Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giannis gt
Καλα με τα Mazda εγινε party δεν το συζητω......
Το ξερω οτι δεν διαφωνουμε απλα κουβεντα να γινεται......
Φυσικα και μπερδευει το πραμα με τα πολλα dyno αλλα εχεις και πιο καθαρη εικονα.....
Αλλο να μετρας σε 10 dyno το Rx8 και να εχει απο 198 μεχρι 210 απο τα 230 και αλλο να μετρας π.χ ενα Type R οπου το βγαζουν απο 199 μεχρι 207-208....
Παρτε και ενα Taper μαμα
Και ενα τουμπατο RX8 με GT35 και 0.8 πιεση....
|
2 διευκρινισεις μονο...το gt86 δηλωνεται 197hp απο την toyota αν κοιταξεις τα σπεκ ασχετα που οι διαφημιστες τα στρογγυλοποιουν...αρα το να δεις 196 hp ειναι απολυτως μεσα στην αποκλιση 3% που δικαιολογειται...
Επισης αν δεν κανω λαθος στην Αμερικη η τυποποιηση των οκτανιων ειναι διαφορετικη και οταν αναφερονται σε 91-92 ron βενζινη αντιστοιχουν σε 95 ron βενζινη (απλη βενζινη) συμφωνα με τα ευρωπαικα στανταρ και τα 96 ron αντιστοιχουν στην δικη μας "κατοσταρα" βενζινη....
απο wikipedia.com
"Difference between RON and AKI[edit source | editbeta]
Because of the 8 to 10 point difference noted above, the octane rating shown in Canada and the United States is 4 to 5 points lower than the rating shown elsewhere in the world for the same fuel. This difference is known as the fuel's sensitivity,[4] and is not typically published for those countries that use the Anti-Knock Index labelling system."