Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Το θρυλικό Pony επιστρέφει στους δρόμους!
  #1  
Παλιά 24-11-11, 20:08
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Το θρυλικό Pony επιστρέφει στους δρόμους!

Το αυτοκίνητο με την ελληνική σφραγίδα θα είναι «ατσάλινο και φθηνό»

Το θρυλικό Pony, το αυτοκίνητο με την ελληνική σφραγίδα που μεσουρανούσε τις δεκαετίες του '70 και του '80, φιλοδοξεί να βγάλει και πάλι στην ελληνική και όχι μόνο αγορά η εταιρεία NAMCO της οικογένειας Κοντογούρη.
Το μοντέλο της τέταρτης πλέον γενιάς που θα κατασκευάζεται σε πρώτη φάση στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στη Ραιδεστό Θεσσαλονίκης, θα διαθέτει ελαφρώς ανανεωμένο σχεδιασμό, αλλά θα διατηρήσει τις αδρές γραμμές, την... ατσάλινη αντοχή και τη χαμηλή τιμή, τα τρία στοιχεία που το είχαν ανεβάσει ψηλά στις προτιμήσεις του αγοραστικού κοινού.
Η εταιρεία είναι έτοιμη να αρχίσει την παραγωγή του αναγεννημένου Pony και πλέον αναμένει τη σχετική έγκριση από το υπουργείο Μεταφορών. Ταυτόχρονα, ήδη πραγματοποιεί επαφές με χώρες της Αφρικής και της Ασίας για τη δημιουργία ανάλογων μικρών μονάδων παραγωγής, που θα τροφοδοτούν τις συγκεκριμένες αγορές σε ακόμα πιο ανταγωνιστικές τιμές. «Ολες οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες στηρίζονταν μόνο στη μεγάλη παραγωγή και τελικά, όπως αποδείχτηκε, απέτυχαν. Δικός μας στόχος είναι η δημιουργία μικρών μονάδων με τεχνογνωσία. Παράλληλα, όμως, με το εγχείρημα θα δώσουμε δουλειά σε πάρα πολύ κόσμο και θα αναδείξουμε το πολύ αξιόλογο επιστημονικό δυναμικό της χώρας μας, που πλέον αναγκάζεται να φύγει στο εξωτερικό», είπε στα «ΝΕΑ» ο πρόεδρος της NAMCO, Πέτρος Κοντογούρης.

Η ιστορία. Η εταιρεία, που δραστηριοποιούταν και στην κατασκευή βαρέων οχημάτων που προμήθευε στον Στρατό και τις ΔΕΚΟ, άρχισε την προσπάθεια για την παραγωγή ενός μικρού και ελαφρού αυτοκινήτου το 1972, έπειτα από συμφωνία με τη γαλλική Citroen. Το αυτοκίνητο σχεδιάστηκε πάνω στην πλατφόρμα του επίσης θρυλικού 2CV (deux chevaux) και η παραγωγή του άρχισε το 1974 στη Θεσσαλονίκη. Το 1983 λανσάρεται στην αγορά η δεύτερη γενιά, το Pony Super, το οποίο έφερε μηχανή Ford. Ωστόσο, η γερμανική εταιρεία το θεώρησε ανταγωνιστικό ως προς τα δικά της μοντέλα και αύξησε τις τιμές των κινητήρων, με αποτέλεσμα να είναι ασύμφορη η συμφωνία. Η εταιρεία έβγαλε και μοντέλο τρίτης γενιάς, το 1995, ωστόσο σταμάτησε την παραγωγή αυτοκινήτων δύο χρόνια αργότερα. «Σε όλο αυτό το διάστημα κατασκευάσαμε 40.000 αυτοκίνητα για την Ελλάδα και περισσότερα από 800.000 για όλο τον κόσμο. Ωστόσο, το 1997 σταμάτησε η παραγωγή του 2CV, οπότε κι εμείς στρέψαμε όλο το ενδιαφέρον μας στην έρευνα και τη δημιουργία της δικής μας πλατφόρμας, ώστε να είμαστε ανεξάρτητοι από τις άλλες εταιρείες», τόνισε ο κ. Κοντογούρης.
Τα αποτελέσματα των ερευνών κατέληξαν στη διαμόρφωση μιας πλατφόρμας που μπορεί να δεχτεί οποιονδήποτε κινητήρα και σασμάν. Και μετά την ολοκλήρωση και τον σχεδιασμό του νέου μοντέλου, η εταιρεία είναι έτοιμη να βγάλει το Pony τον Απρίλιο του 2012.

ΠΗΓΗ : http://www.tanea.gr/ellada/article/?aid=4674831
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 24-11-11, 20:16
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Διαβαστε στο αρχειο pdf γιατι χαθηκε τοτε το pony απο τους δρομους και εκλεισαν το εργοστασιο! διαβαστε τι λεει το pdf! αξίζει τον κόπο! αντε επιτελους να κανει και κατι η Ελλάδα παλι!!!
Συνημμένα Αρχεία
Τύπος Αρχείου: pdf PONY.pdf (287,4 KB, 39 εμφανίσεις)
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 24-11-11, 20:24
Το avatar του χρήστη man1ac
man1ac Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 12-04-2011
Μοντέλο: Corolla
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 113
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 178
man1ac είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Καταπληκτική συνέντευξη. O συνδικαλισμός στην Ελλάδα πρέπει να πεθάνει πριν πεθάνουμε εμείς.
__________________
Let freedom ring with a shotgun blast
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 24-11-11, 20:39
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από man1ac Εμφάνιση μηνυμάτων
Καταπληκτική συνέντευξη. O συνδικαλισμός στην Ελλάδα πρέπει να πεθάνει πριν πεθάνουμε εμείς.
Συμφωνώ 1000% μαζί σου! μας εχει καταστρέψει!!! πρόσφατα σε συνέντευξη που ακουσα σχετικα με τη ναυτιλια στην χωρα μας ενώ ειμαστε σχεδον νουμερο 1 απο τους μεγαλους με πολλους ιδιωτες ολα τα φτιαχνουν απεξω! και εδω δεν πανε καλά τα ναυπηγεια Σκαραμαγκα! μαντεψτε ποιος ειναι ο λογος! απλα οι συνεχεις απεργειες!!!! κοινως δλδ ο συνδικαλισμός τους. Αυτο μας εφαγε δυστυχώς!

Μαλιστα εκτος τα pony οπως εμαθα υπάρχει και αλλη εταιρια που ασχολειτε με την υδρογονοκίνηση και αποθηκευση υδρογονου και ετοιμαζουν και αυτοι Ελληνικα αυτοκινητα με υδρογονο ή ρεύμα!
http://www.tropical.gr/site/index.ph...28&Itemi d=67
http://www.tropical.gr/site/index.ph...1&Itemi d=116

Δειτε και αυτο : http://www.tropical.gr/site/images/s...ios%202010.jpg
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 25-11-11, 10:52
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
ΞΑΝΑΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΤΟ PONY ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΑΦΗΣΕ ΕΠΟΧΗ

H επένδυση ολοκληρώθηκε και πλέον η εταιρεία βγάζει την κυκλοφορία και πάλι το επανασχεδιασμένο Pony, από το εργοστάσιό της στη Ρεδεστό Θεσσαλονίκης, με άκρως δελεαστική τιμή. Μόλις 6.910 ευρώ!!!

Είναι διαθέσιμο με δύο διαφορετικούς injection κινητήρες, 1.300 και 1.400 κυβικά, που αποδίδουν 70 και 90 ίππους αντίστοιχα. Η μετάδοση επιτυγχάνεται μέσω χειροκίνητου κιβώτιου ταχυτήτων, 5 σχέσεων. Κατασκευάζεται από γαλβανιζέ χαλυβδόφυλλα και μπορεί να μεταφέρει φορτίο έως 800 κιλά!

Συν τοις άλλοις, το νέο Pony, λόγω εγχώριας κατασκευής, είναι απαλλαγμένο από πολλούς φόρους κάτι το οποίο συνεπάγεται και πάμφθηνα ανταλλακτικά, που το κάνουν εξαιρετικά οικονομικό στη συντήρησή του!

ΠΗΓΗ : http://newsn.wordpress.com/2011/08/06
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 25-11-11, 10:59
Το avatar του χρήστη Black Pearl
Black Pearl Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 14-05-2009
Μοντέλο: Auris 1.6 Dual VVTi
Μηνύματα: 142
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 205
Black Pearl είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Αυτα ειναι πολυ καλα νεα!
Και πολλοι ελληνες θα το αγοραζαν πιστευω σαν αυτοκινητο πολης.


Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από man1ac Εμφάνιση μηνυμάτων
Καταπληκτική συνέντευξη. O συνδικαλισμός στην Ελλάδα πρέπει να πεθάνει πριν πεθάνουμε εμείς.
+1
__________________
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 25-11-11, 20:57
Το avatar του χρήστη Ma-corolla
Ma-corolla Offline:
 
Εγγραφή: 07-10-2005
Περιοχή: KOZANH
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 699
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 303
Ma-corolla είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Μακάρι να πεθάνει ο συνδικαλισμός για να Αναστηθεί Η Ελλάδα!
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 25-11-11, 21:57
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Ma-corolla Εμφάνιση μηνυμάτων
Μακάρι να πεθάνει ο συνδικαλισμός για να Αναστηθεί Η Ελλάδα!
+ 1.000.000.000!!!!!
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Η Toyota Supra επιστρέφει εντυπωσιακά και με 340 ίππους μετά από 17 ολόκληρα χρόνια NikiforosGT OFF TOPIC 12 10-03-19 09:41
Στους δρόμους οι Βούλγαροι για τις τιμές στα καύσιμα - Στο 1,20 ευρώ το λίτρο loukia OFF TOPIC 0 12-11-18 00:20
Εκτός λειτουργίας φανάρια στους δρόμους! NikiforosGT ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 10 09-03-12 20:51
Ένας Ιάπωνας Ακόμα Στους Δρόμους DareDevil Ειμαι νεος 2 15-07-06 01:59
Κίνηση Στους Πίσω Η Στους Μπροστινούς Τροχούς? Anonymous ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 36 11-05-05 11:50



Page generated in 0,16022205 seconds (81,72% PHP - 18,28% MySQL) with 40 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 04:38.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)