Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ |
|
|
31-10-12, 02:11
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή:
βολος
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 3.291
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από jason
starlet 4efte 138 hp vs corolla e11 20v blacktop 170 hp
|
Ok Thanks Jason!!!
Μαυροκαπακο με 170 αλογα????Μαλιστα...........
Θα ερθει αυτο στο dynoday?????
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!
http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.
Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.
Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
|
|
31-10-12, 03:07
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 23-02-2007
Περιοχή:
αργυρούπολη
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 2.649
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
εννοειται πως θα ερθει, ειναι απο τα λιγα μαχιμα 20v που εχουν μεινει
|
31-10-12, 16:31
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 05-10-2004
Περιοχή:
athens
Μηνύματα: 601
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
μιας και γραφτηκε και στο αλλο φορουμ... δοκιμη το σταρλετ μου με σαξο που δηλωσε εισαγωγη εξατμιση... δοκιμη σταση φευγει κοκκινοπρασινος την κοβω...πρωτες και δευτερες ρολλαρστες πεταγομουνα κανα αμαξι και στα 500+++ και βαλε μετρα ερχοταν διπλα μου με ταση να ξεμυτισει....το χιουμοριστικο στην υποθεση ειναι οτι μετα το ιδιο σαξο που δοκιμασα εγω ανοιξε με πρωτοσταδιατο ραλλακι και το σαξο ηταν εναμιση αμαξι μπροστα πεθαναμε στο γελιο.... to σταρλετ μου εξατμιση απο downpipe και πισω μονο.και μεενα θεματακι στην πιεση..
__________________
TEACHER: Can you tell me the name of 3 great kings who have brought happiness and peace into people's lives?
STUDENT: Drift-king, Drin-king and Fu...ing..
|
11-11-12, 17:18
|
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 26-03-2011
Μηνύματα: 55
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
μετα απο πολυ καιρο απουσιας πατημα μεσημεριανο με hyundai scoupe τουρμπο στο 1.7 βγαζει 250 αλογα. στο πατημα δουλευε 1.5 ρολ τριτες απο τα 100 μεχρι 200 το scoupe μπροστα μισο αμαξι! εγω ημουν διπλος! να πω οτι το αμαξι μου φοραει πια αγραφο apexi power fc και δεν ειναι τελειωμενο το προγραμα γιαυτο και δεν το εχω δυναμομετρηση ακομα! για να ξερω στα ποσα αλογα βρισκομαι τωρα!
|
11-11-12, 17:39
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 05-10-2008
Μηνύματα: 1.784
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Σαπια ολα τα χουνται.
Τι φoραει το celica?
__________________
|
11-11-12, 22:32
|
|
|
|
Εγγραφή: 02-04-2008
Περιοχή:
Πετρούπολη
Ηλικία: 36
Μηνύματα: 722
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Pilotos μην είσαι σίγουρος ότι είναι σάπια όλα τα Hyundai!!! Τα παλιά Hyundai, όπως και το Scoupe, φοράνε κινητήρα Mitsubishi, και αν συνυπολογίσεις και το χαμηλό βάρος του (γύρω στον τόνο) σε συνδυασμό με το turbo, θα έχεις ένα καλό και φτηνό αποτέλεσμα αναλογίας κιλού ανά ίππου και άρα ένα καλό αμάξι!! Στα υπόλοιπα μπορεί πράγματι να είναι σάπιο!! Το Celica παίζει στα 1100 κιλά, πιο βαρύ δλδ, και αν δεν είναι καλά προγραμματισμένο όπως είπε ο φίλος είναι λογικό να χάσει. Ελπίζω φίλε να το φτιάξεις το πρόγραμμα και να το περνάς το Scoupe ακόμα και όταν δουλεύει στα 1,7 bar!!
__________________
Some say that he was born with his helmet on. And that he pilots his own Megazord!!!
All we know is... He's called The Lynx!!!
Αν δεν είσαι σίγουρος ότι θα αφήσεις το γκάζι,
τότε μην το πατήσεις!!!
|
11-11-12, 22:55
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 28-02-2005
Περιοχή:
Πάτρα
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 6.114
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από pilotos7
Σαπια ολα τα χουνται.
Τι φoραει το celica?
|
Το παλικάρι είχε αναφέρει σε παλαιότερα μηνύματά του τα εξής για τα specs του Celica:
Παράθεση:
το αμαξι φοραει 2ζζ κινητηρα απο εκει και περα εχω βαλει εισαγωγη intzen, χταποδι dc sports με ροικη, και 60αρα σωληνα μεχρι πισω χωρις καταλυτη και μεσαιο,ενισχυμενη αντλια λαδιου απο τον monkeywrench, βαλβιδες,ελατηρια
|
Παράθεση:
απο τοτε το μονο που εχει αλλαξει ειναι το χταποδι απο dc sports σε ppe και η σωληνα της εξατμισης απο 60 σε 63.5! [...] με την παλια εξατμιση το αμαξι εβγαζε 205 αλογα και 19.1 ροπη και τωρα βγαζει 206.1 με 19.7 ροπη!
|
__________________
Lift, lift, lift...
|
11-11-12, 23:12
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 05-10-2008
Μηνύματα: 1.784
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Μια χαρα παει το Celica για αυτα που φοραει.
Lynx απο εδω και περα θα προσεχω τα χουνται.
__________________
|
11-11-12, 23:19
|
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 26-03-2011
Μηνύματα: 55
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
ευχαριστω πολυ παιδια! τo αμαξι φοραει αυτα που ανεβασε ο corollapatra + τον apexi power fc! η αληθεια ειναι οτι περιμενα να ειχαμε μεγαλυτερη διαφορα γιατι ολα ηταν υπερ του(βαρος,αλογα)! τωρα το scoupe ηταν παρα πολυ προσεγμενο εξωτερικα και μηχανικα!
|
11-11-12, 23:51
|
|
|
Εγγραφή: 24-01-2007
Περιοχή:
Ambelogardens
Ηλικία: 55
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Το συγκεκριμένο μοντέλο (SCoupe GT) επειδή έχει περάσει από τα χέρια μου πολύ παλιότερα, ειδικά με άλλη τουρμπίνα, ανεβασμένες πιέσεις, intercooler (δεν έχει από τη "μάνα" του) και κάτι άλλα ψιλολοΐδια, γάζωνε, αλλά τερμάτιζε στα 205 -βία 210- αφού αν ανέβαζες κόφτη, είχες πολλές πιθανότητες να φτιάξεις βαλβιδόσουπα. Καλύτερη λύση ήταν να μακρύνεις την τελική σχέση, αλλά τότε που ήταν στα high του το συγκεκριμένο μοντέλο, τα "περίεργα" ανταλλακτικά αποτελούσαν θέμα. Μην ξεχνάμε πως μιλάμε για αυτοκίνητο του 1992...
Οπότε, καλά πήγε ο κορεάτης ...
Α, και κάτι που ασφαλώς ξέρετε ήδη, αλλά το αναφέρω ακαδημαϊκά.
Υπάρχουν κάποια λίγα Lantra τα οποία κάτω από το καπώ είναι full Evo xx ( xx αναλόγως μοντέλου) και πηγαίνουν πάρα πάρα πολύ καλά...
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,19222498 seconds (76,82% PHP - 23,18% MySQL) with 45 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 06:15. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|