το ιδιο και στο δικο μου με 4EFTE και καταλυτη της monolith.
http://www.monolithos-catalysts.gr/
http://www.monolithos-catalysts.gr/index2.htm
μαλιστα σε δοκιμη με αυτο το μοτερ στο starlet gt ΧΩΡΙΣ και ΜΕ καταλυτη οι διαφορες στις επιδοσεις ηταν αμελητεες δλδ εκοβε μια ιδεα ελαχιστα με τον καταλυτη, αλλα φυσικα ο θορυβος δεν ειχε σχεση. Πηγα για καρτα καυσαεριων ΧΩΡΙΣ καταλυτη και δεν εβγαζε οχι για τα καυσαερια!!! αλλα γιατι ηταν πολυ ελευθερη η εξατμιση και εδειχνε πολυ οξυγονο!!! με τον καταλυτη ηταν οκ! βεβαια ηταν εντελως οριακα, και αυτο επειδη ειναι και 1300cc αλλα και επειδη τα turbo βγαζουν λιγοτερους ρυπους απο τα αντιστοιχα ατμοσφαιρικά. Η δοκιμη εγινε με downpipe χειροποιητο και ελευθερη εξατμιση 55mm με ενα τελικο ελευθερας της Grapnel, μαμα τουρμπινα και μαμα πιεση, οσο και να το πατουσα στις δοκιμες για την καρτα μαυρο καπνο δεν ειδαμε ποτέ!