Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από jason
εσυ το εχεις ετοιμο, αλλα αν ειχες ενα 4afe θα εβαζες 4age ή ενα 4agze(α ρε μοτερουκλα)
|
Θα το πουλουσα και θα επαιρνα αυτο που ηθελα
Γενικα στη Κυπρο, δεν μπορεις ετσι και αλλιως να κανεις μετατροπη μηχανης, εαν αυτη δεν εβγαινε απο το εργοστασιο στο συγκεκριμμενο πλαισιο. Επισης, δεν μπορεις να κανεις ενα ατμοσφαιρικο σε turbo (απαγορευεται), και δεν μπορεις να εχεις αυξηση ιπποδυναμης περισσοτερο απο 10%. Αρα εαν βγαλω 1.6L, πρεπει να βαλω 1.6L, και να μην ειναι turbo.
Οσο για τους κινητηρες που αναφερες, θα συγκρινα τον 4AFE 1.6L με τον 4AGE 1.6L που ειναι ατμοσφαιρικοι. Ο 4AGZE οταν ειναι μαμα, κινειται στα πλαισια του 4AGE. Με μοτίφες, ειναι οπως ειπες μοτερουκλα, οπως ειναι μοτερουκλες οι 1.6L turbo/supercharger κινητηρες των αλλων κατασκευαστων (Ιαπωνων και μη) με μοτιφες.
Η ιπποδυναμη, δεν ειναι ΠΑΝΤΑ το παν σε ενα αμαξι. Εγω προσωπικα, δεν το εχω μονο για 0-400μ και κοντρες. Προτιμω να εχω ενα balanced αυτοκινητο για πιστα, παρα να το τρεχω μονο σε ευθεια!
Οταν θελω να παρω μια δοση υπερτροφοδοτουμενου, παιρνω το Evo IX του αδερφου μου χαχα