Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από keratsiniotis
Όχι όχι... Το αμάξι θα το έχω για καθημερινή χρήση και για κανένα ξεκ.... (καταλάβατε τι θέλω να πω) καμία φορά που θα υπάρχουν νεύρα ή καμία κοντρίτσα αν τύχη... Αλλά το αμάξι θα είναι για καθημερινή χρήση... Έτσι όπως μου το έθεσες το θέμα με τα εσωτερικά μπορώ να πω ότι μου άρεσε και με ενδιαφέρει... Αλλά αν βάλω πιστόνια από 1800 δεν είναι μεγαλύτερα από του 1400 εφόσον οι κύλινδροι τους είναι διαφορετικοί???
Επίσης όταν λες μεγαλύτερη εξάτμιση??? Σωληνώσεις εννοείς??? Για πρόγραμμα έχετε στα υπόψιν σας τίποτα??? Έχω σκεφτεί για αγωνιστικό καταλύτη... Σωστά ή να την αφήσω... Ευχαριστώ παιδιά πάρα πολύ για τις συμβουλές σας...
|
σε αυτη την περιπτωση δεν αλλαζεις κυβισμο μεγαλωνοντας την διαμετρο(αρα δεν χρειαζεται ρεκτιφιε ,οι κυλινδροι και στο 1400 και στο 1600 και στο 1800 ειναι ακριβως ιδιοι μονο ο στρογαλος και η κεφαλη των πιστονιων αλλαζουν),αλλαζεις την διαδρομη βαζοντας στροφαλο απο 1800 οπου εχει πιο μικρα κομβια και αναγκαζει τα πιστονια σε μεγαλυτερη διαδρομη...απο κει και περα αν βαλεις νεα πιστονια απο 1800μοτερ.. κρατας την συμπιεση του μοτερ στο 10.5:1 και μπορεις να το δουλευεις με οτι βενζινη θες οπως κανεις και τωρα...Αν θες το κατι παραπανω σε δυναμη αγοραζεις πιστονια απο 1600,(μπαινουν κι αυτα "κουτι" ) και σου ανεβαζουν συμπιεση 11:1...και κερδιζεις σε δυναμη και ροπη ομως πρεπει να προσεχεις τι βενζινες βαζεις γιατι το αμαξι θα ναι ευαισθητο στα "πυρακια" καλο θα ταν να το δουλευεις με 100αρα βενζινα...
Τελος αν θες να παρεις την μεγιστη αποδοση και να ρισκαρεις λιγο....αλλαζεις μονο το στροφαλο ,κρατας τα πιστονια σου του 1400 και με αυτο τον τροπο ανεβαζεις 11,5:1 κανεις μια ροικη στο καπακι(προεραιτικα) και μαζι με πεταλουδα εξατμιση προγραμμα και χρηση αυστηρα 100αρας καλης βενζινας και συχνου σερβιςπετυχαινεις τα περισσοτερα δυνατα hp που μπορεις να παρεις σε συνδυασμο με γεματες καμπυλες ροπης σε ολο το φασμα στροφων..γενικα παντως αποφευγεται να κρατας τα πιστονια του 1400..οι περισσοτεροι πανε στις πιο ασφαλεις λυσεις των 1800 πιστονιων το πολυ 1600.. για να μην εχουν θεματα αξιοπιστιας .
Για την εξατμιση... οταν το αμαξι το υπερκυβισεις θα παραγει περισσοτερα καυσαερια οποτε η εξατμιση του 1400(μαμα) που εχεις πανω ,δεν θα ναι αρκετη για να εξασφαλισει καλη ροη και αυτο θα σου κοψει αλογα θα χρειαστεις μεγαλυτερες σωληνωσεις...τα ιδια περιπου ισχυουν και αν κρατησεις την πολλαπλη και πεταλουδα απο 1400 ,περιοριζει την ροη αερα που εχει αναγκη παραπανω ο 1800 και χανεις σε αλογα
οπως σου ειπα και σε αλλο ποστ αν κανεις τον υπερκυβισμο αλλαζοντας εντοσθια αφηνοντας εξατμιση εισαγωγη πεταλουδα και προγραμμα απο το στοκ 1400αρι πανω τοτε χοντρικα θα πας απο τα 97hp στα 120hp μεχρι 130hp (αναλογα με το ποια πιστονια θα επιλεξεις οπως εξηγησα παραπανω)
Αν προσθεσεις πεταλουδα εισαγωγη απο mr2 1800(ή celica 1800,οχι TS) μεγαλυτερη εξατμιση και πας να προγραμματισεις τον εγκεφαλο θα ανεβεις γυρω στα 145hp (με πιστονια 1800) μεχρι και 165-170 hp(με πιστονια απο 1400) με το μοτερ αρκετα πιεσμενο και χρηση αυστηρα μονο 100αρας ....
Μεταλλικος καταλυτης ειναι καλη λυση αλλα αν μπεις σε ολη την παραπανω διαδικασια αστον τελευταιο να τον αλλαξεις μαζι με ολη την εξατμιση μια και καλη ..