Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA T-SPORT 2002> |
|
|
12-11-11, 19:41
|
|
|
Εγγραφή: 10-06-2009
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 2.447
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Αυτό είναι φίλοι μου ΚΝάδες θα φαγωθούν ...................................δέν έχουν επίπεδο σάν και εμάς............................είμαστε Α ΕΘΝΙΚΗ
|
13-11-11, 03:55
|
|
|
Εγγραφή: 24-01-2007
Περιοχή:
Ambelogardens
Ηλικία: 55
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
|
14-11-11, 20:25
|
|
|
Εγγραφή: 20-03-2008
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 1.896
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
axaaxa αμα ειναι ετσι...ενταξει
Υ.Γ πανο σου απανταω με πμ για αυτο που ειπες στο θεμα του αντρεα!!
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από nikos ts
Αυτό είναι φίλοι μου ΚΝάδες θα φαγωθούν ...................................δέν έχουν επίπεδο σάν και εμάς............................είμαστε Α ΕΘΝΙΚΗ
|
νεοκλη αστο φιλε...
να ξερεις οτι εγω και ο πανος εκτος απο blitzακιδες ειμαστε και πυργιωτες(ελα πανο παραδεξουτο..στις φλεβες σου κυλαει πυργιωτικο αιμα )
και τιους πυργιοτες δεν τους πιανεις πουθενα
|
14-11-11, 22:02
|
|
|
Εγγραφή: 24-01-2007
Περιοχή:
Ambelogardens
Ηλικία: 55
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
|
|
|
|
15-11-11, 12:05
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 28-02-2005
Περιοχή:
Πάτρα
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 6.114
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από corollapatra
Πάντως, όσο έψαξα στο net για να βρω επίσημα στοιχεία για το τι δίνει το συγκεκριμένο typhoon kit, δε βρήκα κάτι, πέρα από ο,τι υποστηρίζουν αυτοί που το πουλάνε. Επίσημα όμως από την Κ&Ν δε βρήκα τίποτα. Οπότε, έτσι για την ιστορία, έστειλα ένα email στο ευρωπαϊκό τμήμα της Κ&Ν ζητώντας επίσημα στοιχεία για το συγκεκριμένο kit και την απόδοσή του στα TS... Να δούμε, θα απαντήσουν;
|
Σε συνέχεια αυτών που έγραψα σε άλλο θέμα, έλαβα κιόλας την απάντηση της επίσημης Κ&Ν Ευρώπης (Ολλανδία). Μου απάντησε ένας μηχανικός ανάπτυξης προϊόντων ονόματι Patrick Jacobs και μου ανέφερε ότι έχουν κάνει test σε αρκετά T-Sport. Μου έστειλε ένα διάγραμμα από εκείνο που είχε το μέσο αποτέλεσμα το οποίο και επισυνάπτω. Έχω αρκετές ενστάσεις σε σχέση με τις μετρήσεις που εμφανίζονται στους άξονες του διαγράμματος, μιας και δε μπορεί να έχουν μετρήσει stock T-Sport στα 149 άλογα, ούτε καν στο τροχό δε βγαίνουν αυτά τα νούμερα. Ενστάσεις τις οποίες του τις ανέφερα σε νέο email που του έστειλα. Όμως πέρα από τα απόλυτα νούμερα που εμφανίζονται, φαίνεται από τις καμπύλες ότι με εξαίρεση μία απειροελάχιστη υστέρηση ανάξια λόγου (σε σχέση με τη μαμά καμπύλη) μέχρι τις 3.000 στρ. περίπου, από εκεί και πάνω η βελτίωση είναι εμφανέστατη και σημαντική. Λαμβάνοντας δε υπόψη την διαβάθμιση των μονάδων μέτρησης των αξόνων του διαγράμματος, μιλάμε για σχεδόν 13 ίππους και 11Nm βελτίωση. Ταυτοχρόνως, οι καμπύλες παραμένουν εργοστασιακού τύπου, δε χάνουν δηλαδή την μορφή τους ούτε κατσαρώνουν σε κανένα σημείο.
__________________
Lift, lift, lift...
|
15-11-11, 12:17
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 25-05-2005
Περιοχή:
Πειραιάς
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Εντυπωσιακο αποτελεσμα. Λες και εβαλες προγραμμα.
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
|
|
|
|
15-11-11, 12:37
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή:
βολος
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 3.291
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Ωραιες καμπυλες πραγματικα και δεν χανει πουθενα αφου μεχρι της 3000 ειναι η μια καμπυλη πανω στην αλλη!
Τα νουμερα απο την αλλη οντως περιεργα!Γιατι το δυναμομετρο αυτο το Dynodynamics ειναι σαν του Μαραβελια στην Αθηνα και απο οσο ξερω βγαζει αποτελεσματα στον Στροφαλο και οχι στον ΤΡΟΧΟ!
Απο την αλλη τα νουμερα ιπποδυναμης και ροπης μαλλον ειναι τροχου!
Τα 150 αλογα σχεδον Τροχο εμενα παντως μου φαινονται λογικα και ας φαινονται λιγα σε εσας αφου ειναι λογικο ενα αμαξι που την μεγιστη δυναμη την βγαζει τοσο ψηλα να εχει και τοσες πολλες απωλειες!Οι απωλειες ειναι συναρτηση και που βγαζει την μεγιστη δυναμη ο κινητηρας εκτος των αλλων παραμετρων!
Προσφατα μετρηθηκε εδω Βολο Type R 1o σταδιο με 208 αλογα στροφαλο στις 7900+ στροφες και εβγαλε ΤΡΟΧΟ 172 στις 7880!Ψηλος αριθμος περιστροφης πολλες απωλειες!
Το δικο μου το megane που βγαζει πλεον 121 αλογα στις 5650 εχει ΤΡΟΧΟ 105 αλογα στις 5450!Μολις 16 αλογα αλλα σε πολυ χαμηλες στροφες!
Ελπιζω να εγινα κατανοητος και τυχον αποριες απο κοντα στις 3 Δεκεμβρη που θα τα πουμε και απο κοντα!
Παντως Ανδρεα κοντος ψαλμος αφου θα δουμε τις διαφορες της ΚΝ ιδιοις ομασοι!
ΥΓ Βρηκα μια μετρηση ακομα απο το αρχειο του POWER και μια Celica TS εβγαλε 188 αλογα και 18,3 κιλα ροπης με εξατμιση και φιλτρο ελευθερο JR στο φιλτροκουτι!Βεβαια μετα εβγαλε 266 αλογα αφου του ψεκασαν +76 αλογα ΝΙΤΡΑ και εγινε χαμος!
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!
http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.
Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.
Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
|
|
|
|
|
15-11-11, 13:15
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 28-02-2005
Περιοχή:
Πάτρα
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 6.114
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giannis gt
Τα 150 αλογα σχεδον Τροχο εμενα παντως μου φαινονται λογικα και ας φαινονται λιγα σε εσας αφου ειναι λογικο ενα αμαξι που την μεγιστη δυναμη την βγαζει τοσο ψηλα να εχει και τοσες πολλες απωλειες!
|
Ένα από τα πλέον αξιόπιστα αποτελέσματα για εμένα είναι αυτό του Rototest Research Institute, ενός Σουηδικού μη-κερδοσκοπικού οργανισμού μετρήσεων και μελετών σχετικά με τις μετακινήσεις. Σύμφωνα με αυτό λοιπόν, η απόδοση στο τροχό ενός T-Sport είναι 167Hp ή 165bhp. Αλλά και από διάφορες μετρήσεις που έχω δει στο net, κάπου εκεί παίζουν τα περισσότερα T-Sport που έχουν μετρήσει τροχό. Τα 150 μου φαίνονται πολύ λίγα, όπως πολύ λίγα είναι και τα Nm της ροπής...
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giannis gt
Παντως Ανδρεα κοντος ψαλμος αφου θα δουμε τις διαφορες της ΚΝ ιδιοις ομασοι!
|
Θα έχουμε και πιο γρήγορα νέα, αύριο από τον Θοδωρή...
__________________
Lift, lift, lift...
|
|
|
|
15-11-11, 13:24
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή:
βολος
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 3.291
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Ναι Αντρεα νομιζω εσυ το εχεις ξαναπει και το εχω δει!
Ειχα πει και τοτε ,λεω ξανα οτι το δυναμομετρο που το μετρανε ειναι της Rotortest ομοιο με του Ανδριανακη , οπου αυτο βγαζεις τους τροχους και μετρας πλημνες με οτι αυτο συνεπαγεται!
Γι αυτο αναφερουμε τον στροφαλο αφου το καθε δυναμομετρο εχει τους δικους του τυπους για να υπολογιζει την δυναμη απο τροχο σε στροφαλο ή απο πλημνες σε στροφαλο!
Γινεται λοιπον κατανοητο οτι τα 165-167 αλογα που αναφερεις ειναι πλημνες και οχι τροχο οποτε λογικη διαφορα τα 10-15 αλογα αποκλιση απο τροχο σε πλημνες!ΟΚ μπορει να ειναι και λιγο μεγαλη παντως δεν ειναι ομοια η μετρηση!
Παρολα αυτα η μετρηση της ΚΝ ειναι περιεργη!Η ροπη ειναι και αυτη ΤΡΟΧΟ γι αυτο ειναι τοσο λιγη 2+κιλα κατω!
Αντε λοιπον να δουμε τι ψαρια θα πιασει ο Θοδωρης, Λαβρακια ή Γαυρους???
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!
http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.
Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.
Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
|
|
15-11-11, 13:36
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 28-02-2005
Περιοχή:
Πάτρα
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 6.114
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Μου απάντησε εκ νέου ο Patric και μου διευκρίνισε ότι η μέτρηση είναι στους μπροστινούς τροχούς. Το γεγονός, λέει, ότι δεν έβγαλε η δική τους μέτρηση τα άλογα που αναφέρονται κάπου αλλού δεν έχει ιδιαίτερη σημασία, σημασία έχει ότι από το διάγραμμα φαίνεται το κέρδος που έχει η τοποθέτηση του συγκεκριμένου kit στο συγκεκριμένο όχημα. Και έχει δίκιο...
Οπότε κρατάμε το +13 στους ίππους και το +11Nm στη ροπή... Πολύ καλή βελτίωση θεωρώ...
Λέτε να δίνει τόσα και η Blitz;
__________________
Lift, lift, lift...
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,47330189 seconds (92,68% PHP - 7,32% MySQL) with 44 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 16:41. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|