Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ |
|
|
21-09-11, 00:24
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
εχεις δικιο γιαυτο εχεις PM!
|
21-09-11, 16:44
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 25-03-2006
Περιοχή:
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 1.022
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Εδώ κάνετε ενα λάθος. εγω προσωπικά δεν πάω να φάω κανέναν. Μην ξεχνάτε οτι αυτο που κάνετε εσείς τώρα εγω το είχα κάνει πρίν 1 χρόνο.
Απλά αυτο που σας προτείνω να προσέξετε πολύ είναι την υγροποίηση του υδρογόνου.
Όταν το υδρογόνο ερθει σε επαφή με το οξυγόνο του αέρα τότε θα μετατραπεί σε νερο. Αυτο δεν σημαίνει οτι "θα σου κολλήσει η μηχανή με την μία" αλλα θα αρχίσει να σου διαβρώνει τα μέταλα απο την εισαγωγή εως τους κυλίνδρους. μεσα στον χώρο καύσης δεν μπορεί να κάνει τίποτα εκτός αν μπεί μεγάλη ποσώτητα σε υγρή μορφη (νερό).
Και πάντα να θυμάστε οτι θερμένετε πολύ, ειδικά το καλοκαίρι.
__________________
Αν δέν είναι πισωκούνα δέν κάνεις δουλειά !
Θυμήσου ! οδήγα προσεχτικά, είναι υποχρέωση σου! τα παλιοσίδερα ξανα γήνονται, εμείς ΌΧΙ.
|
|
|
|
21-09-11, 18:45
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
το υδρογονο για να ξαναγινει νερο θελει μια ηλεκτροχημικη διαδικασια (που παραγεται και ρευμα, αλλα χρειαζεται και ειδικος ηλεκτρολυτης), οπως δουλευουν τα fuel cells! δεν γινεται ετσι απλα! οποτε εδω κανεις λαθος! αν ηταν ετσι θα ειχαν καταστρεψει ολοι τους κινητηρες τους και δεν θα υπηρχε κερδος τιποτα! δεν τα ξερεις καλα, για ψαξε και δες πως δουλευουν τα fuel cells για να δεις πως γινεται ξανα νερο το υδρογονο! και για να χουμε καλο ερώτημα πως ειδες αν κανει υγροποιηση? bubbler ειχες βαλει? μήπως εβαλες για bubbler το δοχειο πληρωσης? μήπως το bubbler γεμιζε νερα και πηγαν στην εισαγωγη? κάτι λαθος ειχες κανει και σου πηρε νερα! γιατι το υδρογονο δεν γινεται νερο οταν βρεθει με οξυγονο απλά!!!!
Στο συστημα που ειχες φτιαξει εσυ ειχες πολλες ελλείψεις, συνεπως δεν δουλευε σωστά και δεν ειχε σωστα αποτελεσματα. Το πρωτο μειονεκτημα οτι δεν παραγες καθαρο υδρογονο αλλα υδροξυ (HHO), αυτο σημαινει πως ειναι επικυνδυνο και πως πας μαζι και το οξυγονο, αυτο για να δεις διαφορα θελει να πειραξεις τα μειγματα με ηλεκτρονικα που πειραζουν map/maf sensor και λαμδα. Aλλιως μηδεν εις τον πηλικον! ή σχεδον 0. Προφανως το δουλευες σκετο χωρις τπτ αλλο. Απο αυτο και μονο εμεις θα δουμε διαφορες γιατι μιλαμε για ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΠΛΗΡΗ και χρηση ΣΚΕΤΟΥ ΚΑΘΑΡΟΥ ΥΔΡΟΓΟΝΟΥ!!!
Δεν χρησιμοποιησες PWM generator, δεν μας ειπες τι ηλεκτρολυτη εβαλες αλλα και καυστικη ποτασα (KOH) να ηταν προφανως εβαλες πολυ και ανεβασε πολυ τα amper. Ετσι τραβουσε πολλα amper παραγες και HHO και δεν ειχες το κερδος που θα ειχες με H και φυσικα και μεγαλη υπερθερμανση που δεν θα ειχες με PWM και τα σωστα amper! Εγώ με το που θα μπει στο αμαξι θα βαλω μαζι PWM generator. Οποιος εχει αποριες τι ειναι τι κανει κτλ ειπαμε να ψαξει να μαθει δεν προκειτε να κατσω να γραψω εκθεσεις για να αποδειξω οτι δεν πεταει ο γαδαρος.
Στην τελικη μπορει και να μην ειχες κανει καλη κατασκευη και πολλα αλλα προβληματα στην εγκατασταση, εγω που το ξερω?
Τελος δεν μπορεις να μας πεις με σιγουρια 100% πως δεν κανει, δεν δειχνει, γιατι απλα ειχες κανει κατι ΕΝΤΕΛΩΣ διαφορετικο απο αυτο που θα κανουμε εμεις, + οτι θα παρουμε ετοιμο τον διαχωριστη made in USA, οποτε απλα θα παρουμε και αλλα αποτελέσματα, νομιζω πως οτι παραπάνω γραφουμε ειναι περιττα λογια χωρις κανενα απολυτως νόημα! επειδη λοιπον ΜΟΝΟ εγω και ο Χρηστος ενδιαφερομαστε πραγματικα, αντε και ο MARMEL δεν ασχολουμε αλλο με το θεμα, γιατι το μονο που καταφερνω ειναι να χανω τον χρονο μου γραφοντας! αν θελει κατι καλο καποιος μονο με PM!
Ευχαριστώ.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 21-09-11 στις 19:03.
|
|
|
|
23-09-11, 00:48
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 25-03-2006
Περιοχή:
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 1.022
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Άκου να δείς αδελφε, πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατι αρπάχτηκες με αυτο που έγραψα και γιατι μου μιλάς επιθετικά, εκτός αν ειναι η ιδέα μου.
Δεν με ενδιαφέρει να πείσω κανέναν για τίποτα. Δικόσου το όχημα οτι θέλεις κάνε, Εγω είπα μια άποψη και 2-3 πράγματα πάνω στην κατασκευή που έκανα εγω. Το δικόμου δεν πήρε νερο μεσα γιατι δεν το άφησα αρκετα για να πάρει + είχα υδατοπαγίδα. Όσο για το άλλο που λές οτι τα αλλα αμάξια που το έχουν δεν έχουν πάθει τίποτα, εσύ που το ξέρεις αυτο ; ρώτα τον φάνη να σου πεί όταν έγινε η επίδειξη με το subaru που είχαν τι νερό έφευγε μεσα στην εισαγωγή απο το σωλινάκι παροχής.
Τέλος πάντον εύχομε να πετύχει η κατασκευή σας και καλά αποτελέσματα.
__________________
Αν δέν είναι πισωκούνα δέν κάνεις δουλειά !
Θυμήσου ! οδήγα προσεχτικά, είναι υποχρέωση σου! τα παλιοσίδερα ξανα γήνονται, εμείς ΌΧΙ.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη κωνσταντίνος : 23-09-11 στις 00:53.
|
|
|
|
23-09-11, 01:53
|
banned
|
|
Εγγραφή: 11-03-2008
Περιοχή:
Μεσογεια
Μηνύματα: 577
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Κωνσταντινε όταν γράφεις σε φόρουμ το μόνο κακό είναι ότι δεν έχεις τον άλλον δίπλα σου και δεν μπορείς να καταλάβεις τον τρόπο με τον όποιον θέλει να εκφραστεί ο άλλος. ούτε εγώ ούτε ο Νικηφόρος κρατάμε κάποια κακία η έχουμε παρεξηγηθεί με κάποιον.
με τον Φάνη δεν ξέρω και δεν με απασχολεί τι είχατε κάνει αφού δουλευατε πάνω σε ένα σύστημα που έχει πολλά ελλατωματα.
το πρώτο από αυτα είναι ότι αν ρίξεις οξυγόνο και υδρογονο μαζί η εξάτμιση ναι μεν είναι κρύα αλλά στάζει συνέχεια νερό κάτι που δεν πρέπει να γίνεται.
ένα άλλο κατά είναι ότι πρέπει να πειραξεις τον λαμδα και τον maf ξεγελώντας τους.πράγμα που δεν θα έκανα πότε μου αφού μπορείς εύκολα να προκαλεσεις ζημία.
από την άλλη εχω δει να δουλεύει το σύστημα με παραγωγή καθαρού υδρογόνου και δεν υπήρχε το παραμικρό ίχνος νερού στην εξάτμιση, απλά δεν μου άρεσε η ποιότητα κατασκευής.
ούτε εγώ ούτε ο Νικηφόρος προσπαθούμε να επιβάλουμε/πουλήσουμε κάτι σε κάποιον μιας και δεν είμαστε έμποροι απλά είμαστε πολυμηχανοι και θέλουμε να φτιάξουμε κάτι δικό μας.
Ψάξαμε αρκετά και βρήκαμε μέχρι και τον εισαγωγέα του συστήματος αλλά μας τα μασαγε.
όποιος νομίζει ότι μπορεί να πετύχει κάτι καλό για όλους μας μαζί του μπορώ με πμ βα δώσω και τα στοιχεία του.
|
|
|
|
23-09-11, 18:35
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παιδια δεν εχουμε παρεξηγηθει με κανέναν ουτε και κραταμε κακιες. Απλά Κωνσταντινε οπως μίλησες στην αρχη μου φανηκε για μια "τελεσίδικη" αποφαση που θα σημαινε πως ετσι ειναι σε ολα τα συστηματα αρα θα αποτυχουμε και εμεις. Αν δεν υπηρχε κερδος απο αυτο δεν θα ασχολιουνταν ολοι με την υδρογονοκινηση. Και πανω απο ολα πρεπει να εχεις ολα τα σωστα περιφερειακα, αν εχεις ποσες ελειψεις τοτε σιγουρα εμεις με τα σωστα θα δουμε μεγαλες διαφορες. Και μονο οτι ειχες υδροξυ και οχι σκετο υδρογονο, αυτο απο μονο του τα λεει όλα. Οπως ειπαμε εμεις θελουμε να ριξουμε το κοστος αγορας, δλδ εκει που ο αλλος το πουλαει 650 (το συστημα διαχωρισμου) εμενα θα μου παει κατω απο 180 ευρω αν αγορασω τον διαχωριστη, αν τον φτιαξω κατω απο 100 ευρώ!!!! εχω κατι ιδεες για κατασκευες δικες μας αλλα δεν λεω ακομα τπτ αν δεν κανω κατι. Θα παραγγελνα απο τωρα αλλα με απασχολει το γεγονος για την απεργια των τελωνειακων που μαλλον θα ξεκινησει συντομα και θα μας καθηστερησει πολυ αυτο το γεγονος!
Ο προμηθευτης του waterfuel για παραδειγμα μου ειπε απο τα 650 για να μου δωσει σκετο διαχωριστη να μου κοψει 60 ευρω για τα δοχεια. Το κοστος να τα φτιαξω εγώ δεν ειναι ουτε 8 ευρώ. Ο Χρηστος τα ειδε απο κοντα οπως ειδαμε και αλλα στο internet και ειναι φτιαγμενα απο σωληνες PVC 16ΑΤΜ γκρι, μερικα απο λευκη PVC 9ATM και τα αναλογα εξαρτηματα. Ηδη εχω παρει απο αυτα και μερικα ηλεκτρικα πραγματακια, και αναμενονται και τα αλλα για να φτιαξω τα δοχεια. Για bubbler υδρογονου σκεφτομαι να βαλω ενα κελυφος φιλτρου νερου αν και ειναι μεγαλο πιστευω πως κανει μια χαρά!
Ακομα 2 Ελληνικά sites που βρηκα! http://www.hh2tech.net/ και http://www.wfs.gr
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 26-09-11 στις 19:19.
|
29-09-11, 16:13
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 25-03-2006
Περιοχή:
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 1.022
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Εγώ για Bubbler είχα βάλει ρεζερβουάρ απο πιτσιλιστίτι παρμπρίζ αυτοκινίτου.
Έχετε σκευτεί την χρήση Dry Cell ;
Άν θέλετε μπορώ να σας φτιάξω τα σχέδια αυτού που είχα εγώ και μετά να προσαρμόσετε τον διαχωριστή.
Πάντος για εμενα το Dry Cell είναι η καλύτερη λύση για να ψύχεται ο ηλεκτρολύτης
__________________
Αν δέν είναι πισωκούνα δέν κάνεις δουλειά !
Θυμήσου ! οδήγα προσεχτικά, είναι υποχρέωση σου! τα παλιοσίδερα ξανα γήνονται, εμείς ΌΧΙ.
|
|
|
|
29-09-11, 17:52
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Το θέμα Κωνσταντινε ειναι να ειναι διαχωριστης ξηρου τυπου, δεν γινεται να εχουμε και το ενα και το αλλο! δεν εχει καμια χρησιμοτητα ετσι. Το Weekend θα κάνω δοκιμή με το νεο συστημα σωληνωτου διαχωριστη ξηρου τύπου που ετοιμάζω, θα είναι σε Φ50 σωλήνα περίπου 20-25cm μηκος η καθε μια για να εχει ξεχωριστο υδρογονο και οξυγονο, για bubbler θα εχω αλλο δοχειο, και στις σωληνες θα γινεται και η πληρωση νερου με ηλεκτρολύτη. Για αρχη θα παρω ρευμα απο την μπαταρια μέσω διακοπτη on-off, ρελε, ασφαλειας 30Α και αμπερομετρου 30Α σαν αυτο που βαζουμε σε ηλεκτρολογικους πινακες. Για ηλεκτροδια θα ειναι ντιζα ινοχ Μ6 με ροδελες και παξιμαδια Μ6, δλδ θα ενωσω πολλες ροδελες μαζι να καλυψω τον χωρο των σωληνωσεων για να αυξησω τα ρευματα ηλεκτρολυσης. Δεν ξερω τι θα γινει και αν θα πετυχει, θα δω τι θα παραγει και θα δοκιμασω αναφλεξη, αν τα αποτελεσματα δεν ειναι ικανοποιητικα δεν θα κανω τον κόπο να το βαλω στο αμαξι, αν ειναι θα παρω στηριξη απο την δουλεια μου και θα φτιαξω και το bubbler και θα το βάλω.
Σε ενα αλλο forum σχετικο που ειμαι γραμμενος χρονια ειναι ενας τυπος και εχει κανει απιστευτες κατασκευες και δοκιμες. Δυστυχως τα αποτελεσματα και αυτα που λει δεν ειναι και πολυ ενθαρυντικα. Εγώ αν αποτυχω τωρα μαλλον το παραταω, καθως ουτε και χρονο εχω να ασχολουμε ΚΑΙ με αυτο, ουτε και εχω σκοπο να διαθέσω πολλα χρήματα. Εχουμε αλλα εξοδα στην μεση.
Αν εχει ορεξη κανεις να διαβασει ειναι πολλες σελιδες : http://www.hlektronika.gr/forum/showthread.php?t=51722
αλλα τετοιες πληροφοριες δεν υπαρχουν αλλού!!! επισης για να δειτε τις φωτος που εχει βαλει αυτος πρεπει να ειστε γραμμενοι.
|
29-09-11, 18:48
|
banned
|
|
Εγγραφή: 11-03-2008
Περιοχή:
Μεσογεια
Μηνύματα: 577
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Eγω μιλησα σημερα με ενα παλικαρι που ειχα γνωρισει την ημερα που ημουνα στον waterfuel.Το παιδι εχει ενα skoda octavia turbo και εχει υγραεριο 5ης γενιας και μαλιστα της ιδιας εταιριας με εμενα της ICOM.
Σημερα που μιλησα μου ειπε οτι με υγραεριο και στα 6αμπερ εχει μια μειωση καταναλωσης λιγο παραπανω απο 10% και σε καποιο ταξιδι θα δοκιμασει και με βενζινη.
Δεν ξερω αλλα οι ανθρωποι πουλανε αερα κοπανιστο στον κοσμο και βλεπω να αρχιζουν τα ευτραπελα συντομα.
Ας κανουμε εμεις τις δοκιμες μας που λεει και ο Νικηφορος με φτηνο κοστος και αναλογος πρατουμε.
|
29-09-11, 19:18
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 07-02-2006
Περιοχή:
Βέροια
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 1.595
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Ορίστε μερικές φωτογραφίες απο την συσκευή που μας μίλησε ο φίλος του αφεντικού μου...
__________________
Σημασία δεν έχει πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, άλλα πόσο γρήγορα μπορείς να το οδηγήσεις...!!!!...Γιατί το όριο είναι μια λεπτή γραμμή που δύσκολα πιάνεται αλλά εύκολα ξεπερνιέται....
Που & Που είναι καλό να κάνουμε μια παύση από την αναζήτηση της ευτυχίας και απλώς να είμαστε ευτυχείς....
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Παρόμοια Θέματα
|
Θέμα |
Δημιουργός |
Forum |
Απαντήσεις |
Τελευταίο Μήνυμα |
Υδρογονοκίνηση |
periklis87 |
TOYOTA AURIS |
5 |
23-08-14 12:46 |
Page generated in 0,19034696 seconds (82,64% PHP - 17,36% MySQL) with 45 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 16:34. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|