η ιδεα σου πολύ καλή! επειδή τέτοια εξαρτήματα εχουμε στην δουλεια, είναι τα λεγόμενα PP μάρκας Valsir (Ιταλική) ή REHAU (Γερμανική) είναι αποχέτευσης με λάστιχα (δεν θέλουν κόλλημα) και αντέχουν σε πολλές κακουχίες και υψηλές θερμοκρασίες και καταπονήσεις! έλεγξα τις προδιαγραφές τους! οπότε λέω να το κάνω και εγώ! είναι υλικό πολυαιθυλένιο (PP). Τελικά δεν μου κάνει η γωνία που έχω σε μαύρη είναι Φ50mm πρέπει να παρω μια σιλικόνης σε Φ40 (ναι η εισοδος αερα της Ct9 είναι 4cm μόνο!!!). Τα εξαρτήματα αυτά που χρειαζόμαστε είναι διαμέτρου Φ40mm και οι γωνίες βγαίνουν σε 15,30,45,67 και 87 μοίρες και έτσι τα ταιριάζουμε πολύ εύκολα για να πάρουμε τις κλίσεις που θέλουμε! Επίσης λόγω της μικρης διαμετρου και του μηκους μεχρι το φιλτρο δεν πρόκειται να βαραει κοφτη πιεσης, εμενα μου βαραγε επειδη ειχα ακριβως διπλα το φιλτρο! και εφευγα αμεσως με συστολαρισμα σε Φ75!!! τοσο ειναι η φιλτροχοανη μου. Thanks to Jason για την ιδέα! A! δλδ εκει που ειναι τωρα η φιλτροχοανη αν ξηλωσεις το αριστερο φαναρι γινεται και dragsteradiko ε? :P να ρουφαει καθαρο και δροσερό αερακι!
μόλις μίλησα με την rehau hellas και ρωτησα για θερμοκρασιες και μου ειπαν μεχρι και 90+ βαθμους αντεχουν γιατι τα βαζουν και για χημικα και νοσοκομεια κτλ ενω τα πλαστικα PVC γινονται.....λαστιχα! οπότε έχω μια απορία JASON γωνιτσα τετοια γκρι δεν πιανει απευθειας επανω στην CT9? ώστε να μην χρειαστώ κολάρο σιλικόνης? δοκιμασες? γιατί οι γωνιες ειναι 4cm εσωτερικη διαμετρο και αν θυμαμαι καλα η ct9 εχει 4cm στην εξωτερικη διαμετρο εκει που μπαινει ο αερας στην φτερωτή.
Συμφωνα με αυτο
http://www.austarletclub.com/forums/...php/t6678.html
the measurement of the turbo inlet is 42mm , and the initial lip on the front of the inlet is 44mm..
just measured a spare turbo i had with the verniers...
οπότε δεν μπαινουν, jason πες μου αν δοκιμασες ομως θελω να παω να παρω κολαρο το μεσημερι!