Τελικά σχετικά με το πρόβλημα με το δυναμό βρήκα τσαμπέ δυναμό απο 4A-GE Levin και ειναι ιδιο με του EE111 (4EFE) αν και εχει αλλο part number και είναι DensoNippon. Να δω ποτε θα αλλαχτει αλλά πρέπει πριν μπει το υδρογόνο στο αμάξι. Σήμερα επιτελους ηρθε ο διαχωριστης. Θελω να ρωτησω αν πραγματικα ενδιαφερετε κανεις αλλος εκτος απο εμενα και τον Davarisx (εχει ban τωρα), αλλιως στο θεμα της υδρογονοκινησης να μην χανω τον χρονο μου να γραφω, οπως ειδα στα τελευταια θεματα κανεις δεν γραφει.
Λοιπον ΠΡΙΝ μπει στο αμαξι πρωτα θα γινουν πολλες δοκιμες με συνδεση μονο με την μπαταρια ωστε να μετρησω ποσο παραγει, να δω τι καυση κανει, να δοκιμασω με καμινετο φλογα και αλλα πειραματα, και κυριως ποσα ampers τραβαει και μετα θα μπει και PWM generator.
Παραθετω 2 φωτος, ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ!!! 18 Χ 18 Χ 7cm παχος και 11 φετες.
Βγαζει ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ υδρογονο και οξυγονο.
Τιμη 145 ευρω μαζι με μεταφορικα απο ebay - Χαβαη και 3 ευρω τελωνειο και ηρθε στα ΕΛΤΑ.
Αν ενδιαφερετε κανεις για δοκιμες ή να βοηθησει να μου πει, οταν φτιαξει ο καιρος μεσα Μαρτιου και μετα να μαζεψω υλικα για τα δοχεια κτλ αρχιζουν τα πειραματα στο εξοχικο. Δεν θελω αρνητικα σχολια και αλλα που ειχα δει στο εκει θεμα, θελω μονο θετικες σκεψεις αλλιως μην κανετε τον κοπο να συνεχισετε στο θεμα εκει περα. Δεν πιστευω τπτ και δεν ακουω τιποτα θεωρητικο, τα ειχαμε αναλυσει ολα αλλωστε! ολα θα τα δουμε στην πραξη τωρα!