Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από aliengoa
Νικηφόρε παρατήρησες κανένα πρόβλημα, να κάνει creep (δλδ να ανεβάσει περισσότερο απο το ανεμενόμενο) η πίεση που λένε και οι βρετανοί τώρα που αφαίρεσες τον πλαστικό σωλήνα εισαγωγής;
Για το πλαστικό δεν μου φαίνεται περίεργο γιατι και εγώ τώρα που άλλαξα την πολλαπλή και δεν έχω το μαμα προστατευτικό κάλυμα μου έβαλε ο μηχανικός ένα θερμονωτικό για να την προστατεύσει απο την ζέστη. Καλό θα ήταν πιστέυω να την τυλίξεις με την ειδική ταινία πχ DEI.
|
Αν έχεις την μαμα σωληνα εισαγωγης προσεχε γιατι θα σου καει!!!! στην φωτο δεν φαινεται τοσο πολυ οσο ειναι πραγματικα! το πλαστικο εχει λεπτυνει πολυ!!! οπως ειπα κοφτη πιεσης δεν βαραει με ΤΙΠΟΤΑ! χτες το βραδακι στον Σχοινια εκανα πολλες δοκιμες και δεν εγινε τπτ, ουτε και προκειτε με κρυα να βαρεσει επειδη πολυ απλα ειναι Φ40 και συστολαρετε στην φιλτροχοανη και εκτος αυτου εχω κολαρο 90 μοιρων και μια γωνια ακομα 90 μοιρων που παιζουν ας πουμε και τον ρολο πνιχτη. Οι διαφορες επιδοσεων οφειλονται βασικα στο οτι τωρα ρουφαει μονο δροσερο αερα και οχι καυτο οπως πριν!!! επισης ακουγεται καλυτερα ο ηχος της τουρμπινας ποιο ζωηρος, καθως και ο ηχος της φιλτροχοανης οταν ρουφαει με τερμα γκαζι πολυ πορωση ο ηχος! την μαμα πολλαπλη δεν την ντυνω με τπτ θελω να βλεπω το ρηγμα! γιατι σημερα μοιαζει μεγαλυτερο?
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από alex-g
για έλεγξε το έλασμα πάλι στην αντλία μήπως δεν δίνει αρκετή αντίσταση στο καπάκι . τοτε που την είχες επισκευάσει πάλι την καθάρισες καλά με καθαριστικό carburetor ? μετά θέλει λίγο λάδωμα και το νεο λαστιχάκι πριν το βάλεις
|
το ελασμα την αντλια το ειχα ελεγξει εδειχνε οκ, το εβαλα οπως ηταν, ισως να εχει χαλασει τι να πω
το ειχα καθαρισει με αντισκουριακο, και εβαλα και λαδακι στο λαστιχακι. Λεω να την καθαρισω καλα πισω και να βαλω σιλικονη υψηλων θερμοκρασιων που ειναι για εξατμισεις-σομπες-τζακια κτλ μηπως σταματησει η διαρροη, αλλιως θα παρω μια απο τον Καπελλά με 60 ευρω και δινει και 6μηνες εγγυηση! χτες που τουρμπιζα συνεχεια φυσουσε τα λαδια το wastegate και τα εκανε ολα χαλια!!! πιτσιλιμενα λαδια υδραυλικου ακομα και στο ψυγειο!!! τωρα ελευθερωθηκε εκει ο χωρος και γιαυτο. Eβαλα τωρα σιλικονη διαφανη κανονικη να δω αν χανει, αν και αυτη μαλλον δεν θα κρατησει δλδ θα φυγει λογω θερμοκρασιων εκει περα, αν κανει δουλεια ομως θα παρω μετα την αλλη να βαλω για να μην αλλαξω αντλια.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από jason
ειδες που στο ειχα πει οτι θα παρει λιγο σε δυναμη και δεν θα χτυπαει κοφτη πιεσης?μια χαρα εγινε, βαλε στο προγραμμα ενα χταποδακι, ειναι το μονο σημειο που μπορει να παρεις το μοτερ στο χερι...κ θα παρει κ 10 αλογακια απο το χταποδι.
|
τωρα εχω αλλα εξοδα στη μεση και δεν μπορω, αλλα θα κανονισω στα σχεδια και ενα aftermarket παντα χταποδακι, οχι ομως με εξωτερικο wastegate! :P όσο για την ιδεα σου με τα PP εξαρτηματα δεν ξερω αν την σκεφτηκες εσυ παντως φοβερη ιδεα! πολυ καλη αποδοση, καλυτερος ηχος, και μενει πολυ κενος χωρος στο μοτερ! επιτελους ξεφορτωθηκα την βλακεια την μαμα σωληνα εισαγωγης!