Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #21  
Παλιά 04-05-13, 22:57
giannis gt Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή: βολος
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 3.291
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 508
giannis gt θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από makatos3sgte Εμφάνιση μηνυμάτων
Αν θες ατελειοτη ροπη χωρις σαλιγκαρη ριξε μια 3VZ
Για εξηγα και σε μας τους ασχετους ρε Μακατε τι μοτερ ειναι τουτο????
Μετα το Πασχα θα σου ερθουμε πεσκεσι να τα πουμε..........
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!


http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.

Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.

Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
Απάντηση με παράθεση
  #22  
Παλιά 05-05-13, 19:42
makatos3sgte Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 26-02-2009
Μοντέλο: Ε12 ΛΕΥΚΟ
Περιοχή: ΛΑΡΙΣΑ
Ηλικία: 53 male
Μηνύματα: 345
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 227
makatos3sgte είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Μια φωτο απο ενα MR2 ΜΕ 3VZ http://www.mein-mr2.de/Bilder/V6-Mot...20Einbau14.jpg
__________________
Ε12-3SGTE EE 111van
Απάντηση με παράθεση
  #23  
Παλιά 06-05-13, 00:04
giannis gt Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή: βολος
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 3.291
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 508
giannis gt θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
V6 3λιτρο?Με αποδοση???
Μετρητη (Luft) βλεπω μπροστα Uno εποχη μου θυμιζει αυτο???Παλιο μοτερ δεν ειναι αυτο ρε Κωστα?
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!


http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.

Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.

Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
Απάντηση με παράθεση
  #24  
Παλιά 06-05-13, 01:43
Το avatar του χρήστη kostas_8
kostas_8 Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 30-09-2011
Περιοχή: Αγια Βαρβαρα, Αιγαλεω
Ηλικία: 33 male
Μηνύματα: 496
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 211
kostas_8 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Σε αμαξι του 2000φευγα να βαλεις μοτερ 3000 κυβικα αρχαιας τεχνολογιας και ετους 90-93 (νομιζω τοτε ειχε βγει το camry και αλλο ενα που το φοραγαν. Lexus; ), το θεωρω το λιγοτερο πεταμενα λεφτα. Και εχει και πολυ λιγα αλογα αν θυμαμαι καλα για 3000 κυβικα. Γυρω στα 180; και 25 κιλα ροπη; Νομιζω ειναι λιγο αστεια αυτα τα νουμερα για τετοια κυβικα. θα πινει και τον πατο του.
Απάντηση με παράθεση
  #25  
Παλιά 08-05-13, 15:17
Το avatar του χρήστη GMASTER6
GMASTER6 Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-03-2008
Μηνύματα: 2.150
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 420
GMASTER6 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από tsizkeik Εμφάνιση μηνυμάτων
ειχα στην Αγγλια MR2 μεταχειρισμενο απο Ιαπωνια, διλιτρο turbo
φτιαγμενο απο την TRD Ιαπωνιας, το αυτοκινητο ΔΕΝ ηταν η απολυτη μηχανη οδηγησης κυριως λογω του κινητηρα. Διασκεδαστικο ναι, ξυραφι οχι. θα προτιμουσα ατμοσφαιρα ειδικα αν μπορουσα να εχω τα ιδια αλογα.
Φανταζομαι ειχες το MK2.Kαμια σχεση σε αμεσοτητα πλαισιου,αντιδρασεων και ειδικα τιμονιου με το Μκ3

Οσον αφορα το 2ΖΖ vs 3S μην ξεχνατε πως δεν τα συγκρινουμε σε καροτσα κορολλα αλλα σε MR2,ενα αυτοκινητο που ειναι ηδη απολυτο με τα 140 αλογα του γραμμικου 1ΖΖ...
Ενδεικτικα MR2 με 2ZZ Φ-Ε,coilover γυρναει μεγαρα στο 1¨07 με σεμι και 1.31 σερρες...Για οσους δεν ξερουν τι σημαινουν αυτα τα νουμερα 1"06 μεγαρα εχει γυρισει GT3RS και GTR r35 και 1.30 εχουν μετρησει στις σερρες το drive F430...Aς δουμε και απο Μρ2 με 3S αντιστοιχα νουμερα και το ξανασυζηταμε.
Aν το θες καθαρα για ευθεια μαζι σας με 3S θα ραβει για πλακα ενα αντιστοιχο με 2ΖΖ...
__________________
本物の男性はダウンヒル·バトル



すべてはバランスについてです

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη GMASTER6 : 08-05-13 στις 15:26.
Απάντηση με παράθεση
  #26  
Παλιά 08-05-13, 20:28
Το avatar του χρήστη TARZAN
TARZAN Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 10-05-2008
Μοντέλο: Corolla E11
Περιοχή: Βύρωνας
Ηλικία: 35 male
Μηνύματα: 613
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 265
TARZAN είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GMASTER6 Εμφάνιση μηνυμάτων
Φανταζομαι ειχες το MK2.Kαμια σχεση σε αμεσοτητα πλαισιου,αντιδρασεων και ειδικα τιμονιου με το Μκ3

Οσον αφορα το 2ΖΖ vs 3S μην ξεχνατε πως δεν τα συγκρινουμε σε καροτσα κορολλα αλλα σε MR2,ενα αυτοκινητο που ειναι ηδη απολυτο με τα 140 αλογα του γραμμικου 1ΖΖ...
Ενδεικτικα MR2 με 2ZZ Φ-Ε,coilover γυρναει μεγαρα στο 1¨07 με σεμι και 1.31 σερρες...Για οσους δεν ξερουν τι σημαινουν αυτα τα νουμερα 1"06 μεγαρα εχει γυρισει GT3RS και GTR r35 και 1.30 εχουν μετρησει στις σερρες το drive F430...Aς δουμε και απο Μρ2 με 3S αντιστοιχα νουμερα και το ξανασυζηταμε.
Aν το θες καθαρα για ευθεια μαζι σας με 3S θα ραβει για πλακα ενα αντιστοιχο με 2ΖΖ...
Γιώργο για ένα 1,07 δεν ξέρω γιατί πήρες παράδειγμα πολύ καλό οδηγό αφου φαντάζομαι πως λέμε για τον ίδιο αλλά σίγουρα αρκετά κάτω από 1,10.
Όσο για τα swap σκεφτήτε λίγο όσοι λέτε για 3sgte ότι το αυτοκίνητο θα είναι επικύνδινο, όχι απλά απόλυτο γιατί σαν ποσοστό επι του συνολικού βάρους θα βαρύνει πάρα πολύ με τον αρκετα βαρύτερο 3s τοποθετημένο πίσω..όσο cornerweighting και να κάνεις δεν θα έχει τιμόνι το αυτοκίνητο και σε περιπτωση υπερστροφής δεν ξέρω τι θα γίνεται...
Καλώς αγαπημένος ο 3sgte αλλά όχι για τέτοιο αυτοκίνητο. Ή 2zz ή αν θες κάτι παραπάνω πας σε K20a που εκεί τα αποτελέσματα είναι πολύ καλύτερα με υπερβολικά περιθώρια βελτίωσης και χωρίς τα όποια αρνητικα του 3s σε θέματα κατανομής.
Γιώργο τι λές? θα έχουμε δίδυμα πάλι?
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;



Page generated in 0,13855290 seconds (79,44% PHP - 20,56% MySQL) with 34 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 04:24.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)