Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E*101

TOYOTA COROLLA E*101 1992>1996

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #31  
Παλιά 17-10-13, 20:37
giannis gt Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή: βολος
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 3.292
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 508
giannis gt θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από keichi Εμφάνιση μηνυμάτων
Για τα υπολοιπα δε ξερω...Για επιδοσεις ομως θα πω τη δικη μου ιστορια...
Εχω 111 με 1.6vvt-i του 2000 μαμα...
Ειχαμε ανοιξει 3 αμαξια 111 με ΚΑΛΟΥΣ οδηγους μαμισια ολα...
1.6vvt-i VS 1.6 20v VS 1.3 4efte
Το 20V εξαφανιζοτανε...
Το 4EFTE εφευγε και αυτο αλλα το κυνηγουσα...
Το 20V εξαφανιζοτανε απ το οπτικο πεδιο χιλιομετρα στην εθνικη οδο, ΧΑΝΟΤΑΝΕ ΜΕ ΡΥΘΜΟ ΤΡΕΛΟ ΜΙΛΑΜΕ, ενω το 4efte πηγαινε μεχρι 3-4 κολονες μπροστα μου με πολυ αργο ρυθμο...
Καμια σχεση...
Ο 20βαλβιδος εξαφανιζεται
Για τα υπολοιπα δεν ξερω που λες αλλα αυτο το τελευταιο ΔΕΝ ισχυει!!!!
Εχω δει και ασημι 145 αλλα 2 μαυρα με 155 αλογα και οκ πανε καλα μετα τις 5500 αλλα ΔΕΝ εξαφανιζεται!!!
Τωρα αν εσυ ειδες κανα 2ο-3ο σταδιο μαυρο με καμια 180αρια αλογα εκει ΝΑΙ αλλαζουν τα δεδομενα!!!!
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!


http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.

Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.

Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
Απάντηση με παράθεση
  #32  
Παλιά 17-10-13, 21:09
Το avatar του χρήστη ΒΟΝΤΣΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΒΟΝΤΣΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 07-12-2008
Μοντέλο: εε101
Περιοχή: κοζανη
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 18
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
ΒΟΝΤΣΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Προσωπικά θα πρότεινα 5efte κυριος για την δύναμη στα ψιλά φυσικά με άλλη τουρμπίνα
__________________
ΒΟΝΤΣΑΣ ΚΟΖΑΝΗ
Απάντηση με παράθεση
απαντ
  #33  
Παλιά 17-10-13, 21:13
keichi Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 856
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 272
keichi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
απαντ

Μαμα 20V μαυροκαπακο ηταν...
Και εξαφανιζοτανε πραγματικα...Στην μεγαλη ευθεια των Οινοφυτων τον εχασα...
Συγκριτικα με το δικο μου που ειναι 1.6vvt-i (καραμαμα 110αλογα) εξαφανιζεται...Στανταρ...
Και ειναι στανταρ μαμισιο και αυτο...Μονο φτιαχτη εξατμιση ειχε τιποτα αλλο.
Απάντηση με παράθεση
απαντ
  #34  
Παλιά 17-10-13, 21:16
keichi Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 856
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 272
keichi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
απαντ

Ο κινητηρας 5E-FTE που αναφερετε δεν υπαρχει.
Απάντηση με παράθεση
  #35  
Παλιά 17-10-13, 22:27
Το avatar του χρήστη jason
jason Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 23-02-2007
Μοντέλο: suzuki swift sport
Περιοχή: αργυρούπολη
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 2.649
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 482
jason είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
εχω ανοιξει με 2 20V και ημουν μπροστα και απο τα δυο, ειδικα με το ενα ανοιγα πολυ. εγω απλα ct9 με πιεση και ic μπροστα.
Απάντηση με παράθεση
  #36  
Παλιά 18-10-13, 11:56
Το avatar του χρήστη corollapatra
corollapatra Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 28-02-2005
Μοντέλο: T Sport 5d facelift
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 6.115
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 883
corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα
Εγώ με το T-Sport έχω ανοίξει και με 4efte στο Ε11 στρογγυλοφάναρο του jason και με 20V σε sedan 101. Με το 20V και πάτημα από 2ες ξεκόλλαγα από την αρχή με τη διαφορά να μεγαλώνει αστραπιαία μόλις έμπαινα lift. Μέχρι 4ες είχα φύγει αρκετές καρόστες μπροστά. Το παλικάρι με το 20V δήλωσε πρόβλημα μετά, πιθανόν να ίσχυε γιατί τη διαφορά τη θεωρώ μεγάλη. Με τον 4efte του jason ο οποίος τότε (αμέσως μετά από το προπέρσινο dynoday νομίζω) ήταν εάν θυμάμαι καλά κοντά στα 155 άλογα, μονοκάβαλος αυτός, εγώ στο T-Sport με τον ranger, πατάγαμε από 2ες, εγώ εκτός lift, αυτός full ροπιασμένος και τουρμπισμένος, πηγαίναμε μαζί (και ίσως ο jason να ξεκόλλαγε και λίγο στην αρχή) αλλά μέχρι το σπάσιμο της 3ης μου (140-145 χλμ) να έχω φύγει και από εκεί και έπειτα να απομακρύνομαι σχετικά γρήγορα.
__________________
Lift, lift, lift...
Απάντηση με παράθεση
  #37  
Παλιά 18-10-13, 13:43
Το avatar του χρήστη TmNemesis
TmNemesis Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 30-09-2006
Μοντέλο: T Sport f/l 5d
Περιοχή: Johannesburg
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 1.879
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 414
TmNemesis θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από corollapatra Εμφάνιση μηνυμάτων
Εγώ με το T-Sport έχω ανοίξει και με 4efte στο Ε11 στρογγυλοφάναρο του jason και με 20V σε sedan 101. Με το 20V και πάτημα από 2ες ξεκόλλαγα από την αρχή με τη διαφορά να μεγαλώνει αστραπιαία μόλις έμπαινα lift. Μέχρι 4ες είχα φύγει αρκετές καρόστες μπροστά. Το παλικάρι με το 20V δήλωσε πρόβλημα μετά, πιθανόν να ίσχυε γιατί τη διαφορά τη θεωρώ μεγάλη. Με τον 4efte του jason ο οποίος τότε (αμέσως μετά από το προπέρσινο dynoday νομίζω) ήταν εάν θυμάμαι καλά κοντά στα 155 άλογα, μονοκάβαλος αυτός, εγώ στο T-Sport με τον ranger, πατάγαμε από 2ες, εγώ εκτός lift, αυτός full ροπιασμένος και τουρμπισμένος, πηγαίναμε μαζί (και ίσως ο jason να ξεκόλλαγε και λίγο στην αρχή) αλλά μέχρι το σπάσιμο της 3ης μου (140-145 χλμ) να έχω φύγει και από εκεί και έπειτα να απομακρύνομαι σχετικά γρήγορα.
TS POWER...
__________________


Απάντηση με παράθεση
  #38  
Παλιά 18-10-13, 14:45
Το avatar του χρήστη ΒΟΝΤΣΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΒΟΝΤΣΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 07-12-2008
Μοντέλο: εε101
Περιοχή: κοζανη
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 18
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
ΒΟΝΤΣΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Μάλλον δεν διευκρίνισα σωστά. Οταν ανέφερα για 5efte εννοούσα 5e "τουρμπισμενη" μαμά δεν βγήκε βεβαια, αλλα αξίζει τον κόπο η μετατροπή
__________________
ΒΟΝΤΣΑΣ ΚΟΖΑΝΗ
Απάντηση με παράθεση
  #39  
Παλιά 18-10-13, 17:09
Το avatar του χρήστη jason
jason Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 23-02-2007
Μοντέλο: suzuki swift sport
Περιοχή: αργυρούπολη
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 2.649
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 482
jason είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
αρα βαλε μοτερ 2zz... :smile3: :smile3: :smile3:
Απάντηση με παράθεση
  #40  
Παλιά 18-10-13, 18:25
Το avatar του χρήστη jason
jason Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 23-02-2007
Μοντέλο: suzuki swift sport
Περιοχή: αργυρούπολη
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 2.649
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 482
jason είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από corollapatra Εμφάνιση μηνυμάτων
Εγώ με το T-Sport έχω ανοίξει και με 4efte στο Ε11 στρογγυλοφάναρο του jason και με 20V σε sedan 101. Με το 20V και πάτημα από 2ες ξεκόλλαγα από την αρχή με τη διαφορά να μεγαλώνει αστραπιαία μόλις έμπαινα lift. Μέχρι 4ες είχα φύγει αρκετές καρόστες μπροστά. Το παλικάρι με το 20V δήλωσε πρόβλημα μετά, πιθανόν να ίσχυε γιατί τη διαφορά τη θεωρώ μεγάλη. Με τον 4efte του jason ο οποίος τότε (αμέσως μετά από το προπέρσινο dynoday νομίζω) ήταν εάν θυμάμαι καλά κοντά στα 155 άλογα, μονοκάβαλος αυτός, εγώ στο T-Sport με τον ranger, πατάγαμε από 2ες, εγώ εκτός lift, αυτός full ροπιασμένος και τουρμπισμένος, πηγαίναμε μαζί (και ίσως ο jason να ξεκόλλαγε και λίγο στην αρχή) αλλά μέχρι το σπάσιμο της 3ης μου (140-145 χλμ) να έχω φύγει και από εκεί και έπειτα να απομακρύνομαι σχετικά γρήγορα.



152 αλογα, 46 λιγοτερα απο το tsport... :smile2:
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E*101

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
επιλογη μοτερ.. nikos gtcc SUPPORT 58 04-05-15 20:47
ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ dim_moy TOYOTA COROLLA E*101 41 01-01-13 17:38
Επιλογη σκυλου!!! th@nos OFF TOPIC 30 11-12-10 20:37
Επιλογη για ζαντες Vandred TOYOTA AURIS 16 02-06-09 23:16
επιλογη laptop MARMEL OFF TOPIC 44 16-12-08 15:49



Page generated in 0,18789792 seconds (83,49% PHP - 16,51% MySQL) with 44 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 18:13.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)