Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA E*101 1992>1996 |
|
|
|
απαντ |
|
08-01-13, 22:36
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 856
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
απαντ
Στη TOYOTA το παιρνω αυτο το 15w-40 γνησιο.
Πολυ καλο λαδι και φτηνο. 6,5 ευρω το λιτρο παει με την εκπτωση.
|
20-09-13, 16:31
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 07-08-2013
Μηνύματα: 172
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
θυμήθηκα και μια ειδική έκδοση της 101 1,3 με τα 88 αλογα που την
ελεγαν power line . Είχε υδραυλικό τιμόνι , ηλεκτρ.παραθυρα-κλειδαριές,γραφικά στα πλάγια
και νομίζω ήταν ''πρωτοβουλία'' της ΤΟΥΟΤΑ ΕΛΛΑΣ,δεν υπήρχε τέτοια εκδοση από το εργοστάσιο.
|
21-09-13, 11:55
|
|
|
|
Εγγραφή: 04-12-2007
Περιοχή:
ΒΟΛΟΣ
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 1.405
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από soto
θυμήθηκα και μια ειδική έκδοση της 101 1,3 με τα 88 αλογα που την
ελεγαν power line . Είχε υδραυλικό τιμόνι , ηλεκτρ.παραθυρα-κλειδαριές,γραφικά στα πλάγια
και νομίζω ήταν ''πρωτοβουλία'' της ΤΟΥΟΤΑ ΕΛΛΑΣ,δεν υπήρχε τέτοια εκδοση από το εργοστάσιο.
|
Αυτήν ακριβώς είχα εγώ σε Η/Β 5θυρο.
Με τα γραφικά στο πλαϊ.
Πάντως τελικά η 75άρα που είχε ο κολλητός μου
ήταν πιο καλή μιας και είχε καλύτερο ''τράβηγμα''
στα χαμηλά και σου έδινε την εντύπωση ότι ήταν
πιο δυνατή (από χιλιόμετρα είχαμε σχεδόν τα ίδια,
γύρω στις 180.000).
__________________
ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΦΑΕΙ ΟΙ ΤΟΥΡΜΠΙΝΕΣ ΓΜΤ!
|
23-09-13, 01:03
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 19-06-2013
Μηνύματα: 63
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από soto
θυμήθηκα και μια ειδική έκδοση της 101 1,3 με τα 88 αλογα που την
ελεγαν power line . Είχε υδραυλικό τιμόνι , ηλεκτρ.παραθυρα-κλειδαριές,γραφικά στα πλάγια
και νομίζω ήταν ''πρωτοβουλία'' της ΤΟΥΟΤΑ ΕΛΛΑΣ,δεν υπήρχε τέτοια εκδοση από το εργοστάσιο.
|
Υπήρχε άλλη μία έκδοση της 101 1,3cc αυτά που ήταν για Βέλγιο και έμειναν Ελλάδα όταν πρωτοεμφανίστικε το μοντέλο τέλος του 92, είχε γραφικα 'plus' στο πλάι, δεν είχαν στροφόμετρο, δεν πέφταν οι πλάτες του πίσω καθίσματος, είχαν στανταρ ραδιοκασετόφωνο fujitsu ten, φοράγαν αλουμινίου ζάντες με επτά ακτίνες και αποδίδαν 92hp (25 κομμάτια λόγω απεργίας τοτε των τελωνιακών και μετά έβγαλε τέτοια και η ΤΟΥΟΤΑ Ελλάς αλλά μόνο με τα γραφικά και πεντάκτινες ζάντες). Έξτρα κόστρος αγοράς τότε 400.000 δρχ.
|
23-09-13, 16:12
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 07-08-2013
Μηνύματα: 172
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Καλά μιλάμε γίνεται χαμός με τις εκδόσεις της corolla. Αυτό όμως που δεν
καταλάβα ποτέ είναι γιατί έφαγε κόλλημα η ΤΟΥΟΤΑ ΕΛΛΑΣ και δεν εισήγαγε
ποτέ τις γρήγορες εκδόσεις , τα τετραπετάλουδα κλπ ή τα Starlet Glanza με
αποτέλεσμα ο κόσμος να ψώνιζε saxorallα και Vti .
|
23-09-13, 17:31
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 19-06-2013
Μηνύματα: 63
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από soto
Καλά μιλάμε γίνεται χαμός με τις εκδόσεις της corolla. Αυτό όμως που δεν
καταλάβα ποτέ είναι γιατί έφαγε κόλλημα η ΤΟΥΟΤΑ ΕΛΛΑΣ και δεν εισήγαγε
ποτέ τις γρήγορες εκδόσεις , τα τετραπετάλουδα κλπ ή τα Starlet Glanza με
αποτέλεσμα ο κόσμος να ψώνιζε saxorallα και Vti .
|
Γιατί εκτός το Daihatsu το Gtti (1000cc 101ΗΡ), δεν έβγαλε εκτός Ιαπωνίας κανένα άλλο γρήγορο αμάξι. Τurbo, glanza, 4ΑGE 20V μαυροκάπακα και ασημοκάπακα τα κρατάει εντός χώρας και όλα που κυκλοφορούν είναι δυστυχώς ή ευτυχώς μετατροπές.
Μόνο Κύπρο και Αγγλία μπορεί να υπάρχουν μαμάτα γιατί εκεί κυκλοφορούν δεξιοτίμονα και ίσως κάποια να γίνανε εισαγωγή.
|
23-09-13, 20:27
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 21-01-2009
Μηνύματα: 190
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από soto
Καλά μιλάμε γίνεται χαμός με τις εκδόσεις της corolla. Αυτό όμως που δεν
καταλάβα ποτέ είναι γιατί έφαγε κόλλημα η ΤΟΥΟΤΑ ΕΛΛΑΣ και δεν εισήγαγε
ποτέ τις γρήγορες εκδόσεις , τα τετραπετάλουδα κλπ ή τα Starlet Glanza με
αποτέλεσμα ο κόσμος να ψώνιζε saxorallα και Vti .
|
Γιατι τα μοντελα που αναφερεις υπαρχουν μονο σε δεξιοτιμονα?
|
|
απαντ |
|
23-09-13, 21:49
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 856
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
απαντ
Αυτα τα γρηγορα μοντελα 20βαλβιδα κλπ δεν ηρθαν εδω λογω καυσαεριων...Δεν πληρουσαν ευρωπαικες προδιαγραφες ταδε δε ξερω πως σκατα τα λενε...Το διαβασα σε ενα αρθρο...
|
|
απαντ |
|
23-09-13, 21:50
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 856
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
απαντ
Βγαιναν δεξιοτιμονα γιατι κυκλοφορουσαν μονο Ιαπωνια, Αγγλια, Νοτιο Αφρικη και Κυπρο...
Εκει οδηγανε απο δεξια
|
23-09-13, 22:46
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 07-08-2013
Μηνύματα: 172
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Craig
Γιατι τα μοντελα που αναφερεις υπαρχουν μονο σε δεξιοτιμονα?
|
Ελα ντε, αυτό λέω και γω.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,16755509 seconds (81,91% PHP - 18,09% MySQL) with 42 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 17:33. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|