Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002 |
|
|
|
Κατανομή βάρους |
|
11-10-13, 02:04
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 22-09-2011
Περιοχή:
Αθήνα
Ηλικία: 33
Μηνύματα: 285
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Κατανομή βάρους
Γνωρίζει κανείς τι κατανομή βάρους έχει η E11? Λογικά θα έχουν διαφορά ανάμεσα σε facelift και prefacelift λόγω άλλου κινητήρα.
|
11-10-13, 03:09
|
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 17-04-2008
Περιοχή:
Άγιος Δημήτριος
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 153
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από FanIsHere
Γνωρίζει κανείς τι κατανομή βάρους έχει η E11? Λογικά θα έχουν διαφορά ανάμεσα σε facelift και prefacelift λόγω άλλου κινητήρα.
|
Τι έχεις βάλει πάλι στο μυαλό σου;;;; βάλε ένα άτομο στο πορτμπαγκάζ κι είσαι κομπλέ...50%-50%..,, Αλλά μετά δε θα πετάει "κωλο" όπως τώρα, όταν αφήνεις το γκάζι πάνω στο apex.....
__________________
Corolla rules...
|
11-10-13, 21:11
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 22-09-2011
Περιοχή:
Αθήνα
Ηλικία: 33
Μηνύματα: 285
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Δε νομίζω πως με μόνο ένα άτομο πίσω θα πιάσω 50-50. Συν ότι ο "κώλος" είναι καλό να πετιέται, τα "μούτρα" όμως όχι!
|
11-10-13, 21:40
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 23-02-2007
Περιοχή:
αργυρούπολη
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 2.649
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
το θεμα ειναι οτι και να βαλεις βαρος πισω, χειροτερο θα ειναι το αμαξι, μπροστα οτι φτιαξεις μονο καλο του κανεις.
|
12-10-13, 04:22
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 22-09-2011
Περιοχή:
Αθήνα
Ηλικία: 33
Μηνύματα: 285
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από jason
το θεμα ειναι οτι και να βαλεις βαρος πισω, χειροτερο θα ειναι το αμαξι, μπροστα οτι φτιαξεις μονο καλο του κανεις.
|
Γι' αυτό ρωτάω. Γιατί αν βγάλω έστω και κάτι από πίσω (που είναι πιο εύκολο να βγει), θέλει το διπλάσιο από μπροστά. Σκέφτομαι την μπαταρία να την πάω πίσω για αρχή, αλλά και πάλι δεν αρκεί. Γι' αυτό ρωτάω την κατανομή, να έχω μια ιδέα!
|
|
|
|
12-10-13, 16:16
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-03-2008
Μηνύματα: 2.150
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Αν το ψαχνεις επειδη θες να βελτιωσεις το balance αναμεσα στους 2 αξονες κατα το στριψιμο η καλυτερη λυση είναι να παιξεις με coilover και corner weight balancing...Αν θες να μεινεις με πιο προσιτες αναρτησεις στησε οσο περισσοτερο μπορεις το εμπρος μερος εκει ειναι που υστερουν πολύ οι 11αρες.Αντιστρεπτικη,ενισχυσεις φτερων υπάρχουν αρκετα στην αγορά.Μόνο με την μπαταρια πίσω δεν θα την παρατηρησεις καν την διαφορά.
Τελος να πω οτι πιο κοντα στο 50-50 που ειχα δει εγω ηταν 52,5%-47,5% οταν ημουν φουλ ντυμενος με υγραεριο και γεματο ρεζερβουαρ υγραεριου μισο βενζινης.Μπορει απο αποψη αναλογιας να κανε φιλικοτερο στο οριο το αυτοκινητο αλλα είναι απλα ο λαθος τρόπος να ψαχνεις το 50-50 προσθετοντας βαρος.Γενικα πάντως οταν προσθεσα το υγραεριο(το λεω ενδεικτικα για να καταλαβεις πως συμπεριφερεται με προσθετο βαρος πανω απο τον πισω αξονα η 11αρα)το αυτοκινητο εγινε λιγοτερο ρυθμίσιμο στα κλειστα,αλλα στην υπερβολη η υπερστροφη επαιρνε πολυ μεγαλυτερες διαστασεις
__________________
本物の男性はダウンヒル·バトル
すべてはバランスについてです
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη GMASTER6 : 12-10-13 στις 16:23.
|
|
|
|
12-10-13, 17:17
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 22-09-2011
Περιοχή:
Αθήνα
Ηλικία: 33
Μηνύματα: 285
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Καλύτερη θολόμπαρα και μπάρες φτερών είναι στα άμεσα σχέδια. Όπως και πιο χοντρή αντιστρεπτική μπροστά και καμπερόβιδες (by jason). Coilovers χρειάζονται πολλά για την τσέπη μου. Ίσως αργότερα.
Αλλά αυτά έχουν να κάνουν με το δέσιμο του αμαξιού και όχι με την κατανομή βάρους. Απλά θέλω να έχω στο μυαλό μου πόσο περίπου παραπάνω βάρος έχει μπροστά, για να έχω μια ιδέα τι περίπου πρέπει να ξηλώσω σε περίπτωση που χρειαστεί (=πίστα).
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GMASTER6
Τελος να πω οτι πιο κοντα στο 50-50 που ειχα δει εγω ηταν 52,5%-47,5% οταν ημουν φουλ ντυμενος με υγραεριο και γεματο ρεζερβουαρ υγραεριου μισο βενζινης.Μπορει απο αποψη αναλογιας να κανε φιλικοτερο στο οριο το αυτοκινητο αλλα είναι απλα ο λαθος τρόπος να ψαχνεις το 50-50 προσθετοντας βαρος.Γενικα πάντως οταν προσθεσα το υγραεριο(το λεω ενδεικτικα για να καταλαβεις πως συμπεριφερεται με προσθετο βαρος πανω απο τον πισω αξονα η 11αρα)το αυτοκινητο εγινε λιγοτερο ρυθμίσιμο στα κλειστα,αλλα στην υπερβολη η υπερστροφη επαιρνε πολυ μεγαλυτερες διαστασεις
|
Ξέρεις πόσο περίπου μπορεί να ζύγιζε το ρεζερβουάρ του υγραερίου?
|
|
|
|
12-10-13, 17:32
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-03-2008
Μηνύματα: 2.150
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Μπορει να μην εχουν να κανουν με την κατανομη αλλα ακριβως γιαυτο σου ανεφερα αν ρωτας συγκεκριμμενα για στριψιμο η πιστα με συμβατικοτερες λυσεις αναρτησεων,γιατι το εμπρος μερος υστερει αρκετα σε σχεση με το πισω σε 11αρες και με το δεσιμο αυτου θα δεις οντως διαφορα στο οριο.Το πισω μερος θα μπαινει ευκολοτερα στο παιχνιδι και ας εχεις την ιδια κατανομη με πριν απλα και μονο επειδη αυξηθηκαν τα ορια μπροστα
Επειδη το ζητημα σε μπροστοκινητα ειναι αρκετα περιπλοκο και η ιδανικη κατανομη απεχει αρκετα μερικες φορες ειναι απλα καλυτερο να επιδιωκεις να πετυχαινεις την εξίσωση της προσφυσης εμπρος και πισω αξονα και ας θυσιασεις μερος της κατανομης (πχ στην συγκεκριμμενη περιπτωση με ενισχυσεις φτερων θολομπαρων κλπ θα αυξηθει ακομα περισσοτερο το βαρος μπροστα,η συμπεριφορα ομως θα βλετιωθει το ιδιο και η προσφυση και ας εχεις χασει ακομα περισσοτερο σε κατανομη)
Τωρα ενα τελειως νορμαλ 11αρι πιστευω θα παιζει στο 57-59%F--43-41%R
EDIT
Τωρα ειδα για το βαρος της μπουκαλας που ρωτησες,το αυτοκινητο την ημερα που σου λεω ζυγιστηκε συνολικα στα 1178 κιλα με ρεζερβα εργαλεια(στοκ δεν θυμαμαι ποσο παιζαν οι 11αρες 1.3 G6,για να δουμε την διαφορα) τα παντα ολα μεσα.Μπορεις να ρωτησεις και τον Jason για αυτα που σου αναφερω πιο πανω μιας και τα χει δοκιμασει και ο ιδιος με πολυ καλα αποτελεσματα
__________________
本物の男性はダウンヒル·バトル
すべてはバランスについてです
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη GMASTER6 : 12-10-13 στις 17:40.
|
12-10-13, 18:12
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 22-09-2011
Περιοχή:
Αθήνα
Ηλικία: 33
Μηνύματα: 285
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GMASTER6
Τωρα ειδα για το βαρος της μπουκαλας που ρωτησες,το αυτοκινητο την ημερα που σου λεω ζυγιστηκε συνολικα στα 1178 κιλα με ρεζερβα εργαλεια(στοκ δεν θυμαμαι ποσο παιζαν οι 11αρες 1.3 G6,για να δουμε την διαφορα) τα παντα ολα μεσα.Μπορεις να ρωτησεις και τον Jason για αυτα που σου αναφερω πιο πανω μιας και τα χει δοκιμασει και ο ιδιος με πολυ καλα αποτελεσματα
|
Βάση wikipedia ζυγίζει 1,095 kg το Ιαπωνικό μοντέλο (λογικά το Sedan, όχι το BZR) με φουλ εξοπλισμό και γεμάτο ντεπόζιτο. Δε ξέρω πόση διαφορά μπορεί να έχει με το Ευρωπαϊκο.
Όσο για την κατανομή βάρους, δε θέλω να πιάσω το 50-50, ίσως να μην είναι και το ιδανικό. Αλλά αν είναι 60-40, θέλει αρκετή δουλειά. Ειδικά όταν τα περισσότερα εύκολα πράγματα για ξήλωμα βρίσκονται πίσω (καθίσματα, μισογεμάτο ρεζερβουάρ, ρεζέρβα κ.λπ.)
|
12-10-13, 18:24
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 23-02-2007
Περιοχή:
αργυρούπολη
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 2.649
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
ΒΑΛΕ ΜΠΑΡΕΣ ΦΤΕΡΩΝ ΧΤΕΣ...
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,17740011 seconds (83,58% PHP - 16,42% MySQL) with 43 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 18:01. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|