Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΦΟΡΟΥΜ

ΦΟΡΟΥΜ Οτιδήποτε έχει σχέση με το φόρουμ μας, όπως νέα, αναβαθμίσεις και τυχόν προβλήματα που μπορεί να έχει κάποιος.

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #11  
Παλιά 23-06-13, 01:52
giannisaug Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 31-03-2009
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 84
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 200
giannisaug είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
pilotos7 με πριζωνεισ και με κόβω να πηγαίνω για 6 αρι πιστευα ότι το 5αρι είναι καλύτερο από την άποψη το μακριών σχέσεων που έχει και έτσι αφήνει το μοτέρ να βγάλει όλη την δύναμη στον δρόμο δεν είσαι συνέχεια με αλλαγές αλλά στης επιταχύνσεις χαμηλά δεν με ευχαριστεί βέβαια όταν βγει εθνική και κυρίως με το που ανοίξει καλά η 2 μετά της 4με 5000 στροφές γίνετε άλλο αμάξι... 3 και 4 ταχύτητα πολύ της ευχαριστιέμαι ακόμα και με την 5 συνεχίζει και επιταχύνει άνετα...δηλαδή το κόβω ποιο πολλή για ταξίδια και σε ψιλές ταχύτητες παρά χαμηλά...άλλα δεν ξέρω εάν αυτά οφείλονται στο μοτέρ και όχι στο σασμάν δηλαδή μήπως και με το 6άρι είμαι ψόφιος χαμηλά και ψηλά πετάω πάλη.....
Απάντηση με παράθεση
  #12  
Παλιά 23-06-13, 03:01
Το avatar του χρήστη pilotos7
pilotos7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 05-10-2008
Μοντέλο: Corolla E-11 f/l G6
Μηνύματα: 1.784
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 377
pilotos7 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Δεν ξερω σε τι κατασταση ειναι το μοτερ σου.Σασμαν σαν το 6αρι δεν υπαρχει.Τα ειχα και τα 2.
__________________


Απάντηση με παράθεση
  #13  
Παλιά 23-06-13, 12:22
giannisaug Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 31-03-2009
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 84
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 200
giannisaug είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
σε τι μοτερ τα δουλεβεσ ?
Απάντηση με παράθεση
  #14  
Παλιά 23-06-13, 12:52
Το avatar του χρήστη panagiotisfx
panagiotisfx Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 31-07-2007
Μοντέλο: Ε12 pro f/l
Περιοχή: Αθηνα
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 1.038
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 315
panagiotisfx είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Εχοντας οδηγησει το 5ταχυτο της Ε12 και το g6 Ε11 f/l φορωντας και τα 2 το ιδιο υπερκυβισμενο μοτερ θεωρω μακραν το 6ταχυτο καλυτερο.
Και απο αποδοση και σαν σασμαν.
Για μενα ταιριαζει καλυτερα σε ενα υπερκυβισμενο.
Δεν ξερω τι λεει το 6ταχυτο της Celica...Και δεν εχω ιδεα αν κουμπαωνει σε Ε11.
Απάντηση με παράθεση
  #15  
Παλιά 23-06-13, 13:10
Το avatar του χρήστη Paris!
Paris! Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 14-08-2011
Μοντέλο: corolla e11 g6 f/l
Περιοχή: ΙΛΙΟΝ
Ηλικία: 30 male
Μηνύματα: 164
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 179
Paris! είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
μιας και εχω ε11 υπερκιβυσμενο και 6αρι σασμαν . εγω θα σου ελεγα με χιλια το 6αρι .. γιατι αν το χρησιμοποιεις και σε ταξιδια πετας μια 6η και με 130-140 πατας μια χαρα και χαμηλες στροφες.. και σε πατημα απο σταση και τετοια ειναι μια χαρα .. δεν κρεμαει καπου ή δεν το εχω νιωσει στο δικο μου που δεν νομιζω αν ηταν χαλια το σασμαν ( σε θεμα σχεσεων ) θα το εκανε αλλα κομπλες επιταχυνει . εχω πατησει και 5η απο χαμηλα ( 90χλμ) και την σηκωνει κανονικα ειδικα οταν φτσει τις 4000 απο εκει και περα δινει πονο ( οσο μπορει να δωσει ενα τετοιο μοτερ...) και 6η που εχω πατησει απο 100χλμ την σηκωνε σιγουλια σιγουλια αλλα τη σηκωνε...
Απάντηση με παράθεση
  #16  
Παλιά 23-06-13, 15:00
Το avatar του χρήστη pilotos7
pilotos7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 05-10-2008
Μοντέλο: Corolla E-11 f/l G6
Μηνύματα: 1.784
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 377
pilotos7 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giannisaug Εμφάνιση μηνυμάτων
σε τι μοτερ τα δουλεβεσ ?
3ZZ μαμα,3ΖΖ τουρμπο 190 αλογα,1ΖΖ τουρμπο 220-370 αλογα.

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Paris! Εμφάνιση μηνυμάτων
μιας και εχω ε11 υπερκιβυσμενο και 6αρι σασμαν . εγω θα σου ελεγα με χιλια το 6αρι .. γιατι αν το χρησιμοποιεις και σε ταξιδια πετας μια 6η και με 130-140 πατας μια χαρα και χαμηλες στροφες.. και σε πατημα απο σταση και τετοια ειναι μια χαρα .. δεν κρεμαει καπου ή δεν το εχω νιωσει στο δικο μου που δεν νομιζω αν ηταν χαλια το σασμαν ( σε θεμα σχεσεων ) θα το εκανε αλλα κομπλες επιταχυνει . εχω πατησει και 5η απο χαμηλα ( 90χλμ) και την σηκωνει κανονικα ειδικα οταν φτσει τις 4000 απο εκει και περα δινει πονο ( οσο μπορει να δωσει ενα τετοιο μοτερ...) και 6η που εχω πατησει απο 100χλμ την σηκωνε σιγουλια σιγουλια αλλα τη σηκωνε...
Σε καλο μοτερ με 6η και 100 αν επιταχυνεις παθαινεις πλακα με το πως ανεβαζει..
Το μονο κακο που εχει το 6αρι ειναι τα λεπτα γραναζια του που δεν αντεχουν σε πολυ δυναμη.Και φυσικα ξαναλεω η κλιμακωση δεν ειναι για πανω απο 220 αλογα γιατι μετα φαινεται παρα πολυ κοντο.
__________________


Απάντηση με παράθεση
  #17  
Παλιά 23-06-13, 16:22
giannisaug Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 31-03-2009
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 84
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 200
giannisaug είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Οπότε όσο αφορά τα υπερκιβησμενα και τα 1ζζ μοτέρ η γενική γνώμη είναι ότι το 6αρι αποδίδει καλύτερα στο συγκεκριμένο μοτέρ σε όλο το φάσμα και με όλες της ταχύτητες χωρείς να κρεμάει χαμηλά….ευχαριστώ πολύ για της απαντήσεις και την βοήθεια σας πιστεύω πριν κάνω την κίνηση να το αλλάξω σε 6 αρι θα ήταν καλά να οδηγούσα ένα κορολλακι υπερκιβησμενο η 1ζζ ώστε να χω πλήρεις εικόνα και να το συγκρίνω με το δικό μου σαμάν το 5αρι και χαμηλά και ψιλά……διότι έχω ακούσει την ατάκα η οποία δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει ότι παει χαμηλά δεν μπορεί να πηγαίνει και ψηλά με την ίδια δύναμη και το αντίθετο, δηλαδή η επιλεγείς να χεις αμάξι που να δίνη από χαμηλά δύναμη η από ψηλά και τα δυο μαζί δεν γίνεται …..
Απάντηση με παράθεση
  #18  
Παλιά 24-06-13, 04:13
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 302
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
6αρι και ξερο ψωμι φιλε μου ....τα ατμοσφαιρικα θελουν κοντο σαζμαν για να καλυψουν την ελλειψη δυναμης και ροπης ...τα τουρματα και τα ντηζελ που εχουν αφθονες ροπες απο το ρελαντι... δεν χρειαζονται κοντες σχεσεις για να πανε ....και μποροθν να γεμιζουν με νευρο και τα μακρια σαζμαν απλωνοντας δυναμη και περιοριζοντας την υπεβαλλουσα ροπη και σπιναρισμα.Αν θες νευρο στο 1ΖΖ θες κοντο σαζμαν και θα πηγαινεις μπουνια απο τα 0 μεχρι 230+χλμ/ωρα
Το 6αρι ειναι ιδανικο γιατι ειναι κοντο μεχρι 5 να κανεις τα γουστα σου κιεχεις και την 6η για οικονομια που ομως δεν ειναι νεκρη...εδω φορτωνει απο το 60 στο 1400αρι το ψοφιο.... φαντασου με το 1ΖΖ που ειναι αλλο μοτερ αππο αποψη ροπης ...Η καλυτερη επιλογη αν θες νευρο και να φορτωνεις στροφες δυνατα
Απάντηση με παράθεση
  #19  
Παλιά 24-06-13, 16:41
giannisaug Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 31-03-2009
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 84
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 200
giannisaug είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
σε ευχαριστω πολλη φιλε γιωργο για την συμβουλή σου πιστεύω ότι τελικά εκεί θα καταλήξω στο 6αρι...
Απάντηση με παράθεση
  #20  
Παλιά 24-06-13, 23:08
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 302
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giannisaug Εμφάνιση μηνυμάτων
σε ευχαριστω πολλη φιλε γιωργο για την συμβουλή σου πιστεύω ότι τελικά εκεί θα καταλήξω στο 6αρι...
1η -2α θα νομιζεις οτι εχεις τουρμπατο σχεδον....ειναι πολυ κοντες και στο δικο σου μοτερ που ειναι πολυ πιο ροπατο απο 4ΖΖ ...πιστευω οτι θα φορτωνουν με την σκεψη οι στροφες με 1η 2α ....το νου σου μονο ,αν παρεις αυτο το σαζμαν βαλτο καλη βαλβολινη και αντιτριβικο.....και φυσικα σιγουρεψου οτι ειναι σε καλη κατασταση....γιατι εχουν ενα θεματακι με γρατζουνισματα σε 2α και 3η ταχυτητα ...βαλε penzoil +motorcote και θα σαι αρχοντας
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΦΟΡΟΥΜ

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Πως ελέγχουμε αν λειτουργεί το VVTi? 4ZZ-FE TOYOTA COROLLA 111(G6) 51 17-01-18 13:02
Τί εξάτμιση μετά τον υπερκυβισμό; Manaraki TOYOTA COROLLA 111(G6) 36 13-07-15 13:26
ποιο μοτερ ??? Fanis TOYOTA COROLLA 111(G6) 33 06-05-14 00:28
suv ποιο??? giwrgos20v OFF TOPIC 4 10-09-07 03:57
Βελτίωση ( Ισως και Υπερκυβισμό ) σε 4e-fte. LoVis SUPPORT 3 12-03-06 02:43



Page generated in 0,16734290 seconds (81,89% PHP - 18,11% MySQL) with 43 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 06:09.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)