Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΜΕΛΗ ΜΑΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΟ ΚΑΘΕ ΜΕΛΟΣ ΜΑΣ |
|
|
06-06-12, 00:47
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από alex-g
χρηση οδοντόβουρτσας και μπόλικο ριχνε αυτο ξεπλένει και συγχρόνως στεγνώνει, στην turbina κανε χρηση και μιας απορροφητικής πετσέτας οτι μαυρίλα στάζει να μη στεγνώνει αλου
μη ξεχάσεις να διασπά λίπος ρητίνες λαδια και να αναφέρει cleaner
|
ok thanks! θα ψαξω να το βρω αυριο!
|
|
|
|
10-06-12, 10:08
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Λοιπόν χτες αλλάχτηκε το χταπόδι με το νέο, μπήκε επάνω η άλλη αντλία υδραυλικου που πήρα από τον Καπελά 50 ευρώ χωρις ρεγουλαδορο (εχω κανει πατεντα απο πανω), εκοψα με τροχο το σημειο που πιανει ο ρεγουλαδορος γιατι εβρισκε στο κολαρο σιλικονης που εβαλα στην ct9 και το στραβωνε, καθαριστηκαν ολες οι ασπριλες με το υγρο σπρευ για καρπυρατερ (thanks Alex-g ειναι απιστευτο!!! αν και εκανε 10 ευρω!), καθαρισα και την πολλαπλη εισαγωγη και μεσα στην πεταλουδα και απεξω και φευγουν ολα! οπως και την τουρμπινα στην φτερωτη κτλ. για να βγει το χταποδι δεν χρειαζεται να βγει το downpipe από την ct9, αρκει να βγει το στηριγμα ποιο χαμηλα και ερχεται ποιο κατω το σημειο της εξατμισης μεχρι το σπυραλ.
Η πολλαπλη η μαμα ειχε απιστευτα ραγισματα! τα παλια στο εσωτερικο σταυρο ειχανε μεγαλωσει παρα πολυ και ενα απο αυτα προχωρησε τοσο κατω που εκανε ραγισμα εξωτερικο! με τη νεα πολλαπλη ακουγεται ποιο αγριος ο ηχος του μοτερ, ειδα ρελαντι ποιο ψηλα χτες ισως επειδη καθαρισα πεταλουδα? δλδ 1000-1100 rpm αντι 800! βολτα δεν πηγα ακομα γιατι τελειωσα βραδυ!
Επίσης από τον Jason που το εχουν συνδεσει το υδραυλικο (την αντλια) με τις υποπιεσεις για να ανεβαζει ρελαντι οταν στριβουμε τερμα το τιμονι μας, εμαθα που συνδεονται αλλα επειδη δεν ειχα ποιο χοντρο σωληνακι υποπιεσης δεν θα συνδεσα θα το κανω συντομα. Να ξερετε οτι κανονικα μου ειπαν 2 μαντραδες-μηχανικοι στην corolla πρεπει να συνδεεται αυτο γιατι η κρεμαριερα (στην corolla αντιθετα του starlet) εχει να περνει απο υποπιεση δυναμη για υποβοηθηση, οταν λοιπον βαζουμε αντλια υδραυλικου απο starlet gt/glanza δεν εχει συνδεσεις υποπιέσεων με αποτελεσμα να ζοριζουμε την κρεμαριερα και να μας ριχνει το ρελαντι με τερμα στριμενο τιμονι, αν νομιζετε οτι δεν χρειαζετε οπως λενε μερικοι μηχανικοι ελατε εκει που μενω να παρκαρετε με πολλες μανουβρες να δειτε τι ζορι τραβαει η κρεμαριερα και το ρελαντι! Τώρα που τελείωσα μπορώ να πάω και για το 1ο μπανάκι μου σήμερα! )))))))))))))))))))))))))
Και μερικές φωτος :
|
10-06-12, 13:23
|
|
|
Εγγραφή: 15-10-2007
Μηνύματα: 448
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Μπραβο Νικηφορε. Καλά τουρμπισματα
|
10-06-12, 13:47
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 23-02-2007
Περιοχή:
αργυρούπολη
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 2.649
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
αντε μπραβο ρε τρελλε, τελικα τι παχος εχει η σωληνα?οταν το οδηγησεις θα παθεις πλακα ρε, ψηλα θα γινει αλλο αμαξι.
|
|
|
|
10-06-12, 14:14
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Τα σωληνάκια της πολλαπλής νομίζω είναι 3mm πάχους, δεν ειμαι 100% σίγουρος, αλλα απο αλλα εξαρτηματα στην δουλειά που έχω με καμπυλάκια μαυρα και γαλβανιζε που ειναι 3mm φαινεται να έχει ίδιο παχος! δεν το πιανει ο μαγνητης στα σωληνακια, ειναι οντως INOX 304 (ανοξειδωτος χαλυβας), τα πλακάκια είναι χρωμιωμένος χάλυβας και τα πιάνει ο μαγνήτης, και οι κολλήσεις πρέπει να είναι με ανοξείδωτα ηλεκτροδια γιατι επίσης δεν τις πιάνει ο μαγνήτης. Η κατασκευή του ωστόσο δείχνει να είναι χειροποίητη και όχι από εργοστάσιο! Σήμερα θα πηγαινω κυριλε και για μερικες μερες ακομα για να ψηθουν τα μεταλλα δεν θέλω να το ζορισω μιας και όπως ειδαμε έχει παρα πολύ ζέστη σήμερα! ο ήχος του μοτερ αγριεψε και μου θυμιζει κατι σε saxoralla! (φτου φτου μακρια απο μας τους japan powered).
Ξέχασα να πω ότι ο λόγος που στο μαμα χταποδι ξεβιδωναν τα παξιμαδια απο την σύνδεση του με την τουρμπινα, ήταν ότι είχε λυθει η βάση του στηρίγματος στο downpipe και μου κρέμαγε η εξατμιση απο την τουρμπινα! τωρα εβαλα βιδα στο στηριγμα με κοντρα παξιμαδι ώστε να μην ξαναφυγει η βιδα! επίσης τα παξιμάδια είναι ασφαλείας και αποκλείεται να ξαναξεβιδώσουν μόνα τους! καθάρισα με ειδικο σπρευ για καρμπυρατερ-injection (αυτο που ελεγε ο alex) την πεταλουδα, μεσα και απεξω, την φτερωτη της τουρμπινας και ολα αυτα τα σημεια που εχουν σχεση με το γκαζι, πολυ βρωμα μιλάμε!!! ειδικα η πεταλουδα μαυριλα και στρωμα λαδιλας απο τα λαδια του υδραυλικου που εμπαιναν μεσα στην τουρμπινα!
|
10-06-12, 14:49
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 23-02-2007
Περιοχή:
αργυρούπολη
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 2.649
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
οταν βαλεις μποστα μην τρομαξεις απο την βρωμα απο το μοτερ, μετα απο 2-3 μερες θα σταματησει.
|
10-06-12, 15:28
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από jason
οταν βαλεις μποστα μην τρομαξεις απο την βρωμα απο το μοτερ, μετα απο 2-3 μερες θα σταματησει.
|
Tι εννοεις? χτες το εβαλα μπροστα για ωρα στο ρελαντι ομως, δεν ειδα βρωμα απο την εξατμιση! εβγαζε μονο καπνους απο την πολλαπλη που ειχα ριξει στα σπειρωματα σπρευ. Ευκαιρια σημερα να δουμε και πόσο καλά ψύχει το A/C!
|
10-06-12, 16:32
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 23-02-2007
Περιοχή:
αργυρούπολη
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 2.649
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
δεν ειναι απο το σπρει ο καπνος, ειναι απο την πολλαπλη.και μυριζει καμμενο.αν το πας βολτα θα καταλαβεις.
|
10-06-12, 18:40
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Ειχες δικιο! εκανα 37χλμ και βρωμουσε μεχρι που εφτασα Αθηνα! πωπω τι πραγμα ηταν αυτο! οσοι ηταν διπλα μου με ανοιχτα παραθυρα θα τρελαθηκαν!!! λοιπον ειδα διαφορα επιδοσεων παρολη την ζεστη και χαμηλα απο εκκινηση και ψηλα, δεν το εσκισα αλλα εριξα μερικα τουρμπισματακια. Ξεχασα να πω πως στην συγκεκριμένη πολλαπλή τα 2 πανω-μεσαια παξιμαδια βρισκουν στις καμπυλες της και πιανονται μονο με κανονικο γερμανικο κλειδι 14mm, ετσι ειναι δυσκολο να τα σφιγγουμε καλα! επισης πρεπει βαζοντας μεσα την πολλαπλη να τα σφιγγουμε αλλιως βρισκουν στις καμπυλες και δεν πάνε και τρώμε και τις γωνίες των παξιμαδιων! Πριν φυγω βιδωσα την βαλβιδα ρελαντι A/C και τον map sensor στο αμαξωμα καπου γιατι τοσο καιρο τα ειχα δεμενα χυμα με tire ups και δεν ελεγε! και 2 φωτος παλι :
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 11-06-12 στις 14:53.
|
|
|
|
17-06-12, 17:14
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Τελικά παρόλο πως χτες μου βγηκαν τα χέρια να σφίξω καλύτερα την πολλαπλή, είχε μπόσικα σχεδον παντου! βελτιωθηκε πολυ ο θορυβος (κροταλισμα) αλλά και πάλι χάνει!!! δεν ξερω τι άλλο να κάνω, μήπως να βάλω φλατζόκολλα? αν ξεσφιξω ολα τα παξιμάδια αλλα χωρις να βγαλω εντελως την πολλαπλη μπορω με ενα ισιο κατσαβιδι να βαλω? επισης δεν ειμαι σιγουρος αν χανει απο το πατημα στο μοτερ ή απο το πατημα στην τουρμπινα! οποτε πρεπει και στα 2 να βαλω! καμια ιδεα κανείς? σημερα σε δοκιμη απο σταση μεχρι τα 120χλμ φουλ γκαζι απο 0.7 πηγε σχετικα γρηγορα 0.5! αν το πιεζα και αλλο ισως να εχανε ποιο πολυ! (((((((((
Ξεχασα να πω πως 2 φορες εχω ξαναβγαλει πολλαπλη (οταν το μοτερ ηταν στο σταρλετ) μια φορα εβγαλα και τουρμπινα, την 2η την εβγαλα για να αλλαξω τις φλαντζες επειδη ξεβιδωναν τα παξιμαδια μονα τους! δεν ειχα βαλει ποτε φλατζοκολλα αλλα χασιμο δεν είχα! τώρα τι διαολο γινεται? μαλιστα η φλαντζα που παταει η πολλαπλη στο μοτερ ειχα βαλει απο Toyota από το 4EFE, μαλλον ίδιες είναι.
Επισης συνδεσα τις υποπιεσεις της αντλίας του υδραυλικου ώστε οταν στριβω πχ σε παρκαρισμα να ανεβαζει λιγο το ρελαντι, ετσι πρεπει στην corolla, μαλιστα καποιος μου ειπε πως κακως βαζουμε του gt/glanza γιατι δεν εχουν υποβοηθηση με υποπιεση στην κρεμαριερα και την ζοριζουν! μαλιστα ενας αλλος μου ειπε γιαυτο χανω λαδια!!! καλα αυτο δεν πρεπει να ισχυει! thanks to Jason έμαθα που συνδεονται και παραθετω και μερικες φωτος, επειδη δεν ειχα τα μαμα σωληνακια εβαλα σιλικονης. Ανεβαζει 100-200rpm πανω αναλογα το ζορι στην κρεμαριερα, στο παρκαρισμα ειναι ιδιαιτερα χρησιμο αυτο.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 17-06-12 στις 17:26.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,19625211 seconds (77,61% PHP - 22,39% MySQL) with 44 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 12:36. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|