Έχει λίγο καιρό που βρέθηκα στην ευτυχή θα έλεγα, θέση να βάλω το coil over set της D2 στο Corollaki μου.
Από την πρώτη στιγμή ήθελα να μοιραστώ τη χαρά κ τον ενθουσιασμό με τους συνφορουμιτες, απλά θεώρησα ότι καλό θα ήταν να περιμένω λίγο καιρό κ γράφοντας κάποια Km, εε συγγνώμη, μίλι ήθελα να πω, να έχω μια καλύτερη άποψη πάνω στο θέμα ανάρτησης τύπου coil over.
Με light set up--
Lowering: 40 mm front
30 mm rear
Preload: τα ελατήρια έχουν σφιχτει σε βαθμό ίσα που να μαζευτούν τα κενά του ελατηρίου.
Rebound: 6 στα 36 κλικ σε όλο το σετ.
Λοιπόν, στο conclusion.. ύστερα από 2500m(με195/60/15 ζαντoλάστιχα, και άλλα 2500m με 205/50/16) μιλια και πάντα με γνώμονα το προφίλ του ελαστικού που φοράω (60αρι) και το light set up που έχω κάνει για αρχή, αναφέρω ότι σε γενικές γραμμές η ανάρτηση έχει πολύ καλή συμπεριφορά, εντός και εκτός πόλης. Δεν κουράζει τόσο όσο περίμενα η τόσο που ακουγόταν σε διάφορες συζητήσεις, θα έλεγα κοπανάει μόνο στις λακκούβες που φυσιολογικά θα χτυπούσε οποιαδήποτε αυτοκίνητο, λ.χ. βομβαρδισμένο κ χιλιομπαλωμενο οδόστρωμα μεγαλούπολης, εκεί όμως που έχω πάθει μεγάλη πλάκα, είναι στις στροφές….. μπαίνει, και μπαίνει, και μπαίνει στις στροφές, (ανακάλυψα καινούριο νόημα στην καθημερινή μου οδήγηση) με τέτοιο τρόπο που κάθε φορά που το μπάζω σε στροφή είτε γνώριμη είτε άγνωστη κάθε φορά με εκπλήσσει!!
Τα περισσότερα μιλια τα έχω κάνει είτε μόνος είτε με συνοδηγό σε racing ρυθμό, κάνοντας έτσι την ανάρτηση και γενικότερα το αυτοκίνητο ξεδιπλώνει τον σπορ χαρακτήρα του…Πατάει γερά γκαζώνει, στρίβει και φρενάρει με εκπληκτικό τρόπο!!
Επίσης μου άρεσε πολύ και η συμπεριφορά με πλήρη φόρτο 5 άτομα + αποσκευές άλλοτε σε touring και άλλοτε σε σβέλτους ρυθμούς.
Tα τελευταία 2500 μιλια όπως γράφω κ πιο πάνω, τα έγραψα με 16αρες ζαντες,με 50αρι προφίλ.
Το
πήρε καλύτερο βήμα, αλλά στα πρώτα km πρέπει να παραδεχτώ ότι ήτανε πολύ σκληρό και κοπανούσε εκεί που με το 60αρι προφίλ δεν κοπανούσε. Ωστόσο με τη χρήση, και με τα χμ έχει γίνει πιο μαλακό κ πλέον δεν χτυπάει όσο στις αρχές, έχει γίνει πιο άνετο στο ταξίδι, και γενικότερα έχει βρει τον εαυτό του, κα ανταποκρίνεται άψογα στην ιπποδύναμη που διαθέτει.
Στην αρχή μου δόθηκε η εντύπωση ότι ‘έχασε’ αλόγα το
και ψιλοξενερωσα, μα ο λόγος δεν ήταν άλλος εκτός από το ότι με την μαμά- τερματισμένη ανάρτηση σανίδωνα το γκάζι και το αμάξι σήκωνε μούρη σαν να χε 1000 άλογα. τώρα όμως έχει στρώσει και υπακούει με ακρίβεια στον παραμικρό χειρισμό.
Ένα ακόμα αξιοσειμηοτο είναι ότι σε όσες\όποιες στροφές το έχω βάλει δεν πετάει ποτέ μουτρα,αντιθετως στρίβοντας περισσότερο το τιμόνι drtiftαρει ο κολος για να τσαλακώσει τη στροφή.
Μέχρι στιγμής είμαι super-ευχαριστημένος για την επιλογή μου, και θα τη σύστηνα σε όποιον είναι βέβαια, σε θέση να διαθέσει τα χρήματα, και θέλει να έχει σούπερ κράτημα, και πλεονέκτημα ρυθμίσεων σε σχέση με την επιλογή ενός συνδυασμού αμορτισέρ-ελατηρίου.