Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giannis gt
Συμφωνω και εγω ,γιατι να βαλεις παλι την ιδια την CT9?
Παιρνεις μια Τ25 και εχεις και δυνατοτητα παραπανω αλογων αλλα και πιο ξεκουραστη λειτουργια αφου με την Τ25 θα βγαλεις τα ιδια αλογα με λιγοτερη πιεση απο την μαμα!ΟΚ θα λαγκαρει ελαχιστα παραπανω ,αλλα θα ειναι αμελητεα η διαφορα!
|
Εγώ θυμάμαι Punto GT που άλλαξε την εργοστασιακή IHI με μια T25. Και μόνο αλλάζοντας λίγο το προγραμμα είχε τεράστια διαφορά (αν και δεν έκανε το τρελό overboost που κάνει η IHI). Στα εργοστασιακά επίπεδα και νομίζω με 1,2ct έφτανε τα 160hp. Πήγαινε πολύ καλά στο δρόμο και νομίζω και πιο άνετα. Για κατανάλωση δεν θυμάμαι.
Εγώ θα πήγαινα σε μια τέτοια λύση η οποία είναι αρκετά γνωστή και διαδεδομένη. Και θα έχεις και πολύ καλύτερη τουρμπίνα ακόμα και καινούργια. Το μόνο πρόβλημα είναι τα λεφτά.
Αν δεν μπορείς να τα διαθέσεις πας με κλειστά μάτια σε ανακατασκευή της παλιάς CT9 και την μεγαλώνεις και λίγο.
Μια τελευταία ερώτηση: το πάντρεμα της CT9 με την CT12 βγάζει μια τουρμπίνα μεγαλύτερης παροχής απο οτι η CT9. Η ECU θα μπορεί να διορθώνει το μίγμα μόνη της; Το ίδιο θα κάνει και με την T25;