Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Ειμαι νεος καλως σας βρηκα και τα σχετικα |
|
|
|
eimai neos!! |
|
20-07-12, 02:12
|
Υπερβολικά Νέος
|
|
Εγγραφή: 19-07-2012
Μηνύματα: 1
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
eimai neos!!
γεια σας φιλοι κορολακιδες!!εχω βγαλει τεε μηχανικος αυτοκινητων και στην θεωρια σκιζω αλλα στην πραξη λιγα πραματα.ειχα το 2006 ενα αβενσις και τωρα εχω ενα κορολα μοντελο 2008 1,6 με 124 hp duall vvti.θελω να ρωτησω αν μπαινει τουρμπο.με φτανουν 200 αλογα.το θεμα ειναι το κοστος και αν θα υπαρχει αξιοπιστια.ξερετε καποιον που εχει τουρμπισει το συγκεκριμενο μοντελο?μεχρι ποσα αλογα φτανει?μπορω να κουμπωσω αλλο μοτερ ετοιμο στο αμαξι μου?
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Edessaios : 20-07-12 στις 14:06.
|
20-07-12, 02:15
|
|
|
Εγγραφή: 15-10-2007
Μηνύματα: 448
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Γεια σου φίλε μου καλως ήρθες.
|
20-07-12, 02:35
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 05-10-2008
Μηνύματα: 1.784
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Τουρμπιζεται φιλε και υπερκιβιζεται σε 1.8 και θα βγαζει περιπου απο 135-150 αλογα ή 2.0 με περιπου 150-165 αλογα.
|
20-07-12, 02:39
|
|
|
|
Εγγραφή: 13-08-2006
Περιοχή:
Newcity of Nikaia
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 3.148
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Φιλε pilotos δεν φοραει τον 4ZZFE, αλλα τον πρωτο dual vvti που φοραγε και το Auris. Οι επομενοι dual vvti κινητηρες (αυτους που φοραει και το τελευταιο Avensis) μπορουν θεωρητικα να υπερκυβιστουν, αλλα δεν νομιζω οτι το χει δοκιμασει κανεις
|
20-07-12, 03:24
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 05-10-2008
Μηνύματα: 1.784
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Ναι φιλε ξερω τι κινητηρα φοραει..
|
20-07-12, 09:16
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 28-02-2005
Περιοχή:
Πάτρα
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 6.114
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Είχε αναφερθεί παλιά ότι και η περίπτωση των νέων κινητήρων ZR (Dual VVT-i) της TOYOTA είναι λίγο πολύ ίδια με τους ΖΖ (VVT-i) και θα μπορούσαν να υπερκυβιστούν. Ισχύει όντως; Έχει εφαρμοστεί σε κάποιο αυτοκίνητο;
__________________
Lift, lift, lift...
|
20-07-12, 10:19
|
|
|
|
Εγγραφή: 18-05-2011
Μηνύματα: 132
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Καλως ήρθες φίλε Αναστάση!
|
20-07-12, 14:43
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 05-10-2008
Μηνύματα: 1.784
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από corollapatra
Είχε αναφερθεί παλιά ότι και η περίπτωση των νέων κινητήρων ZR (Dual VVT-i) της TOYOTA είναι λίγο πολύ ίδια με τους ΖΖ (VVT-i) και θα μπορούσαν να υπερκυβιστούν. Ισχύει όντως; Έχει εφαρμοστεί σε κάποιο αυτοκίνητο;
|
Ισχυει οτι και στα ΖΖ.Τα ZR εχουν καλυτερο μπλοκ απο τα ΖΖ.Απο μαμα εχουν και μπεκ λαδιου.Εχει γινει σε Auris ο υπερκυβισμος.Στην αρχη εγινε 1.8 και εβγαλε με εισαγωγη και εξατμιση 145 αλογα(οπως ακριβως και το yaris TS 1.8) αλλα επειδη ουτε τοτε τσουλαγε μπηκε πανω τουρμπινα 28αρα και με λιγη πιεση ειναι στα 230 αλογα.Εμενα μου αρεσει οπως τραβαει.Δεν βαζει φωτια στην ασφαλτο αλλα ειναι ωραιο!
|
20-07-12, 17:38
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 12-02-2007
Περιοχή:
ΚΟΛΩΝΙΑ
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 997
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
καλως μας ηρθες!!!
__________________
οπως λεει κ ο φιλος MITSOS .....
387 και 37 κιλά ροπής στα 1600 είναι υπέροχα!
|
|
|
|
24-07-12, 23:35
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή:
βολος
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 3.291
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Καλως μας ηρθες Ανασταση!
ΟΛΑ γινονται τουρμπο!!!Αναλογα το ΚΟΣΤΟΣ!
Τα 200 αλογα απο 1600 μοτερ σαν το δικο σου ειναι υποθεση 28αρας απλης ρουλεμανατης την κλασικη GT2560 δηλαδη , με πιεση κοντα στο 0.7 θα τα δεις ευκολα αυτα τα αλογα ,αλλα να ριξεις και την συμπιεση γυρω στο 8.8 με 9.0 γιατι εκει στο 0.7 δεν γουσταρουν τα μαμα εμβολα τετοιες πιεσεις και ειδικα απο 28αρα!
Βεβαια μπορεις και να ρισκαρεις με πιεση μεχρι 0.5 χωρις να ριξεις συμπιεση αλλα θελει καλο προγραμμα και καλη 100αρα βενζινη!
Ποσα χιλιομετρα εχει το μοτερ?Πολυ βασικο για Tuning και ειδικα για τουρμπισμα!!!
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!
http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.
Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.
Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
|
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,16741610 seconds (82,58% PHP - 17,42% MySQL) with 44 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 18:22. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|