Jason σχετικά με την συζητηση μας στο fb, για την αντλία του υδραυλικου και την συνδεση της ειδα αυτη την φωτο σου :
http://www.corollaclub.com/forums/at...6&d=1308586534
όποιος έκανε την σύνδεση αυτή (στο ειχα πει και τοτε που ειχες ερθει για το στροφομετρο) ειναι ΛΑΘΟΣ! η αντλια που εχεις ειναι του 4EFTE, δεν θελει συνδεσεις υποπιεσης! αυτες χρειαζονται μονο στο μαμα μοτερ (4EFE) και συνδεονται σε ειδικες αναμονες στην πολλαπλη εισαγωγη που φυσικα ειναι διαφορετικη απο του 4EFTE. Φαινεται και εδώ :
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_199...MNKW_1708.html Εγω επειδη εχω την αντλια του 4EFE, συνδεσα σε μια απλη υποπιεση της πολλαπλης με ενα ταφακι για να κανω την διακλαδωση, αλλά δεν εχω δει καμια διαφορά. Υποτιθεται οτι με αυτη την συνδεση (ειναι βαλβιδα ελεγχου αερα αυτη) οτι βοηθαει με την υποπιεση την αντλια οταν στριβουμε το τιμονι τερμα δεξια ή αριστερά δλδ στην ουσια να μας ανεβαζει λιγο το ρελαντι, αυτο το πραγμα εγώ ΔΕΝ το εχω δει! επισης το σωληνακι σου που παιρνει το λαδι απο το δοχειο πληρωσης λαδιου πρεπει να ειναι το μαμα και το εχουν συνδεσει με πατεντες και χανεις λαδια, πρεπει να βρεις το σωστο ή να πας σε καποιον με μαρκουτσια πχ στον Παφιτη στον Πειραια να σου πρεσαρει το σωστο εξαρτημα!
εδω δειχνει πως συνδεεται η αντλια που εχεις :
http://www.toyodiy.com/parts/p_J_199...GMQY_4502.html
http://www.gtschris.com/ebaypics/PICT3105.JPG
Στην παραπανω φωτο βλεπεις πως εχει μια συνδεση σαν αυτη στα φρενα μας με θυλιά που λεμε, ενω στην μαμα αντλία εχει βιδωτο ρακορ!
και αυτη ειναι η δικια μου η μαμα του 4EFE δλδ :
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_199...HNKW_4502.html