Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΜΕΛΗ ΜΑΣ

ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΜΕΛΗ ΜΑΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΟ ΚΑΘΕ ΜΕΛΟΣ ΜΑΣ

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #111  
Παλιά 17-09-11, 00:01
Κυριάκογλου Σπύρος Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 15-03-2006
Μοντέλο: AE 111 G6R
Περιοχή: ΩΡΩΠΟΣ
Ηλικία: 47 male
Μηνύματα: 96
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 238
Κυριάκογλου Σπύρος είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Καλησπερα φιλε μου. απο την στιγμη που δεν εχεις σκοπο να σηκωσεις μεγαλες πιεσεις (2,0 2,2 .....) δεν εχεις προβλημα με την συμπιεση σου. τωρα οτι τουρμπιζεις ψηλα μπορει να ειναι απο τις αιτιες που σου ειπαν. Αλλα μην ξεχνας πως αν εχεις μεινει με τους μαμα εκεντροφορους μπορει να ειναι καλοι για να εχουν δυναμη χαμηλα αλλα δεν εχουν μεγαλο βυθισμα ωστε να βοηθησουν την τουρμπινα να σπουλαρει νωρις.
Απάντηση με παράθεση
  #112  
Παλιά 17-09-11, 00:15
anivas86 Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 13-02-2010
Μοντέλο: mr2 4a-gte
Περιοχή: athens
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 313
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 212
anivas86 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
συμφωνα με το setup που εχω/ειχα επρεπε 3500στρ να εχω full πιεση!εγω ομως δεν εχω...οι συγκεκριμενοι εκκεντροφοροι δεν ξερω αν ειναι καλοι ή οχι σε βυθισμα και λοιπα...και δεν νομιζω να χρειαστουν αλλαγμα για εκει που θελω να φτασω!!!
απλα τωρα λογω του θεματος, και επειδη θα εχω πανω απο 9.5 συμπιεση σκεφτομουν να βαλω garrett 3071 και να δοσω την 2860rs!
Απάντηση με παράθεση
  #113  
Παλιά 17-09-11, 00:24
Κυριάκογλου Σπύρος Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 15-03-2006
Μοντέλο: AE 111 G6R
Περιοχή: ΩΡΩΠΟΣ
Ηλικία: 47 male
Μηνύματα: 96
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 238
Κυριάκογλου Σπύρος είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Με την τουμπινα που λες σιγουρα θα τουρμπιζεις ψηλα. Το θεμα με σενα ομως δεν ηταν οτι τουρμπιζες στις 5000 αλλα οτι μετα τις 7000 επεφτε! Μπορει δηλαδη να ευθηνετε η τουρμπινα για αυτην την συμπεριφορα του μοτερ σου.(υποψην δεν ειμαι ειδικος, απλα διαβαζω και βλεπω διαφορα και βγαζω τα δικα μου συμπερασματα). τα μοτερ αυτα με 2871R φουσκωνουν ψηλα αλλα εχουν δυναμη μεχρι τον κοφτη!
Απάντηση με παράθεση
  #114  
Παλιά 17-09-11, 00:28
aliengoa Offline:
 
Εγγραφή: 15-10-2007
Μηνύματα: 448
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 254
aliengoa είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Μια μεγαλύτερη τουρμπίνα απο αυτήν που έχεις δεν θα επιδεινώσει το φαινόμενο; Με την πολλαπλή εξαγωγής τί θα κάνεις;
Απάντηση με παράθεση
  #115  
Παλιά 17-09-11, 00:31
anivas86 Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 13-02-2010
Μοντέλο: mr2 4a-gte
Περιοχή: athens
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 313
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 212
anivas86 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
επεφτε γιατι ειχε τερματισει η τουρμπινα με 3071 χλωμο να τερματισει τοσο νωρις!μιλησα με ατομα με 9 συμπιεση και 3071 και στις 4200 με 4500 ειχαν full πιεση...δλδ εγω με σχεδον κοντα στο 10 πιστευω να ειμαι καπως καλυτερος στο ποτε θα εχω full πιεση απο τα παιδια με 9!
μπορει και να μην ειναι ετσι και να εχεις δικιο...θελει ψαξιμο!!


Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από aliengoa Εμφάνιση μηνυμάτων
Μια μεγαλύτερη τουρμπίνα απο αυτήν που έχεις δεν θα επιδεινώσει το φαινόμενο; Με την πολλαπλή εξαγωγής τί θα κάνεις;
ισως το εκανε πολυ χειροτερο το φαινομενο...απλα επειδη εχω σηκωσει παρα πολυ συμπιεση και εχω μπει στο τρυπακι να αλλαξω καποια πραγματα ελεγα μηπως αλλαζα και τουρμπινα...οχι λετε ε?
η πολλαπλη εξαγωγης δεν αλλαζει σε κατι!


Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Κυριάκογλου Σπύρος Εμφάνιση μηνυμάτων
Το θεμα με σενα ομως δεν ηταν οτι τουρμπιζες στις 5000 αλλα οτι μετα τις 7000 επεφτε!
το θεμα με εμενα ηταν γιατι τουρμπιζε τοσο ψηλα!!!την αιτια που επεφτε την ξερουμε!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη agapiou : 17-12-11 στις 00:34. Αιτία: Συγχώνευση posts...
Απάντηση με παράθεση
  #116  
Παλιά 17-09-11, 00:37
aliengoa Offline:
 
Εγγραφή: 15-10-2007
Μηνύματα: 448
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 254
aliengoa είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Με το καλό να βρείς την άκρη. Και να σου θυμίσω τί μου είπες, "μην βιάζεσαι"
Απάντηση με παράθεση
  #117  
Παλιά 17-09-11, 00:38
anivas86 Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 13-02-2010
Μοντέλο: mr2 4a-gte
Περιοχή: athens
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 313
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 212
anivas86 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από aliengoa Εμφάνιση μηνυμάτων
Με το καλό να βρείς την άκρη. Και να σου θυμίσω τί μου είπες, "μην βιάζεσαι"
ευχαριστω φιλε!!!εχεις δικιο δεν πρεπει να βιαστω!ειναι στιγμες που το ξεχναω!
Απάντηση με παράθεση
  #118  
Παλιά 17-09-11, 00:50
Κυριάκογλου Σπύρος Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 15-03-2006
Μοντέλο: AE 111 G6R
Περιοχή: ΩΡΩΠΟΣ
Ηλικία: 47 male
Μηνύματα: 96
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 238
Κυριάκογλου Σπύρος είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
στο συνεγειο που συντηρω το αμαξι μου, πελατης με το ιδιο μοτερμε σενα με συμπιεση οπως λες στο 9+ με 2871R εχει φουλ πιεση στις 5 και μεχρι τις 7500 που εχει τον κοφτη η δυναμη ανεβενε! πιεση ξεκιναγε! να σηκωνει απο τις 4200-4500.
Απάντηση με παράθεση
  #119  
Παλιά 17-09-11, 00:56
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 302
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
ψαξε λιγο το θεμα με τις τουρμπινες , θα υπαρχει καποια που να σπουλαρει καλυτερα και γρηγοροτερα οι κκκ που φορανε τα vag ειναι καλες σε αυτο (π.χ ko4s ) ,και για τις hks σε συγκριση με αντιστοιχες greedy εχω ακουσει το ιδιο απο ανθρωπο που στο ιδιο μοτερ δοκιμασε greedy g25 και hks το4z ,παροτι η hks εχει παροχη σε αλογα (μεγαλυτερη ελαφρα )τουρμπιζε απο τις 3000-3500 αντι 4500 και καταφερνε να αποδιδει περισσοτερα αλογα και ροπη σε ολο το φασμα μεχρι κοφτη (παντα στην ιδια πιεση συγκριτικα)

προς θεου εγω δεν ειμαι ειδικος αλλα για να τουρμπισεις απο χαμηλα θες καυσαερια (ροικη κεφαλης? συμπιεση.. εκκεντροφοροι, low backpressure εξατμισης?? ) και την καταλληλη τουρμπινα,οσο το δυνατον ποιο ευστροφη αρκετα μεγαλη αν θες αλογα ψηλα αλλα οχι πολυ μεγαλη γιατι το μοτερ θα αργει πολυ να την γυριζει λογω κυβικων ,με αποτελεσμα να τουρμπιζεις πολυ ψηλα...
Απάντηση με παράθεση
  #120  
Παλιά 17-09-11, 00:56
anivas86 Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 13-02-2010
Μοντέλο: mr2 4a-gte
Περιοχή: athens
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 313
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 212
anivas86 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
εχω πολυ παραπανω απο 9,5 συμπιεση...κοντευω το 10!!λες η 3071 που λεω να ειναι ακομα πιο ψηλα?αν ειναι στα ιδια και εχω φασμα 4500 με 8000 που εχω κοφτη οκ...αλλα αν εχω μικροτερο φασμα δεν θελω!μπορεις να κανεις μια ερωτηση στο συνεργειο σου?θα σου ημουν υποχρεος!!


Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GiWrGoS@XXX Εμφάνιση μηνυμάτων
ψαξε λιγο το θεμα με τις τουρμπινες , θα υπαρχει καποια που να σπουλαρει καλυτερα και γρηγοροτερα οι κκκ που φορανε τα vag ειναι καλες σε αυτο (π.χ ko4s ) ,και για τις hks σε συγκριση με αντιστοιχες greedy εχω ακουσει το ιδιο απο ανθρωπο που στο ιδιο μοτερ δοκιμασε greedy g25 και hks το4z ,παροτι η hks εχει παροχη σε αλογα (μεγαλυτερη ελαφρα )τουρμπιζε απο τις 3000-3500 αντι 4500 και καταφερνε να αποδιδει περισσοτερα αλογα και ροπη σε ολο το φασμα μεχρι κοφτη (παντα στην ιδια πιεση συγκριτικα)

προς θεου εγω δεν ειμαι ειδικος αλλα για να τουρμπισεις απο χαμηλα θες καυσαερια (ροικη κεφαλης? συμπιεση.. εκκεντροφοροι, low backpressure εξατμισης?? ) και την καταλληλη τουρμπινα,οσο το δυνατον ποιο ευστροφη αρκετα μεγαλη αν θες αλογα ψηλα αλλα οχι πολυ μεγαλη γιατι το μοτερ θα αργει πολυ να την γυριζει λογω κυβικων ,με αποτελεσμα να τουρμπιζεις πολυ ψηλα...
για να βαλω 3κ πρεπει να αλλαξω και πολλαπλη εξαγωγης!αρα δυσκολο το σεναριο αυτο!
εχω κανει και ροικη,πλεον με τετοια συμπιεση το μοτερακι ειναι full απο καυσαερια, εξατμιση σωστη που μιλησα με σκριβανο και προγραμματιστη, αρα??
λετε να ειναι κανενα κολοιντερκουλερ?βασικα ειναι κινεζικο και ελεγε μεχρι 350 αλογα!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη agapiou : 17-12-11 στις 00:35. Αιτία: Συγχώνευση posts...
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΜΕΛΗ ΜΑΣ

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;



Page generated in 0,17561603 seconds (81,82% PHP - 18,18% MySQL) with 43 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 09:01.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)