Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από jason
αν παει ατουρμπιστο το 4efte ειναι πιο οικονομικο γιατι εχει μικροτερη συμπιεση.
για να κανεις οικονομικη οδηγηση ο κανονας ειναι ενας, να μην χρειαζεται να πατας φρενο, δλδ αν ειναι κοκκινο μπροστα κοψε πιο νωρις για να μην χρειαστει να σταματησεις, επισης δεν χρειαζεται να κολλας στον μπροστινο και μετα αν πατησει φρενο να πρεπει να ξανα επιταχυνεις...ελαχιστο φρενο λοιπον, μεγαλες ταχυτητες και λιγες στροφες χωρις να ζοριζετε ομως το αμαξι.
|
Πολυ σωστό σε βλεπω! ακριβως οπως τα λες! αλλα ετσι ανυπομονοι που ειμαστε και ολο βιαζομαστε ή απο τα νευρα μας κτλ οδηγαμε λαθος με αποτελεσμα την μεγαλη αυξηση καταναλωσης, μεγαλη καταπονηση φρενων, αναρτησεων κτλ κτλ.
Τωρα σχετικα με τους μαγνητες μου ειπε ενας φιλος οτι εβαλε καποιος δικος του και ειδε διαφορα σε ταξιδια ΜΟΝΟ, διαφορα πανω απο 20%!!! δεν θυμαμαι σε τι αμαξι, προσωπικα δεν το πιστευω και τοσο, αλλα επειδη ειναι φτηνα ή μπορουμε να κανουμε κατι μονοι μας δεν θα με χαλασει να το δοκιμασω! το αλλο με το ασετον δεν το γνωριζα αλλα δεν το κοβω να ειναι ψεματα, απο χημικης αποψης στεκει αρκετα σαν θεωρια τουλαχιστον.
Εγω οπως εχω ξαναπει σε αλλο θεμα εχω εγκαταστησει συστημα υδρογονου
http://i180.photobucket.com/albums/x...ehydrogen2.jpg και το βιντεο
http://www.youtube.com/watch?v=jx7MkTbiqLI, προς το παρον δεν ξερω τι οικονομια κανει γιατι ειχα τα προβληματα που ειχα αναφερει ποιο νωρις σε αυτο το τοπικ αλλα εκανα και βλακεια και πηρα διαχωριστη υδρογονου που βαζουν σε φορτηγακια turbo diesel 3500cc!!!! και το λιγοτερο 2λιτρα αμαξια, δλδ παραγει παρα πολυ υδρογονο για τα 1300cc. Ο σκοπος μας ειναι να κανουμε καλυτερη καυση βαζοντας 0.3lt/min για καθε 1000cc κυβισμου, οχι να γεμισουμε τους κυλινδρους υδρογονο καιγοντας το οξυγονο και αφηνοντας την βενζινη μας ακαυστη! εκτος αυτου λογω πολλων ampers οπως εκανα εγω δουλευοντας 13-20Α! υπερθερμαινω το συστημα προκαλωντας το απιονισμενο νερο να γινεται ατμος!!! και ετσι παει το υδρογονο περιπατο, τελικα μιλωντας σημερα με τον πωλητη κατασκευαστη στην Hawaii πρεπει να αφαιρεσω πλακες και να δουλευω λιγοτερα Α δλδ καπου 3,5Α, αν αφαιρεσω πλακες θελει 5Α. Το πολυ υδρογονο δεν κανει καλο και δεν προκαλει μειωση καταναλωσης για τους 2 απλους λογους που ειπα παραπανω. Επισης κανονικα πρεπει να μπει μπροστα στην μασκα-ποδια για να μην ζεσταινετε και να ψυχεται, θα δουμε....
απο θεμα καυσιμων το ποιο ελεεινό καυσιμο απο θεμα ποιοτητας καυσης ειναι το πετρελαιο και ακολουθει η βενζινη, αφηνουν πολυ ακαυστο καυσιμο στους κυλινδρους....αυτο το φαινομενο ερχονται να εκμεταλευτουν τα προσθετα αυξανοντας τα οκτανια, τις επιδοσεις μας, μεινοντας την καταναλωση καυσιμου και μειωνοντας δραματικα τους ρυπους....ειτε αυτο ειναι ασετον, ειτε συμπληρωματικο οκτανιων, ειτε υδρογονο...απλα ΠΑΝΤΑ θελουν την σωστη αναλογια!
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από diafanh-psyxh
το auris hsd το δινει με καταναλωση 3,9 ενώ το diesel με χαμηλωτερη τα 4,2 Νικηφορε.αν λαβουμε υποψην οτι ειναι υπο ιδανικες συνθηκες και παντα η καταναλωση ειναι λιγο παραπανω απο αυτο που λενε η δικη μου γνωμη ειναι οτι το hsd ειναι πιο οικονομικο.
προσπαθω να το πηγαινω οικονομικά αλλα δεν το καταφερνω πάντα.αυτο συμβαινει γιατι για να κινηθεις οικονομικα απο στάση μεχρι τα 20 χιλιομετρα πρεπει να πας καθαρα ηλεκτρικα.μετα δινεις γκάζι ωστε να δουλεψει βενζινοκινητηρας και ηλεκτροκινητηρας ταυτοχρονα μεχρι τα χιλιομετρα που θες να πιασεις και μετα χαλαρωνεις το γκαζι και το κρατας σταθερο και η καταναλωση πεφτει.
3,4 στις 10 φορες μπορεις να το καταφερεις.τις υπολοιπες δεν μπορεις γιατι για να το πας μεχρι τα 20 χιλ ηλεκτρικα θελει πολυ λιγο γκαζι και απο πισω σου εχεις παντα καποιον σουμαχερ.
εγω που κανω καθε μερα το δρομολογιο κυψελη-σεπολια-γλυφαδα-βαρκιζα και πηγαινω παντα απο το ποταμι και πεφτω παραλιακη οδηγαω οπως ανεφερα παραπανω και προσπαθω να πηγαινω μεχρι 100 χιλιομετρα για λογους οικονομιας.βεβαια τις μισες φορες που βιαζομαι χτυπαω και 140 και 160 στο ποταμι ειδικα οταν ειμαι πρωινος και 6 παρα πρεπει να ειμαι σεπολια.
στην παραλιακη πηγαινω παντα με 70-90 γιατι κατω απο τα 70 καιει περισσοτερο.αυτο βεβαια οπου ειναι εφικτο.
επομενως δεν μπορω να πω οτι το οδηγαω παντα οικονομικα.
τωρα για το προγραμματακι το cars εμενα μεχρι στιγμης μου βγαινει παντα σωστο οσον αφορα την καταναλωση.βεβαια αυτο που κοιταω ειναι οι πραξεις που κανω παντα για αν δω την καταναλωση και απλα περναω και στο cars τα δεδομενα για να τα εχω σε αρχειο.
τελος οσον αφορα την τιμη αγορας μπορει το ιβρυδικο να ειναι κανα 4αρι πανω αλλα για εμενα πιστευω οτι αξιζει.αν μπορουσα το επομενο μου αυτοκινητο πάλι hsd θα ηταν.
|
ναι καταλαβα τι λες μαλλον εχεις δικιο ειναι ποιο οικονομικο το δικο σου! αλλα εχει ενα μειονεκτημα! δεν ειναι turbo!!! :Pppp επισης η τιμη του ειναι αρκετα τσιμπημενη για Auris! πολυ καλο δεν αντιλεγω αλλα πολλα λεφτα ρε γμτ!!! με τα τελη τι γινεται δεν εχει?