Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002 |
|
|
|
Corolla ZZE111 1,4 G5 όχι σωστή επαναφορά τιμονιού στην ευθεία |
|
14-09-11, 06:47
|
|
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 02-07-2009
Περιοχή:
Αθήνα
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 9
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Corolla ZZE111 1,4 G5 όχι σωστή επαναφορά τιμονιού στην ευθεία
Μετά από πολύ ψάξιμο και αποτέλεσμα μηδέν αποφάσισα να ανοίξω νέα δημοσίευση για το πρόβλημα που έχω με το corolla μου. Αν έχει ξανασυζητηθεί το θέμα ζητώ συγνώμη.
Έχουμε και λέμε: Μετά απο στροφή αριστερή ή δεξιά, το τιμόνι δεν επανέρχεται στην ευθεία αλλά μένει λίγο στριμένο αντίστοιχα αριστερά ή δεξιά.
Το θέμα υπάρχει από τότε που πήρα το αυτοκίνητο με 40.000km (σήμερα έχει 110.000). Έχουν γίνει οι άπειρες ευθυγραμμίσεις απο τότε και έχω ακούσει αντίστοιχα άπειρες γνώμες απο τους εκάστοτε άπειρους μηχανικούς.
Το τιμόνι ούτε έχει τζόγο, ούτε κρακ, ούτε κρούκ ούτε τίποτα. Απλά θέλει μικροδιορθώσεις συνέχεια στην ευθεία. Μία το κρατάει ελάχιστα αριστερά, μία ελάχιστα δεξιά... και όπως είπα και πριν δεν το επαναφέρει στην ευθεία απόλυτα με αποτέλεσμα να πρέπει να διορθώσω χειροκίνητα.
Και μιας και κάνω γενικό συμμάζεμα αυτή την εποχή και η μαμά ΤΟΥΟΤΑ ξέρω οτι θα μου ζητήσει 5-6 μηνιάτικα για να το σουλουπώσει (ζήτω η πελατοκεντρική πολιτική των εταιρειών σε εποχή κρίσης), αποφάσισα να το σουλουπώσω έξω...
Γι αυτό ζητάω τη συνδρομή σας, για να μην πληρώνω κρερμαγιέρες τσάμπα...
Ευχαριστώ!
|
14-09-11, 09:54
|
banned
|
|
Εγγραφή: 11-03-2008
Περιοχή:
Μεσογεια
Μηνύματα: 577
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
μήπως πριν το πάρεις έχει φάει καμία καλή στουκα και έχεις κάποιο θέμα στο σύστημα διεύθυνσης?
|
14-09-11, 10:19
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Εκτος την ευθυγράμμιση, έχουν ελεγθει οι αναρτήσεις? ακόμα και κάτι να παταει στραβά που εχει να κάνει με αμορτισερ ή ελατήριο μπορεί να φέρει αλλαγες στο τιμόνι και να μην είναι πρόβλημα κρεμαριέρας ή συστήματος διεύθυνσης αλλά στο σύστημα ανάρτησης!
Υ.Γ όταν θέλει μικροδιορθώσεις στην ευθεία πρέπει να σημαίνει πως οι τροχοί κάπως συγκλίνουν μεταξύ τους προς τα μέσα. Στην ευθυγράμμιση δείχνουν πάντα ολα οκ? ή σου λένε εχει πρόβλημα αλλά δεν έρχεται ?
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 14-09-11 στις 10:30.
|
|
......... |
|
14-09-11, 10:34
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 08-02-2009
Περιοχή:
κιατο κορινθοs
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 363
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
.........
κοιτα μηπωσ κολανε τα πιατελα επανω στουσ αποσβεστιρεσ κραδασμον (top mount) που λεμε εχουνε ρουλμαν μεσα τουσ φυτευτα ..τα εχεισ λαδωσει ποτε αυτα ???
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη sotoskap : 14-09-11 στις 16:17.
Αιτία: Αφαίρεση διαφημισης
|
14-09-11, 11:39
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 25-05-2005
Περιοχή:
Πειραιάς
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από corollakiato
κοιτα μηπωσ κολανε τα πιατελα επανω στουσ αποσβεστιρεσ κραδασμον (top maunth) που λεμε εχουνε ρουλμαν μεσα τουσ φυτευτα ..τα εχεισ λαδωσει ποτε αυτα ???
|
Που ειναι αυτα ακριβως και πως τα λαδωνεις? Ρωταω γιατι και εμενα μου ψιλοκανει ενα τετοιο φαινομενο.
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
|
14-09-11, 12:19
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-03-2008
Μηνύματα: 2.150
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Φιλε το ιδιο προβλημα αντιμετωπιζε και ο πατερας μου στο αυτοκινητο του και τελικα ηταν τα ημιαξονια...
__________________
本物の男性はダウンヒル·バトル
すべてはバランスについてです
|
|
|
|
15-09-11, 00:02
|
|
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 02-07-2009
Περιοχή:
Αθήνα
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 9
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παιδιά ευχαριστώ για την αμεσότητα των απαντήσεων.
Νικηφόρε το αυτοκίνητο μέχρι στιγμής έχει κάνει αρκετές ευθυγραμμίσεις και σε διαφορετικά συνεργεία. Κανένας μάστορας δεν μου είπε οτι δεν έρχεται... Μόνο ο τελευταίος μου είπε κάτι για σταυρό αλλά θα έπρεπε να το λύσει να το δει και το αφήσαμε αφού σε λίγο θα αλλάξω αμορτισέρ και θα το δούμε τότε...
Στην τελευταία αλλαγή φρένων αλλάξαμε και φούσκα ημιαξονίου (δεν ξέρω αν παίζει ρόλο αυτό) αν και όπως είπα το θεματάκι το έχω σχεδόν απο την αρχή.
Εαν πάλι κάτι δεν πάταγε σωστά απο τη μία πλευρά, δεν θα έπρεπε να έχει το πρόβλημα απο τη μεριά αυτή; Τώρα το τιμόνι κολλάει περίπου 1-2 μοίρες αριστερά ή δεξιά και το αυτοκίνητο κινείται εγκάρσια σαν να αλλάζει λωρίδα παππούς με 30km/h στην εθνική... Όταν το ισιώνω με το χέρι πάει ευθεία αλλά άντε βρες με το χέρι την απόλυτη ευθεία... Οπότε διορθώνω συνέχεια μία ελάχιστα αριστερά, μία ελάχιστα δεξιά, ισομερώς...
Να σου πω την αλήθεια όταν οδηγώ το καινούργιο Ι30 της κοπέλας μου (άντε βάλε στο μυαλό της γυναίκας οτι το ΤΟΥΟΤΑ είναι καλύτερο) που πάει καρφί μου κακοφαίνεται αφού έχω συνηθήσει τις διορθώσεις... (ωραίο το Ι30 αλλά μια χαλάει ο αισθ. παρκαρίσματος, μια ξεκολλάει ο αισθητήρας βροχής μαζί με κομμάτι απο τζάμι, μια δεν τραβάει με AC ανοιχτό, μια το ένα, μια το άλλο, άι στο ****λο...).
Davaris πριν το πάρω το αυτοκίνητο ελέγχθηκε στην Toyota οπότε δεν νομίζω και αυτοί να μην το έβλεπαν αν ήταν στουκαρισμένο...
corollakiato δεν ασχολούμαι με πράγματα που δεν γνωρίζω οπότε τα λαδώματα κλπ τα αφήνω στους μαστόρους. Θα το ρωτήσω πάντως, ευχαριστώ...
GMASTER6 η νεκροψία θα δείξει... Τώρα που θα πάει για αμορτισέρ θα το αναφέρω και αυτό. Ευχαριστώ κι εσένα...
|
15-09-11, 09:27
|
|
|
|
Εγγραφή: 03-05-2009
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 671
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
υψηλη πιεση ελαστικων ισως?
__________________
|
15-09-11, 09:31
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 25-05-2005
Περιοχή:
Πειραιάς
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από nvrkp streetracing
υψηλη πιεση ελαστικων ισως?
|
Παίζει ρόλο και αυτο????!!!!!
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
|
|
|
|
15-09-11, 10:56
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Ο αερας στα ελαστικά παίζει ΠΟΛΥ μεγάλο ρόλο στην ευθυγράμμιση! μπορεί μερικοί να μην το πιστεύετε αλλά πολλές φορές που μου τραβάει κοιτάω τα λάστιχα και βρίσκω σε μερικά αποκλιση 2-3 λιμπρες. Μόλις βάλω και στα 4, 30 λίμπρες τοτε όλα καλά! μάλιστα ακόμα και τα μπροστινα λάστιχα να έχουν πχ 30 λίμπρες αν το πισω δεξι εχει 15, τοτε και παλι τραβαει το τιμονι!! ολα αυτα τα έχω πάθει ΑΠΕΙΡΕΣ φορες γιαυτο ελέγχω παρα πολυ συχνά την πιεση των ελαστικών. Μιλαω για αερα οχι άζωτο, γιατί έχει άλλη συμπεριφορά. Εγώ βάζω μόνο αέρα. Αν όλα τα λάστιχα έχουν ίδιες λιμπρες ακόμα και παραπάνω πχ 35, δεν τραβαει το τιμονι, αυτο γινεται αν εχουν διαφορα μεταξύ τους και κυρίως αν είναι ανάμεσα στα 2 μπροστινά λάστιχα. Πχ αν το ενα ειναι 30 και το αλλο 25 λογικο δεν είναι να τραβάει???
Υπάρχει και το άλλο, μπορεί να έχει τρακάρει το αμάξι ο προηγούμενος και να έχει στραβώσει κάτι μη αναλώσιμο, έτσι ενώ φαίνονται όλα ίσια να έχει πρόβλημα. Για παράδειγμα μια φορά με την corolla έπεσα σε μια μεγάλη λακούβα φορτωμένο το αμάξι. Η μπροστινη ζαντα εχασε αερα και στραβωσε (την εκανα τορνο), η πισω και αυτη τα ιδια. Τα έφτιαξα αυτά και δεν φαινόταν κανένα αλλο πρόβλημα. Οταν εκανα ομως ευθυγραμμιση ο πισω δεξις τροχος εβγαζε camper -1,5 μοιρα! ενώ πισω αριστερα ειχε -0.5! ακομα και με το ματι φαινοταν!!! οτι και αν καναμε δεν βρηκαμε ποτε τι ηταν! τωρα το αμορτισερ το κανει? το ακρο? πισω οι βραχιονες? δεν ξέρω και δεν μπορώ να κανω και τετοιες δοκιμές. Οποτε αλλαξα τις βιδες στα αμορτισερ με μικροτερες ωστε να δινω γωνια camper και βαλαμε και τους 2 τροχους στην -1,0 μοιρα και ολα καλά!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 15-09-11 στις 11:03.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,17304897 seconds (82,41% PHP - 17,59% MySQL) with 43 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 13:38. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|