Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GMASTER6
Φανταζομαι ειχες το MK2.Kαμια σχεση σε αμεσοτητα πλαισιου,αντιδρασεων και ειδικα τιμονιου με το Μκ3
Οσον αφορα το 2ΖΖ vs 3S μην ξεχνατε πως δεν τα συγκρινουμε σε καροτσα κορολλα αλλα σε MR2,ενα αυτοκινητο που ειναι ηδη απολυτο με τα 140 αλογα του γραμμικου 1ΖΖ...
Ενδεικτικα MR2 με 2ZZ Φ-Ε,coilover γυρναει μεγαρα στο 1¨07 με σεμι και 1.31 σερρες...Για οσους δεν ξερουν τι σημαινουν αυτα τα νουμερα 1"06 μεγαρα εχει γυρισει GT3RS και GTR r35 και 1.30 εχουν μετρησει στις σερρες το drive F430...Aς δουμε και απο Μρ2 με 3S αντιστοιχα νουμερα και το ξανασυζηταμε.
Aν το θες καθαρα για ευθεια μαζι σας με 3S θα ραβει για πλακα ενα αντιστοιχο με 2ΖΖ...
|
Γιώργο για ένα 1,07 δεν ξέρω γιατί πήρες παράδειγμα πολύ καλό οδηγό αφου φαντάζομαι πως λέμε για τον ίδιο αλλά σίγουρα αρκετά κάτω από 1,10.
Όσο για τα swap σκεφτήτε λίγο όσοι λέτε για 3sgte ότι το αυτοκίνητο θα είναι επικύνδινο, όχι απλά απόλυτο γιατί σαν ποσοστό επι του συνολικού βάρους θα βαρύνει πάρα πολύ με τον αρκετα βαρύτερο 3s τοποθετημένο πίσω..όσο cornerweighting και να κάνεις δεν θα έχει τιμόνι το αυτοκίνητο και σε περιπτωση υπερστροφής δεν ξέρω τι θα γίνεται...
Καλώς αγαπημένος ο 3sgte αλλά όχι για τέτοιο αυτοκίνητο. Ή 2zz ή αν θες κάτι παραπάνω πας σε K20a που εκεί τα αποτελέσματα είναι πολύ καλύτερα με υπερβολικά περιθώρια βελτίωσης και χωρίς τα όποια αρνητικα του 3s σε θέματα κατανομής.
Γιώργο τι λές? θα έχουμε δίδυμα πάλι?