολλαπλη Εξαγωγης kostas2109 SUPPORT 1 30-04-06 12:04
Πολλαπλη Εισαγωγησ thuglife SUPPORT 1 20-02-06 01:27



Page generated in 0,16742897 seconds (81,73% PHP - 18,27% MySQL) with 43 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 05:58.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)