καλησπερα φιλε.
Σχετικα με τον κινητηρα του Ε12 τα face lift φορουσαν τουs καινουργιουs (ανακατασκευηs) κινητηρεs.Περνουν και περισοτερο απο 4 λιτρα λαδι απο οτι η πρωτηs γενιαs e12 πρωτου αρχισουν οι ιστοριεs με την καταναλωση λαδιου
.Οσο για το αν ειναι ιαπωνικη η αγγλικη πιστεψε με δεν εχει ιδιαιτερη σημασια.ΑΝ ειναι να σου κατσει η καντεμια καθεται και δεν σε ρωταει.
Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕ ΤΙΣ COROLLA.ΒΛΕΠΕΙΣ DENSO STA ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ DENSO ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ.ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΛΗΜΑ.ΤΟ ΑΝΟΙΓΕΙΣ ΚΑΙ ΒΛΕΠΕΙΣ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΤΡΙΣΑΘΛΙΑ BOSCH
ΠΟΥ ΠΟΛΛΟΙ ΤΗΝ ΘΕΩΡΟΥΝ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΤΡΟΜΑΡΑ ΤΟΥΣ.
Av βρηκεσ face lift καλη χτυπατην.Εχει καποια βελτιωμενα πραγματα σε σχεση με την προ f/l οπωσ π.χ η αισθηση τιμονιου.
Εγω εχω μια ε12 pro f/l 2002 κατασκευηs.Xωριs να ειναι κατι ιδιαιτερο θα μεινειs ευχαριστημενοs λογικα.Ετσι κι αλλιωs η corolla παντοτε ηταν ενα μεσο οχημα που απλωs δεν σε ταλαιπωρει και εχει καλη υποστηριξη σαν αντιπροσωπεια και παροχη ανταλλακτικων .ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΩ ΜΕΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΘΕΩΡΩ ΜΑΚΡΑΝ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΜΑΡΚΑ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΩ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΜΑΡΚΕΣ.Η ΤΟΥΟΤΑ ΑΠΛΩΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥΣ.