Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #101  
Παλιά 19-09-11, 09:41
davarisx Offline:
banned
 
Εγγραφή: 11-03-2008
Περιοχή: Μεσογεια
Μηνύματα: 577
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
davarisx θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από abstavros Εμφάνιση μηνυμάτων
Να ρωτήσω εγώ κάτι περίεργο:

Αν, λέμε αν, εγώ έχω άκρη να γεμίζω μπουκάλα με υδρογόνο, και την βάλω στην εισαγωγή με το ανάλογο μπεκ (φαντάζομαι κάτι σαν την εγκατάσταση για νίτρο), δεν είναι το ίδιο πράγμα??
Απλά θα πρέπει να πληρώνω για να γεμίζω την μπουκάλα. Ίσως βέβαια να μπορούμε να το κάνουμε μόνοι μας στο σπίτι με ένα τέτοιο μηχάνημα.

Γνωρίζει κανείς??????
Φιλε μου ολα γινονται.και το αμαξι να καιει σκετο υδρογονο μπορεις να το κανεις οπως ειπες ψεκαζοντας υδρογονο απο τα μπεκ βενζινης(χωρις βενζινη)
το θεμα ειναι οτι θα πρεπει να εχεις μια δεξαμενη αποθηκευσης στην οποια θα αποθηκευεις το υδρογονο σε χαμηλη πιεση(περιπου 0,5-0,7 του bar)
Μετα θα χρειαστεις μεγαλη γεννητρια με καταναλωση περιπου 50 amper αρα θες μεγαλυτερο δυναμο.Εκτος αυτου το υδρογονο ειναι εξαιρετικα ευφλεκτο.
γενικα ειναι κατι πολυπλοκο και κατι που στην Ελλαδα δυστηχως εχουμε μεινει πολυυυυυυυ πισω.


Υ.Γ MARMEL η γεννητρια που αναφερεις δεν διαχωριζει υδρογονο και οξυγονο ειναι παλιας τεχνολογιας πλεον.τα 45 αμπερ μην σε τρομαζουν με μια γεννητρια παλμων PWM θα εχεις την ιδια παραγωγη με τα μισα αμπερ.
300RMS το ηχειο τραβαει περιπου 25αμπερ αλλα το θεμα δεν ειναι μονο το RMS αλλα και τα PEAK που μπορει να φτασουν η και να ξεπερασουν τα 600watt.
Απάντηση με παράθεση
  #102  
Παλιά 19-09-11, 09:46
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1033
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Καλημέρα! MARMEL για αυτά που ρωτάς. εδω αυτος φτιαχνει μονος τους διαχωριστες : http://www.energeticforum.com/renewa...d-thedude.html
φαινεται πολυ καλα πως ειναι μέσα! ειναι δύσκολο μεν να φτιαξουμε αλλα όχι ακατόρθωτο! αν θέλουμε όλα γινονται! εγώ θέλω να κανω σε δοχεια επειδη ειναι ποιο ευκολο. Η αυξηση υποδυναμης αφορα την ροπη λενε για 1-2 χιλιοστογραμμα αλλα ειναι αναλογα ποσο υδρογονο δινεις! οσο περισσότερο δινεις τοσο καλύτερα! λενε πως εχουν γινει δυναμομετρήσεις αλλα δεν εχω δει κάτι εγώ! το σύστημα που αναφερεις ειναι μαζι το υδρογονο και οξυγονο, το λεμε και υδροξυ ή HHO Και εχει τα μειονεκτηματα που ειχα γραψει λιγακι παραπάνω σε προηγούμενο ποστ. Εμεις θελουμε ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ σκετο υδρογόνο!!! ετσι εχουμε καλυτερα αποτελεσματα, ειναι πολυ ποιο ακίνδυνο (οχι εντελώς όμως) και δεν θελουμε ηλεκτρονικα εξαρτηματα για να πειραζουμε (κοροιδευουμε) map/maf sensor και λαμδα! αυτο που θα χρειαστει μετά ειναι γεννητρια παλμων για να ρυθμιζουμε τα αμπερ σταθερα οπως τα θελουμε και να μην ανησυχουμε για τον ηλεκτρολυτη (καυστικη ποτάσα).

Το συστημα διαχωρισμου κανει αγορα 650 ευρώ και το συστημα που κανει υδροξυ εχει 450. Εχω μιλησει με 2 καταστηματα και τον εισαγωγεα!
αν θελουμε πολλα ατομα παιζει να μας δωσει χοντρικη! μονο αυτο μπορώ να πω!
www.waterfuel.gr το HHO ειναι 450 ευρώ το HH SM ειναι 650 ευρώ
Τοποθετηση ειπε 100-150 ευρώ. Τα ιδια και ο www.hydrofuel.gr
Μην παρετε κανα συστημα HHO γιατι δεν αξιζει καν!!!
Για να ξερετε αν κανει διαχωρισμο η γεννητρια-διαχωριστης εχει 3-4 τσουτσουνακια σαν του waterfuel, ενω αυτα που δεν κανουν εχουν μονο 2.
Οταν βλεπουμε δοχεια που στον ιδιο χωρο εχουν 2 ηλεκτροδια + και - τοτε δεν κανει διαχωρισμο και βγαζει υδροξύ. Μακριά απο αυτά!
Στα δοχεια πρεπει να ειναι συγκοινωνουντα για να γινει διαχωρισμος! στο πειραμα που εκανα εκαψα φουσκες υδρογονου που παγιδευσα σε σαπουνονερο και οντως εκανε αναφλεξεις αλλα ΟΧΙ εκρηξεις! αν ηταν υδροξυ θα εκανε ΚΑΙ εκρηξη! αυτη ειναι η διαφορά!

Στο θεμα του Σταύρου δεν μπορεις να το κανεις αυτο! το υδρογονο στο αμαξι οπως λεμε τωρα το συστημα δεν το αποθηκευει! το παραγει και το καιει!!! η αποθηκευση ειναι ΑΚΡΩΣ επικυνδυνη και απαγορευεται! γινονται δοκιμες με νεες τεχνολογιες για δεξαμενες υδρογονου οπως από την www.tropical.gr που κανει δεξαμενες με νανοτεχνολογια!!! εκτος αυτου το υδρογονο ειναι αεριο καυσιμο, σε δεξαμενη υπο πιεση ειναι βομβα!!!! μονο σε πολυ χαμηλη πιεση και παλι πως θα την γεμιζεις εσυ αυτην? ετοιμες φιαλες υδρογονου δεν υπάρχουν γιατι απλα σκανε ευκολα και δεν επιτρεπονται!
το νιτρο ειναι αεριο που δεν σκαει δεν αναφλεγεται, απλα ειναι πολυ παγωμενο υπο το μηδεν και ετσι στο αμαξι μαζι με το καυσιμο αποδιδει πολλα αλογα παραπανω! δεν εκραγεται ομως!

MARMEL στο θεμα με τα amper κανονικα θες 3-5amper δεν εχει προβλημα ακομα και 10 να πας! αν το παρακανεις και παραγεις πολυ υδρογονο ή βαλεις πολλες γεννητριες μαζι τοτε δεν σε φτανει η μπαταρια! το δυναμο ειναι παντα παραπανω για να εχει προβλημα λογικα θα πρεπει να πας πανω απο 50 amper! το συστημα που λεει αυτος εκει 45amper ειναι οταν παραγει 4 λιτρα, ειναι πολυ αυτο! και 1 φτανει!!!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 19-09-11 στις 09:51.
Απάντηση με παράθεση
  #103  
Παλιά 19-09-11, 09:51
davarisx Offline:
banned
 
Εγγραφή: 11-03-2008
Περιοχή: Μεσογεια
Μηνύματα: 577
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
davarisx θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Nικηφορε το φορουμ που βρηκες ηταν κορυφη.ο τυπος απλα φτιαχνει γεννητρια με διαχωρισμο.ειναι πολυ ευκολο τελικα.
Δες λιγο τα μειλ σου.σου εστειλα καποιες οδηγιες που μου εστειλε ενας Αμερικανος σε PDF.

Τα λαμογια που ξεβραζει η Ελλαδα εγω λεω να τα ξεχασουμε καλυτερα δεν αξιζει.
Απάντηση με παράθεση
  #104  
Παλιά 19-09-11, 10:05
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1033
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Σήμερα παράγγειλα θήκες φίλτρων νερού, οπότε μέχρι το weekend θα μπορώ να κατασκευάσω τον διαχωριστή. Το προβλήμα μου είναι αν θα χωράνε 2 τέτοια μέσα στο χώρο του αυτοκινήτου πάνω απο ολα, οποτε θα δανειστώ ενα δω πως θα κατσει και μετά να κανω την κατασκευή, και 2ον αν μπορώ να δωσω πληρωση στα 2 δοχεια απο ενα αλλο δοχειο που θα ειναι ψηλοτερα απο αυτα με 2 εξόδους και πρέπει αυτά να συνδεθουν μεταξύ τους με ταφ ανοξείδωτο 1" και σκέφτομαι στην μέση να έχω προς τα κατω και ενα βανακι 1/2 ανοξειδωτο 316 για αδειασμα των δοχειων ηλεκτρόλυσης. Αν δεν μπορουν να χωρεσουν 2 τετοια στο αμαξι μεσα τοτε ειναι δωρον αδωρον να φτιαξω τετοιο, θα πρεπει να παμε σε κατασκευη ξηρου τυπου ή έτοιμη δλδ από αυτον www.hydrofuelsys.com http://www.hydrofuelsys.com/cubecart...d&productId=11 τα εχει και στο www.ebay.com και η γεννήτρια παλμών που λέγαμε για σταθερά αμπερ ανεξάρτητα απο την ποσοτητα του ηλεκτρολύτη που έχουμε στο νερό :
http://www.hydrofuelsys.com/cubecart...od&productId=4

καπως ετσι το σκεφτομαι αλλα τοποθετημενα αναποδα : http://cdn3.iofferphoto.com/img/item...-kit-8702b.jpg
βεβαια τα δικά μου θα φαινονται ποιο ομορφα γιατι ειναι ποιο ωραιες οι θηκες, οι μεταλλικες πλακες μεσα παντως ειναι τελειες! θα βγαζουν υδρογονο του σκοτωμού!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 19-09-11 στις 10:13.
Απάντηση με παράθεση
  #105  
Παλιά 19-09-11, 11:34
davarisx Offline:
banned
 
Εγγραφή: 11-03-2008
Περιοχή: Μεσογεια
Μηνύματα: 577
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
davarisx θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από corollapatra Εμφάνιση μηνυμάτων
(και ταυτόχρονα να πείσεις και όλους εμάς ότι είμαστε μ@κ@κες εάν επιλέξουμε να αγοράσουμε ένα παρόμοιο κιτ από κάποιον εξειδικευμένο κατασκευαστή με εμπειρία, γνώση, εγγύηση και πιστοποίηση),

Φιλε corollapatra.
καταρχην κανενας δεν προσπαθει να πεισει κανεναν εδω μεσα ουτε εγω ουτε ο Νικηφορος.ουτε ειπε κανεις οτι ειστε μα@@κες αν επιλεξετε ενα ετοιμο κιτ.Απο την αλλη εγω αισθανομαι πραγματικα μα@@κας αν καποιοι νομιζουνε οτι θα μου πουλησουνε ενα κιτ αξιας 100 ευρω με το ζορι στην εξωπραγματικη τιμη τον 650 ευρω χωρις τοποθετηση και με ενα κιτ που φτιαχνεται στην Ελλαδα με κολλες να προεξεχουν στις ενωσεις, μπουκαλακια bubbler απο σωληνες πλαστικους νερου και καλωδιωση που αν περασεις τα 10 αμπερ ειναι σιγουρο οτι θα παρει φωτια.Εχω δει το συστημα σε 2 αυτοκινητα να δουλευει και πραγματικα η παραγωγη υδρογονου ειναι για γελια ακομα και στα 5 αμπερ.μια φουσκαλα ανα 3 δευτερολεπτα.στο ενα αμαξι μαλιστα το ενα βubbler του οξυγονου το ειχανε βαλει σχεδον ξαπλωμενο ενω πρεπει να ειναι ορθιο.
Και επειδη το ιδιο εργο το εχω ξαναδει και στο υγραεριο απο ποτε θεωρουνται οι Ελληνες <<εγκαταστατες>> υδρογονου εξειδικευμενοι κατασκευαστες με εμπειρια,γνωση, εγγυηση και πιστοποιηση?
ειδα πολλα και στο μαγαζι που επισκεφτηκα αν δεις λιγα ποστ πιο πισω.εντελως ασχετοι με το αντικειμενο ειναι οι ανθρωποι.ο ενας γυριζει και μου λεει οτι οι γεννητριες φτιαχνονται σε ειδικο αποστειρωμενο χωρο για να μην υπαρχουν μικροβια μεσα στην γεννητρια.ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ.μαλλον ο τυπος νομισε οτι τα φτιαχνει η INTEL που φτιαχνει επεξεργαστες.
Αν αυτοι ειναι οι εμπειροι και οι γνωστες του αντικειμενου τοτε ευχαριστω πολυ αλλα εγω δεν θα παρω.

να σου θυμησω τι γινεται με το υγραεριο?
αντε 30 ατομα να εχουνε αδεια εγκαταστατη συσκευων υγραεριου οι υπολοιποι πατανε στις αδειες αυτον.
Να σου θυμησω επισης <<εγκαταστατες>> που βαζουνε υγραεριο κατω απο πολυκατοικιες πραγμα που απαγορευεται?
Να σου θυμησω επισης <<εγκαταστατες>> που βλεπεις την ταμπελα και γραφει ηλεκτρολογιο και με τεραστια γραματα ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗ?

Αρα λοιπον δεν υπαρχει θεμα επαγγελματισμου στην χωρα μας αλλα αναλογα που τραβαει το κυμα εκει αρμενιζουμε.που εχει κονομισια το υγραεριο.τωρα πια ειναι η επομενη κονομα το υδρογονο.
Η λεξη επαγγελματισμος και γνωστης στην Χωρα μας ειναι μια βαρια λεξη και απευθυνεται σε παρα πολυ λιγους μετρημενους στα δαχτυλα επαγγελματιες.
Και κατι τελευταιο για να κλεισω εχουμε κανει ανοιχτη προταση με τον Νικηφορο οποιος θελει και μπορει να ερθουμε σε επαφη και να μας βοηθησει στο Project.ακομα δεν υπαρχει κανενα ενδιαφερον γιατι μαλλον οποιος ενδιαφερεται θα καταφυγη σε εμπειρο προσωπικο με γνωσεις πανω στον τομεα,κατι σαν το μαγαζι με σερβις μοτοσυκλετων.


Υ.Γ Συγγνωμη αν ειμαι καυστικος δεν εχω τιποτα ουτε με εσενα ουτε με κανεναν απλα σου εγραψα τα παραπανω για να σε βαλω σε σκεψεις,
και ειναι οι προσωπικες μου αντιληψεις για το τι σημαινει επαγγελματιας και γνωστης.
Επισης και ενα ευχαριστω για τον κοπο μας δεν ειναι κακο πιστευω.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη davarisx : 19-09-11 στις 11:45.
Απάντηση με παράθεση
  #106  
Παλιά 19-09-11, 11:46
Το avatar του χρήστη corollapatra
corollapatra Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 28-02-2005
Μοντέλο: T Sport 5d facelift
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 6.115
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 883
corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα
Μην αγχώνεσαι, δε παρεξηγήθηκα. Μια χαρά τα λες και στα περισσότερα έχεις δίκιο. Απλά εγώ αναρωτιέμαι πως είναι δυνατόν να παρουσιάζεται ως "γελοίο" και "πανεύκολο" κάτι το οποίο έχει σοβαρούς κινδύνους ανάφλεξης και έκρηξης εάν δε κατασκευαστεί σωστά και το οποίο δεν έχει υιοθετεί (αφού είναι τόσο εύκολο και με μικρό κόστος) από τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Αλλά όπως είπα και πριν, εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα. Μακάρι όλα να πάνε καλά στις προσπάθειές σας.
__________________
Lift, lift, lift...
Απάντηση με παράθεση
  #107  
Παλιά 19-09-11, 11:59
davarisx Offline:
banned
 
Εγγραφή: 11-03-2008
Περιοχή: Μεσογεια
Μηνύματα: 577
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
davarisx θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Τωρα μιλησες σωστα και μπραβο σου.
οσον αφορα τις αποριες σου...
1... η Ford και η GM αν διαβασεις στο νετ ειχανε πει εδω και αρκετα χρονια να φτιαξουνε πρασινα αυτοκινητα αλλα ολα μεινανε στα χαρτια.
2..ο εφευρετης της Γεννητριας κλειστου τυπου Αμερικανικης καταγωγης μολις εδωσε σε δημοσιοτητα την κατασκευη του μετα απο λιγες μερες βρεθηκε νεκρος κατω απο αδιευκρινηστες συνθηκες.
3..Ελληνας εφευρετης κατασκευαστης οχηματος που κινουταν με νερο το 1978 αν θυμαμαι καλα ειχε την ιδια τυχη.
4..Βγες εσυ πχ στο νετ και πες μαγκες κανω μετατροπη του οχηματος σας να καιει ΜΟΝΟ νερο και θα δεις τι απειλες θα δεχτεις απο γνωστους αγνωστους,με γνωστη καταληξη βεβαια.

οπως καταλαβες απο τα παραπανω απο πισω κρυβονται τεραστιες,κολοσιαιες πετρελαικες εταιριες με συμφεροντα τρισεκατομυριων δολλαριων καθε χρονο.
φανταζεσαι ολος ο κοσμος να κινειται με νερακι του θεου?οι εταιριες θα χασουνε τα παντα και θα βαλουνε το πετρελαιο στην τρυπα που ποναει πιο πολυ.
Εμεις δεν παμε να καψουμε σκετο υδρογονο αλλα να πετυχουμε μια μειωση καταναλωσης βενζινης-υγραεριου 30% και ανω ας πουμε.ασχημα ειναι?
Και εκτος αυτου μετριαζουμε και το κοστος και τις γνωσεις που εχουνε οι ανθρωποι που τα πουλανε.βαζοντας τα κατω μας συμφερει και το κοστος να την κατασκευασουμε εμεις και οτι μεχρι τωρα με ασχετους που εχω μιλήσει θεωρω τον εαυτο που πολυ καλυτερο γνωστη.

Υ.Γ εχω ετοιμα σχεδια γεννητριας κλειστου τυπου με διαχωρισμο και ειναι πραγματικα γελοιο,εργαλεια να εχεις και να πιανουνε τα χερια σου μονο.αλλα οσο δεν βλεπω ενδιαφερον γιατι να τα ανεβαζω?

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη davarisx : 19-09-11 στις 12:04.
Απάντηση με παράθεση
  #108  
Παλιά 19-09-11, 18:13
Το avatar του χρήστη κωνσταντίνος
κωνσταντίνος Offline:

Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 25-03-2006
Μοντέλο: E12
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 1.022
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 332
κωνσταντίνος είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Αδελφέ έχω φτιάξει μόνος μου γεννήτρια κλειστού τύπου, είναι όντος εύκολο. τα αποτελέσματα που είχα είταν 0 οχι λόγω ελατόματος της συσκευής αλλα λόγω των νόμων της φυσής.

Διλαδή α. δεν μπορείς να παράγεις απο το μηδέν
και β. όση ενεργεια δίνεις τόση πέρνεις
(οχι παντα στην μορφη που την θελεις)

Το κέρδος σε βενζίνη εξισοροπούσε με την κατανάλωση ρεύματος απο το δυναμο και αρα με κατανάλωση βενζίνης για παραγωγή ρεύματος. Το μονο θετικο που είδα ειταν λιγότεροι οιδρογονάνθρακες.

Το αρνητικό που είδα είταν οτι έφευγε πολύ νερο στην υδατοπαγίδα και γεμιζε σε χρόνο ρεκόρ και οι θερμοκρασιες που ανέβαζε η ίδια η συσκευή. Δεν πηρα το ρισκο να το κρατίσω το συστημα φοβούμενος τις καταστροφικες συνέπειες του νερού στην εισαγογή αν ξεχνούσα να αδειάσω την υδατοπαγίδα...
__________________


Αν δέν είναι πισωκούνα δέν κάνεις δουλειά !

Θυμήσου ! οδήγα προσεχτικά, είναι υποχρέωση σου! τα παλιοσίδερα ξανα γήνονται, εμείς ΌΧΙ.
Απάντηση με παράθεση
  #109  
Παλιά 19-09-11, 18:19
davarisx Offline:
banned
 
Εγγραφή: 11-03-2008
Περιοχή: Μεσογεια
Μηνύματα: 577
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
davarisx θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από κωνσταντίνος Εμφάνιση μηνυμάτων
Αδελφέ έχω φτιάξει μόνος μου γεννήτρια κλειστού τύπου, είναι όντος εύκολο.

Το αρνητικό που είδα είταν οτι έφευγε πολύ νερο στην υδατοπαγίδα και γεμιζε σε χρόνο ρεκόρ. Δεν πηρα το ρισκο να το κρατίσω το συστημα φοβούμενος τις καταστροφικες συνέπειες του νερού στην εισαγογή αν ξεχνούσα να αδειάσω την υδατοπαγίδα...
Κλειστου τυπου με διαχωρισμο υδρογονου και οξυγονου η επερνες υδροξυδιο ΗΗΟ και αυτο οδηγουσες στην μηχανη?Αν ναι ειναι απολυτος φυσικο να μην δεις τιποτα.
PWM γεννητρια παλμων χρησιμοποιησες?
η υδατοπαγιδες που αναφερεις πρεπει να ειναι ενωμενες με το δοχειο πληρωσης ετσι ωστε να ειναι σαν συγκοινωνουντα δοχεια.οπωτε καπου εχεις κανει λαθος.αν μπορεις ανεβασε μας φωτος σχεδια κτλ να τα δουμε.
Απάντηση με παράθεση
  #110  
Παλιά 19-09-11, 19:26
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1033
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Κωνσταντινε επειδη και εγώ και ο Χρήστος το παλευουμε, εγώ αν είδες έκανα και πειράματα έξω απο το αμαξι, υδρογονο ΣΚΕΤΟ καθαρο πηρα κανονικα! και μαλιστα το δοκιμασα και εκανε κανονικοτατα αναφλεξεις. Δοκιμασα με νερο βρυσης και αλάτι!!! ειχα καταναλωση 1.05 amper max και εβγαζε ελαχιστο υδρογονο για 2 λογους, 1ον οτι για καταλυτη εβαλα αλατι που δεν διαλυεται ευκολα στο νερο και δεν εβαλα και πολυ, ενω κανονικα βαζουμε καυστικη ποτασα και 2ον ειχα κατι βιδες για ηλεκτροδια και οχι πλακες ανοξειδωτες ενωμενες μεταξυ τους με ανοξειδωτες βιδες οπως πρεπει κανονικα! επισης το τροφοδοτικο ηταν απο θηκη σκληρου δισκου 12volts - 2 amper. Στην μπαταρια του αυτοκινητου πιστευω θα ειχα καλυτερα αποτελεσματα.

Θα ηθελα να μας πεις ακριβως τι εκανες και φωτος αν εχεις γιατι δεν μπορουμε να βγαλουμε ασφαλη αποτελεσματα! ειναι αδυνατον να ειχες 0 κερδος! κατι εκανες λαθος ή κατι σου ελειπε! καταρχην οπως ειπες και ο Χρηστος θελουμε ΚΑΘΑΡΟ υδρογονο και οχι ΗΗΟ, γιατι εκει πας μαζι και το οξυγονο και αν δεν παιξεις με ηλεκτρονικα να πειραξουν τον λαμδα και τον MAF/MAP sensor ειναι σχεδον μηδενικα τα αποτελέσματα! επισης ειναι επικυνδυνο γιατι το HHO ειναι εκρηκτικο ενω το σκετο υδρογονο μονο αναφλέγεται! εβαλες ηλεκτρολυτη καυστικη ποτασα? εβαλες γεννητρια παλμων που ειπε και ο Χρηστος? αν οχι μη περιμενεις να δεις τιποτα!!! αλατι και σοδα ειναι χαλια δεν εχεις σωστα αποτελεσματα! υδρογονο εβγαλε στο σωληνακι ή οχι? ποσα amper ειχες καταναλωση? επισης οταν αυξανουν τα αμπερ καις ρευμα μπαταριας δεν καις παραπανω βενζινη! εκτος αν εννοεις πως ειχες ανοιχτο το μοτερ για τις δοκιμες σου. Επίσης το δυναμο βγαζει στανταρ αμπερ οταν ειναι ανοιχτο το μοτερ και ειναι παραπανω απο αυτα της μπαταριας μας! το να παρεις μερικα αμπερ για την γεννητρια υδρογονου δεν καις παραπανω καυσιμο!!! αν ηταν ετσι οποιος ειχε ενισχυτη και subs θα επρεπε να καιει του σκοτωμου παραπανω!!! το ξερεις πως μπορει να τραβαει ακομα και 30 amper!!!!??? εγω ειτε κλειστο εχω το ηχοσυστημα ειτε ανοιχτο δεν εχω δει ΚΑΜΙΑ διαφορα στην καταναλωση! μονο βυθισματα τασης στο βολτομετρο! το μοναδικο προβλημα που μπορεις να εχεις ειναι προβλημα με την μπαταρια οχι αυξηση καταναλωσης! επισης πρεπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να εχεις γεννητρια παλμων! κραταει σταθερα τα αμπερ εκει που τα βαζεις χωρις να ανησυχεις συνεχεια για την ποσοτητα ηλεκτρολυτη (καυστικης ποτασας) και τραβαει το συστημα λιγοτερα αμπερ ενω παραγει και περισσοτερο υδρογονο, χωρις αυτη μαπα το πραμα! Απαντησε μας σε αυτα για να βγαλουμε συμπερασματα εκ του ασφαλους.
Ευχαριστώ!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 19-09-11 στις 19:33.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Υδρογονοκίνηση periklis87 TOYOTA AURIS 5 23-08-14 12:46



Page generated in 0,21920300 seconds (84,53% PHP - 15,47% MySQL) with 45 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 02:03.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)