Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #431  
Παλιά 16-05-12, 21:16
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1033
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από jason Εμφάνιση μηνυμάτων
αν παει ατουρμπιστο το 4efte ειναι πιο οικονομικο γιατι εχει μικροτερη συμπιεση.

για να κανεις οικονομικη οδηγηση ο κανονας ειναι ενας, να μην χρειαζεται να πατας φρενο, δλδ αν ειναι κοκκινο μπροστα κοψε πιο νωρις για να μην χρειαστει να σταματησεις, επισης δεν χρειαζεται να κολλας στον μπροστινο και μετα αν πατησει φρενο να πρεπει να ξανα επιταχυνεις...ελαχιστο φρενο λοιπον, μεγαλες ταχυτητες και λιγες στροφες χωρις να ζοριζετε ομως το αμαξι.
Πολυ σωστό σε βλεπω! ακριβως οπως τα λες! αλλα ετσι ανυπομονοι που ειμαστε και ολο βιαζομαστε ή απο τα νευρα μας κτλ οδηγαμε λαθος με αποτελεσμα την μεγαλη αυξηση καταναλωσης, μεγαλη καταπονηση φρενων, αναρτησεων κτλ κτλ.

Τωρα σχετικα με τους μαγνητες μου ειπε ενας φιλος οτι εβαλε καποιος δικος του και ειδε διαφορα σε ταξιδια ΜΟΝΟ, διαφορα πανω απο 20%!!! δεν θυμαμαι σε τι αμαξι, προσωπικα δεν το πιστευω και τοσο, αλλα επειδη ειναι φτηνα ή μπορουμε να κανουμε κατι μονοι μας δεν θα με χαλασει να το δοκιμασω! το αλλο με το ασετον δεν το γνωριζα αλλα δεν το κοβω να ειναι ψεματα, απο χημικης αποψης στεκει αρκετα σαν θεωρια τουλαχιστον.
Εγω οπως εχω ξαναπει σε αλλο θεμα εχω εγκαταστησει συστημα υδρογονου http://i180.photobucket.com/albums/x...ehydrogen2.jpg και το βιντεο http://www.youtube.com/watch?v=jx7MkTbiqLI, προς το παρον δεν ξερω τι οικονομια κανει γιατι ειχα τα προβληματα που ειχα αναφερει ποιο νωρις σε αυτο το τοπικ αλλα εκανα και βλακεια και πηρα διαχωριστη υδρογονου που βαζουν σε φορτηγακια turbo diesel 3500cc!!!! και το λιγοτερο 2λιτρα αμαξια, δλδ παραγει παρα πολυ υδρογονο για τα 1300cc. Ο σκοπος μας ειναι να κανουμε καλυτερη καυση βαζοντας 0.3lt/min για καθε 1000cc κυβισμου, οχι να γεμισουμε τους κυλινδρους υδρογονο καιγοντας το οξυγονο και αφηνοντας την βενζινη μας ακαυστη! εκτος αυτου λογω πολλων ampers οπως εκανα εγω δουλευοντας 13-20Α! υπερθερμαινω το συστημα προκαλωντας το απιονισμενο νερο να γινεται ατμος!!! και ετσι παει το υδρογονο περιπατο, τελικα μιλωντας σημερα με τον πωλητη κατασκευαστη στην Hawaii πρεπει να αφαιρεσω πλακες και να δουλευω λιγοτερα Α δλδ καπου 3,5Α, αν αφαιρεσω πλακες θελει 5Α. Το πολυ υδρογονο δεν κανει καλο και δεν προκαλει μειωση καταναλωσης για τους 2 απλους λογους που ειπα παραπανω. Επισης κανονικα πρεπει να μπει μπροστα στην μασκα-ποδια για να μην ζεσταινετε και να ψυχεται, θα δουμε....
απο θεμα καυσιμων το ποιο ελεεινό καυσιμο απο θεμα ποιοτητας καυσης ειναι το πετρελαιο και ακολουθει η βενζινη, αφηνουν πολυ ακαυστο καυσιμο στους κυλινδρους....αυτο το φαινομενο ερχονται να εκμεταλευτουν τα προσθετα αυξανοντας τα οκτανια, τις επιδοσεις μας, μεινοντας την καταναλωση καυσιμου και μειωνοντας δραματικα τους ρυπους....ειτε αυτο ειναι ασετον, ειτε συμπληρωματικο οκτανιων, ειτε υδρογονο...απλα ΠΑΝΤΑ θελουν την σωστη αναλογια!

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από diafanh-psyxh Εμφάνιση μηνυμάτων
το auris hsd το δινει με καταναλωση 3,9 ενώ το diesel με χαμηλωτερη τα 4,2 Νικηφορε.αν λαβουμε υποψην οτι ειναι υπο ιδανικες συνθηκες και παντα η καταναλωση ειναι λιγο παραπανω απο αυτο που λενε η δικη μου γνωμη ειναι οτι το hsd ειναι πιο οικονομικο.
προσπαθω να το πηγαινω οικονομικά αλλα δεν το καταφερνω πάντα.αυτο συμβαινει γιατι για να κινηθεις οικονομικα απο στάση μεχρι τα 20 χιλιομετρα πρεπει να πας καθαρα ηλεκτρικα.μετα δινεις γκάζι ωστε να δουλεψει βενζινοκινητηρας και ηλεκτροκινητηρας ταυτοχρονα μεχρι τα χιλιομετρα που θες να πιασεις και μετα χαλαρωνεις το γκαζι και το κρατας σταθερο και η καταναλωση πεφτει.
3,4 στις 10 φορες μπορεις να το καταφερεις.τις υπολοιπες δεν μπορεις γιατι για να το πας μεχρι τα 20 χιλ ηλεκτρικα θελει πολυ λιγο γκαζι και απο πισω σου εχεις παντα καποιον σουμαχερ.
εγω που κανω καθε μερα το δρομολογιο κυψελη-σεπολια-γλυφαδα-βαρκιζα και πηγαινω παντα απο το ποταμι και πεφτω παραλιακη οδηγαω οπως ανεφερα παραπανω και προσπαθω να πηγαινω μεχρι 100 χιλιομετρα για λογους οικονομιας.βεβαια τις μισες φορες που βιαζομαι χτυπαω και 140 και 160 στο ποταμι ειδικα οταν ειμαι πρωινος και 6 παρα πρεπει να ειμαι σεπολια.
στην παραλιακη πηγαινω παντα με 70-90 γιατι κατω απο τα 70 καιει περισσοτερο.αυτο βεβαια οπου ειναι εφικτο.
επομενως δεν μπορω να πω οτι το οδηγαω παντα οικονομικα.
τωρα για το προγραμματακι το cars εμενα μεχρι στιγμης μου βγαινει παντα σωστο οσον αφορα την καταναλωση.βεβαια αυτο που κοιταω ειναι οι πραξεις που κανω παντα για αν δω την καταναλωση και απλα περναω και στο cars τα δεδομενα για να τα εχω σε αρχειο.
τελος οσον αφορα την τιμη αγορας μπορει το ιβρυδικο να ειναι κανα 4αρι πανω αλλα για εμενα πιστευω οτι αξιζει.αν μπορουσα το επομενο μου αυτοκινητο πάλι hsd θα ηταν.
ναι καταλαβα τι λες μαλλον εχεις δικιο ειναι ποιο οικονομικο το δικο σου! αλλα εχει ενα μειονεκτημα! δεν ειναι turbo!!! :Pppp επισης η τιμη του ειναι αρκετα τσιμπημενη για Auris! πολυ καλο δεν αντιλεγω αλλα πολλα λεφτα ρε γμτ!!! με τα τελη τι γινεται δεν εχει?

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 16-05-12 στις 21:28.
Απάντηση με παράθεση
  #432  
Παλιά 17-05-12, 11:11
Το avatar του χρήστη diafanh-psyxh
diafanh-psyxh Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 05-03-2004
Περιοχή: αθηνα
Ηλικία: 43 male
Μηνύματα: 5.088
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 762
diafanh-psyxh είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
ε τα τελη επειδη ειναι 1800 ειναι ακριβουτσικα.δεν εχει τελη βρε Νικιφορε.5 ευρω πληρωσα μονο για το χαρτακι αφου ειναι κατω απο 100 οι ρυποι
__________________
Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους


www.eseepa.gr

Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους
Απάντηση με παράθεση
  #433  
Παλιά 17-05-12, 18:25
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1033
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από diafanh-psyxh Εμφάνιση μηνυμάτων
ε τα τελη επειδη ειναι 1800 ειναι ακριβουτσικα.δεν εχει τελη βρε Νικιφορε.5 ευρω πληρωσα μονο για το χαρτακι αφου ειναι κατω απο 100 οι ρυποι
ποιο νουμερο ειναι αυτο που ειναι κατω απο 100???? πες μου οπως το λεει η καρτα καυσαεριων οχι οπως το λενε στις επισημες παρουσιασεις. Πως γινεται να ειναι χαμηλα οι ρυποι οταν δουλευει ο βενζινοκινητηρας? καρτα βγαζεις δλδ δουλευοντας μονο ηλεκτρικα? κανονικα και αυτοι που δουλευουν με υγραεριο δεν εχουν αρκετους ρυπους για να πληρωνουν! θα επρεπε και αυτοι να δινουν 5 ευρω! ακουσα σε αλλες χωρες για ελαφρυνσεις εδω σκασιλα τους μη πω τπτ χειροτερο!
συμφωνα με σελιδα της toyota αναφερει αυτα:
Ασύγκριτη οικονομία
✓ 3,8 λίτρα/100 χλμ, εντός κι εκτός πόλης,
✓ Μηδενική κατανάλωση και μηδενικοί ρύποι σε ταχύτητες έως 50 χλμ/ώρα,
✓ Μηδενικά τέλη κυκλοφορίας
Καθαρότερο περιβάλλον
Κορυφαία περιβαλλοντική συμπεριφορά με 89γρ. CO2 και συνεχή ανακύκλωση ενέργειας.

Οπότε μάλλον εννοεις το διοξειδιο του ανθρακα, το ερωτημα ειναι γιατι στις καρτες καυσαεριων δεν το αναφερει καν σαν μετρηση????
βλεπω στην δικια μου πχ CO (%) δλδ μονοξείδιο του ανθρακα με νουμερο 0.19% στις 2.500rpm, HC (PPm) που ειναι οι υδρογονανθρακες 14 στις 2500rpm και ο λαμδα (αναλογια καυσιμου) 1.032 και τα νουμερα αυτα θα τα ξαναμετρησω συντομα με το υδρογονο και θα πρεπει να εχω καλη μειωση, αυτα τα νουμερα δεν ηταν οτι καλυτερο εχω δει καλυτερα γιατι ηταν καπως κρυο το αμαξι και με μεταλλικο καταλυτη απο 1800αρι αργει να ζεσταινεται!
Επίσης ούτε και στις μετρησεις απο ΚΤΕΟ αναφερονται μετρησεις διοξειδιου του ανθρακα!
Οποτε γιατι αυτοι κρινουν με το διοξειδιο του ανθρακα??? (Co2).
εδω στο κανονικο Auris ή και με πετρελαιο αναφερονται και τα αλλα http://www.toyota.gr/cars/new_cars/auris/fullspecs.aspx
μπορουμε να μετρησουμε καπως και το CO2? ετσι απο περιεργεια? ξερει κανεις?

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 17-05-12 στις 18:36.
Απάντηση με παράθεση
  #434  
Παλιά 18-05-12, 10:31
Το avatar του χρήστη diafanh-psyxh
diafanh-psyxh Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 05-03-2004
Περιοχή: αθηνα
Ηλικία: 43 male
Μηνύματα: 5.088
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 762
diafanh-psyxh είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Nικιφορε δεν ξερω τι και πως.το θεμα ειναι οτι δεν πληρωνω τελη.ακομα και στα συμβατικα αυτοκινητα αν διαβασεις αρθρα θα δεις οτι το συστημα start stop το βαζουν και για οικονομια αλλα και για μειωση ρυπων.αμα εχει μειωση ρυπων ενα συμβατικο αυτοκινητο δεν θα εχει το υβριδικο που μπορει να κινηθει και με σβηστο μοτερ?
__________________
Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους


www.eseepa.gr

Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους
Απάντηση με παράθεση
  #435  
Παλιά 18-05-12, 11:30
Το avatar του χρήστη andreasece
andreasece Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2011
Μοντέλο: Toyota Corolla E12 1.4
Περιοχή: Ηλιούπολη
Ηλικία: 33 male
Μηνύματα: 436
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 206
andreasece είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Για να έχει κάποιο αυτοκίνητο απαλλαγή από τέλη κυκλοφορίας πρέπει να έχει εκπομπές ρύπων (CO2) χαμηλότερες από 100 gr/km. Όχι από μετρήσεις για κάρτα καυσαερίων κλπ, αλλά από τον κατασκευαστή.
Απάντηση με παράθεση
  #436  
Παλιά 18-05-12, 21:27
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1033
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Απ' οτι θυμαμαι τα μηχανηματα ελεγχου καυσαεριων γραφουν και CO2 και ΝοΧ (υδροξειδια του αζωτου) που εχουν τα πετρελαιοκινητα, απλα αυτα δεν αναγραφονται στις καρτες καυσαεριων, συντομα θα παω για καρτα για να δω μειωση με το υδρογονο και θα δω και τις αλλες μετρησεις. Αντρεα το γνωριζω αυτο που λες ακομα και με αλλο καυσιμο να δουλευουμε πχ υγραεριο-φυσικο αεριο δε νομιζω πως το Co2 παει κατω απο 100! μονο σε υβριδικα με ηλεκτροκινητηρα ειναι εφικτο κατι τετοιο! και στα αυτοκινητα με πεπιεσμενο αερα (ναι εχει στην Γαλλια!!!).
Απάντηση με παράθεση
  #437  
Παλιά 18-05-12, 22:41
Το avatar του χρήστη andreasece
andreasece Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2011
Μοντέλο: Toyota Corolla E12 1.4
Περιοχή: Ηλιούπολη
Ηλικία: 33 male
Μηνύματα: 436
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 206
andreasece είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
Απ' οτι θυμαμαι τα μηχανηματα ελεγχου καυσαεριων γραφουν και CO2 και ΝοΧ (υδροξειδια του αζωτου) που εχουν τα πετρελαιοκινητα, απλα αυτα δεν αναγραφονται στις καρτες καυσαεριων, συντομα θα παω για καρτα για να δω μειωση με το υδρογονο και θα δω και τις αλλες μετρησεις. Αντρεα το γνωριζω αυτο που λες ακομα και με αλλο καυσιμο να δουλευουμε πχ υγραεριο-φυσικο αεριο δε νομιζω πως το Co2 παει κατω απο 100! μονο σε υβριδικα με ηλεκτροκινητηρα ειναι εφικτο κατι τετοιο! και στα αυτοκινητα με πεπιεσμενο αερα (ναι εχει στην Γαλλια!!!).
Για υγραέριο-φυσικό αέριο δεν γνωρίζω. Εξαρτάται από την καύση που κάνουν, αλλά εφόσον αυξάνουν την κατανάλωση ίσως να αυξάνουν και τους ρύπους (αυθαίρετο συμπέρασμα, μπορεί να πάει και ανάποδα). Πάντως και τα μικρά πετρελαιοκίνητα πέφτουν κάτω από 100 καθώς και τα πολύ μικρά βενζινοκίνητα.
Απάντηση με παράθεση
  #438  
Παλιά 18-05-12, 23:07
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1033
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από andreasece Εμφάνιση μηνυμάτων
Για υγραέριο-φυσικό αέριο δεν γνωρίζω. Εξαρτάται από την καύση που κάνουν, αλλά εφόσον αυξάνουν την κατανάλωση ίσως να αυξάνουν και τους ρύπους (αυθαίρετο συμπέρασμα, μπορεί να πάει και ανάποδα). Πάντως και τα μικρά πετρελαιοκίνητα πέφτουν κάτω από 100 καθώς και τα πολύ μικρά βενζινοκίνητα.
το υγραεριο και ΕΙΔΙΚΑ το φυσικο αεριο (εχει σε αλλες χωρες πχ Ιταλια), κανει πολυ πολυ καθαροτερη και καλυτερη καυση απο την βενζινη και ειδικα απο το πετρελαιο! οποτε οι ρυποι ειναι ελαχιστοι! μαλιστα οπως ειπα και ποιο πριν σε αλλες χωρες οσα αμαξια δουλευουν με υγραεριο-φυσικο αεριο ΕΙΝΑΙ υβριδικα εφοσον ειναι και δηλωμενες μετατροπες και ΔΕΝ πληρωνουν τελη οπως τα αλλα! επισης εχουν πασο στο κεντρο της πολης ενω τα αλλα αμαξια απαγορευονται (αυτο ισχυει σε μερικες πολεις) το εχω ακουσει στην Ρωμη πχ.
εχει μερικα μικρα και πανε λιγο κατω απο 100 στα χαρτια αλλα πως τα μετρανε? γιατι πχ μεσα στην πολη λεει πολυ παραπανω! πχ
http://www.toyota.gr/cars/new_cars/aygo/fullspecs.aspx
http://www.toyota.gr/cars/new_cars/yaris/fullspecs.aspx
Τι ειναι ο υπεραστικος κυκλος????? μονο εκει εχουν λιγο κατω απο 100 και το Yaris και το Aygo.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 18-05-12 στις 23:12.
Απάντηση με παράθεση
  #439  
Παλιά 18-05-12, 23:38
Το avatar του χρήστη andreasece
andreasece Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2011
Μοντέλο: Toyota Corolla E12 1.4
Περιοχή: Ηλιούπολη
Ηλικία: 33 male
Μηνύματα: 436
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 206
andreasece είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Ο υπεραστικός κύκλος είναι εκτός πόλης, δηλαδή εθνικές οδοί και γενικά ανοιχτοί δρόμοι. Ο αστικός μέσα είναι στην πόλη. Ο μικτός κύκλος (και αυτός που μετράει) είναι μέσος όρος από τα 2/3 του αστικού και 1/3 του υπεραστικού. Για παράδειγμα το Aygo και το Yaris δεν έχουν απαλλαγή επειδή ο μικτός κύκλος είναι πάνω απο 100 gr/km. Δες και το peugeot 107 όμως. Εκείνο έχει μικτό κύκλο 99 αν θυμάμαι καλά, άρα παίρνει απαλλαγή.
Απάντηση με παράθεση
  #440  
Παλιά 19-05-12, 00:15
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1033
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από andreasece Εμφάνιση μηνυμάτων
Ο υπεραστικός κύκλος είναι εκτός πόλης, δηλαδή εθνικές οδοί και γενικά ανοιχτοί δρόμοι. Ο αστικός μέσα είναι στην πόλη. Ο μικτός κύκλος (και αυτός που μετράει) είναι μέσος όρος από τα 2/3 του αστικού και 1/3 του υπεραστικού. Για παράδειγμα το Aygo και το Yaris δεν έχουν απαλλαγή επειδή ο μικτός κύκλος είναι πάνω απο 100 gr/km. Δες και το peugeot 107 όμως. Εκείνο έχει μικτό κύκλο 99 αν θυμάμαι καλά, άρα παίρνει απαλλαγή.
για πετρελαιο μιλας? γιατι διαφημιζουν οτι δεν πληρωνουν τελη! γιατι στα βενζινοκινητα δε νομιζω οτι υπαρχει απαλλαγη!
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Κατανάλωση/100χλμ christojr1 www.LpgPower.gr 5 06-05-21 23:20
Κατανάλωση 20v blacktop mixalhs_23 4AGE 20v Levin 2 29-04-16 18:17
Μεγάλη κατανάλωση cmind TOYOTA COROLLA E 12 50 01-10-12 05:37
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ (Κατανάλωση κτλ.) hyper TOYOTA COROLLA E 12 3 10-11-09 18:52
Ροπή - Ισχύς - Κατανάλωση leon74 SUPPORT 18 06-10-05 11:04



Page generated in 0,20501399 seconds (80,50% PHP - 19,50% MySQL) with 45 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 15:00.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)