Εγώ με το T-Sport έχω ανοίξει και με 4efte στο Ε11 στρογγυλοφάναρο του
jason και με 20V σε sedan 101. Με το 20V και πάτημα από 2ες ξεκόλλαγα από την αρχή με τη διαφορά να μεγαλώνει αστραπιαία μόλις έμπαινα lift. Μέχρι 4ες είχα φύγει αρκετές καρόστες μπροστά. Το παλικάρι με το 20V δήλωσε πρόβλημα μετά, πιθανόν να ίσχυε γιατί τη διαφορά τη θεωρώ μεγάλη. Με τον 4efte του
jason ο οποίος τότε (αμέσως μετά από το προπέρσινο dynoday νομίζω) ήταν εάν θυμάμαι καλά κοντά στα 155 άλογα, μονοκάβαλος αυτός, εγώ στο T-Sport με τον
ranger, πατάγαμε από 2ες, εγώ εκτός lift, αυτός full ροπιασμένος και τουρμπισμένος, πηγαίναμε μαζί (και ίσως ο
jason να ξεκόλλαγε και λίγο στην αρχή) αλλά μέχρι το σπάσιμο της 3ης μου (140-145 χλμ) να έχω φύγει και από εκεί και έπειτα να απομακρύνομαι σχετικά γρήγορα.