Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E 12

TOYOTA COROLLA E 12 2002>

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #31  
Παλιά 19-12-13, 12:47
LISSAS Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 06-06-2007
Μοντέλο: 111 vv-T-i
Περιοχή: Λεκανοπέδιο
Ηλικία: 50 male
Μηνύματα: 822
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 301
LISSAS θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος LISSAS θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από corollapatra Εμφάνιση μηνυμάτων
Αν δε κάνω λάθος είναι αυτά...

Εμπρός: http://www.camskill.co.uk/m32b0s3321...YABA_-_733038_

Πίσω: http://www.camskill.co.uk/m32b0s3322...YABA_-_734042_
Αν είναι σωστοί οι κωδικοί..530 ευρώ συν τα μεταφορικά. Άρα δεν υπάρχουν διαφορές. Γύρω στα 600 εχουν εδώ.
Tnx anyway!
__________________
ΜΥΣΤΙΚΟΣ ΔΑΙΜΩΝ!!!!
Απάντηση με παράθεση
  #32  
Παλιά 07-01-14, 12:08
zafiris_kor Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 08-06-2013
Μηνύματα: 32
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 144
zafiris_kor είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Λόγω του οτι στο ταξίδι που κάναμε ο δίσκος αποφάσισε οτι είναι καιρός να πατινάρει λίγο (τον είχα αλλάξει στα 80000 και τώρα στα 160000 έδωσε σήμα πάλι) θα πάω στα απλά Kayaba excel G. Μπορείτε να μου δώσετε τους κωδικούς τους παρακαλώ πολύ για να δώ τι διαφορές έχει (και αν συμφέρει) απο το camskill?
Απάντηση με παράθεση
  #33  
Παλιά 20-01-14, 09:57
zafiris_kor Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 08-06-2013
Μηνύματα: 32
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 144
zafiris_kor είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Τελικά λόγω και φιοράς δίσκο πλατό (τον οποίο έβαλα τον Exedy και φαίνεται καταπλικτικός) έβαλα τα kayaba τα απλά. Πρός το παρών δεν έχω κάνει πάνω απο 100 χλμ και η απόσβεσή τους δεν είναι και ιδιαίτερα μαλακή. Όταν πέφτω σε λακουβίτσα το καταλαβαίνω οτι έχει σκληρή απόσβεση. Χρειαζονται περισσότερα χλμ για να στρώσουν και να μαλακώσουν?
Απάντηση με παράθεση
  #34  
Παλιά 24-01-14, 22:09
Το avatar του χρήστη vagos333
vagos333 Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 18-12-2006
Μοντέλο: E12 f/l 1.6
Περιοχή: Larissa
Ηλικία: 50 male
Μηνύματα: 120
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 235
vagos333 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Εγώ αγόρασα άπω ένα φίλο από το forum τα AGX , και απέκτησα αυτοκίνητο ,τα προηγούμενα 90.000 είχα κάτι που το λέγαν αυτοκίνητο.
Άνετα -πολιτισμένα για μια ζωή.
Αν το ήξερα αυτό ,θα τα έβαζα από τη πρώτη μέρα .
__________________
corolla 1.6 f/l 3ZZ-FE MADE IN SB

http://VaggelisTsogas.gr/
Απάντηση με παράθεση
  #35  
Παλιά 28-01-14, 16:43
zafiris_kor Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 08-06-2013
Μηνύματα: 32
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 144
zafiris_kor είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Φίλε ή φράση "απέκτησα αυτοκίνητο ,τα προηγούμενα 90.000 είχα κάτι που το λέγαν αυτοκίνητο." μου θυμίζει διαφύμιση γερμανικού αυτοκινήτου.

Τα αμορτισέρ που έβαλα σαν να έχουν μαλακώσει λίγο μετά από 1000 χλμ που έχω κάνει ήδη. Σε στροφές δεν το συζητάω είναι ότι πρέπει για εμένα! Σίγουρα τα AGX θα είναι ακόμα καλύτερα αλλά η τσέπη μου δεν τα σήκωνε.

Ευχαριστώ για τη βοήθεια.
Απάντηση με παράθεση
  #36  
Παλιά 21-11-16, 14:04
bpapad81 Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 14-04-2009
Μηνύματα: 102
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 202
bpapad81 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Έλεγα και γω να αλλάξω τα αμορτισέρ, Corolla E12 2002 1.4, έχει 235.000km.
Πήγα σε ένα μάστορα τα είδε και μου λέει ότι δεν χρειάζεται να τα αλλάξεις...
Μα έχουν τόσο km, και άκου λίγο κοπανιμα, στις λακουβες. Βλέπουμε την μέτρηση απο ΚΤΕΟ, 92% μπροστά, 88% πίσω!!! Τι να αλλάξεις μου λέει, τέτοια μέτρηση ούτε με καινούργια δεν θα δεις. Για το κοπάνιμα, δες τις φούσκες απο τα ψαλίδια, και τα stabilizer. όντως αυτά θέλουν αλλαγή...
Άρα μένω όπως είμαι και γλιτώνω και 300 ευρώ... ήθελα να βάλω τα exel g ή agx, αλλά τώρα δεν αλλάζω τίποτα..
Σωστά ?
Απάντηση με παράθεση
  #37  
Παλιά 21-11-16, 17:45
Το avatar του χρήστη corollapatra
corollapatra Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 28-02-2005
Μοντέλο: T Sport 5d facelift
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 6.114
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 883
corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα
235.000 χλμ. τα αμορτισέρ; Και έχουν 92% και 88%; Αντιλαμβάνεσαι ότι αυτό είναι αδύνατο να συμβαίνει εκτός αν το αυτοκίνητο τα έκανε αυτά τα χιλιόμετρα, όχι στο δρόμο αλλά στα 5.000 πόδια ύψος... Μήπως να κάνεις μία άλλη μέτρηση σε κάποιο εξειδικευμένο κατάστημα;
__________________
Lift, lift, lift...
Απάντηση με παράθεση
  #38  
Παλιά 21-11-16, 21:28
bpapad81 Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 14-04-2009
Μηνύματα: 102
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 202
bpapad81 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από corollapatra Εμφάνιση μηνυμάτων
235.000 χλμ. τα αμορτισέρ; Και έχουν 92% και 88%; Αντιλαμβάνεσαι ότι αυτό είναι αδύνατο να συμβαίνει εκτός αν το αυτοκίνητο τα έκανε αυτά τα χιλιόμετρα, όχι στο δρόμο αλλά στα 5.000 πόδια ύψος... Μήπως να κάνεις μία άλλη μέτρηση σε κάποιο εξειδικευμένο κατάστημα;
Και μένα περίεργο μου φαίνεται, αλλά δεν λέω ότι είναι όπως ήταν στην αρχή σίγουρα.
Σε εθνική περισσότερα, δεν το φορτώνω πολύ, μόνο εγώ το οδηγώ, προσεχω τις λακουβες.... πεζοδρόμια τα προσεχω...
Στα ΚΤΕΟ δεν είναι καλες οι μετρήσεις ?? Τα πειράζουν για να περνάνε τα σαραλαβα?
Απάντηση με παράθεση
  #39  
Παλιά 22-11-16, 07:36
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
καλημερα, στις μετρησεις των αμορτισερ εχει σημασια και ποσο αερας ειναι μεσα στα λαστιχα, μερικοι με προβλημα στα αμορτισερ απο φοβο μηπως και τους κοψουν βγαζουν αερα και ετσι δειχνουν μεγαλυτερα νουμερα!
κανεις στο κτεο δεν καθεται να μετρησει τον αερα.
Συνιστω τα νουμερα αυτα οτι ειναι βλακειες και να μην τα παιρνουμε σοβαρα υποψη. Τα αμορτισερ στον δρομο βλεπεις πως πανε.
Αμα πεφτεις πχ σε μια λαβουβα και χανεις το αμαξι, αμα στριβεις και παει βαρκα γιαλό λες και εισαι σε τρικυμια, αμα το φορτωνεις εστω λιγο πχ παραπανω απο 1 ατομο και βαραει λες και εχουν κοπει οι αξονες, τοτε θες αμορτισερ.
Αμα δεις επισης αφου σηκωθει λιγο ψηλα να εχει κομμενες φουσκες τα λεγομενα bump stops, ή να εχει κομμενες βασεις (top mounts) το 2ο το επαθα και εχασα την ευθυγραμμιση εντελως! τοτε πρεπει να αλλαχτουν αυτα και μονο αν θες και αμορτισερ τα αλλαζεις.
Προσωπικα εγω δεν λαμβανω υποψην καμια μετρηση, απλα ειναι για να λεμε...
αμα δω οτι δεν στριβει οπως εστριβε τοτε τα επισκευαζω οπως εκανα πισω (εχω Koni sport κιτρινα).
Μου εχει τυχει απο χαλασμενα αμορτισερ λιγο οχι πολυ που τα αμορτισερομετρα δεν τα δειχνουν για πεταμα, εγω οπως οδηγαω να μου γυρναει το αμαξι και να κανω 2-3 αναποδα τιμονια για να μην μου γυρισε τετακε. Συμφωνα με τα μηχανηματα δεν ηθελε ακομα....
τι να πεις λοιπον! πρεπει να σκοτωθεις και μετα θα καταλαβεις οτι θες αμορτισερ αμα λαβεις υποψην τα νουμερα!!! ειδικα στα ΚΤΕΟ!

Και ασχετο και σχετικο? αμαξι της δουλειας περασε ΚΤΕΟ και την επομενη μερα επεσε κληση και το χαρτι ΚΤΕΟ μας το σκισανε!!! γιατι εβγαζε καυσαερια....
φαντασου τι μαπες θα ειναι και οι μετρησεις των αμορτισερ.
Και φυσικα εχουν σημασια ΚΑΙ τα ελατηρια!!! 2 φορες οχι 1 μου εχει τυχει με νεα αμορτισερ την μια kyb AGX και την 2η με κονι επισκευασμενα να ειμαι βαρκα γυαλο, εφταιγαν τα ελατηρια και τις 2 φορες ηταν eibach 3,5cm με παρα πολλα χλμ στην πλατη μεταχειρισμενα.
Οταν εβαλα μαμα ελατηρια ηταν ΤΕΛΕΙΟ! και δεν ηταν και καινουρια.

Τελος αν θελετε ανεση ΜΑΚΡΙΑ απο Koni Sport....ωραια και τελεια για στροφες και κρατηματα και με μαμα ελατηρια μαμανε και δερνουνε!!!
αλλα ειναι σκληρα οσο μαλακα και να τα εχεις και βαρανε και αμα τα εχεις σκληρα γινεσαι φραπες!
τα πισω τα εβαλε ο μαστορας με βαλβιδες competition (με ρωτησε φυσικα) μπαινω τραινο σε βουνισιες διαδρομες δεν γερνει ο κολος αλλα βαραει του σκοτωμου!!!
οποιος μπαινει πισω μου ριχνει μπινελικια! και μιλαμε με μαμα ελατηρια και τερμα μαλακη ρυθμιση σκληροτητας, που να τα σκληραινα κιολας!
Απάντηση με παράθεση
  #40  
Παλιά 22-11-16, 10:03
bpapad81 Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 14-04-2009
Μηνύματα: 102
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 202
bpapad81 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Σωστά αυτα που λες, δεν διαφωνώ αλλά δεν είναι βάρκα, και στις στροφές δεν μπαινω με όσα. επίσης και 2 άτομο να βάλω, 2πορτο έχω είναι μια χαρά, εαν μπουν και πισω ναι οκ κάθεται αλλά δεν το βλέπω να το χανω.
Και γω πιστεύω οτι θέλουν αλλαγή, άσχετα με τις μετρήσεις, αλλά με την οδήγηση ππυ κάνω, δεν θα αντέξουν μέχρι το καλοκαίρι. Τωρα θα μου πεις εαν τύχει κατι, ναι οκ, αλλά οι ώρες που οδηγώ είναι πολυ νωρίς το πρωί, που δεν έχει σχεδόν καθόλου αυτοκίνητα στην εθνική, ή μεσημέρι που και να θες να τρέξεις και να το χωσεις δεν μπορείς.
Κανα 2 φορές που το είχα χωσει λίγο μετά την λίμνη Βουλιαγμένης, και στο ανέβα και στο κατέβα, ναι είχε γυρει αρκετά, δεν το έχασα, έκοψα γιατί με πέταγε σιγα σιγα στην άλλη μεριά. Αυτό δεν το κάνω συνέχεια ούτε οδηγώ έτσι, απλά σε πιάνει καμια φορά και θες λιγο αδρεναλίνη..
Θα τα αλλάξω σίγουρα, λέω να κοίταξω, kyb excel g, ή kyb agx, με τα μαμα Ελατήρια. δεν θέλω ούτε να κοπαναει, αλλά ούτε να μου φεύγει απο τις στροφές. Τα 2 είναι πολύ πιο πάνω από τα πρώτα σε τιμή. ειδα και τα kyb ultra sr, και αυτα ξεφεύγουν λίγο.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E 12

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Αμορτισέρ Για Το Πορτ Μπαγκάζ-Corolla G6 ominus TOYOTA COROLLA 111(G6) 6 21-07-23 10:55
E12 αμορτισέρ MIXANIKOS TOYOTA COROLLA E 12 41 27-12-15 15:57
Τι αμορτισέρ σε Toyota corolla 03 hatchback;;; Χρήστος_Δημ. SUPPORT 41 29-10-14 12:38
Αμορτισέρ για G6 louge20vt TOYOTA COROLLA 111(G6) 32 14-06-08 10:06
Αμορτισέρ antonios7 ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 5 12-10-07 01:04



Page generated in 0,18725801 seconds (83,58% PHP - 16,42% MySQL) with 44 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 04:05.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)