Βασιλη η αληθεια ειναι οτι τα 20βαλβιδα μοτερ της VW ειτε μας αρεσει ειτε οχι εχουν αποδειχτει τερας αξιοπιστιας,εκπληκτικα βελτιωσιμα και φτανουν πολυ αξιοπιστα τα 500 αλογα σαν 1800!Οταν δε βαζουν στροφαλο απο διλιτρο και τα κανουν 1970 κυβικα τοτε τα 600 ειναι πλακα.........
Επισης το εκπληκτικο σε ολα αυτα ειναι οτι με τον μαμα εγκεφαλο τα κανουν ολα αυτα(οπως τα Fiat Punto GT δηλαδη
)!!!!Υπαρχει τεχνογνωσια βεβαια μεγαλη απο τους προγραμματιστες αλλα υπαρχει και η δυνατοτητα του εργοστασιακου εγκεφαλου να δουλευει με 1000αρια μπεκ ,να στρωνει ρελαντι καθως και να γυρνα το μοτερ και πανω απο 7500 στροφες ανετα με τις καταλληλες προυποθεσεις του.......