Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #31  
Παλιά 13-11-11, 12:36
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Ακυρο για την ΙΗΙ! την εχω δώσει ρε γμτ! παντως καλυτερα να κανω ανακατασκευη την ιδια και να μην κανω δοκιμες και πειραματα! ειναι ευκολη διαδικασια σχετικα αν την εχουμε στο χερι! το βγαλε βαλε ειναι το χειροτερο! εμενα οπως εχω πει στην αρχη ειχε ενα μικρο ραγισματακι στο μαντεμι, μεχρι σημερα δεν εχω χασει καθολου πιεση, αν ομως το δω μεγαλύτερο δεν θα ειναι καλυτερα να βαλω νεα τουρμπινα? βεβαια δεν μιλαμε για τωρα! καιει ελαχιστο, αν δεν γινει ελεεινη η κατασταση δεν την ακουμπαω! καλα τωρα Χειμωνιατικα δεν μπορω ετσι κι αλλιως να κανω τετοιες δουλειές!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 13-11-11 στις 12:47.
Απάντηση με παράθεση
  #32  
Παλιά 15-11-11, 13:07
giannis gt Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή: βολος
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 3.291
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 508
giannis gt θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Νικηφορε οκ καταλαβα το σκεπτικο σου και δεν προκειται φυσικα να διαφωνισω!
Γιατι δεν ρωτας εναν τουρμπινα να σου πει ακριβως τι παντρευει με τι και ποσα θελει?
Αν θες πηγαινε στον Ανδρεα τον Κλαδη τον Turbo-exelixis εκει στις 3 γεφυρες στα Κ.Πατησια να σου πει!Ειναι και πολυ καλος μαστορας -γνωστης και καλο παιδι να σε εξυπηρετησει!Εγω απο εκει εφτιαξα το Punto και δεν ειχα κανενα προβλημα με κανενα θεμα!
Ακομα και η Walbro 255 που δεν δουλευε σωστα μου την αλλαξε αμεσως και ΔΩΡΕΑΝ ως οφειλε βεβαια ,αφου εχει εγγυηση!
Κανε του μια ερωτηση και θα σου πει ακριβως τι και πως!
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!


http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.

Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.

Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
Απάντηση με παράθεση
  #33  
Παλιά 16-11-11, 19:05
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Ακριβη διεύθυνση του ξερουμε να μην ψάχνω πανω κάτω? στην Λιοσίων ειναι δλδ?
Απάντηση με παράθεση
  #34  
Παλιά 16-11-11, 23:37
giannis gt Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή: βολος
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 3.291
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 508
giannis gt θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
Ακριβη διεύθυνση του ξερουμε να μην ψάχνω πανω κάτω? στην Λιοσίων ειναι δλδ?
www.turbo-exelixis.gr

Ειναι στην Ρεγκουκου αμεσως μετα το φαναρι στριβεις δεξια και στα 100μ.στο αριστερο σου χερι απεναντι απο ενα μεγαλο βενζιναδικο!!!!

Πιστευω να σε κατατοπισα και με το link τωρα!
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!


http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.

Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.

Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
Απάντηση με παράθεση
  #35  
Παλιά 17-11-11, 00:34
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
ok thanks! θα τον ρωτησω καποια στιγμη! αλλα αν δεν μου εχει μεγαλωσει το ρηγμα στο μαντεμι μαλλον θα την κανω ανακατασκευη μονος μου! βρηκα τωρα και μια καλη φωτο με τα εξαρτηματα πως ειναι τοποθετημενα!
Συνημμένα Thumbnails
Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  ct9d.jpg
Εμφανίσεις:  37
Μέγεθος:  197,4 KB  
Απάντηση με παράθεση
  #36  
Παλιά 15-02-12, 01:19
Το avatar του χρήστη jason
jason Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 23-02-2007
Μοντέλο: suzuki swift sport
Περιοχή: αργυρούπολη
Ηλικία: 37 male
Μηνύματα: 2.649
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 482
jason είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
νικηφορε για κοιτα μηπως σου χανει πιεση κοντα στον κοφτη στροφων.γιατι και εμενα ανεβαζει κανονικα και στον κοφτη πεφτει η πιεση.μιλαμε για 0,05-0,1 bar.
Απάντηση με παράθεση
  #37  
Παλιά 15-02-12, 18:37
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
οχι δεν κανει κατι τετοιο, μεχρι τις 7200 (εκει εμενα βαραει κοφτη) κραταει 0.7bar μετα τον κοφτη φυσικα τα ριχνει, αλλα οχι ποιο πριν. Παρατηρησα ομως πριν καιρο οτι αν ειμαι πολυ ωρα στα 140χλμ+ με τερμα πιεση αρχιζει και πεφτει στα 0.6! αρα κατι χανει! μια αλλη φορα που το εκανε αυτο ηταν ενας σφιχτηρας που ειχε χαλασει και χαλάρωνε μονος του, μια αλλη φορα ήταν το λαστιχο της σκαστρας (η μεμβρανη). Επειδη το κανει στα πολλα χλμ δεν με νοιαζει προς το παρον, σπανια παω με τοσα και με συνεχη τουρμπισμα.
Jason αν εχεις κοφτη σε αλλες στροφες ή υπάρχει SLD ή FCD ή ακόμα και αν έχεις ρυθμιζόμενο wastegate actuator μπορεί να το κάνει κάτι απο αυτά, τι απο τα παραπανω έχεις? γιατι εγω δεν εχω τπτ απο αυτά!

Y.Γ την στιγμη που βαρας κοφτη λες αν ριχνει την πιεση? αν εννοεις αυτο ειναι λογικο!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 15-02-12 στις 18:44.
Απάντηση με παράθεση
  #38  
Παλιά 15-02-12, 19:55
Το avatar του χρήστη jason
jason Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 23-02-2007
Μοντέλο: suzuki swift sport
Περιοχή: αργυρούπολη
Ηλικία: 37 male
Μηνύματα: 2.649
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 482
jason είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
οχι λεω απο τις 6000 και μετα να χανει πιεση,αυτο γινεται απο ραγισμα στο πορτακι στην wastegate.εγω εχω μονο αντικοφτη τελικης αλλα δεν εχει σχεση αυτο
Απάντηση με παράθεση
  #39  
Παλιά 15-02-12, 20:57
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
περιμενε γιατι με μπερδεψες εσυ ειπες πριν για κοφτη στροφων αν δεν κανω λαθος, οταν βαραει ο κοφτης στροφων εκεινη την στιγμη ειναι λογικο να πεφτει λιγο η πιεση, ποιο πριν οχι! αν χανεις πιεση ποιο πριν απο καπου χανεις τοτε! ποτε το κανει? με τι ταχυτητα στο σασμαν? με οποια νανε μολις πας 6000rpm χανεις? οπως ειπα πριν εμενα χανει μετα τα 140χλμ με 5η δλδ, αλλα πρεπει να πηγαινω μερικη ωρα με τερμα τουρμπισμα και μετα χανει σιγα σιγα σταδιακα μεχρι τα 0.6bar μεχρι τα 180χλμ κοντερισια που ειχα παει και το ειχα δει, αλλα επειδη το εχω παθει αλλες 2 φορες δεν ειναι απο την τουρμπινα (ραγισματακι στο μαντεμι), για σενα τωρα δεν ξερω! ελεγξε για αρχη ενα ενα σφιχτηρα, σφιξε περισσοτερο να δεις αν καποιος "κλωτσαει", αν δεν ειναι απο αυτο δες και την σκαστρα, εγω ποσο καιρο ειχα θεμα και τελικα ηταν η μεμβρανη της σκαστρας τρυπημενη?
δες και το θεμα εδω : http://www.corollaclub.com/forums/sh...ad.php?t=20250 δειχνω και μια φωτο με το ραγισμα στο μαντεμι της τουρμπινας οπως ηταν πριν αρκετα χρονια! τωρα δεν ξερω πως ειναι!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 16-02-12 στις 22:46.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
ανακατασκευή δαγκάνας φρένου nvrkp streetracing TOYOTA COROLLA E 12 21 23-05-17 19:51



Page generated in 0,16369200 seconds (81,38% PHP - 18,62% MySQL) with 43 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 22:43.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)