Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #561  
Παλιά 11-04-13, 23:33
Το avatar του χρήστη GMASTER6
GMASTER6 Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-03-2008
Μηνύματα: 2.150
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 420
GMASTER6 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Bασικα τα μοναδικα που προτεινει η Kayaba για χαμηλωμα ειναι τα ultra sr πες του τυπου...
__________________
本物の男性はダウンヒル·バトル



すべてはバランスについてです
Απάντηση με παράθεση
  #562  
Παλιά 12-04-13, 00:14
Το avatar του χρήστη kostas_8
kostas_8 Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 30-09-2011
Περιοχή: Αγια Βαρβαρα, Αιγαλεω
Ηλικία: 33 male
Μηνύματα: 496
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 211
kostas_8 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Τα Ultra SR δοκιμασμενα, στο προηγουμενο αυτοκινητο ομως (Daewoo Espero), ηταν οτι καλυτερο ειχα σε οδηγικη συμπεριφορα και κοπανημα. Δεν κοπαναγε σχεδον καθολου (παιζουν ρολο και τα λαστιχα βεβαια..) και ηταν παρα πολυ ανετα στο ταξιδι. Χαμηλωμενο 3 η 3,5 ποντους δε θυμαμαι. Μετα στο Lanos οταν το ειχα φοραγε bilstein κιτρινα δεν ξερω ομως με τι ελατηρια χαμηλωματος και κοπαναγε απιστευτα.. Σιχαμενο αμαξι απο ολες τις αποψεις και για πολλους λογους.
Απάντηση με παράθεση
  #563  
Παλιά 12-04-13, 13:37
Το avatar του χρήστη butlerakos
butlerakos Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 17-04-2008
Μοντέλο: Corolla 1.4 G6
Περιοχή: Άγιος Δημήτριος
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 153
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 219
butlerakos είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από petrakosbjj Εμφάνιση μηνυμάτων
παιδες καλησπερα , σημερα το πρωι μιλησα με εναν τυπο ο οποιος φερνει για ολα τα αυτοκινητα ανταλλακτικα κλπ.. τον ρωτησα για τα ultra SR μαζι με ελατηρια HR... και μου ειπε πως τα Ultra SR δεν ειναι αμορτισερ χαμηλωματος και μου προτεινε να βαλω Bilstein.. αλλα βεβαια μετα μου ελεγε οτι το αμαξι θα σακατευτει κλπ.. και μoυ ελεγε να καταληξω στα Excle-G..(της μανα του δλδ).. ρε παιδια τα ultra SR χαμηλωματος δεν ειναι ? με εκαψε ο τυπος... ευχαριστω.
Εχω βαρεθει να ακουω τις π@π@ριές του κάθε μάστορα αλλά και του καθένα που χωρίς να έχει δοκιμάσει κάτι λέει τη γνώμη του επειδή του το είπε ένας φίλος ή επειδή το άκουσε κάπου κτλ...άκου τώρα Bilstein σε corolla...Bάζω στοίχημα ότι κι ο ίδιος αν είχε corolla,bilstein δε θα έβαζε! Τελοσπάντων,βάλε τα Ultra-Sr άφοβα,είναι ότι πρέπει και για χαμήλωμα και για στρίψιμο...και δε κοπανάει,μια χαρά είναι...ρώτα και μας που τα φοράμε!!!
Συνημμένα Thumbnails
Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  DSC00296 (Mobile).jpg
Εμφανίσεις:  115
Μέγεθος:  40,1 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  DSC00297 (Mobile).jpg
Εμφανίσεις:  120
Μέγεθος:  41,9 KB  
__________________
Corolla rules...
Απάντηση με παράθεση
  #564  
Παλιά 09-05-13, 20:03
petrakosbjj Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 01-10-2012
Μηνύματα: 16
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
petrakosbjj είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
καλησπερα.. θελω να μου πειτε εαν γνοριζετε, καποιον μαστορα να μου κανει τραμπα τα Excel-G απο το ZZE111 στο ΕΕ101.. γιατι οπου το εχω πει μου λενε οτι δε κανουν απο το ενα αμαξι στο αλλο.. ευχαριστω.
Απάντηση με παράθεση
  #565  
Παλιά 11-10-13, 15:21
alexx Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 14-11-2005
Μοντέλο: G6 1,6
Μηνύματα: 45
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 238
alexx είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από butlerakos Εμφάνιση μηνυμάτων
Εχω βαρεθει να ακουω τις π@π@ριές του κάθε μάστορα αλλά και του καθένα που χωρίς να έχει δοκιμάσει κάτι λέει τη γνώμη του επειδή του το είπε ένας φίλος ή επειδή το άκουσε κάπου κτλ...άκου τώρα Bilstein σε corolla...Bάζω στοίχημα ότι κι ο ίδιος αν είχε corolla,bilstein δε θα έβαζε! Τελοσπάντων,βάλε τα Ultra-Sr άφοβα,είναι ότι πρέπει και για χαμήλωμα και για στρίψιμο...και δε κοπανάει,μια χαρά είναι...ρώτα και μας που τα φοράμε!!!
Καλησπερα θελω και εγω να αλλαξω τα αμορτισερ μετα απο 120000χλμ και ειμαι στο ψαξιμο. Τα Ultra-Sr θα μου κανουν? Τωρα εχω της kayaba (δεν θυμαμαι μοντελο καπου στο 2002 πρεπει να τα εβαλα.) με ελατηρια χαμηλωματος Η&R. Εχω το G6 1.6 του 2000.
Καποια αλλλη προταση υπαρχει?
Ευχαριστω εκ των προτερων!!!
Απάντηση με παράθεση
  #566  
Παλιά 28-11-14, 16:25
Το avatar του χρήστη skour
skour Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 16-04-2009
Μοντέλο: corolla e11 f\l sedan
Περιοχή: κορινθος
Ηλικία: 34 male
Μηνύματα: 472
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 239
skour είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παίδες ερώτηση - απορία. Γενικά το να κόβεις σπείρες σε μαμα ελατήρια καταστρέφει την ορθή λειτουργία τους. Αν όμως κόψεις μια σπείρα ας πούμε σε ελατήρια χαμηλώματος (που είναι πιο σκληρά), και αυτά δε θα δουλεύουν σωστά ??
Απάντηση με παράθεση
  #567  
Παλιά 29-11-14, 00:10
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 303
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από skour Εμφάνιση μηνυμάτων
Παίδες ερώτηση - απορία. Γενικά το να κόβεις σπείρες σε μαμα ελατήρια καταστρέφει την ορθή λειτουργία τους. Αν όμως κόψεις μια σπείρα ας πούμε σε ελατήρια χαμηλώματος (που είναι πιο σκληρά), και αυτά δε θα δουλεύουν σωστά ??
Δεν ειναι μονο οτι χαλας την λειτουργια τους,χαλας την πατουρα και μπορει πανω σε καποια στροφη να σου ξεκουμπωσουν απο το πιατελο την ωρα της συμπιεσης και να σε στειλουν αδιαβαστο....Δεν ειναι κατι που θα συμβει με πιθανοτητα 80% αλλα ακομα και 10% πιθανοτητα να υπαρχει να σου συμβει, το ρισκαρεις?Επισης δεν εχει σημασια αν τα δικα σου ελατηρια ειναι πιο σκληρα κτλ...απο την στιγμη που εχουν σχεδιαστει με χ σπειρες και ψ σκληροτητα για να εχουν ενα συγκεκριμενο προβλεπομενο αποτελεσμα εσυ επεμβαινοντας μπακαλιστικα στην παραπανω εξισωση κανεις το αποτελεσμα απροβλεπτο..μπορει να σου κατσει και να ειναι καλο( δηλαδη αυτο που περιμενεις) μπορει και να ναι χαλια και να το μετανοιωσεις πικρα . Μαζεψε καποια λεφτα , πουλα και τα δικα σου και βαλε φρεσκα κοντυτερα αν θες..να ξερεις τι σου γινεται ....Δεν ειναι τραγικα ακριβα τα ελατηρια...τα αμορτισερ ειναι το μανικι.Γνωμη μου παντα..δεν ξερω αν συμφωνουν οι συμφορουμητες.
Απάντηση με παράθεση
  #568  
Παλιά 29-11-14, 02:10
Το avatar του χρήστη skour
skour Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 16-04-2009
Μοντέλο: corolla e11 f\l sedan
Περιοχή: κορινθος
Ηλικία: 34 male
Μηνύματα: 472
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 239
skour είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GiWrGoS@XXX Εμφάνιση μηνυμάτων
Δεν ειναι μονο οτι χαλας την λειτουργια τους,χαλας την πατουρα και μπορει πανω σε καποια στροφη να σου ξεκουμπωσουν απο το πιατελο την ωρα της συμπιεσης και να σε στειλουν αδιαβαστο....Δεν ειναι κατι που θα συμβει με πιθανοτητα 80% αλλα ακομα και 10% πιθανοτητα να υπαρχει να σου συμβει, το ρισκαρεις?Επισης δεν εχει σημασια αν τα δικα σου ελατηρια ειναι πιο σκληρα κτλ...απο την στιγμη που εχουν σχεδιαστει με χ σπειρες και ψ σκληροτητα για να εχουν ενα συγκεκριμενο προβλεπομενο αποτελεσμα εσυ επεμβαινοντας μπακαλιστικα στην παραπανω εξισωση κανεις το αποτελεσμα απροβλεπτο..μπορει να σου κατσει και να ειναι καλο( δηλαδη αυτο που περιμενεις) μπορει και να ναι χαλια και να το μετανοιωσεις πικρα . Μαζεψε καποια λεφτα , πουλα και τα δικα σου και βαλε φρεσκα κοντυτερα αν θες..να ξερεις τι σου γινεται ....Δεν ειναι τραγικα ακριβα τα ελατηρια...τα αμορτισερ ειναι το μανικι.Γνωμη μου παντα..δεν ξερω αν συμφωνουν οι συμφορουμητες.
Ναι όπως τα λες έχεις δίκιο. Πιο πολύ σαν απορία θεωρητική το είχα. Όντως η τιμή των αμορτισέρ είναι απαγορευτική για πειράματα
Απάντηση με παράθεση
  #569  
Παλιά 29-11-14, 22:02
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1033
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GMASTER6 Εμφάνιση μηνυμάτων
Bασικα τα μοναδικα που προτεινει η Kayaba για χαμηλωμα ειναι τα ultra sr πες του τυπου...
ακριβώς έτσι είναι! αντιθέτως με κάποιους που υποστηρίζουν ότι τα kyb AGX είναι για χαμήλωμα! ΔΕΝ είναι! τα είχα και εγώ και τα είχα δοκιμάσει και με eibach και ήταν βάρκα γυαλό....μόνο με μαμίσια σε ύψος παίζανε σωστά.
Τα ultra SR δεν φορούσε και ο Jason χαμηλωμένα?

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από skour Εμφάνιση μηνυμάτων
Παίδες ερώτηση - απορία. Γενικά το να κόβεις σπείρες σε μαμα ελατήρια καταστρέφει την ορθή λειτουργία τους. Αν όμως κόψεις μια σπείρα ας πούμε σε ελατήρια χαμηλώματος (που είναι πιο σκληρά), και αυτά δε θα δουλεύουν σωστά ??
πολύ γνωστός μηχανικός μου είχε προτείνει να κόψω στα μπροστινά μου 1 σπειρα για να ισιωσει το αμαξι γιατι η μουρη ειναι ποιο ψηλα απο το πισω του μερος, εχω ελατηρια απο 4AGZE αμάξι τωρα τι ηταν....μαλλον 101 trueno. Εννοειτε ΔΕΝ το εκανα για τους λογους που αναφερθηκαν παραπανω!

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από alexx Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλησπερα θελω και εγω να αλλαξω τα αμορτισερ μετα απο 120000χλμ και ειμαι στο ψαξιμο. Τα Ultra-Sr θα μου κανουν? Τωρα εχω της kayaba (δεν θυμαμαι μοντελο καπου στο 2002 πρεπει να τα εβαλα.) με ελατηρια χαμηλωματος Η&R. Εχω το G6 1.6 του 2000.
Καποια αλλλη προταση υπαρχει?
Ευχαριστω εκ των προτερων!!!
Εγω δεν ξαναβαζω κατι αλλο εκτος απο koni sport τα κιτρινα, χωρια οτι καταρχην ειναι επισκευασιμα πληρως και δεν τα αλλαζεις!!!! ειναι ποιο φτηνα απο αλλα που ειναι ρυθμιζομενα πχ απο τα AGX της Kyb, και ρυθμιζονται 720μοιρες μπρος πισω αλλα τα πισω πρεπει να βγουν για να ρυθμιστουν, το μειονεκτημα ειναι οτι ολα ειναι φυσιγγια και πρεπει να κοψεις τα γονατα των kyb και να τα φυτεψεις μεσα, το καλο ειναι οτι βγαινουν φτηνα, εγω τα ειχα παρει 460 ευρω οταν τοτε τα Kyb AGX η Toyota τα ειχε 850.....και τα exgel-G 280 ευρω. Εδω εχω κανει ενα tutorial how too για να καταλαβεις : http://www.corollaclub.com/forums/sh...ad.php?t=22339 εννοειτε οτι τα κανω μονος μου. Το βγαλε βαλε αμορτισερ το θεωρω ευκολο πραγμα στο αμαξι. Μονο ωρα που θελει.
Φαντασου πισω τα εχω +120 μοιρες δλδ μισο κυκλο και μπροστα τερμα μαλακα και περναω και σαμαρακια απο πανω χωρις να σταματαω χαλαρα και μια χαρα πολυ καλα κρατηματα για τα γουστα μου, τα παω με 1000 λεμε. Ειδικα αν δεν τα χαμηλωσεις δεν σπανε, δεν χαλανε, αμα χαμηλωσουν ομως και ειδικα σε σκληρη ρυθμιση ΠΟΛΥ προσοχη σπανε ευκολα.....σε προηγουμενο αμαξι ετρεχα συχνα για επισκευες με χαμηλωμα 3.5cm eibach και μεσαια σκληροτητα. Γενικα θεωρω οτι τα κονι σπορτ εχουν σκληρη συμπεριφορα ακομα και οταν ειναι τερμα μαλακα σε σχεση με kyb (agx, excel-g). Tα ελατηρια σου εχω ακουσει οτι παιζουν καλα με τα koni sport.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 29-11-14 στις 22:13.
Απάντηση με παράθεση
  #570  
Παλιά 01-12-14, 01:37
Το avatar του χρήστη tom ks
tom ks Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 31-08-2010
Μοντέλο: corolla G6 vvt-i
Περιοχή: Ιωαννινα
Ηλικία: 32
Μηνύματα: 315
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 206
tom ks είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
ελατηρια χαμηλωματος 5 ποντους υπαρχουν παιδια?
__________________
1ZZ GUTS INSIDE...
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΓΙΑ Ε 111 chris-e11 ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 2 10-01-13 12:58
αναρτηση g6 G6 john ΦΟΡΟΥΜ 1 04-10-11 10:51
αναρτηση σε 111 urban TOYOTA COROLLA 111(G6) 2 22-07-10 23:55
E12 αναρτηση itsabigworld TOYOTA COROLLA E 12 5 18-09-07 14:48
αναρτηση απο ts σε 1.4 poutsa TOYOTA COROLLA E 12 23 20-06-07 15:06



Page generated in 0,19222689 seconds (79,81% PHP - 20,19% MySQL) with 44 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 05:01.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)